Ace: "De grootste Faalstam van w18"

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
whahaha, zegt een stamleavertje die nooit wat doet voor anderen maar alleen maar z'n eigen hacje redt.

Wie zegt dat al mijn ODA komt door het aanvallen van spelers voor een groter EQUI-lid? Jij misschien, maar er klopt niks van.
En als ik dan misschien wat hoger heb door MB'en, wilt nog niet zeggen dat hij zo moet falen.
Ik vind alleen dat ie z'n mond moet houden, omdat ie zelf nog amper wat heeft verslagen.

Whahaha, zegt een persoontje die niet eens een fatsoenlijke stam heeft om te leaven. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Klopt. Gelukkig heeft het wel alles te maken met de eerste zin uit hetgene wat ik quote.

vind ik van niet.
Ik zeg dat hij faalt omdat hij een lage OD-rang heeft, waarom zou ik dat niet mogen zeggen? Terwijl ik toch echt een hogere OD-rang heb dan Taart.
 

DeletedUser

Guest
whahaha, zegt een stamleavertje die nooit wat doet voor anderen maar alleen maar z'n eigen hacje redt.

Wie zegt dat al mijn ODA komt door het aanvallen van spelers voor een groter EQUI-lid? Jij misschien, maar er klopt niks van.
En als ik dan misschien wat hoger heb door MB'en, wilt nog niet zeggen dat hij zo moet falen.
Ik vind alleen dat ie z'n mond moet houden, omdat ie zelf nog amper wat heeft verslagen.

Het is een openbaar forum dus iedereen mag hier posten, of jij het nu wilt of niet.

Nee ik doe nooit iets voor anderen, ik ben een faler, een stamleaver, een grote noob. Nog wat?

Ik zeg dat, is het lezen moeilijk?
Je zit niks voor niks in een moraalbrekersstammetje. Mocht je goed genoeg zijn zat je wel in EQUI, niet?
 

DeletedUser

Guest
vind ik van niet.
Ik zeg dat hij faalt omdat hij een lage OD-rang heeft, waarom zou ik dat niet mogen zeggen? Terwijl ik toch echt een hogere OD-rang heb dan Taart.

OMG. Jouw IQ staat werkelijk gelijk aan een opvliegerig paard die een olifant op de renbaan voorbij ziet vliegen. Kortom het bestaat niet. Ik ging niet verder in op jouw miezerige ODA. Het ging om een andere quote. Laat ik het stap voor stap uitleggen.

Jij quote Retribution met als reactie:

zombiedoder zei:
whahaha, zegt een stamleavertje die nooit wat doet voor anderen maar alleen maar z'n eigen hacje redt.

Ik reageer:

Papayatree zei:
Whahaha, zegt een persoontje die niet eens een fatsoenlijke stam heeft om te leaven.

Duidelijk genoeg?
 

DeletedUser

Guest
Het is een openbaar forum dus iedereen mag hier posten, of jij het nu wilt of niet.

Nee ik doe nooit iets voor anderen, ik ben een faler, een stamleaver, een grote noob. Nog wat?

Ik zeg dat, is het lezen moeilijk?
Je zit niks voor niks in een moraalbrekersstammetje. Mocht je goed genoeg zijn zat je wel in EQUI, niet?

ik snap niet wat goed zijn of niet nou te maken heeft met het feit dat ik Taart een faler vind met zijn OD-rang. Wat maakt het uit dat ik in O2 zit? Zolang mijn rang niet zo slecht is als die van Taart, vind ik dat ik kan zeggen dat de rang van Taart faalt. Dit heeft absoluut niks met O2 of wat dan ook te maken.
 

DeletedUser

Guest
vind ik van niet.
Ik zeg dat hij faalt omdat hij een lage OD-rang heeft, waarom zou ik dat niet mogen zeggen? Terwijl ik toch echt een hogere OD-rang heb dan Taart.

Als je stellingen aanneemt, wil je dan wel zo vriendelijk zijn om terug te reageren als iemand daar op in gaat? Het is nu al de tweede keer dat ik een hele post voor je typ, en je die straalweg negeert. Tjah dan hoef ik er toch ook geen moeite meer in te steken hé?

Echter als je niet terug reageert als iemand tegen je stellingen in gaat, maak ze dan niet.

Even voor de duidelijkheid: clicky
 

DeletedUser

Guest
6 War-Dog [|P|] 78,30 Mio.

Baas boven baas:cool:

Het ging maar om het voorbeeld dat zijn ODA niks voorstelt. :p

Als je stellingen aanneemt, wil je dan wel zo vriendelijk zijn om terug te reageren als iemand daar op in gaat? Het is nu al de tweede keer dat ik een hele post voor je typ, en je die straalweg negeert. Tjah dan hoef ik er toch ook geen moeite meer in te steken hé?

Echter als je niet terug reageert als iemand tegen je stellingen in gaat, maak ze dan niet.

Even voor de duidelijkheid: clicky

Even terug refereren naar een uitspraak van mij:

Papayatree zei:
Jouw IQ staat werkelijk gelijk aan een opvliegerig paard die een olifant op de renbaan voorbij ziet vliegen. Kortom het bestaat niet.

Oftewel hij snaptje je post niet, dus reageerde hij niet. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als je stellingen aanneemt, wil je dan wel zo vriendelijk zijn om terug te reageren als iemand daar op in gaat? Het is nu al de tweede keer dat ik een hele post voor je typ, en je die straalweg negeert. Tjah dan hoef ik er toch ook geen moeite meer in te steken hé?

Echter als je niet terug reageert als iemand tegen je stellingen in gaat, maak ze dan niet.

Even voor de duidelijkheid: clicky

Wat zou ik daar op moeten reageren dan?

Het ging maar om het voorbeeld dat zijn ODA niks voorstelt. :p

En het ODA van Taart faalt nog harder, dus.
 

DeletedUser

Guest
ik snap niet wat goed zijn of niet nou te maken heeft met het feit dat ik Taart een faler vind met zijn OD-rang. Wat maakt het uit dat ik in O2 zit? Zolang mijn rang niet zo slecht is als die van Taart, vind ik dat ik kan zeggen dat de rang van Taart faalt. Dit heeft absoluut niks met O2 of wat dan ook te maken.

Het is lachwekkend dat jij Taart een faler noemt, terwijl je zelf in een moraalbrekers-stammetje zit.
 

DeletedUser

Guest
Het is lachwekkend dat jij Taart een faler noemt, terwijl je zelf in een moraalbrekers-stammetje zit.

Ik noem Taart geen faler, waar haal je dat vandaan?
Ik noem zijn OD-rang 1 grote faal.

Jullie lopen op mij te zeiken dat ik niet kan lezen, maar nu zit jij toch echt verkeerd.
En ja, je zal nu wel weer op wat anders gaan reageren, maar wees nou eens eerlijk dat jullie ook wel eens wat fout lezen/interpeteren.
 

DeletedUser

Guest
Ik noem Taart geen faler, waar haal je dat vandaan?
Ik noem zijn OD-rang 1 grote faal.

Jullie lopen op mij te zeiken dat ik niet kan lezen, maar nu zit jij toch echt verkeerd.
En ja, je zal nu wel weer op wat anders gaan reageren, maar wees nou eens eerlijk dat jullie ook wel eens wat fout lezen/interpeteren.

Als jij het je hersenen nou gewoon niet zo moeilijk maakt en discussiëren aan mensen over laat die dat wel kunnen. ;) Scheelt ons een tijd aan dingen uit te leggen voor je.
 

DeletedUser

Guest
Dus jij vindt dat Taarts OD-rang faalt?
Wat hebben wij daar aan om te weten?
 

DeletedUser

Guest
Ik noem Taart geen faler, waar haal je dat vandaan?
Ik noem zijn OD-rang 1 grote faal.

Jullie lopen op mij te zeiken dat ik niet kan lezen, maar nu zit jij toch echt verkeerd.
En ja, je zal nu wel weer op wat anders gaan reageren, maar wees nou eens eerlijk dat jullie ook wel eens wat fout lezen/interpeteren.

ik snap niet wat goed zijn of niet nou te maken heeft met het feit dat ik Taart een faler vind met zijn OD-rang. Wat maakt het uit dat ik in O2 zit? Zolang mijn rang niet zo slecht is als die van Taart, vind ik dat ik kan zeggen dat de rang van Taart faalt. Dit heeft absoluut niks met O2 of wat dan ook te maken.

Je zegt hier toch duidelijk dat je Taart een faler vind met z'n OD-rang. Mits je echt enkel z'n OD-rang bedoelde had je dit moeten zeggen.
 

DeletedUser

Guest
Dus jij vindt dat Taarts OD-rang faalt?
Wat hebben wij daar aan om te weten?

Als je het niet waardig genoeg vindt om te weten, I don't care.

Als jij het je hersenen nou gewoon niet zo moeilijk maakt en discussiëren aan mensen over laat die dat wel kunnen. ;) Scheelt ons een tijd aan dingen uit te leggen voor je.

Als je het allemaal zo vervelend vindt, leg het dan niet uit.
Lees over me heen, en reageer niet op me.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan