Account van Wereld 56

DeletedUser76153

Guest
Heb net voor het eerst dit topic doorgelezen en ben zeer verrast van de posts hierin. Echt aangename posts om te lezen. Vooral de 2 alcoholiekers hebben een goede job gedaan. ;)
 

DeletedUser68252

Guest
Heb net voor het eerst dit topic doorgelezen en ben zeer verrast van de posts hierin. Echt aangename posts om te lezen. Vooral de 2 alcoholiekers hebben een goede job gedaan. ;)

The Alcoholic dream is geen echte alcoholieker, ze zitten niet in Bier.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Liever te dik in de kist dan een feestje gemist
 

DeletedUser

Guest
Want van Wodka kom je aan? Jij drinkt niet genoeg Wodka zo te zien. Daar word je niet dik van hoor. :D
 

DeletedUser70854

Guest
Hey guys...

Hierbij ook even mijn post om mijn account aantrekkelijk te maken, ik wil ook gewoon PP daarom is het niet zo lang...

Spelers: Lekker kort, Ik
Neenee, ik ben Pieter (mijn achternaam en adres mogen jullie niet weten... Tenzij er mooie wijfjes zijn...) Ik snap het niet want iedereen denkt blijkbaar dat ik Pierre heet... Verschrikkelijk, dat is een Walen-naam, en zoals jullie straks zullen lezen, ben ik niet echt goed bevriend met hun...
Ik zit op school...
Ik volg Grieks-Latijn-Wiskunde, één van de moeilijkste richtingen in Belgenland, dus mijn mama is lekker trots op mij dat ik er elke keer door ben...
Mijn hobby's zijn Voetbal (3 keer in de week) en Drummen (2 keer in de week), ik zet TW hier niet bij want het neemt veel meer tijd in beslag dan een normale hobby... Ook lach ik graag Walen uit, gewoon omdat ze mij niet kunnen verstaan.

Verleden: Lekker kort, Geen
Ik heb nog nooit ergens een rol betekent in een wereld, zal ook nooit het geval worden...
Op mijn vroegere, gedeelde account "Miipii" op 3 werelden in totaal 1 dorpje overgenomen...
Op mijn actuele account "pierre the pieter" ook nog nooit iets betekent...
Verschrikkelijk veel keren gestart om na 3 dagen toch niet meer in te loggen of gewoon al overgenomen worden in de tweede week van de wereld...
Pas op W54 ben ik serieus beginnen spelen: ik heb toen Auch (Whoops!) opgericht, waarmee we helemaal niets betekent hebben, om na 1 maand terug overgenomen te worden...
Op W55 ben ik al vroeg in |HQ| gekomen en later dus in Reborn, waarbij ik 1 keer in de klas een melding kreeg dat ik werd aangevallen. Toen heb ik eens tegen alle regels in (ja, zo'n badass ben ik) op mijn gsm'etje gegaan om iemand vv te geven, waarbij die persoon alles heeft opgelost en ik toevallig ook nog eens 'Verdediger van de dag' ben geworden, om daarna toch weer helemaal overgenomen te worden...

Maar omdat het toch vooral om deze wereld gaat, ook eens even daarover...

Ik ben gestart in Vulgo., eersteklas stammetje *kuch kuch*... Om daarna met z'n allen over te stappen naar de massastam van Sze., Nug. en Serve. (hoewel deze wereld ook bedoeld was om geen massastammen te hebben)...
Ik had geluk, want ik heb al vlug een PBG kunnen sluiten met My Name Is Murder, een topspeler en persoon in mijn opzicht...
Door hem ben ik komen te staan, waar ik nu sta. Anders was ik allang weg...

Toekomst: ik hoop niet binnen de twee weken weg te zijn...

Samenvatting: Ik ben gewoon een verschrikkelijke noob, die teert op andermans diensten... Ik ben wel megaslim, en ik lach graag met Walen...

Met vriendelijke groetjes,
Pierre the pieter

PS: zoals jullie waarschijnlijk al hebben kunnen opmerken, ben ik een ongelooflijke fan van de kleur roze (zie onder andere mijn aanvraag naar een plaatje, mijn voorstel voor de wereldinstellingen voor de Classic en deze post natuurlijk...) En ik vind puntjes een geweldige uitvinding, daarom zet ik overal drie puntjes achter...
 

Deleted User - 487776907

Guest
TL;DR:
get rekt m8.

Leuk dat je jezelf ook aan een inzending waagt :D
 

DeletedUser70854

Guest
Wat bedoel je daar precies mee? Leg het eens uit aan deze forumnoob...
 

Deleted User - 487776907

Guest
Moraal van het verhaal is dat je telkens wordt overgenomen (zeg je 4x :p). Maar eens moet die eerste keer zijn dat je blijft overleven, laat dat deze keer zijn zou ik zeggen! :D
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Alle drugs aan dek

Ergens afgelegen in een uithoek van een van de vele oceanen die onze planeet rijk is lag een eiland. Het was niet zomaar een eiland, het was het beloofde eiland wat symbool stond voor geluk en rijkdom. Elke wereldreiziger droomde ervan het eiland te ontdekken, het eiland dat in de volksmond ook wel Cocastralië genoemd werd. Op het eiland rijkte de bergen cocaïne tot aan de sterren en waren duizenden schatkisten vol met XTC pillen te vinden. Helaas had niemand het eiland tot op heden ooit weten te ontdekken.


Maar toen… 1 Juni 2016 meerde 3 compleet doorgesnoven piraten, genaamd Ward, Jesse en Melvin, aan op het mysterieuze eiland. Ze deden zich te goed aan de vele geluksbronnen die het eiland rijk was en de eerste kaak begon al snel te klapperen. Na een hele avond rondjeslopen op het eiland besloten ze met het witte poeder nog onder hun neus vanaf dat moment de krachten te bundelen. Het toekomstige top account CrackSparrow was geboren, klaar om tegenstanders aan hun zwaarden te rijgen en een bad trip te bezorgen die ze nooit meer na kunnen vertellen.


Al snel werd het roer omgeslagen richting de rim, last van morele waarde hebben de piraten namelijk niet en ze zijn dol op macht en een zo groot mogelijk territorium. Gierig voor dorpen knalde ze met hun kanonnen de ene na de andere noob van de schatkaart af. Uiteraard waren er maar enkele dagen waar ze echt actief waren, de andere dagen deden ze zich te goed aan drank en drugs dus zagen ze geen mogelijkheid productief te zijn. Dit resulteerde echter in circa 12 overnames in 2 dagen tijd en een groeispurt waar men u tegen zegt.


Klaar zijn ze zeker niet, piraten hebben immers nooit genoeg en onze lieftallige witte vriend maakt ons onvermoeibaar. Ten strijde zullen we trekken wanneer iemand onze trip probeert te verpesten en we kennen geen genade. Respect voor het verleden, sleutel bij de neus en vizier op de toekomst!
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
e9be79483da27b3a0582897352098708.png


Dusja, amper iets in.. meer dan in alle vergelijkbare sterke dranken... noob.
 

DeletedUser61134

Guest
Yeaaaa wijn is gezond :cool:
Google verraad alleen dat Absinthe nog meer bevat dan dat hele lijstje dus ben alsnog ongezond bezig :(

@Roald97 Misschien een vergelijking doen, voor mensen zonder enige kennis betreffende voeding zal 157 kcal niets zeggen. Bv 300 gram aan appels is evenveel als 1 glas Wodka ofzo :eek:

En die 18 andere keren die ik niet vermeld heb...
Ik hoop het ook! Thanks alvast!

Het gaat me enkel lukken als ik net zoals de grote jongens met PP kan smijten, dus gun me die PP gewoon even...

Genoeg jongens hier met een overschot aan Panda punten. :eek:
 
Reactiescore
2.303
Anne dom rund. Alcohol is net zoals suiker en vet gewoon iets waar je van verdikt. Hoe meer % hoe meer je er van hebt hoe meer je verdikt.
 
Bovenaan