Algemene Rapportjes

DeletedUser73696

Guest
Haaai,

kreeg vandaag de eerste kata rapportjes al voorbij komen. Wees vrij om ze in dit topic te gooien, dan zijn die spelers ook weer opgeruimd binnenkort. Als je nog andere leuke rapportjes hebt, dump ze dan ook maar gewoon.

Met vriendelijke groet,

Kata - Haters
 

DeletedUser76716

Guest
Kijk is hier hebben we de eerste.
Vanmiddag al een keer op verzamelplaats dit vind ik niet zo erg dit hoort erbij.
Maar als je ze op HQ gooit laat je al weer zien hoe veel lef je hebt.

6216f8edbde44354aee43364d023ebe3.png


Met vriendelijke groet,

Noob Kata's
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.167
Ja ik zag m ook nog :D
 

DeletedUser

Guest
Haaai,

kreeg vandaag de eerste kata rapportjes al voorbij komen. Wees vrij om ze in dit topic te gooien, dan zijn die spelers ook weer opgeruimd binnenkort. Als je nog andere leuke rapportjes hebt, dump ze dan ook maar gewoon.

Met vriendelijke groet,

Kata - Haters

Haai? Waar???:p
 

DeletedUser76716

Guest
Deze meneer vind het blijkbaar noodzakelijk dat op een no haul wereld, mensen die prioriteiten kunnen stellen in de opbouw van een dorp en hierbij dus snappen hoe dit spel werkt neergekata'd moeten worden.
 

DeletedUser

Guest
Deze meneer vind het blijkbaar noodzakelijk dat op een no haul wereld, mensen die prioriteiten kunnen stellen in de opbouw van een dorp en hierbij dus snappen hoe dit spel werkt neergekata'd moeten worden.


Blijkbaar snappen ze het dan tóch niet zo goed als ze vervolgens neergekata'd worden. Ook dit is gewoon een onderdeel van het spel en wat mij betreft niks mis mee. Zeker niet op een no-haul server, anders zou er namelijk letterlijk maar één dominante strategie zijn en wint diegene die het vaakst inlogt. Mensen die té snel groeien (waarbij je er dus vanuit kan gaan dat ze geen/weinig troepen hebben) een beetje korthouden met kata's is naar mijn mening een prima tactiek. Paar dagen volhouden en edelen die handel!
 

DeletedUser71618

Guest
Blijkbaar snappen ze het dan tóch niet zo goed als ze vervolgens neergekata'd worden. Ook dit is gewoon een onderdeel van het spel en wat mij betreft niks mis mee. Zeker niet op een no-haul server, anders zou er namelijk letterlijk maar één dominante strategie zijn en wint diegene die het vaakst inlogt. Mensen die té snel groeien (waarbij je er dus vanuit kan gaan dat ze geen/weinig troepen hebben) een beetje korthouden met kata's is naar mijn mening een prima tactiek. Paar dagen volhouden en edelen die handel!

Ehm, nee.
 

DeletedUser

Guest

Ehm, ja. Het enige wat dat in het beginstadium anders kan zijn is de volgorde van het rijtje. Wat mij betreft is een deel van het spel de afweging tussen enerzijds troepen en anderzijds gebouwen. Als iemand dan ziet dat je een perfect edel-potentieeltje bent en je nog even moet kort gehouden worden tot zijn edelman klaar is vind ik dat een prima tactiek. Zag dat het dorp van de aanvaller een stuk minder punten had dan deze meneer die het waarschijnlijk ook niet nodig vond om een muur te bouwen aan zijn punten te zien.
 

DeletedUser

Guest
Ehm, ja. Het enige wat dat in het beginstadium anders kan zijn is de volgorde van het rijtje. Wat mij betreft is een deel van het spel de afweging tussen enerzijds troepen en anderzijds gebouwen. Als iemand dan ziet dat je een perfect edel-potentieeltje bent en je nog even moet kort gehouden worden tot zijn edelman klaar is vind ik dat een prima tactiek. Zag dat het dorp van de aanvaller een stuk minder punten had dan deze meneer die het waarschijnlijk ook niet nodig vond om een muur te bouwen aan zijn punten te zien.

Heeft iemand enig idee wat deze meneer probeert te zeggen?
 

DeletedUser76716

Guest
Ehm, ja. Het enige wat dat in het beginstadium anders kan zijn is de volgorde van het rijtje. Wat mij betreft is een deel van het spel de afweging tussen enerzijds troepen en anderzijds gebouwen. Als iemand dan ziet dat je een perfect edel-potentieeltje bent en je nog even moet kort gehouden worden tot zijn edelman klaar is vind ik dat een prima tactiek. Zag dat het dorp van de aanvaller een stuk minder punten had dan deze meneer die het waarschijnlijk ook niet nodig vond om een muur te bouwen aan zijn punten te zien.

Ja dit is meneer kata :eek: :catapult::catapult::catapult:
 

DeletedUser71618

Guest
Ehm, ja. Het enige wat dat in het beginstadium anders kan zijn is de volgorde van het rijtje. Wat mij betreft is een deel van het spel de afweging tussen enerzijds troepen en anderzijds gebouwen. Als iemand dan ziet dat je een perfect edel-potentieeltje bent en je nog even moet kort gehouden worden tot zijn edelman klaar is vind ik dat een prima tactiek. Zag dat het dorp van de aanvaller een stuk minder punten had dan deze meneer die het waarschijnlijk ook niet nodig vond om een muur te bouwen aan zijn punten te zien.

Precies, en dat bepaalt veel meer wie er winnend uit de bus zal komen dan wie 'het meeste logt'. Op zekere hoogte dan, als jij een of twee keer per dag heel even inlogt maak je inderdaad geen kans, zelfs niet als je zou kata'en. Dan word je vanzelf gecleard gezien de tegenstander veel sneller een degelijk leger op de been heeft om je neer te halen en schiet je jezelf in de voet.

Dat je het een prima tactiek vindt is je eigen ding, maar het is zeker niet dat 'degene die het meeste inlogt' alleen maar bepaalt wie zal winnen op een no haul wereld, en dat is het punt dat je trachtte te maken.
 

DeletedUser76393

Guest
Wat heeft iedereen nu toch tegen kata's?
Ok het is ontzettend vervelend als je dorp gesloopt wordt,
maar het is en blijft een (redelijk) goede tactiek, zeker op een no-haul wereld.
 
Bovenaan