[ADI] vs TWT

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
denk dat hij erik bedoelt. Erikfrant uit wereld 2 is sindskort co van gamer798, voor degene die niet weten waar dit over gaat
 

DeletedUser

Guest
idd^^ maar dit is forum acc van mun co:D over 5 dage ofso post ik onder mun eige acc
 

DeletedUser

Guest
het zit weer eens tegen :rolleyes:

2 * :ram:

daarna:

Verdediger: Hildebrand
Dorp: --<<TWT*>>-- (503|811) K85

Aantal: 8231 8970 95 0 52 0 15 0 0
Verliezen: 3823 4166 44 0 24 0 7 0 0

Verdediger: Hildebrand
Dorp: --<<TWT*>>-- (503|811) K85

Aantal: 4408 4804 52 0 29 0 8 0 0
Verliezen: 4408 4804 52 0 29 0 8 0 0

hier gooit hilde er wazige os tussen?

Geluk ( vanuit de aanvaller gezien)
-19.2% Pech
Verdediger: Hildebrand
Dorp: --<<TWT*>>-- (503|811) K85

Aantal: 8138 5975 207 0 113 0 32 0 0
Verliezen: 6916 5078 176 0 96 0 27 0 0
Verdediger: Hildebrand
Dorp: --<<TWT*>>-- (503|811) K85

Aantal: 1222 897 46 0 25 0 7 0 0
Verliezen: 1222 897 46 0 25 0 7 0 0

3* :edelman:
Verdediger: Hildebrand
Dorp: --<<TWT*>>-- (503|811) K85

Aantal: 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Verandering van de toestemming Toestemming is gedaald van 24 naar 2 :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser12258

Guest
Verdediger: Hildebrand
Dorp: --<<TWT>>-- (500|821) K85

Aantal: 16379 3972 0 0 1046 593 0 0 0
Verliezen: 7181 1741 0 0 459 260 0 0 0


& 1tje met 23 % pech


Verdediger: Hildebrand
Dorp: --<<TWT>>-- (500|821) K85

Aantal: 9198 2231 0 0 587 333 0 0 0
Verliezen: 9028 2190 0 0 576 327 0 0 0
 

DeletedUser12258

Guest
Hermen zelfs hier ben je spammer :p btw het dorpje wat net niet leeg was, is nu helemaal leeg hoor jongens (A)
 

DeletedUser

Guest
voorlopig kan ik nog niks doen xD
zit met een boel defensieve troepen:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
kijk, dat probleem heb ik gelukkig niet. Niet zo snel je straf accepteren in het vervolg :cool:
 

DeletedUser

Guest
Kheb hun ook nog niet veel zien doen.

We zullen maar hopen dat dat nog komt :p
Dus aan iedereen van TWT --> Stuur maar troepjes naar me XD
 

DeletedUser4900

Guest
wij hadden niets voorbereid, hildebrand begon zelf met een paar aanvallen, die de emmer deden overlopen

oh is dat zo magic-header ????? was het niet jouw lid killie1993 die begonnen is met leden van ons aan te vallen.

Ik weet dat je zeer mooi en goed kunt babbelen ( dat is je ook geluk bij de spelleiding tijdens je ban), maar je moet wel de waarheid vertelen
 

DeletedUser25012

Guest
ik wens beide stammen veel succes toe, alhoewel ik mijn commentaar voor mijn PKS vs PLAGUE hou :)
 

DeletedUser

Guest
oh is dat zo magic-header ????? was het niet jouw lid killie1993 die begonnen is met leden van ons aan te vallen.

Ik weet dat je zeer mooi en goed kunt babbelen ( dat is je ook geluk bij de spelleiding tijdens je ban), maar je moet wel de waarheid vertelen

Hier ben ik het idd mee eens.
Als ADI dan toch zo zielig is dat ze gaan piepen bij de leiding om je dorpjes + die van wat leden terug te krijgen vertel dan wel de waarheid! :mad:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Aan Frank: Killie nam 1 of 2 dorpjes over, is het darom oorlog?

Denk je de oorlog de winnen door leden te laten bannen :confused:
Denk je dat je zo respect krijgt? Ik denk het niet.

Wat heb je dan bereikt? niets.
Je kan wel in je profiel zetten dat er leden van de vijand zijn gestopt door jullie, misschien trappen sommige erin en heb je nog recuitement-aanvragen...

En waarom zou Magic-Header moeten liegen? We zijn ADI, niet TWT
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hier ben ik het idd mee eens.
Als ADI dan toch zo zielig is dat ze gaan piepen bij de leiding om je dorpjes + die van wat leden terug te krijgen vertel dan wel de waarheid! :mad:

zo zielig? Is er niet bewezen dat de straffen onterecht waren? Het heeft dus niets met "zielig" te maken, maar met de waarheid.

btw, ik heb het niet over de allereerste aanvallen. Tussen de aanvallen van killie en hildebrand zaten 2 weken, waarin aan hildebrand duidelijk is gemaakt dat als hij zo door zou gaan, wij de oorlog zouden verklaren. Blijkbaar snapte hij het niet helemaal met dit als gevolg.

Bovendien, wat heeft de manier van het tot stand komen van de oorlog te maken met het feit dat jullie dorpen verliezen en als kippen met ongetimde aanvallen aan komen zetten? Dat is geen excuus, zeker niet zolang na de oorlogsverklaring. Het verleden is geweest, nu is het heden. Morgen wordt weer een leuk dagje voor hildebrand. Voor zover ik weet heeft hij momenteel alweer rond de 800 incommings, en geloof mij, deze keer zit er heel wat meer bij dan "een berg fakes". Lange afstand vegen :D

dat worden morgen wss weer mooie rapportjes :)
 

DeletedUser

Guest
zielig hoor

oh is dat zo magic-header ????? was het niet jouw lid killie1993 die begonnen is met leden van ons aan te vallen.

Ik weet dat je zeer mooi en goed kunt babbelen ( dat is je ook geluk bij de spelleiding tijdens je ban), maar je moet wel de waarheid vertelen

magic toch, ook nog op dit forum liegen. volgens mij is je dat wel anders geleerd. En ik ben het met een aantal andere spelers eens, nl diegene die ook al commentaar hadden op jullie script........zielig hoor
 

DeletedUser

Guest
script of niet, ik heb van jullie nog GEEN ENKEL bericht gezien.

als jullie hier zo'n toon aan durven slaan, laat dan ingame eerst ook maar eens iets zien
 

DeletedUser

Guest
Wordt wereld 1 dan toch net als wereld 5 dat stammen elkaar aanvallen met scripts om zo veel mogelijk aanvallen in een zo kort mogelijke tijd te versturen?
Kom op hè. Wat is er nou leuk aan scriptsjes?
De verdediger weet niet wat hij moet doen en klikt op account verwijderen.
En dan?
Lekker barbarendorpen edelen. Jippie :eek:
Ga lekker spelen ipv scripts te gebruiken zeg...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan