[Add], KIWI, HRS & THBLSH vs. UP-R

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser5690

Guest
wat een egoïstisch antwoord

jullie achten geen stam gelijkwaardig ?

wij achten jullie als mindere dan wij met jullie fusie met eok-54 met TSW enz.

jullie denken dat jullie alles zijn in deze wereld dat zijn jullie dus niet en dat gaat dit stammenpact bewijzen

Egoïsme gebruik je verkeerd, dan zou je bedoelen dat je jaloers bent dat je er niet bij hoort.

Ik neem aan dat je hautain (uit de hoogte) bedoelt? Inderdaad. Zo ben ik nu eenmaal.

Ik ben geen leiding van UP-R, noch deel van de raad of iets dergelijks. Dit is mijn persoonlijke mening.
 

DeletedUser16768

Guest
Wij hebben ook geen gaatjes, dus we moeten niets vullen.
Wat maakt het uit met hoeveel ze zijn, al doet .fall en ICEPAC ook mee, boeie...Door deze settings is de speler vooral op zichzelf aangewezen tenzij er gekken zijn die hu gehele off willen opofferen (voor de lol).

Wat ik hier zie is dat beide partijen zichzelf beter willen voordoen dan ze zijn, daarom de hard facts vanuit UP-R.

  • Wij staan en blijven #1, ondanks enkele tegenslagen die niet aan jullie gelinked zijn.
  • Wij noemen dit wat conflictjes. Wij nemen al maanden dorpen over, nu jullie een paar. *Applaus*
  • Wij zijn niet geintimideert. Wil je ons op de knieën? Doe dan eens wat moeite?

Conlusie:

Leukleuk, 'wat' actie. Eindelijk een klein beetje tegenwind. Wat jullie nu presteren doen wij al maanden, benieuwd hoe lang het volgehouden word. Geen complains dat je groter bent, al zou je dan veel meer spelers, dorpen en troepen ter besckikking moeten hebben.

Indruk maak je niet.

Om nog iemands (ik denk Wet-NL's) vraag te beantwoorden over de niet-diplo van UP-R?...

Wij achtten geen stam gelijkwaardig.

HAHA, wat een mooi n00b antwoordje.

Ja jullie presteren beter de afgelopen maanden. Ja er zijn niet genoeg tegenstanders geweest. Up-r is helaas de nummer 1 ja.
Allemaal harde feiten waar ik niks tegen kan zeggen.

Maar dan komt het, tegenslagen die niet tegen de aanvallen gelinked zijn? Volgens mij verliezen jullie de dorpen toch echt doordat er nu aanvallen komen, zonder aanvallen kan je niks verliezen.

Conflictjes? Ik bedoel de oorlogsverklaring is niet voor niets gemaakt, dit betekent niet dat we 1 aanvalsronde erin gooien en dan gaan zitten kijken wat de reactie is.

En als we jullie op de knieën willen, schoppen we wel in je knieholtje;).

Conclusie:

Indruk maken we wel, heel de wereld staat achter 1 van de 2 partijen. En er zijn genoeg reacties gekomen vanuit beiden kanten. (helaas ook slechte posts van de n00bs van beide kanten).
We zullen zien wat de toekomst brengt, wij wensen Up-r succes. En hopen dat dit tot nog meer reacties leid vanuit andere stammen;).

Samen staan we sterk en alleen is zo alleen.
 

DeletedUser17653

Guest
Persoonlijke mening, blablabla... Zo staat altijd de 'momenteel' winnende stam er tegenover.

Veronderstelling door UP-R :
*Wij noemen dit wat conflictjes. Wij nemen al maanden dorpen over, nu jullie een paar. *Applaus*
*Wij zijn niet geintimideert. Wil je ons op de knieën? Doe dan eens wat moeite?

Zij kunnen toch nu al proberen & later wat moeite doen. Alhoewel moet ik zeggen dat ze al redelijk bezig zijn. "Wij doen dit al maanden.", waar haal je dat vandaan.
Nog nooit een massale aanval gezien van Up-R (Het gaat hier over het massaal aanvallen.)

++ Enkel de momentele winnende partij zegt hier 'spammen' op dit forum.
 

DeletedUser17653

Guest
HAHA, wat een mooi n00b antwoordje.

Ja jullie presteren beter de afgelopen maanden. Ja er zijn niet genoeg tegenstanders geweest. Up-r is helaas de nummer 1 ja.
Allemaal harde feiten waar ik niks tegen kan zeggen.

Maar dan komt het, tegenslagen die niet tegen de aanvallen gelinked zijn? Volgens mij verliezen jullie de dorpen toch echt doordat er nu aanvallen komen, zonder aanvallen kan je niks verliezen.

Conflictjes? Ik bedoel de oorlogsverklaring is niet voor niets gemaakt, dit betekent niet dat we 1 aanvalsronde erin gooien en dan gaan zitten kijken wat de reactie is.

En als we jullie op de knieën willen, schoppen we wel in je knieholtje;).

Conclusie:

Indruk maken we wel, heel de wereld staat achter 1 van de 2 partijen. En er zijn genoeg reacties gekomen vanuit beiden kanten. (helaas ook slechte posts van de n00bs van beide kanten).
We zullen zien wat de toekomst brengt, wij wensen Up-r succes. En hopen dat dit tot nog meer reacties leid vanuit andere stammen;).

Samen staan we sterk en alleen is zo alleen.

Hah... Bappos, Dat vind ik de juiste reactie ;)
 

DeletedUser

Guest
Om even op je reactie in te pikken DC..

Laatste 3 maanden:
Totale overnames van de vijandige kant:
Kant 1: 92
Kant 2: 156
Verschil: 64

Zeg me niet dat jullie al "maanden" ons aan het "ownen" zijn.

Wie hebben jullie overgenomen?
speler gonzooi.
Waar lag speler gonzooi?
Door de kern van UP-r heen.
Ook heeft Lunch enkele dorpen van mij genomen.

Dat jullie statistisch gezien winnen van ons ja, maar ownen doe je ons zeker niet.. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17653

Guest
Om even op je reactie in te pikken DC..

Laatste 3 maanden:


Zeg me NIET dat jullie al MAANDEN ons aan het overnemen zijn.

Wie hebben jullie overgenomen?
speler GONZOOI
Waar lag speler GONZOOI?
Door de kern van UP-r heen.
Ook heeft Lunch enkele dorpen van mij genomen.

Dat jullie statistisch gezien winnen van ons ja, maar ownen doe je ons zeker niet.. :)

Hey, Lil John. Dit is altijd zo'n antwoord van een stam die denkt te winnen. Het gaat hier duidelijk weer over makkelijke dorpen.
 

DeletedUser5690

Guest
HAHA, wat een mooi n00b antwoordje.

Maar dan komt het, tegenslagen die niet tegen de aanvallen gelinked zijn? Volgens mij verliezen jullie de dorpen toch echt doordat er nu aanvallen komen, zonder aanvallen kan je niks verliezen.

Als je denkt dat wij enkele dorpen verliezen als tegenslag zien, dan moet ik je helaas een quote laten zien van een persoon die denkt dat die intelligent is.

HAHA, wat een mooi n00b antwoordje.


Conclusie:

Indruk maken we wel, heel de wereld staat achter 1 van de 2 partijen. En er zijn genoeg reacties gekomen vanuit beiden kanten. (helaas ook slechte posts van de n00bs van beide kanten).
We zullen zien wat de toekomst brengt, wij wensen Up-r succes. En hopen dat dit tot nog meer reacties leid vanuit andere stammen;).

Samen staan we sterk en alleen is zo alleen.

Alleen zijn we nog steeds meer. Haal eens een argument aan dat wij iets van jullie zouden moeten leren? Buiten whinen

&

Nog geen gezamelijke aanvallen gezien? Een tijdje geleden was er ene Andreass die hier de methode van Speurm, Fonzie en Elysium in twijfel trok toen ze een speler aanvielen waarvan hij VV had, aangezien de methode niet was volgens zijn pr0-TW boekje.

1. Gezamelijk aangevallen.
2. Proper ge-edelt.

Inderdaad. En dan spreek jij over noobs? Net wat ik dacht over Facta en die andere maffe stam met enkel hoofdletters.

Om even op je reactie in te pikken DC..

Laatste 3 maanden:


Zeg me NIET dat jullie al MAANDEN ons aan het overnemen zijn.

Wie hebben jullie overgenomen?
speler GONZOOI
Waar lag speler GONZOOI?
Door de kern van UP-r heen.
Ook heeft Lunch enkele dorpen van mij genomen.

Dat jullie statistisch gezien winnen van ons ja, maar ownen doe je ons zeker niet.. :)


Ownen, dat vind ik nu echt een kindjes woord, het spijt me. Dat zal je mij nergens zien gebruiken. Want dat is ook zo zinloos. Dit is geen oorlog van stammen uitroeien. Indien jullie in deze illusie leven, dan zit je mis. Geen 1 van deze stammen zal worden wegge-edelt. Daarvoor is iedereen te groot. Het enige wat je kan proberen is te demotiveren...

Verleden tijd? Wat is er gebeurd dan?

Doel je op de diplo tussen UP-R en .fall? Die was er al toen ik in UP-R kwam, omdat er vrienden van Greg83 inzaten. Het ongedaan maken van deze BG was een van mijn laatste daden in de leiding.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wij hebben ook geen gaatjes, dus we moeten niets vullen.
Wat maakt het uit met hoeveel ze zijn, al doet .fall en ICEPAC ook mee, boeie...Door deze settings is de speler vooral op zichzelf aangewezen tenzij er gekken zijn die hu gehele off willen opofferen (voor de lol).

Wat ik hier zie is dat beide partijen zichzelf beter willen voordoen dan ze zijn, daarom de hard facts vanuit UP-R.

  • Wij staan en blijven #1, ondanks enkele tegenslagen die niet aan jullie gelinked zijn.
  • Wij noemen dit wat conflictjes. Wij nemen al maanden dorpen over, nu jullie een paar. *Applaus*
  • Wij zijn niet geintimideert. Wil je ons op de knieën? Doe dan eens wat moeite?

Conlusie:

Leukleuk, 'wat' actie. Eindelijk een klein beetje tegenwind. Wat jullie nu presteren doen wij al maanden, benieuwd hoe lang het volgehouden word. Geen complains dat je groter bent, al zou je dan veel meer spelers, dorpen en troepen ter besckikking moeten hebben.

Indruk maak je niet.

Om nog iemands (ik denk Wet-NL's) vraag te beantwoorden over de niet-diplo van UP-R?...

Wij achtten geen stam gelijkwaardig.

prachtig zo'n groot ego. ik mag dan niet veel betekenen maar alsnog weet ik ook wel dat UP-r het niet zo heeft van het steeds maar edelen van andere stammen want dan zouden we daar al wel eerder wat van hebben gehoord zou ik denken. maarja het is mijn mening en ik wens up-r ook wel een beetje succes maar laathet ze dan ook waardzijn.:rolleyes:
 

DeletedUser16768

Guest
Als je denkt dat wij enkele dorpen verliezen als tegenslag zien, dan moet ik je helaas een quote laten zien van een persoon die denkt dat die intelligent is.

Mmz niet alleen als tegenslag, ook als goede samenwerking binnen de stammen. En gewoon omdat iedereen van iedereen dorpen kan nemen. De dorpovernames laten duidelijk zien dat Up-r niet goddelijk is ( wat ze wel altijd uitgestraald hebben)

Alleen zijn we nog steeds meer. Haal eens een argument aan dat wij iets van jullie zouden moeten leren? Buiten whinen

Oude eigenaar: GangstaRap [UP-R] nieuwe eigenaar: wollensok [KIWI]

Nog geen gezamelijke aanvallen gezien? Een tijdje geleden was er ene Andreass die hier de methode van Speurm, Fonzie en Elysium in twijfel trok toen ze een speler aanvielen waarvan hij VV had, aangezien de methode niet was volgens zijn pr0-TW boekje.

1. Gezamelijk aangevallen.
2. Proper ge-edelt.

Nee nog niet gezamenlijk aangevallen, daarom is ook de oorlogsverklaring. Beetje apart om eerste gezamenlijk aan te vallen en dan de oorlog te verklaren.

Inderdaad. En dan spreek jij over noobs? Net wat ik dacht over Facta en die andere maffe stam met enkel hoofdletters.

Was het niet UP RISING? Hoeveel hoofdletters?
 

DeletedUser

Guest
Daar doel ik niet op. Ik doel op het feit dat jij verleden tijd gebruikt in het woord 'achtten'. Mijn vraag is dan of er tegenwoordig wel een stam is die jullie waardig achten? Of dat het een typfout is.

Onze huidige diplomatieke betrekkingen houden wij nog even voor ons. Wie weet hebben wij momenteel nog geen bondgenoten, misschien staat het rivaliserende pact nog een onaangename verassing te wachten :)
 

DeletedUser

Guest
<3 dc zijn arrogantie!

en laten we nu maar allemaal gewoon wat afwachten!
 

DeletedUser

Guest
Mooie posts DC :D
daar komt het idd op neer
Oorlogsverklaring of niet, het zijn slechts kleine prikjes
Zelfs al gaat deze oorlog nog maanden door UP-R blijft gewoon lekker op nummer 1 staan. Denk nu echt niet dat je door deze oorlog UP-R van de troon gaat stoten, because you're not ...

De enige mogelijk reden waardoor UP-R zou kunnen vallen is omdat het intern niet meer lekker zou lopen en voorlopig loopt alles super
 

DeletedUser

Guest
wat een egoïstisch antwoord

jullie achten geen stam gelijkwaardig ?

wij achten jullie als mindere dan wij met jullie fusie met eok-54 met TSW enz.

jullie denken dat jullie alles zijn in deze wereld dat zijn jullie dus niet en dat gaat dit stammenpact bewijzen

als je jaloers bent fuseer dan zelf ff met een stam...
 

DeletedUser

Guest
Nog geen gezamelijke aanvallen gezien? Een tijdje geleden was er ene Andreass die hier de methode van Speurm, Fonzie en Elysium in twijfel trok toen ze een speler aanvielen waarvan hij VV had, aangezien de methode niet was volgens zijn pr0-TW boekje.

1. Gezamelijk aangevallen.
2. Proper ge-edelt.

Inderdaad. En dan spreek jij over noobs? Net wat ik dacht over Facta en die andere maffe stam met enkel hoofdletters.

Nog altijd even belachelijk. Die jongens kennen niets anders. Die tactiek heeft alleen maar zin bij mensen die niet veel online kunnen zijn of geen actieve stam hebben. Zelfs bij quizx die jullie uitmaakten voor no-lifer deden jullie niets anders. Altijd het zelfde type aanval waar jullie zelfs niet tactische voordelen uit putten.

Leer de juiste tacktiek te gebruiken op de juiste momenten.

Vorige keer kreeg ik het statuut van no-lifer van jullie groepje voor bovenstaande mening.
Nu hou ik al een tijdje elysium in de gaten en die is toch de grootste luie no-lifer die ik ooit in tw tegen het lijf ben gelopen.

DC, u uit de hoogte doende teksten van u selectief groepie in up-r is gewoon ronduit belachelijk. Doe ons een plezier en doe zo verder dan heeft de rest van w5 nog eens wat comedy soap om bij te lachen.


Verder ontopic:
Als deze acties iets of wat deftig worden uitgevoerd geef ik up-r niet veel kans. Zelfs een no-lifer heeft zijn grenzen.

Iedereen succes gewenst en "have fun"!
 

DeletedUser

Guest
Dit is het verschil dan wel in leden van UP-r.
Leden zoals Hezhi & Lunchtime wensen ons veel succes.
Wij doen hetzelfde.
En dan heb je mensen die toch nog even willen laten vallen dat ze nummer 1 zijn en de beste.

Beste Reds, veel succes. :)
 

DeletedUser

Guest
Als alle stammen zich net zo goed vinden als UP-R waarom moeten ze het dan met 4 stammen tegen 1 stam opnemen :D:D:D:D:D

Ik zou zeggen watjes probeer 1 tegen 1 te winnen maar dat durven ze niet want dan weten ze zeker dat ze verliezen

en zelfs met 4 stammen proberen ze nog andere stammen over te halen om mee te doen:)

Tjonge tjonge wat een goede stammen zijn het bij elkaar

Ik wacht met spanning af ik heb toch geen leven en slik pillen om 24/7 online te kunnen zijn:p:p:p:p:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16768

Guest
Als alle stammen zich net zo goed vinden als UP-R waarom moeten ze het dan met 4 stammen tegen 1 stam opnemen :D:D:D:D:D

Ik zou zeggen watjes probeer 1 tegen 1 te winnen maar dal durven ze niet want dan weten ze zeker dat ze verliezen

en zelfs met 4 stammen proberen ze nog andere stammen over te halen om mee te doen:)

Tjonge tjonge wat een goede stammen zijn het bij elkaar

Ik wacht met spanning af ik heb toch geen leven en slik pillen om 2/7 online t ekunnen zijn:p:p:p:p:p

Mmz eerst zit de hele wereld te wachten totdat dit moment komt.
Komt het moment gaan ze zeuren.

Wat is er zijn jullie toch bang voor de 4 stammen?
Uitdagen werkt niet echt meer, aangezien de oorlog al verklaard is.

Tuurlijk proberen we meer stammen over te halen, hoe meer hoe beter. Up-r jullie spreken jullie zelf tegen.
 

DeletedUser

Guest
Nog altijd even belachelijk. Die jongens kennen niets anders. Die tactiek heeft alleen maar zin bij mensen die niet veel online kunnen zijn of geen actieve stam hebben. Zelfs bij quizx die jullie uitmaakten voor no-lifer deden jullie niets anders. Altijd het zelfde type aanval waar jullie zelfs niet tactische voordelen uit putten.

Leer de juiste tacktiek te gebruiken op de juiste momenten.

Vorige keer kreeg ik het statuut van no-lifer van jullie groepje voor bovenstaande mening.
Nu hou ik al een tijdje elysium in de gaten en die is toch de grootste luie no-lifer die ik ooit in tw tegen het lijf ben gelopen.

DC, u uit de hoogte doende teksten van u selectief groepie in up-r is gewoon ronduit belachelijk. Doe ons een plezier en doe zo verder dan heeft de rest van w5 nog eens wat comedy soap om bij te lachen.


Verder ontopic:
Als deze acties iets of wat deftig worden uitgevoerd geef ik up-r niet veel kans. Zelfs een no-lifer heeft zijn grenzen.

Iedereen succes gewenst en "have fun"!

aaaach mensen verliezen dorpjes in-game dus gaan ze over naar het no-life geflame...
ik zit hier nog echt maar ff en de jaloezie is al overal te zien.

ten eerste is elysium geen no-lifer, er bestaat zoiets als co's...
ten tweede , eerst zit je te wenen dat mensen andere mensen no-lifers noemen en nu begin je zelf?
ten derde, sommige hun aanvalsmethode is "niet pro".
blijkbaar zijn onze tegenstanders dan ook niet pro want wij staan nog altijd aan de winnende hand.
ten vierde, DC z'n preken zijn niet belachelijk, jullie antwoorden erop wel.

dus aub, stop met het geflame en als jullie een oorlogje willen starten begin dan eerst met dorpen te edelen en dan pas te komen zagen over onze tactiek, spelers en wat nog allemaal waarover jullie zo graag zeiken..

dus huphup, sturen die edels :edelman:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan