Afspraken Kata's

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
Moet jij niet je MBs (stam) internen? Mauss is een goede leer(intern)meester?:cool2:

Kon dat al tijden voordat hij er mee begon though.

Word het te heet onder voeten dat je hier over begint, nu je gratis boosted dorpen van sod op zijn en je geen stam hebt om je te backen?
 
Reactiescore
226
Moet jij niet je MB internen? Mauss is een goede leer(intern)meester?:cool2:
Kon dat al tijden voordat hij er mee begon though.

Word het te heet onder voeten dat je hier over begint, nu je gratis boosted dorpen van sod op zijn en je geen stam hebt om je te backen?

Misschien name change doen? Mauss2?

Mwa liggen geen waardige tegenstanders met mooie dorpen in de buurt is sneller als ik het zelf doe.. Die van jou schieten ook niet op of wel? Snap het wel als je alleen maar MB dorpen pakt dat je nog enigzins kan groeien.. Wordt straks wel saai als je dorpen op zijn.. :confused: Wellicht kan ik je internen leer ik ook is hoe dat moet?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
Misschien name change doen? Mauss2?

Mwa liggen geen waardige tegenstanders met mooie dorpen in de buurt is sneller als ik het zelf doe.. Die van jou schieten ook niet op of wel? Snap het wel als je alleen maar MB dorpen pakt dat je nog enigzins kan groeien.. Wordt straks wel saai als je dorpen op zijn.. :confused: Wellicht kan ik je internen leer ik ook is hoe dat moet?
Grote woorden van iemand met een 100k+ mb, en die toen overal hulp vraagt om SoD toen aan te pakken.

Geen waardige tegenstanders met mooie dorpen in de buurt? Niet moeilijk als je nap met alles neemt, tot aan 30k spelers aan toe, die zich huilend laten internen door je bij 2 fakes.
 
Reactiescore
1.365
Grote woorden van iemand met een 100k+ mb, en die toen overal hulp vraagt om SoD toen aan te pakken.

Geen waardige tegenstanders met mooie dorpen in de buurt? Niet moeilijk als je nap met alles neemt, tot aan 30k spelers aan toe, die zich huilend laten internen door je bij 2 fakes.
Ik moest idd huilen :(
WAAROM MOEST DIT NOU OPENBAAR WORDEN DAN MAARTEN!?!?!?!?!??!?!?!?!
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
Ik moest idd huilen :(
WAAROM MOEST DIT NOU OPENBAAR WORDEN DAN MAARTEN!?!?!?!?!??!?!?!?!
Sorry chrissie, ik dacht dat het algemeen bekend was. Frank vertelde er gister nog vollop over hoe dat op w77 ging
 
Reactiescore
226
Grote woorden van iemand met een 100k+ mb, en die toen overal hulp vraagt om SoD toen aan te pakken.

Geen waardige tegenstanders met mooie dorpen in de buurt? Niet moeilijk als je nap met alles neemt, tot aan 30k spelers aan toe, die zich huilend laten internen door je bij 2 fakes.

Laat maar 1 rapportje zien van iemand anders dan wij die SoD hebben aangevallen is allemaal onze eigen verdiensten geweest. Heb expliciet anderen gezegd dat het 1 vs 1 moest zijn. Zelfs dat die barb ging was onze verdienste.. Volgens mij kwam Mauss himself nog early game naar mij toe om een NAP met UA :redface: en ik denk daarna naar jou toe?:rolleyes2: en voor zover ik weet is die er niet met ons, maar zit jij wel in die stam.. Dus ja met iedereen een NAP geef mij 1 voorbeeld met wie ik een NAP heb? We zijn wel BG met Wol. En bedoel je met internen zoiets als Under nu voor jouw over rolt en alles leeg zet? Ga je daarna F8 vragen om te interenen? Als je nou is opschiet met je frontje naast ons kunnen we er zelf wat aan gaan doen...
 
Reactiescore
80
Is dit kata gebeuren nog steeds een ding ja?
 
Reactiescore
27
Volgens mij kwam Mauss himself nog early game naar mij toe om een NAP met UA :redface: en ik denk daarna naar jou toe?:rolleyes2:

Volgens mij stuurde mauss een pm "ter kennismaking" en stuurde jij als antwoord "Wil je een NAP". :rolleyes:
Daar heb ik niet eens op gereageerd. xD
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
226
Volgens mij stuurde mauss een pm "ter kennismaking" en stuurde jij als antwoord "Wil je een NAP". :rolleyes:
Daar heb ik niet eens op gereageerd. xD

Volgens mij gaf je ook openlijk toe dat alle accounts waren opgezet om door jou over genomen te worden, maar ja dat mag tegenwoordig allemaal als je zoveel pp als jij uitgeeft.. Wanneer boost je jezelf weer naar rank #1? Kan toch niet moeilijk zijn met al die runners en boostdorpen die er voor jou zijn?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
Kan toch niet moeilijk zijn met al die runners en boostdorpen die er voor jou zijn?

zeg je terwijl je enkel rang 1 staat door SoD en mr M, die beide runde bij de eerste incomings, bbs en je eigen mbs te hebben geedeld
 
Reactiescore
70
Volgens mij gaf je ook openlijk toe dat alle accounts waren opgezet om door jou over genomen te worden, maar ja dat mag tegenwoordig allemaal als je zoveel pp als jij uitgeeft.. Wanneer boost je jezelf weer naar rank #1? Kan toch niet moeilijk zijn met al die runners en boostdorpen die er voor jou zijn?

Ik snap het niet, iedereen is w79 toch gestart om door mij overgenomen te worden?
 
Reactiescore
2
Volgens mij gaf je ook openlijk toe dat alle accounts waren opgezet om door jou over genomen te worden, maar ja dat mag tegenwoordig allemaal als je zoveel pp als jij uitgeeft.. Wanneer boost je jezelf weer naar rank #1? Kan toch niet moeilijk zijn met al die runners en boostdorpen die er voor jou zijn?

Ben jij toevallig fan van de speler Coco Cola? Je praat al net als hem, nu alleen nog nieuwe hardloopschoenen en je zal net als hem zo eindigen.
 
Reactiescore
27
Misschien name change doen? Mauss2?

Mwa liggen geen waardige tegenstanders met mooie dorpen in de buurt is sneller als ik het zelf doe.. Die van jou schieten ook niet op of wel? Snap het wel als je alleen maar MB dorpen pakt dat je nog enigzins kan groeien.. Wordt straks wel saai als je dorpen op zijn.. :confused: Wellicht kan ik je internen leer ik ook is hoe dat moet?

Dat noemen ze nou vriendendiensten uit het verleden. Wie goed doet, goed ontmoet.
Ik schaam me daar net zo min voor als PP boosten.


Daarom moet jij hoppen van stam naar stam en je vrienden "backstabben". Daar moet je je voor schamen.
 
Reactiescore
226
Dat noemen ze nou vriendendiensten uit het verleden. Wie goed doet, goed ontmoet.
Ik schaam me daar net zo min voor als PP boosten.


Daarom moet jij hoppen van stam naar stam en je vrienden "backstabben". Daar moet je je voor schamen.

Backstabben? Gozer weet jij wel waar je over praat?! :redface: Maar ik zie dat het gelukt is om @maretan uit zijn tent te lokken aangezien hij zijn hele stam erbij heeft gehaald.. Had wel verwacht ook zijn MB/intern stam tot zijn rescue kwam, maar je kan natuurlijk niet alles hebben.. Haha.. Hoppen van stam naar stam? Je vergeet hoe je het schrijft: Stam. volgens mij heb ik enkel zelf de stam opgezet dus je kan het hoppen vinden all you want.
 
Bovenaan