Ace: "De grootste Faalstam van w18"

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser37978

Guest
idd, dat vind ik ook, maar als je ODA laag is, betekent dat dat je amper weerstand hebt gehad van vijanden, en dus kan je niet zeggen van diegene dat ie pro is.

Als je geen vijandige aanvallen hebt gehad en slim omgaat met je clears dan zal je ODA niet snel stijgen maar het hoeft niet te zeggen dat je geen goeie speler bent.
Het kan ook zo zijn dat je ODA hoog staat en dat je alleen maar weet wat aanvallen is maar als het aankomt op verdedigen dan kan het ook fout aflopen. Dus je kunt niet iemand afrekenen op ODA.
 

DeletedUser

Guest
Als je geen vijandige aanvallen hebt gehad en slim omgaat met je clears dan zal je ODA niet snel stijgen maar het hoeft niet te zeggen dat je geen goeie speler bent.
Het kan ook zo zijn dat je ODA hoog staat en dat je alleen maar weet wat aanvallen is maar als het aankomt op verdedigen dan kan het ook fout aflopen. Dus je kunt niet iemand afrekenen op ODA.

en wat kan je afleiden uit het feit dat iemand amper ODA èn ODD heeft?
Dat hij geen weerstand heeft gehad? Of dat deze persoon "strategisch" omgaat wat betreft aanvallen en verdedigen? Of wat anders?
 

DeletedUser26046

Guest
Moraal van de avond: Zombiedoder wordt nog harder gehaat door het hele w18 Af ? :eek:

Verder on
Zei ik dat ik een royal flush in het bijzonder was? Trouwens, ik kwam pas de 13de op het account.

Jammer genoeg kennen jullie deze spelers niet goed genoeg om hier een oordeel over te velen.

Dus wij (als 'lange' w18 volgers) zouden de Eiland spelers minder kennen dan iemand die 4/5 dagen in Eiland zit? Amusant :).
 

DeletedUser

Guest
Moraal van de avond: Zombiedoder wordt nog harder gehaat door het hele w18 Af ? :eek:

En waarom word ik dan weer gehaat?
Omdat ik tegen 1 van jullie vriendjes zeg dat zijn OD-rang faalt,terwijl ik in O2 zit. So What?
 

DeletedUser

Guest
Mensen vergeet niet dat zombiedoder slechts een MB is.
En in tegenstelling tot sommige spelers cleart hij voor andere mensen en laat hij die geclearde dorpen edelen door zijn MH...
Wat wil je er aan doen?
 

DeletedUser

Guest
Mensen vergeet niet dat zombiedoder slechts een MB is.
En in tegenstelling tot sommige spelers cleart hij voor andere mensen en laat hij die geclearde dorpen edelen door zijn MH...
Wat wil je er aan doen?

hahaha, hoelang geleden zal het zijn dat ik een dorp heb gecleard voor mij MH???
Minstens 2 maanden ofzo.
Dus voordat je wat gaat lullen, bedenk of het wel klopt.
 

DeletedUser

Guest
hahaha, hoelang geleden zal het zijn dat ik een dorp heb gecleard voor mij MH???
Minstens 2 maanden ofzo.
Dus voordat je wat gaat lullen, bedenk of het wel klopt.

Dat geeft alleen maar meer aan, dat je een waardeloze speler bent. Geen toevoeging voor EQUI en al helemaal niet voor deze wereld. Misschien zou jouw MH zich is achter de oren moeten krabben en je ontslaan. Als hij je toch niet nodig heeft, waarom zou hij dan je MH zijn?
 

DeletedUser

Guest
Dat geeft alleen maar meer aan, dat je een waardeloze speler bent. Geen toevoeging voor EQUI en al helemaal niet voor deze wereld. Misschien zou jouw MH zich is achter de oren moeten krabben en je ontslaan. Als hij je toch niet nodig heeft, waarom zou hij dan je MH zijn?

misschien heeft ie mij wel nodig voor wat anders. Dus hou eens op allemaal met domme speculaties, want er klopt geen drol van. Jullie kunnen ook geen goede theorieen hierover brengen, omdat jullie er niks vanaf weten.
 

DeletedUser

Guest
misschien heeft ie mij wel nodig voor wat anders. Dus hou eens op allemaal met domme speculaties, want er klopt geen drol van. Jullie kunnen ook geen goede theorieen hierover brengen, omdat jullie er niks vanaf weten.

Dorpenuitbouwen? Dan lever je de dorpen uiteindelijk als nog in, dus clear je niet voor jezelf. Dus of je bent maar een stom slaafje of ze kunnen je beter ontslaan. Simple as that.
 

DeletedUser51974

Guest
Moraal van de avond: Zombiedoder wordt nog harder gehaat door het hele w18 Af ? :eek:

Verder on



Dus wij (als 'lange' w18 volgers) zouden de Eiland spelers minder kennen dan iemand die 4/5 dagen in Eiland zit? Amusant :).

Daar sla je de plank mis. VeYzIe zat ook al in eiland. ;)
 

DeletedUser

Guest
Wat ik me afvraag is: hebben MB's normaal niet een hoog percentage aan offence? (Gezien hun MH hen zou moeten beschermen). En zou elke MB dan geen ODA-rang moeten hebben die veel hoger ligt dan hun puntenrang? (Gezien ze dorpen voor hun MH moeten clearen, die ze dus zelf niet kunnen pakken met hun clears).

Dus ik kan alleen concluderen dat Zombie zijn werk niet goed doet. En geen recht van spreken heeft over iemand anders zijn ODA terwijl de zijne véél hoger zou moeten liggen.
 

DeletedUser

Guest
Wat ik me afvraag is: hebben MB's normaal niet een hoog percentage aan offence? (Gezien hun MH hen zou moeten beschermen). En zou elke MB dan geen ODA-rang moeten hebben die veel hoger ligt dan hun puntenrang? (Gezien ze dorpen voor hun MH moeten clearen, die ze dus zelf niet kunnen pakken met hun clears).

Dus ik kan alleen concluderen dat Zombie zijn werk niet goed doet. En geen recht van spreken heeft over iemand anders zijn ODA terwijl de zijne véél hoger zou moeten liggen.


ik weet niet hoor maar

Ranglijst: 350 zombiedoder O² 1.218.009 132 9227
ODA lijst: 263 zombiedoder [O²] 9,72 Mio.

Dit is volgens mij toch wel een stuk hoger dan zijn punten ranking

Dus vind het een zeer slechte conclusie die jij trekt.

en % clears ligt ook aan je liging
 

DeletedUser

Guest
Je hebt gelijk king :p Had er niet meer naar gekeken gezien dat via mijn gsm nogal moeilijk is.

Dacht dat zijn rang 320 was, excuses :p
 

DeletedUser

Guest
Dorpenuitbouwen? Dan lever je de dorpen uiteindelijk als nog in, dus clear je niet voor jezelf. Dus of je bent maar een stom slaafje of ze kunnen je beter ontslaan. Simple as that.

ach man, oordeel nou niet over iets waar je geen weet van hebt.

Je hebt gelijk king :p Had er niet meer naar gekeken gezien dat via mijn gsm nogal moeilijk is.

Dacht dat zijn rang 320 was, excuses :p

maakt niet uit, een foutje moet kunnen idd.
 
Reactiescore
88
ik weet niet hoor maar

Ranglijst: 350 zombiedoder O² 1.218.009 132 9227
ODA lijst: 263 zombiedoder [O²] 9,72 Mio.

Dit is volgens mij toch wel een stuk hoger dan zijn punten ranking

Dus vind het een zeer slechte conclusie die jij trekt.

en % clears ligt ook aan je liging

Nja, van een mb zou je toch zeker een top 100 plaats verwachten in oda...
 

DeletedUser

Guest
Nja, van een mb zou je toch zeker een top 100 plaats verwachten in oda...

jah want een speler met 100 dorpjes moet goed mee kunnen concureren met spelers die 500 dorpjes hebben ( top 100 van de normale ranking )

geniale opmerking. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Moet dit hier niet verwijderd worden ace is toch gefaald ?
Dus dit mag hier verwijderd worden ofniet? :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan