[Add], KIWI, HRS & THBLSH vs. UP-R

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Dit is het verschil dan wel in leden van UP-r.
Leden zoals Hezhi & Lunchtime wensen ons veel succes.
Wij doen hetzelfde.
En dan heb je mensen die toch nog even willen laten vallen dat ze nummer 1 zijn en de beste.

Beste Reds, veel succes. :)

Jij ook succes John ;) je zal je gram zeker halen in deze oorlog
 

DeletedUser19778

Guest
Dit is het verschil dan wel in leden van UP-r.
Leden zoals Hezhi & Lunchtime wensen ons veel succes.
Wij doen hetzelfde.
En dan heb je mensen die toch nog even willen laten vallen dat ze nummer 1 zijn en de beste.

Beste Reds, veel succes. :)


Dit vind ik nu een keer een zinnige omerking..


Heren allen heel veel succes. en laten we hopen dat het een spannende tijd komt.
Bij mij is hij er strax zeker.
(ff off-topic: 2de zoon is opkomst)
 

DeletedUser

Guest
aaaach mensen verliezen dorpjes in-game dus gaan ze over naar het no-life geflame...
ik zit hier nog echt maar ff en de jaloezie is al overal te zien.
Euhm waar zijn er verliezen...?

Verwacht je nu echt dat er geen antwoord komt als je iemand hier op het forum probeert zwart te maken?

Litle John heeft een mooi punt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Euhm waar zijn er verliezen...?

Verwacht je nu echt dat er geen antwoord komt als je iemand hier op het forum probeert zwart te maken?

Litle John heeft een mooi punt.

kijk naar twstats en je ziet je verliezen :)
verder maakt het mij niet uit of er een antwoord komt of niet...

en litle john heeft idd een mooi punt dus ook : succes iedereen :p
 

DeletedUser5456

Guest
Laten we niet uit het oog verliezen dat dit gewoon een spelletje is. En dit soort acties maken het spel alleen maar leuk, ongeacht wie er gaat "winnen". UP-R is een stabiele stam en ondanks dat we een imago hebben van een stelletje interners wil nog niet betekenen dat we makkelijk dorpen afgeven of stoppen als we onder aanval liggen.

Laten we het modder gooien in dit topic achterwege laten en de statistieken en rapportjes spreken.

En lil-john als je aanvallen dodged, dodge dan minimaal de dorpen waar je edelmannen in staan. Die zijn best duur namelijk. ;-)

1 edelman dood
1 edelman dood
2 edelmannen dood
2 edelmannen dood

Voor de rest wens ik iedereen veel succes in deze oorlog, laten we er een mooie tijd van maken.
 

DeletedUser

Guest
kijk naar twstats en je ziet je verliezen :)
verder maakt het mij niet uit of er een antwoord komt of niet...

en litle john heeft idd een mooi punt dus ook : succes iedereen :p

Oh mooi als je beiden edels stuurt op een barbaren dorp en dat tegenstander hem eerst edelt terwijl je eigen edels al onderweg zijn en vervolgens het toch nog overnemen waarop de tegenstander enkele uren je edels ziet aankomen en terug edels stuurt met vegen...

Wat verliezen :eek:
Er zijn nog geen verliezen...

Wel een verdedigings rank van 180 naar

7 andreass 5,31 Mio.

Spreekt wel boekdelen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Oh mooi als je beiden edels stuurt op een barbaren dorp en dat tegenstander hem eerst edelt terwijl je eigen edels al onderweg zijn en vervolgens het toch nog overnemen waarop de tegenstander enkele uren je edels ziet aankomen en terug edels stuurt met vegen...

Wat verliezen :eek:
Er zijn nog geen verliezen...

een verlies is een verlies, staat zwart op wit op http://nl.twstats.com/.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat het nog een beetje te vroeg is om alles uit statestieken af te leiden. Beide kanten heeft dorpen in de vijand hun cluster (denk ik toch) en deze dorpen zijn moeilijk te verdedigen en makkelijker in te nemen door de vijand. Wanneer 1 kant nu meer dorpen in de vijand hun clusters hebben liggen, gaat dit lijken dat ze de oorlog aan het verliezen zijn. Pas wanneer de vijandelijke dorpen uit elkaars clusters zijn, kan men pas werkelijk zien welke kant er het meest op vooruit zal gaan :) Want dan zijn het pas front to front gevechten :)

Dat denk ik toch... kan ook zijn dat ik fout zit :p
 

DeletedUser

Guest
Ben je nu serieus of moe?

Verlies was aan beide kanten hetzelfde ...

ik ben moe, en als ik kijk zie ik dat het dorp in handen is van elysium.
maar dan nog had ik het niet over jou dorpje alleen maar voor de algemene verliezen van je stam...
 

DeletedUser5690

Guest
Mmz niet alleen als tegenslag, ook als goede samenwerking binnen de stammen. En gewoon omdat iedereen van iedereen dorpen kan nemen. De dorpovernames laten duidelijk zien dat Up-r niet goddelijk is ( wat ze wel altijd uitgestraald hebben)



Oude eigenaar: GangstaRap [UP-R] nieuwe eigenaar: wollensok [KIWI]



Nee nog niet gezamenlijk aangevallen, daarom is ook de oorlogsverklaring. Beetje apart om eerste gezamenlijk aan te vallen en dan de oorlog te verklaren.



Was het niet UP RISING? Hoeveel hoofdletters?

Dan moet ik je mededelen dat je nog niet snapt waar dit spel om draait. Misschien als je het lief vraagt op MSN dan leg ik het je uit, maar je visie is dat van een stamleider van een stam die nooit iets heeft betekend en dat nu precies wanhopig wel wil doen.

Daar doel ik niet op. Ik doel op het feit dat jij verleden tijd gebruikt in het woord 'achtten'. Mijn vraag is dan of er tegenwoordig wel een stam is die jullie waardig achten? Of dat het een typfout is.

Gaan we kinderachtig doen? Ik durf er geld op te zetten mijn niveau van geletterdheid nét dat ietsje hoger ligt. Probeer niet de wijsneus uit te hangen.
In welke stam zit je btw, ik heb nog nooit van je gehoord.
 

DeletedUser

Guest
Lol, waarom zou ik er nog wat aan doen als er geen edels komen???
Nu staan mij muren weer op 20 en ben weinig troepen verloren..

En leer timen net als je stamgenoot... hier zitten 2 a 3 uur tussen een aanval.
Dus als je een keer aanvalt, doe het dan goed!!!




pffff denk je dat ik ga timen op jou. wou gewoon weten wat je reactie erop was en die dorpen van jou kan me niks schelen je mag blij zijn dat ik nog maar zo weinig aanvallen had verstuurd mwahahahaha






voor de rest (alleen tegen UP-OUT) jullie mogen wel vanaf het begin af aan een stam zijn geweest. maar der zijn verschillende manieren om op nmmr 1 te komen en dat is veel al door fuseren enzo. dus niet zo zeiken over dorpen aanvallen want jullie hebben ook veel geinternt (daardoor die spelers zo groot zijn)
 

DeletedUser

Guest
pffff denk je dat ik ga timen op jou. wou gewoon weten wat je reactie erop was en die dorpen van jou kan me niks schelen je mag blij zijn dat ik nog maar zo weinig aanvallen had verstuurd mwahahahaha






voor de rest (alleen tegen UP-OUT) jullie mogen wel vanaf het begin af aan een stam zijn geweest. maar der zijn verschillende manieren om op nmmr 1 te komen en dat is veel al door fuseren enzo. dus niet zo zeiken over dorpen aanvallen want jullie hebben ook veel geinternt (daardoor die spelers zo groot zijn)

Ze staan 1st als verslagen tegenstanders stammen (aanval), ik denk niet dat je dit door internen behaald :)
 

DeletedUser

Guest
ik ben benieuwd.. na enige tijd van afwezigheid en een goede co kan ik het weer wat oppakken hier, kom zo te zien juist op tijd..

wel een mooi initaitief, het werd al wat saai.. op enkele spelers na kwamen de aanvallen niet echt door, dus hier bij deze:

I welcome you all.. succes..

en ik verwelkom jou afgevaardigden weer ^^
De koffie staat klaar, of willen ze liever iets fris?

en shardul, gefeliciteerd! Een slimme tactiek van UP-R om al na te gaan denken over de opvolging.! ;)
 

DeletedUser

Guest
je bent zeker van UP-OUT jha dan snap ik da je niet snap wa ik bedoel

Nee ik ben niet van UP-OUT...

Maar je moet objectief blijven... En ze staan werkelijk 1st in die rang. Wat erop wijst dat ze toch niet alleen internen.
 

DeletedUser5690

Guest
Dit is het verschil dan wel in leden van UP-r.
Leden zoals Hezhi & Lunchtime wensen ons veel succes.
Wij doen hetzelfde.
En dan heb je mensen die toch nog even willen laten vallen dat ze nummer 1 zijn en de beste.

Beste Reds, veel succes. :)

Suc...neen, het lukt me geen 2e keer. Ik heb jullie al eens succes gewenst in dat vorige topic.

Doe allen wat je niet laten kan. Ik vind het grappig, maar ga er mijn slaap niet voor laten.
 

DeletedUser

Guest
ik ben moe, en als ik kijk zie ik dat het dorp in handen is van elysium.
maar dan nog had ik het niet over jou dorpje alleen maar voor de algemene verliezen van je stam...

De acties zijn min of meer begonnen laatste week?

Het is al belachelijk om nu statistieken bij te halen maar als je er toch op staat:

Side 1: UP-R

Side 2: KIWI

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 407
Kant 2: 228
Verschil: 179

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 9
Kant 2: 10
Verschil: 1

image.php


Punten totaal van totale overnames:

Kant 1: 3,618,981
Kant 2: 2,007,742
Verschil: 1,611,239

image.php


Punten totaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 100,169
Kant 2: 101,937
Verschil: 1,768

image.php
 

DeletedUser8932

Guest
Laten we niet uit het oog verliezen dat dit gewoon een spelletje is. En dit soort acties maken het spel alleen maar leuk, ongeacht wie er gaat "winnen". UP-R is een stabiele stam en ondanks dat we een imago hebben van een stelletje interners wil nog niet betekenen dat we makkelijk dorpen afgeven of stoppen als we onder aanval liggen.

Laten we het modder gooien in dit topic achterwege laten en de statistieken en rapportjes spreken.

En lil-john als je aanvallen dodged, dodge dan minimaal de dorpen waar je edelmannen in staan. Die zijn best duur namelijk. ;-)

1 edelman dood
1 edelman dood
2 edelmannen dood
2 edelmannen dood

Voor de rest wens ik iedereen veel succes in deze oorlog, laten we er een mooie tijd van maken.

Sluit me hier zeker bij aan

Al mooi jullie best gedaan.

Wens jullie veel succes en dat het een mooie oorlog mag worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan