DeletedUser75778
Guest
Denk niet dat zoiets proberen ooit in je voordeel uitwerkt.
Ook niet in zijn nadeel, want er wordt uiteraard voor de volle 100% objectief beoordeeld, is het niet?
Denk niet dat zoiets proberen ooit in je voordeel uitwerkt.
Ook niet in zijn nadeel, want er wordt uiteraard voor de volle 100% objectief beoordeeld, is het niet?
Dat is het streven ja, echter weet iedereen dat dit onmogelijk is voor de mensen hersens. Ik heb geprobeerd een zo verschillend mogelijke jury te maken though
Ik denk dat een jury met mensen die op desbetreffende wereld spelen nooit obiectief kan zijn. Iets met botsende belangen. Dat maakt het allemaal een stuk minder interessant.
Je kan prima een topic openen, drie onafhankelijke juryleden plaatsen en zelf afstand doen van een inhoudelijke beoordeling. Dat je dit topic hebt bedacht en dus opent is goed. De uitvoering is echter minder. Heb je altijd zulke lange tenen? Zodra er ook maar iets negatiefs jullie kant op komt draait je houding 180 graden.
Je kan prima een topic openen, drie onafhankelijke juryleden plaatsen en zelf afstand doen van een inhoudelijke beoordeling. Dat je dit topic hebt bedacht en dus opent is goed. De uitvoering is echter minder. Heb je altijd zulke lange tenen? Zodra er ook maar iets negatiefs jullie kant op komt draait je houding 180 graden.
Het is gewoon vervelend dat je met deze feedback komt 2 weken na dat het topic geopend is, was er direct aangegeven dat dit als niet prettig ervaren werd hadden we dit direct aan kunnen passen. Echter word er helemaal 0 feedback gegeven over het feit dat ik in de jury zit. Dan moet je nu ook niet gaan zeuren erover. Is verder ook geen interessante discussie vind ik. Jammer dat jullie niet mee hebben gedaan.
Ah op die fiets, mijn excuses daarvoor. Ik dacht dat dit toch wel vanzelfsprekend was.
Dan over die post. Geef David maar een trap onder zijn hol. Daan heeft ondertussen een opzet gemaakt en ik een eerste alinea geschreven. Meer motivatie dan dat is er niet te vinden. David heeft morgenavond meer tijd. Met een beetje geluk maakt hij het af en knalt hij het op het forum. Weliswaar te laat, dus doen we niet meer mee voor de prijzen. Maar een verhaal heb je dan wel.
Waarschijnlijk gaan we vanavond even bij elkaar zitten met zijn 3e, mocht Duckje dan tijd hebben. Als de post er staat voor de beoordeling er is tel ik de post nog mee.
Is er al een uitslag?
Zie jij al een uitslag!
Ja, er staat dat ik alles win... Ik win.
Duckje moet maar eens komen, zo'n nalatige juryleden...