Afspraken Kata's

Reactiescore
8
+ je wilt als goed is het dorp uiteindelijk overnemen, waarom zou je het dan slopen?

Goede vraag opzich, dat is voor iedereen anders en kan van alles zijn, maar zo raar is het toch eigenlijk helemaal niet?

In real life gebeurd het triest genoeg in vele oorlogen e.d toch niet anders. Platbombarderen van landen/steden enz, waarna een verwoeste gebied ingenomen worden?

Zelf speel ik heel graag met kata's en ben ik er ook absoluut niet vies van om welk gebouw dan ook met de grond gelijk te kata-en. Maar ik hou het over algemeen idd redelijk netjes, diegene die ik echt serieus kapot zou kata-en hebben dit dan gewoon verdiend.

en soms, vind ik het gewoon leuk om te doen voor me lol. dus redenen genoeg waarom..
 
Reactiescore
447
Wat is deze haat, wie ben jij zelf
op een nieuw account vind je hem als nog heel snel, iets met "aard van een beestje veranderd niet" Deze dude van Meister is al te herkennen door zijn eigenaardige "maniertjes" ;)
 
Reactiescore
26
Reactiescore
736
Kan je hier ook een kata aanvraag doen??
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.315
Als je graag gekatad wilt worden kan je dat idd aangeven, zullen mensen je vast wel willen katapulteren
 
Reactiescore
736
Ik wilde graag een groepje stabbers laten kata'n :S

Een zo gehete premade :)
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.315
Speel ze gewoon weg zou ik zeggen, ipv oproepen tot katas, toont veel meer ballen.

Neem een voorbeeld aan @BabyDragon die zelf ook het heft in handen neemt toen die gekatad werd
 
Bovenaan