Ace: "De grootste Faalstam van w18"

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ace de Faal Stam van w18.


Na maanden van bespioneren en observeren dacht ace het toch voor elkaar te krijgen om Masterkill73 op zijn “zwakke plek” te pakken Want dom dat hij was stond er op eens in zijn msn naam Spanje 08-08-2011 – 21-08-2011 deze uitgelezen kans moest natuurlijk gepakt worden want als R. online is maakt Ace natuurlijk geen schijn van kans.

7-8-2011 14:20:03 J. ( Vitalise ) Rieks van Hemmen Morgen lekker op vakantie jongen ;)
7-8-2011 15:01:06 R.) Ik weet eerlijk gezegt niet waar al die trots van Ace vandaan komt een beetje misbruik maken van mijn vertrouwen chapeau (Y)
7-8-2011 15:02:18 R.) Beetje me lopen bespioneren op msn en dan het juiste moment afwachten ik hoop dat je trots bent ik vind het maar een sneue actie maar ok je kan het Taktiek noemen
7-8-2011 15:03:01 J.(Vitalise) Haha
7-8-2011 15:03:06 J.( Vitalise) Je zou precies hetzelfde doen :D
7-8-2011 15:03:26 R.) Noppe
7-8-2011 15:03:40 R.) en je weet het want ik zou ** veelvoudig al kunnen vern**ken en heb nooit iets gedaan
7-8-2011 15:03:47 J. ( Vitalise ) En wat maakt het uit?
7-8-2011 15:28:54 J. ( Vitalise ) Ik blijf erbij dat dit slim is :)
7-8-2011 15:29:11 J. ( Vitalise ) Want wees eens reëel kunnen de leden in het Oosten van Ace iets tegen jou doen als je er wel bent?

Zoals gezien ontbreekt elk spoortje van respect ook maar bij Ace met als stok paardje “ Jij zou precies hetzelfde doen” wat totaal onterecht is want ik heb die kans ook gekregen en heb er niks mee gedaan en dan gaat men maar over dat het “slim” is. Niet wetende dat ze gewoon met hun eigen domheid te koop liepen. Waarbij ik vol trots steeds Ace leden sprak van wie doet je vv en have fun in Spanje. Niet wetende dat onder getekende allang geïnformeerd is dat Ace via mijn msn , mijn zwakke plekken aan het zoeken was en zo recht in mijn val zijn gelopen. Net zoals de fake aanval op Chriske was dit de 2ex op rij Ace keihard in de val liep. Vol trots lopen ze te parasiteren op de info die ze toe gespeeld krijgen en niet eens de moeite nemen de info te verifiëren maar gewoon alles voor waar aan te nemen.

But mark my words er staat jullie nog een hele grote verassing/teleurstelling te wachten




I Will Be Waiting.


Ik hoop niet dat ik je teleur gesteld hebben. Zoals jullie mij wel teleur gesteld hebben. Vol trots mij aanvallen op een dag waarvan jullie zeker wisten dat ik er niet zou zijn en dan zo keihard falen..

De teller is nog niet eens boven de 1.000 gekomen het is gewoon in en in triest wat jullie bij elkaar geschraapt hebben.

Nog geen eens 6 Mio. Als verdediger gekregen de eerste dag:

1x Verdediger van de dag
op 09.08.2011 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (5.795.706 eenheden)!

acefail.png

Natuurlijk zijn er ook de gebruikelijke clears aan gekomen in nachtbonus:

Tribaljosh (Tribaljosh FTW!) valt Full HouseBoat ? (517|716) C75 aan 09.08.11 06:38
Tribaljosh (Tribaljosh FTW!) valt Full HouseBoat ? (524|716) C75 aan 09.08.11 02:53
Tribaljosh (Tribaljosh FTW!) valt Full HouseBoat ? (518|718) C75 aan 09.08.11 02:51
shepard132 (055 shepard132s dorp) valt Full HouseBoat ? (590|707) C75 aan 10.08.11 05:19
shepard132 (010 shepard132s dorp) valt Full HouseBoat ? (581|710) C75 aan 10.08.11 05:17
shepard132 (062 shepard132s dorp) valt Full HouseBoat ? (593|706) C75 aan 10.08.11 03:50
shepard132 (060 shepard132s dorp) valt Full HouseBoat ? (588|708) C75 aan 10.08.11 02:23
Tribaljosh (Tribaljosh FTW!) valt Full HouseBoat ? (527|713) C75 aan 10.08.11 01:56
Vitalise (The Empire) valt Full HouseBoat ? (539|711) C75 aan 10.08.11 01:30
Tribaljosh (Tribaljosh FTW!) valt Full HouseBoat ? (526|714) C75 aan 10.08.11 01:15

En dachte sommige mensen dat aanvallen zonder rammen nog beter zouden werken:

Aanvaller: Vitalise
Herkomst: The Empire (464|702) C74

Aantal: 0 0 7056 0 51 2851 421 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 7056 0 51 2851 421 0 0 0 0 0

------------------

Aanvaller: Tribaljosh
Herkomst: Tribaljosh FTW! (432|606) C64

Aantal: 0 0 6000 0 50 2600 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 6000 0 50 2600 0 0 0 0 0 0





Hierbij wil ik zekers D. ( Swasi ) niet vergeten. Waar in het begin het falen van deze speler goed verstopt werd door War-Dog ( |P| ). Maar toen War-Dog op vakantie ging zakte hij fataal door het ijs en kwamen de tranen. 1 van de bedenkers van het geniale plan. Een mietje , een lafaard een bovenal zielig hypocriet ventje.


7-8-2011 17:13:38 R.) maar je stopt met w18 ?
7-8-2011 17:13:54 D. ( Swasi ) Ach ja, het is niet leuk als je account wordt verneukt tijdens je vakantie.
7-8-2011 17:16:17 D. ( Swasi ) Er lopen inderdaad aanvallen op jouw, maar ik heb daar niks mee te maken ;)
7-8-2011 17:36:04 D. ( Swasi ) Hmm ik weet nergens vanaf en dat zweer ik ;P

Tegen mij hypocriet lopen janken “het is niet leuk dat je acount word verneukt tijdens je vakantie” en het wel bij mij proberen en dan nog durfen te zeggen dat hij overal buiten staat.

swasi op 19.07.2011 om 11:07 uur Citeren
Eiland komt wel, ik hou ze af en toe wel bezig. laten we eerst afrekenen met die klote Masterkill want hij komt mijn strot uit. Verder wil ik de aanval laten plaats vinden midden in de week (dinsdag-woensdag-donderdag) en dan mogen ze vanaf 9:00 's ochtends tot 's middags 17:00 aankomen. Deze tijden is hij het zwakste en zal hij ook werken.

De bedenker van dit alles had een mooi utopisch plan bedacht:

swasi op 19.07.2011 om 10:59 uur Citeren
Jongens jongens jongens,
Mijn plan is om masterkill gewoon VOL te gooien, alles zal worden geregeld en hij zal weinig / geen OS krijgen. (hoop ik dan)

Ik stel voor om iedereen 100+200 clears te kunnen sturen, en elke clear kan je nogmaals gebruiken voor een fake dus dat betekent dat je 100/200 clears + 100/200 fakes stuurt MINIMAAL. Dan krijgt hij dus per persoon 200 tot 400 aanvallen binnen! Als je dit x20 doet (aantal leden) zit je al op 4000 - 8000 aanvallen. Hierdoor zal hij volledig plat gaan!

Hoop dat jullie achter me staan, ik weet wat ik doe en de bron is al meerdere malen bevestigd door een andere bron.
Graag snel een reactie hierop, want "het grote evenement" gaat snel beginnen.
___________________________
D.


Ook hierin heeft Ace zoals eerder genoemd keihard gefaald , de teller heeft de 1.000 nooit gepasseerd. Of dit nou licht aan de gebrekkige leiderskills van D. ( Swasi ) of het gebrek aan skills in ace dat is onbekend maar als je het mij vraagt zal het een combinatie van beide geweest zijn.

Gelukkig waren zijn stamgenoten reëler

emielineter01 op 19.07.2011 om 11:15 uur Citeren
Ja maar wie gaat het plannen en kan het succes op zijn naam schrijven ?

Waarna de aanvalslust van 4 tot 8 duizend clears toch maar een "beetje" werd vermindert:

emielineter01 op 19.07.2011 om 12:02 uur Citeren
Kijk Mr Y zorgt ervoor dat er minstens 1300 clears op Masterkill aankomen,
fakes time je zelf zolang ze in het tijdframe passen ?
 

DeletedUser

Guest
Alles wat Ace doet falen ze in als ze nou mij proberen te backstabben in mijn “vakantie” , tegen eiland vechten of zich gewoon verdedigen tegen aanvallen van onze zijde. Zelfs als acounts 24 /7 on zijn bij ons gaan ze er keihard af:


chriske007 op 05.08. om 15:36 uur
Oh nou volgens mij kan jeje beter ff concentreren op |P| want ik doe chriske, jeremy doet own* en Mr Y gaat er ook 24u zijn dus kijk er volledig naar uit!

____________________________________________

Sam|| emielineter01

Mr .Y had zelf ook "grootste plannen". Zoals in de stats te zien is hij hier goed in geslaagd

Mr Y op 19.07.2011 om 11:11 uur
Ik ben wel voor een aanval op Masterkill :p
Mijn edels staan al een tijdje klaar hoor (6)




Zijde 1:
Stammen: EQUI
Zijde 2:
Spelers: Mr Y

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 40
Kant 2: 1
Verschil: 39

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 363,374
Kant 2: 8,616
Verschil: 354,758

chart



image.php



Met kinderlijk gemak word er ook door Ace heen gelopen zonder ook maar enige inzet of fatsoenlijke aanvalsplannen worden ze aan deze kant al keihard afgemaakt

Zijde 1:
Stammen: EQUI
Zijde 2:
Stammen: Ace, Game

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 426
Kant 2: 73
Verschil: 353

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 4,020,633
Kant 2: 664,939
Verschil: 3,355,694

chart


En voor de grap ik vs Ace + Game

Zijde 1:
Spelers: masterkill73
Zijde 2:
Stammen: Ace, Game

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 118
Kant 2: 3
Verschil: 115

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,138,399
Kant 2: 27,304
Verschil: 1,111,095

chart

Calcanda semel via leti
 

DeletedUser

Guest
Natuurlijk zijn er ook de gebruikelijke clears aan gekomen in nachtbonus:

Tribaljosh (Tribaljosh FTW!) valt Full HouseBoat ? (517|716) C75 aan 09.08.11 06:38
Tribaljosh (Tribaljosh FTW!) valt Full HouseBoat ? (524|716) C75 aan 09.08.11 02:53
Tribaljosh (Tribaljosh FTW!) valt Full HouseBoat ? (518|718) C75 aan 09.08.11 02:51
shepard132 (055 shepard132s dorp) valt Full HouseBoat ? (590|707) C75 aan 10.08.11 05:19
shepard132 (010 shepard132s dorp) valt Full HouseBoat ? (581|710) C75 aan 10.08.11 05:17
shepard132 (062 shepard132s dorp) valt Full HouseBoat ? (593|706) C75 aan 10.08.11 03:50
shepard132 (060 shepard132s dorp) valt Full HouseBoat ? (588|708) C75 aan 10.08.11 02:23
Tribaljosh (Tribaljosh FTW!) valt Full HouseBoat ? (527|713) C75 aan 10.08.11 01:56
Vitalise (The Empire) valt Full HouseBoat ? (539|711) C75 aan 10.08.11 01:30
Tribaljosh (Tribaljosh FTW!) valt Full HouseBoat ? (526|714) C75 aan 10.08.11 01:15

Ten eerste; ik snap niet waarom je dit topic aanmaakt aangezien het oud nieuws en al vaak genoeg besproken is.
Ten tweede; jullie sturen meer dan genoeg clears in de nachtbonus dus daar zou ik nu niet mee komen pronken ;)
 

DeletedUser

Guest
Zozo een stukje pure P&P van onze king. Leuk om te lezen wel, ik moest wel lachen om die nacht-aanvallen, waarom zou je die überhaupt nog versturen..
Maarja dat Ace door het ijs zakt blijkt al wel langer, er zitten echt maar een paar spelers in die straks nog gaan overstappen en een kans maken om te overleven op lange termijn (met alle respect).
 

DeletedUser

Guest
Nog niet gelezen en ik vind het nu al leuk, eindelijk een brok P&P!
 

DeletedUser

Guest
Ik heb 1 enkele clear in de nachtbonus gestuurd en 1 clear zonder ram en/of kata gestuurd, wat een faal :eek:.

Tevens beschuldig je ons van spioneren en informeren, terwijl ik je net zelf post's van ons forum zie posten? Hypocriet noemen we dat, dacht ik.

En dat Ace faalt is een feit, doe ik niet moeilijk over om toe te geven.. Maar dat maakt ons niet de grootste faalstam van W18, dus nee de titel klopt helaas niet.

Ps.
Het zegt voor mij wel veel dat je dit op vakantie typt en je tijd hier dus in steekt, als ik in Spanje zat deed ik andere dingen.
 

DeletedUser

Guest
Ten eerste; ik snap niet waarom je dit topic aanmaakt aangezien het oud nieuws en al vaak genoeg besproken is.
Ten tweede; jullie sturen meer dan genoeg clears in de nachtbonus dus daar zou ik nu niet mee komen pronken ;)

Het is een opeenstapeling waarvan in nachtonus 1 van de is en niet alleen staat ;)

Ik heb 1 enkele clear in de nachtbonus gestuurd en 1 clear zonder ram en/of kata gestuurd, wat een faal :eek:.

Tevens beschuldig je ons van spioneren en informeren, terwijl ik je net zelf post's van ons forum zie posten? Hypocriet noemen de dat, dacht ik.

En dat Ace faalt is een feit, doe ik niet moeilijk over om toe te geven.. Maar dat maakt ons niet de grootste faalstam van W18, dus nee de titel klopt helaas niet.

Ps.
Het zegt voor mij wel veel dat je dit op vakantie typt en je tijd hier dus in steekt, als ik in Spanje zat deed ik andere dingen.

Bespioneren doen jullie idd bij ons dus doe het wat terug, wie de baal kaatst ;)

Maar het gaat hier puur om het punt dat mijn vertrouwen misbruikt word en mensen me gaan pakken op mijn vakantie tijd.

Overigens snap je het echt niet ??? jullie zijn er fataal in getrapt .....

*zucht* speciaal voor jou er is geen vakantie ik zit nog gewoon thuis in de regen oftwel Groningen ( Nederland )
 

DeletedUser

Guest
Ik heb 1 enkele clear in de nachtbonus gestuurd en 1 clear zonder ram en/of kata gestuurd, wat een faal :eek:.

Tevens beschuldig je ons van spioneren en informeren, terwijl ik je net zelf post's van ons forum zie posten? Hypocriet noemen we dat, dacht ik.

En dat Ace faalt is een feit, doe ik niet moeilijk over om toe te geven.. Maar dat maakt ons niet de grootste faalstam van W18, dus nee de titel klopt helaas niet.

Ps.
Het zegt voor mij wel veel dat je dit op vakantie typt en je tijd hier dus in steekt, als ik in Spanje zat deed ik andere dingen.

Vol trots lopen ze te parasiteren op de info die ze toe gespeeld krijgen en niet eens de moeite nemen de info te verifiëren maar gewoon alles voor waar aan te nemen.

Als reactie op je laatste zin.
 

DeletedUser

Guest
Ik wilde zeggen, een hoogwaardige topic, maar het schelden hier en daar verpest het net.



Verder heb je geluk gehad, in het weekend kon ik onverwachts niet online komen, toen ik nog even vv weggaf zag ik dat er 900 inc. liepen.
Ik weet niet hoe je aan die berichten van ons forum komt, maar dat zou je dan toch ook moeten weten. schreeuwt moord en brand als wij met quotes van jullie forum komen, maar zelf heeft hij ook zijn bronnen :eek:

Ik had er gewoon moeten zijn zaterdag en zondag, ik was er niet. Het plan ging finaal de mist in.


Hoewel, had dat wat uitgemaakt? Masterkill, hoeveel van die 1000 clears heb je kunnen stacken?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
en doen jullie dat?

Als ik op msn zie staan in R. z'n msn dat hij op vakantie gaat, en wij daar vervolgens proberen profijt uit te halen je spioneren noemt, dan wel.

Het is een opeenstapeling waarvan in nachtonus 1 van de is en niet alleen staat ;)



Bespioneren doen jullie idd bij ons dus doe het wat terug, wie de baal kaatst ;)

Maar het gaat hier puur om het punt dat mijn vertrouwen misbruikt word en mensen me gaan pakken op mijn vakantie tijd.

Overigens snap je het echt niet ??? jullie zijn er fataal in getrapt .....

*zucht* speciaal voor jou er is geen vakantie ik zit nog gewoon thuis in de regen oftwel Groningen ( Nederland )

Dan heb je het slim gespeeld, heel slim :D
 

DeletedUser52711

Guest

Zoals gezien ontbreekt elk spoortje van respect ook maar bij Ace met als stok paardje “ Jij zou precies hetzelfde doen” wat totaal onterecht is want ik heb die kans ook gekregen en heb er niks mee gedaan en dan gaat men maar over dat het “slim” is. Niet wetende dat ze gewoon met hun eigen domheid te koop liepen. Waarbij ik vol trots steeds Ace leden sprak van wie doet je vv en have fun in Spanje. Niet wetende dat onder getekende allang geïnformeerd is dat Ace via mijn msn , mijn zwakke plekken aan het zoeken was en zo recht in mijn val zijn gelopen. Net zoals de fake aanval op Chriske was dit de 2ex op rij Ace keihard in de val liep. Vol trots lopen ze te parasiteren op de info die ze toe gespeeld krijgen en niet eens de moeite nemen de info te verifiëren maar gewoon alles voor waar aan te nemen


Get real, het is ook slim.
Zo moet, of je co, of je stam al het werk doen, waarbij alle moraal inzakt. Sorry maar zo is tw nou eenmaal.
 

DeletedUser

Guest
Ik wilde zeggen, een hoogwaardige topic, maar het schelden hier en daar verpest het net.



Verder heb je geluk gehad, in het weekend kon ik onverwachts niet online komen, toen ik nog even vv weggaf zag ik dat er 900 inc. liepen.
Ik weet niet hoe je aan die berichten van ons forum komt, maar dat zou je dan toch ook moeten weten.

Ik had er gewoon moeten zijn zaterdag en zondag, ik was er niet. Het plan ging finaal de mist in.


Hoewel, had dat wat uitgemaakt? Masterkill, hoeveel van die 1000 clears heb je kunnen stacken?

Ik heb alleen wat dingen dat jullie aan het praten waren over een aanval ;)

Ik heb geen aanvalslijst gezien dus ik heb moeten anticiperen op de clears toen ik ze zag en heb idd prentief wat lopen stacken omdat ik wist dat jullie er in zouden trappen dat ik op vakantie zou zijn ;)

Get real, het is ook slim.
Zo moet, of je co, of je stam al het werk doen, waarbij alle moraal inzakt. Sorry maar zo is tw nou eenmaal.

Dat zegt genoeg over hoe jij als mens in elkaar steekt. Ik zou het nooit in mijn hoofd halen om mensen zo te backstabben ( zo noem ik het inderdaad ) zoals eerder al gezegt.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb alleen wat dingen dat jullie aan het praten waren over een aanval ;)

Ik heb geen aanvalslijst gezien dus ik heb moeten anticiperen op de clears toen ik ze zag en heb idd prentief wat lopen stacken omdat ik wist dat jullie er in zouden trappen dat ik op vakantie zou zijn ;)

:eek:

natuurlijk heb je geen aanvalslijst, ik ben niet zo'n idioot dat op het forum te zetten
 

DeletedUser

Guest
Dat jullie nu eens toegeven dat king 1 van de beste in deze wereld is, en dat wij zeker geen noobs zijn.

Wij tonnen hoe het spel echt moeten spelen, wij hebben geen spy's nodig om wa informatie op te halen en dan nog falen, is eigenlijk wel kapot lachen, probeer eerst ons te breken en dan met spy's als het geslaagd zou zijn mss ja, maar fair play? :D

Onze wraak komt ook nog maar dit zal helemaal anders uitlopen, veel krachtiger, en veel beter , wacht maar af :)

EQUI forever <3 :D
 

DeletedUser

Guest
Dus als Jantje van een brug springt, spring jij er ook achter? Logica in zijn puurste vorm!

Zoals jullie zo vaak zeggen.

Ik heb nooit om info gevraagt , maar als je wat aangeboden krijgt in een pm en je ziet het staan kun je het toch moeilijk onvergeten :p

Net zoals als Ace het gebruikt gebruiken wij het ook gewoon, en als ik jullie een pm stuur waar in Quotes staan dat LEF jullie gaat aanvallen. Ga je het dan ook verwijderen en een paar keer met je hoofd tegen de muur aan slaan zodat je het zou vergeten ?

Ik betwijfel het ;)
 

DeletedUser

Guest
Als ik op msn zie staan in R. z'n msn dat hij op vakantie gaat, en wij daar vervolgens proberen profijt uit te halen je spioneren noemt, dan wel.

wat is dit dan?

bliow op 23.07. om 12:59 uur
deze is iets nieuwer :)

LEF - The small Dwarf op 22.07.2011 om 17:01 uurCiteren
nog ** dorpjes dus, kom op jongens! Dit zijn de aanvallen waar het om gaat. Er zou nog voldoende defense in de safe zone moeten zitten.

bliow op 23.07. om 13:01 uur
of deze :p
begrijp wel dat deze info bij mij is blijven hangen anders had jullie massa anders uitgepakt. ik ben niet van zulk soort mensen die op deze manier willen spelen.

bliow op 23.07. om 13:07 uur
beetje logies als dat ik de intel voor me zelf hou dat ik dan niet op het AF ga lopen lullen dat ik intel heb. wat moet mijn stam wel niet denken :|

(zo heb ik ook nog eens mn gelijk gehaald bij m'n laatste disccusie met bliow op het AF)

dit is zeker uit de lucht gevallen?:p
 

DeletedUser

Guest
Dat jullie nu eens toegeven dat king 1 van de beste in deze wereld is, en dat wij zeker geen noobs zijn.

Wij tonnen hoe het spel echt moeten spelen, wij hebben geen spy's nodig om wa informatie op te halen en dan nog falen, is eigenlijk wel kapot lachen, probeer eerst ons te breken en dan met spy's als het geslaagd zou zijn mss ja, maar fair play? :D

Onze wraak komt ook nog maar dit zal helemaal anders uitlopen, veel krachtiger, en veel beter , wacht maar af :)

EQUI forever <3 :D

Moet ik even de stats van |P| vs EQUI er bij halen?

Zoals jullie zo vaak zeggen.

Ik heb nooit om info gevraagt , maar als je wat aangeboden krijgt in een pm en je ziet het staan kun je het toch moeilijk onvergeten :p

Net zoals als Ace het gebruikt gebruiken wij het ook gewoon, en als ik jullie een pm stuur waar in Quotes staan dat LEF jullie gaat aanvallen. Ga je het dan ook verwijderen en een paar keer met je hoofd tegen de muur aan slaan zodat je het zou vergeten ?

Ik betwijfel het ;)

Ach, het blijft zielig dat beide stammen zo lek zijn als een zeef. Maar als de info bij jou terecht komt kan je er inderdaad weinig aan doen, maar het dan wel gaan gebruiken in een P&P-oorlog is al even laag hoor :) Verder: Gaat LEF ons aanvallen? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Dus als Jantje van een brug springt, spring jij er ook achter? Logica in zijn puurste vorm!

Dit is helemaal anders, als je erachter springt is het nadoen weet eigenlijk niet met welke reden, maar als bijvoorbeeld iemand jou zij aanvallen en hij neemt een dorp, zal jij ook toekijken hoe hij rustig je dorpen neemt, denk het niet dan doe je gewoon iets terug klinkt toch wel simpel?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan