[ADI] vs TWT

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser12258

Guest
Echt joh, wat een stom gedoe, kunnen we alsjeblieft wat nuttigers bespreken (A) :)
 

DeletedUser16768

Guest
Gelieve het weer over de oorlog te hebben in plaats van YouMeike.

Alvast bedankt.
 

DeletedUser7274

Guest
(dit heeft dus met TW te maken)

ff voor de duidelijkheid voor iedereen.

Omdat ik veel tijd moest steken om in ieder dorp dag in dag uit handmatig kegers moet opbouwen, zat het me sons iest tegen de laatste tijd, zeker ook, omdat ik met gezondheids problemen kamp.
Dat is dat ik gegeven moment links en rechts eens ging informeren wie geintresseerd zou zijn in dorpen van mij.
Dat moet ik tenslotte weten, omdat ik mijn dorpen niet te grabbel wilde gooie,
Ik heb zelffs toen op het forum in ADI gevraags wie geintresserd was in doepen in K85. Niemand bleek er intresse in te hebben lol. Zelfs niet in ADI.

Tja toen ben ik nog maar eens iedereen gaan polsen wie iets wilde hebben anders als niemand heintresseerd was, ja, dan moest ik iets anders bedenken he. Zodoende. gegeven moment vroeg een zeer goede vriend mij, waarom ik eigenljjk wilde stoppen, dus vertelde ik hem van de tijd dat het koste voor legers aan te maken iedere dag. Toen zei die , waarom geef je je VV niet ff aan magic-header, die is betrouwbaar, dan kan ie jou wat scipts erop zetten en dan kost het pakken minder tijd, Hij heeft dat met nagic-header besproken en geregeld en zodoende kwamen magic, vjas en ik, via msn bijeen . Die 2 wisten dus op dat moment dat ik voor die reden wilde stoppen en zeiden dat het niet hoefde als ik scripts zou gebruiken, tja als dat sneller gaat zo'n massa recruit script, tha dan hoefde ik niet te stoppen he.
Zo is dus de afspraak gewest en op die voorwaarden heeft magic een VV er geregeld. Dat die vervolgens prive mails gfaat lezen, is al onbeschoft te noemen. Maar dat ADI leiding niet wist dat ik in eerste instantie wikde stoppen is dus gelogen, dat wisten ze wel.
Want ik had duidelijk aangegeven, dat ik als de scripts erop zouden staan, ik weer rustig doro zou gaan spelen op W1.

Zo nu weet ietdereen hoe het gegaan is en wie hier de oneerlijken zijn, ik in ieder geval niet.

mvg: YouMeike16

als bewijs de msn hierover, ivm prive aangelegenjeden zijn de msn adressen vervangen door de spelersnamen...

2/12/2009 10:23:04 PM YouMeike , VJas , magic maar ik wil best doorgaan hoor, maar dan moet iemand mijn dorpen ff VV en en daar die massa recruit functies in zette ,want daar snal ik de mallenoer niet van hoe dat moet werken
2/12/2009 10:23:13 PM YouMeike , VJas , magic, dat wisten ze al
2/12/2009 10:23:22 PM VJas , magic , YouMeike dat is zo simpel
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ja, je vraagt er bij iedereen naar, maar in je eigen stam, nee hoor... Tuurlijk, geef ze maar aan de vijand, waarom zou je ze in de stam houden... :rolleyes:

Sluit dit ook maar, er is al amper meer een oorlog tussen ADI en TWT.
 

DeletedUser

Guest
youmieke je bent de grootste leugenaar en de kansloostste man van heel w1 je begint overal smoesjes voor te verzinnen en probeert je veral uit te lulle je bent gwoon een zielige gozer

wat jij vjas en magic onder msn hebbe gezegt dat weet k niet

hoeso is het onbeschoft om iemand zijn pm`s te lezen? waarom zeg je in pm dat adi niet mag weten dat je stopt en deleat je vervolgens all je pm`s?

dat je nou zelf te dom bent om je acc helemaal te verneuken en niet te werken met groepen en reqruit scripts dat is jouw fout maar we wouden je helpen totdat k die pm`s van je leesde de dag ervoor en dezelfde dag nog vroeg iemand of k dorpjes wou leeg zette zodat hij ze kon edelen wat is dit voor bull? je stam probeert je acc op de rails te krijgen en vervolgens ga je hun backstabbe:O

en je stopt vast niet alleen omdat je geen reqruit scripten had je hebt jezelf moeilijk gemaakt je had niet eens een cluster:O zou me niet verbazen dat je je hele leve lang hebt lopen internen

jij bent echt de enigste die niet over eerlijkheid mag spreken aangezien bijna tot geen een wooord van je waar is wat je post.

van mij mag dit ook closed worden deze gozer probeert zich alleen maar eruit te lulle je bent gwoon kansloos en zielig spijtig dat zulke mensen bestaann

mvg erik
 

DeletedUser4900

Guest
beste mensen laten wij er aub niet meer op ingaan, ik wordt er al ziek van als ik het moet lezen.
YouMieke is verleden tijd, over een paar dagen is zijn account toch verwijderd, gebeurdt dat niet dan kunnen wij weer aan het aanvallen:D
 

DeletedUser7274

Guest
tja , weer iemand , die lacht met de gezondheid van een medemens.

als het dan volgens jullie toch niks is, hoop ik dat jullei het allemaal ook gaan lrijgen, dan mag je zelf bepalen of het wat is of niet he?

Dat lijkt me het meest eerlijk
 

DeletedUser

Guest
YouMeike, je hebt al een ingame blokkering, zou het ook niet tijd zijn voor een forumban? Want je zeikt alleen maar door...

Side 1:
Tribes: TWT
Players:

Side 2:
Tribes: [ADI]
Players:

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2
Kant 2: 1
Verschil: 1

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 23,446
Kant 2: 10,264
Verschil: 13,182

image.php


Nogmaals, sluit dit rotding...
 

DeletedUser16768

Guest
Aangezien de oorlog niet meer speelt wordt dit topic gesloten.

Groet,
Roy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan