Afspraken Kata's

Reactiescore
0
Beste TW vrienden,
even een vraagje over het aanvallen met kata's.
Er is toch een afspraak dat kata's alleen gebruikt mogen worden voor het slopen van de muur en verzamelplaats?

Groet John
 
Reactiescore
103
Als het bij BB's bleef. Ik heb wel enkele mooie rapportjes van Kata-gebruik op w79 staan hoor.
Nog steeds --> dit hoort sinds werelden lang niet meer bij TW!
 
Reactiescore
17
Het hoort zeker wel bij TW, waarom zijn ze anders beschikbaar? Maar aangezien het gross van de spelers ertegen is, en dit een spel voor plezier blijft, vermijd ik kata's op gebouwen, anders dan verzamelplaats en muur, ook gewoon.
Het beste blijft gewoon om dit met de vijandelijke stam/spelers te overleggen.
 
Reactiescore
205
Gewoon elk dorpje naar 21 punten kata'en zodat spelers gedemotiveerd worden, bb gaan en je meer kan farmen? :cool2:
 
Reactiescore
119
Speel maar eens op de .net en andere servers.
Lachen ze je vierkant uit als je kataspelers op AF zet ;)

Zeg niet dat ze gebruikt moeten worden maar er zitten zeker wel tactieken aan vast en kunnen wel degelijk op een slimme manier gebruikt worden.

Het afschrijven als "wat een niveau" gaat gewoon niet op

Tactisch kata's op verzamel gooien zeker.

Dat een hele (andere) server jou de illusie geeft dat het niet shady is, zegt meer over jouw manier van denken en spelen.

Het afschrijven als "wat een niveau" gaat zeker wel op. Het hoort totaal niet thuis op TW om je vijand kapot te kata'n als je het niet op een normale manier kunt winnen. Als je dat niet inziet zou ik je gewoon netjes willen vragen om terug naar je .net server te gaan (waar de meeste spelers die ik daar ken ook gewoon anti-kata zijn, maar dat zal wel aan mij liggen).
 
Reactiescore
26
Je hebt het over het niet thuishoren in het spel of het niet gebruik maken van. Beide heren hebben een punt, kata gebruik word niet getolereerd buiten de muur en verzamelplaats. Maar het gebruik ervan is in principe niet verboden, het is alleen niet fijn als het tegen je gebruikt word.

Dus het is idd net vanuit welk perspectief je ertegenaan kijkt. En op .net word het inderdaad gebruikt met verschillende tactieken.
 
Reactiescore
139
Kata's zitten toch niet voor niets in het spel? Mensen op de .nl server zijn verpauperd deze dagen. Vroeger was mensen naar 26 ptn knallen de normaalste zaak, nu wordt er bij kata op boer tegen burgerwacht al gejankt.

F.
Hier ook nog een mooi rapportje :)

Bekijk bijlage 27934


Wauw.. Dat je dit durft te tonen laat al zien dat je geschikter bent om een single player game te gaan spelen...

Maar als wij nou kata's op jou gooien. Ga je dan ook nog door?
 
Reactiescore
677
Wauw, wat een zinloze actie? Je moet je naam boer destroyer eer aan houden denk ik dan, maar dit is niet bepaald iets waar je over kan lopen pochen
 
Reactiescore
12
Maar als wij nou kata's op jou gooien. Ga je dan ook nog door?

Je doet je best maar :) ik zal eens supportje indienen, met de vraag of kata's verboden is.

Wauw, wat een zinloze actie? Je moet je naam boer destroyer eer aan houden denk ik dan, maar dit is niet bepaald iets waar je over kan lopen pochen

Dit noem je tactisch iemand zijn boer neerhalen, zodat die geen BW doet als je hem farmt. Daarnaast houd ik zeker mijn naam hoog ja, benieuwd hoe mijn broeder @SmidDestroyer het doet deze wereld??
 
Reactiescore
17
Je doet je best maar :) ik zal eens supportje indienen, met de vraag of kata's verboden is.



Dit noem je tactisch iemand zijn boer neerhalen, zodat die geen BW doet als je hem farmt. Daarnaast houd ik zeker mijn naam hoog ja, benieuwd hoe mijn broeder @SmidDestroyer het doet deze wereld??
Heb nog niet van zulke rapportjes als jouw, maar die komen nog wel.. :)
 
Reactiescore
677
als je dorpen katapulteert verdien je burgerwacht op je farmruns xxx
 
Bovenaan