[Add], KIWI, HRS & THBLSH vs. UP-R

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Niet zeuren, laten we gewoon eens met zijn allen fijn op elkaar in gaan hakken, ik heb er zin in :)
 

DeletedUser

Guest
Succes aan iedereen.
Ik vind het leuk dat bijna alle spelers van de stammen dit goed oppakken.
Geen gezeur, maar een succes aan elkaar.

Moge de beste winnen:bijl:
 

DeletedUser

Guest
idd das zeker dat hiervoor spelen we dit spel toch ^^

iedereen succes,
 

DeletedUser

Guest
verdorie, een volledige dag te laat :D

ik wil in het vervolg wel ff weten wanneer er een oorlog komt he :p

mja, moet ik nu ook gaan aanvallen? ;):rolleyes:

Ik ga naar tribalhugs... :( ik vind het niet leuk meer :D

komaan, wie wil als eerste z'n kop aanbieden? :D
 

DeletedUser13439

Guest
haha moge het een mooie oorlog worden en de beste winnen :)

maar fall doet niet mee? waarom zij niet, hebben toch ook een erg leuke positie :confused:
 

DeletedUser

Guest
Vertel dan gewoon, waarom .fall niet meedoet? Omdat zij al een hele tijd BG met UP-R zijn:confused:
 

DeletedUser

Guest
Stop de spam aub.
Als .Fall hun positie in deze strijd zal willen bekend maken zullen ze dat dan wel doen. Het is hun keuze wat ze doen.. En als dit tegen ons pact is zal dat ons natuurlijk wel betreuren.. We zien wel he..
 

DeletedUser5690

Guest
Wij hebben ook geen gaatjes, dus we moeten niets vullen.
Wat maakt het uit met hoeveel ze zijn, al doet .fall en ICEPAC ook mee, boeie...Door deze settings is de speler vooral op zichzelf aangewezen tenzij er gekken zijn die hu gehele off willen opofferen (voor de lol).

Wat ik hier zie is dat beide partijen zichzelf beter willen voordoen dan ze zijn, daarom de hard facts vanuit UP-R.

  • Wij staan en blijven #1, ondanks enkele tegenslagen die niet aan jullie gelinked zijn.
  • Wij noemen dit wat conflictjes. Wij nemen al maanden dorpen over, nu jullie een paar. *Applaus*
  • Wij zijn niet geintimideert. Wil je ons op de knieën? Doe dan eens wat moeite?

Conlusie:

Leukleuk, 'wat' actie. Eindelijk een klein beetje tegenwind. Wat jullie nu presteren doen wij al maanden, benieuwd hoe lang het volgehouden word. Geen complains dat je groter bent, al zou je dan veel meer spelers, dorpen en troepen ter besckikking moeten hebben.

Indruk maak je niet.

Om nog iemands (ik denk Wet-NL's) vraag te beantwoorden over de niet-diplo van UP-R?...

Wij achtten geen stam gelijkwaardig.
 

DeletedUser

Guest
wat een egoïstisch antwoord

jullie achten geen stam gelijkwaardig ?

wij achten jullie als mindere dan wij met jullie fusie met eok-54 met TSW enz.

jullie denken dat jullie alles zijn in deze wereld dat zijn jullie dus niet en dat gaat dit stammenpact bewijzen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan