Account van Wereld 56

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Update
De eerste week van de twee weken tijd om in te zenden is voorbij. Momenten hebben 8 accounts zijn of haar account gepromoot. Nog 2 inzendingen en de prijzen pot wordt vergroot. Dit is de kans je account in een beter licht te zetten, je goede imago vast te houden of juist je onbekende account te laten zien. Laat deze kans niet liggen ;)
 
Reactiescore
1.283
Na lang wikken en wegen en ondanks mijn gebrek aan creativiteit zal ik dan toch heel nonchalant een worp doen naar de promotie van mijn account.

Waarom oh waarom moest ik hier dan zo lang over nadenken, heel simpel mijn voorgaande posten (zijn er niet zoveel) moest ik altijd weer mijn snorkel erbij pakken zodat ik onder de modder toch nog kon ademen (jawel ik ben een zielig jongentje)

Sommige zullen mij inmiddels al kennen van met name w47 en w49, waar ik iedere wereld de pech heb om de boot te missen zal ik altijd weer in mijn roeibootje klimmen om toch de boot te halen en te streven naar een prettige omgeving met de juiste schippers om me heen.

Hiervoor had ik slechts op w40 de kans op wereldwinst na het toetreden tot Error maar verloor ik door tijdsgebrek mijn motivatie,
Gek genoeg lijk ik dan ook wel zo in elkaar te zitten dat ik Tw vooral leuk vind wanneer het me lastig gemaakt word (dit was niet het geval in w40, had ik doorgegaan kon ik om mijn dooie gemakkie verder dobberen tor het einde van de wereld)

Als kersverse Tw-er durf ik van mezelf te zeggen dat wanneer ik er voor ga ik dit voor de volle 100% doe.
Zo heb ik dan w49 toch min of meer tegen beter weten in nog lang uitgehouden tot het moment dat ik een fide massa kon stoppen zonder verliezen waarbij ik tevreden genoeg was om mijn rl weer de nodige aandacht te geven ipv alle Tijd in een verloren wereld te steken.

Toen was het moment daar, ik werd uitgenodigd om op w56 te starten, binnen enkele dagen besloot degene in kwestie toch voor de pp te spelen waarbij ik dat ook 2 dagen volhield.

Na die 2 dagen ging het toch dusdanig kriebelen dat ik ondanks de achterstand besloot om er voor te gaan, mijn verdiende pptjes kon ik weer investeren en zo kruip ik langzaam aan weer naar een matig account voor de tijd van de wereld.

Ondanks de beroerde stats (bv mijn farmprestaties die om te lachen zijn) laat ik mij er niet van weerhouden om net als voorgaande werelden alles te halen uit de kwaliteiten die ik bezit in verhouding tot de mindere ervaring t.o.v sommige oude rotten in het vak.

Zoekende in mijn omgeving vond ik de plek waar ik vooralsnog altijd prima zit, de stam shade die met het formaat dat het heeft geloof ik nog nergens op het af genoemt is.

Is voor mij dan ook niet zo belangrijk, ik vind er voor nu wat ik zocht en kijk uit naar een mooie toekomst met hen.

Wereldwinst is wat ik toch altijd nog zou willen bereiken maar het belangrijkste voor mij is de weet dat ik me inzet, tot het uiterste ga en daarbij op leuke en minder leuke contacten stuit.

Tot die tijd zal iedere dag Tw mijn speelwijze verbeteren, zal ik mijzelf steeds meer bewijzen en Ruk ik mijzelf los van het "groentje" zijn, die (naar mijn idee) toch aardig gepresteerd heeft.

Lieve lezers, ditmaal zuinig met de modder zijn want anders pak ik mijn emmertje en bouw er wel een kasteeltje van ofzo.

Greatzzzz
 
Laatst bewerkt:

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Nog een update
Onze mod @Jo Han is zo lief geweest een bijdrage te leveren aan de prijzen post. Zelf heb ik er nog een klein beetje aan toegevoegd, dit zorgt ervoor dat de prijzen pot aanzienlijk is gestegen. Bedankt Johan!

De prijsverdeling is nu als volgt:
  1. De nummer 1 krijgt 1500 Premium Punten
  2. De nummer 2 krijgt 1000 Premium Punten
  3. De nummer 3 krijgt 500 Premium Punten
  4. De nummer 4 krijgt 250 Premium Punten
Mochten accounts die al ingezonden hebben, nu zijn of haar inzendingen willen veranderen. Mag dit door opnieuw een post te maken, de oude mag je laten staan. We tellen de laatste inzending!
 

DeletedUser75951

Guest
Mochten accounts die al ingezonden hebben, nu zijn of haar inzendingen willen veranderen. Mag dit door opnieuw een post te maken, de oude mag je laten staan. We tellen de laatste inzending!
Ik denk niet dat de mensen zin hebben om een nieuwe post met ongeveer dezelfde info willen herlezen, dus zal het maar bij mijn oude post houden...
 

Deleted User - 487776907

Guest
Mag ik ook een nieuw account aanmaken (dus eerst 5 dagen niet loggen op AU) om zo een post te maken over dat account? Dubbel kans dat AU puntjes pakt:eek:
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Mag ik ook een nieuw account aanmaken (dus eerst 5 dagen niet loggen op AU) om zo een post te maken over dat account? Dubbel kans dat AU puntjes pakt:eek:

Je mag AU gewoon opnieuw promoten, enkel Royalist/Jannick mag dit niet.
 
Reactiescore
516
Exact. ~ W56

Donkere wolken verzamelen zich over de landschappen van Tribal Wars, de eerste regenspatjes vallen op de onvruchtbare dorren vlakte. Thor zwaait in het rond met zijn hamer Mjolnir en er schiet een bliksemschicht door de lucht! Het is zover, Exact is wereld 56 begonnen!

Jarl Jelle Ironside heeft zijn kameraden Ruben Forkbeard, Gerwin Haraldson én Rick Skarsgård weer bij elkaar getrommeld én ze zijn weer klaar om de wereld te domineren. Wegens eerdere oorlogswonden kon Anthony Lothbrok helaas niet deelnemen aan de start, aangezien hij in zijn knie werd getroffen door een pijl. Huurlingen Sil én Duco namen voor hem plaats onderweg naar het strijdveld.

Golven zo hoog als kerktorens en een wind die steeds luider gierde, betekende dat er een hevige storm opkomst was. De vloot van Jarl Jelle was maar net onderweg en toen bleek al dat dit een zware en ook vermoeide tocht ging worden. De vloot werd constant getest door de ruwe zee, maar doorstond gelukkig de woede van de goden. Na 15 dagen varen, (ja, zo een late start hebben we gemaakt….) kwam de vloot eindelijk aan op het beloofde land. Eerst werd gedacht dat we afgedwaald waren naar onbekende landerijen, maar het dorp lag gewoon ontiegelijk ver van de kust, helemaal aan de rand van wereld 56.

Eenmaal ons kamp opgezet bleek dat we niet compleet waren. Sil Boneless ontbrak, zijn schip had een gebroken mast, waardoor hij nog op een houten plank bleek te drijven in de Noorder zee. Tevens ontbrak Ruben Forkbeard bij de start, omdat hij volgens mij nog in bed lag met een Sliedrechtse schone.

Een postduif bood uitkomst én Ruben werd al snel geïnformeerd dat hij toch wel echt nodig was bij de start van Exact. Ruben sprong gelijk op zijn vloot én zette alle zeilen bij, om zo toch nog enigszins op tijd deel te nemen aan de strijd.

Na een kleine inventarisatie over wat de mogelijke gevaren waren in deze omgeving, bleek al snel dat er mensen aasden op het nieuw opgezette kamp. De 1e donderslag klonk ineens uit de donkere wolken, het bleek dat de strijd al begonnen was, terwijl we niet compleet waren. Exact, werd aangevallen door VincentTW, ook bleek Jarl Jelle nog te slapen, waardoor hij wakker gemaakt (gebeld.... prutsers, kunnen ook niks) werd, hij kon nog net op tijd zijn manschappen inzetten op het juiste moment, om zo de aanval af te slaan.

De manschappen van Jarl Jelle waren echter uit op wraak! Het kon natuurlijk niet zo zijn, dat ze zomaar aangevallen werden terwijl de Vikingen nog de koeien én schappen naar hun verblijf aan het begeleiden waren.

Het duurde dan ook niet lang voordat die wraak er kwam. De 2e donderslag klonk al snel uit de donkere wolken, premium punten vlogen door de lucht als pijlen door de lucht vliegen én al snel was de toon gezet. Exact kon hierdoor constant in de aanval én domineerde het slagveld vanaf minuut 1. Bijlen en zwaarden kletterden constant op de schilden van spelers zoals Orbital Grid én Vincent TW. De druk op de tweede linie van Orbital Grid werd teveel én zo ontstond er hevige paniek in de achterhoede. De krijgers van Orbital Grid trokken zich snel terug naar hun vrouwen én kinderen in hun kleine maar mieterse hutjes. Dit resulteerde in het eerst dorpje voor Exact. Echter hadden de Vikingen nog steeds dorst naar bloed, waardoor ze de druk bleven opvoeren op Orbital Grid.

Jarl Jelle toonde zijn waren warrior spirit en gebruikte zijn meesterlijke skills om zo nogmaals zijn krijgers in te zetten op het juiste moment. Echter had Orbital Grid andere plannen, hij had namelijk verschillende boeren uit het verre oosten om hulp gevraagd om zo de aanval af te slaan. Het leek een catastrofe, maar toen gebeurde er iets bijzonders. In de verte verscheen een schim, was het Odin? Nee, het was Thomas Hamudarson. Die zijn witte kussen gevuld met eendenveertjes geruild had tegen een rond schild en één axe. Hij schoot op het meest perfecte moment de Vikingen van Jarl Jelle te hulp, waardoor Orbital Grid wederom ernstige verliezen leed.

Weer een donderslag, BOEM!. Het was tijd voor een bierpauze om de dorst te lessen van deze krijgers. Na de pauze was de alcohol van het bier nog in werking, zeker bij Ruben Forkbeard, die net terug kwam van zijn Sliedrechtse schone. Odin schoot een razendsnelle lichtstraal op Ruben Forkbeard, waardoor hij in het rond ging zwaaien met zijn axe, in de hoop dat hij wat kon raken! En dat deed hij ook zeker, hij slachtte in zijn eentje maar liefst 40.000 zwaardvechters af. Geschiedenis werd geschreven die dag, 3-0 voor Exact.

De eerste en ook belangrijkste strijd was gewonnen, het gewicht van de voeten van Jarl Jelle werd naar huis genomen in goud én zilver. De directe dreiging was uitgeschakeld. En zo mochten de manschappen van Jarl Jelle weer naar hun vloot om de ruwe zee te trotseren naar de thuishaven.

May Odin smile upon us!
exact.png
vikings.jpg
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487871837

Guest
hallo ik kom taylor gang* promoten

hier spelen twee legendes
de speed legende diego aka @itsARTificial
en de af legende aka spammer, ik

we hebben misschien niet veel punten maar verwacht ons in de top tien binnen nu en een uur, want tegenwoordig kan dat

hopen dat we winnen

groetekes
 

DeletedUser76206

Guest
Lekker en spannend verhaal! Eerste plaats waardig.
Aanrader! Toffe en gezellige kerel.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Lekker en spannend verhaal! Eerste plaats waardig.
Aanrader! Toffe en gezellige kerel.

Zeker :)
Gister salaris gehad dus vanavond gaan we los :)

Dan kan diego alle pp opmaken en dan ervandoor gaan zoals hij wel vaker doet
 

DeletedUser76153

Guest
duncan gedraag je we spelen deze wereld niet eens

en jij maakte meer premium op dan ik, en sinds wanneer zijn we gestart op W56? jezus jij bent echt een losbol
 

Deleted User - 487871837

Guest
duncan gedraag je we spelen deze wereld niet eens

en jij maakte meer premium op dan ik, en sinds wanneer zijn we gestart op W56? jezus jij bent echt een losbol

we hebben gewoon een acc op 56 hoor meneer ik spendeer 700 pp aan een event op een dag :D
 

DeletedUser76153

Guest
Diego, die 'toffe en gezellige kerel' was op jouw bedoeld :rolleyes: Even dat ego strelen.
En rustig Diego, die jongen bedoelde het goed, hij wilt pp..

Hij bedoelt het goed? Hij is Jury, hij word al betaald ^^
En dat raakt men tedere hartje diep Olivier, misschien moeten we eens afspreken?

we hebben gewoon een acc op 56 hoor meneer ik spendeer 700 pp aan een event op een dag :D

Die PP was om mij te laten blijven loggen, vanaf de PP op was was er geen fun meer aan, dus ja... :$
 
Bovenaan