Account van Wereld 56

DeletedUser76206

Guest
Je betaalt hem te weinig Flor, haal je pp boven zou ik zeggen.
 
Reactiescore
2.303
Goedendag, Goedemorgen en nen prettigen avond!

Ik zal bij deze ook eens het account Prins Pils uit de doeken doen. Uiteraard zal ik niet enkel het oppervlakkige van het account uitleggen. Met deze post wil ik jullie graag meenemen in een reis doorheen de tijd, waar het gehele gebeuren begon!

Het account
Vooraleerst moeten jullie weten wie allemaal op dit account speelt en welke betrekkingen iedereen heeft met de ander! Het account wordt bespeeld door ene dikzak, ene trouwe bieber, een chickmeister en een botter. Aka Emile, Philippe, Thomas en sven!

Op een mooie sprookjes dag sprak Philippe, Emile aan of we geen wereldje zouden starten. Natuurlijk dacht Emile meteen rot op en ga zingen! Toen het echter weer een beetje begon te prikkelen om toch te gaan spelen nadat hij een blauwtje had gelopen bij zijn Turkse vakantie crush besloot hij samen met Philippe W47 te starten. De banden van Philippe en Emile dateren al sinds w23 waar deze stamgenoten waren! Eveneens als dat Thomas & Sven, Emile & Sven, en Philippe en Sven dit al eens waren op W30, W36, W39, W42 en de Klessik. Al snel werd Thomas voor het team gestrikt en na enkele weken kwam dan ook Sven erbij. Onze band versterkte evenredig met ons opgezet account, even eens als de band met onze naaste buur Droit Divin waar een van de spelers van het huidige Alcoholic Unicorns team speelde.

Natuurlijk eindigt niet ieder sprookje met ze leven nog lang en gelukkig, ons sprookje eindigde echter op W47 met de banhammer. Gezworen nooit meer Tribalwars te spelen ging iedere pilsner zijn eigen weg... Triest als we waren spraken we af en toe nog in de appchat, de ene dickpic na de andere, al brachten de naaktfoto’s van Philippe zijn vriendin soms vreugde in de brouwerij. Sven dacht echter dat het sprookje nog niet uit was! Onze botter blies nieuw leven in de accountchat en dwong ons om ons sociaal leven nog eens te verneuken en terug te gaan tribalwarsen, Echt een eikel!

Zogezegd zo gedaan! W56 opende en het account Prins Pils werd herboren! Gezworen aan elkaars vriendschap, vertrouwen en heel veel liefde zijn wij terug om jullie harten, pinten en dorpen te stelen!


De Spelers
Ik zal jullie ook wat toelichten welke type spelers er wat op het account zitten om zo een globaal beeld te krijgen van ons in het algemeen als persoon!

Thomas: Chickmeister, slettenbak
Slechts 21 jaren jong en al meer meisjes verslonden dan de doorsnee Nederlander. Aan iedere vinger dansen er 6 verschillende vrouwen, verleiden is voor hem geen kunst meer maar rondweg een routine. Ook kun je thomas als een echte Ajax fan beschouwen. Iedere thuismatch kun je hem terugvinden in zijn Thuis stadium. WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE hoor je hem vaak ook roepen in de accountchat. Echt een top persoon, ook ziet hij graag topless foto’s. Op een dag besloot Emile er een te maken om Thomas te pleasen, Met zijn zwoele kop en sexy lichaam verscheen er plots een selfie in onze account chat, ons nieuwe profiel plaatje!

Philipine: Bieber, inactieve nub
De grootste troef die deze jongen kan brengen is niet enkel zijn ongelooflijke zangkunsten maar eigenlijk is dat de foto’s van zijn vriendin. Enige reden dat we hem eigenlijk op het account houden is dat we spontaan fotos van Annick kunnen bezichtigen. Veel meer lof kunnen we deze newgen noob niet geven. shoutout to Anni!

Sven: El cubico, Bottersfen.
Onze kubus slaapt zeer weinig uren per nacht, onverstaanbaar aangezien hij zijn gehele leven aan kan zetten via 1 enkele bot. Ook kun je wel aannemen dat deze persoon Duckjes most wanted is. Zodra die logged op het account gaan er sowieso 20 sirenes af bij Innogames. Ook is deze persoon een meester in het voeren van propaganda, het verdraaien van woorden en het sturen van iemand meningen. Manipulatief 1 van de sterkste twers die er deze wereld speelt!

Mille Fatty Millemeister
De dikste hunk van de Pilsner familie, alcolieker in hart en nieren, fel aanhanger van enkele discrimenerende groeperingen. Geliefd bij haast iedere tw speler, wat wil je dan ook als je permanent zat bent waardoor je altijd de schuld op em kan schuiven als er weer eens een lading edels dood loopt. Iets met 10 dorpen, 8 edelclears, pakketjes, duur herbouwen en alleen maar rode rapportjes.


W56 Prins Pils

Uiteraard gaat dit topic over w56, nuja dan zullen we ook wel een bijdrage doen over w56!​

95278_large

Zoals al opgevallen gaat het deze wereld weer snoeihard wat betreft PP spammen, hiervan kunnen wij als Prins Pils zijnde ook niet van af wijken. Echter gaan wij niet verklaren zoals menig "Spared" speler dat wij miniem aantal aan PP gebruiken, wij zullen gewoon eerlijk vertellen dat wij ongeveer 12K aan pp gebruikt hebben deze wereld.


Echter hebben wij in het begin van de wereld ook een al dan niet onterechte ban gehad (dit is noch de plaats noch de tijd om dit te bespreken), hiervoor hebben we 3 dagen in de start verloren. En dan ook wel de ultieme start waar alles op gebaseerd is omtrent verder succes. Nuja jammer, niet getreurd gingen wij verder pinten drinken en genoten wij van onze 3 dagen Congé! Zoals de wereld kan zien gaan wij momenteel in duo verder in de stam Bier! Het account is samen begonnen met de bespelers van Alcoholic Unicorns, een duo die zich voorlopig in deze stam huisvest om even de kat uit de boom te kijken.

Verder kunnen wij jullie enkel nog vertellen dat wij puur voor het plezier nog spelen. Nuja iedereen weet dat iemand keihard kapotmaken tot hij bijna loopt te wenen gewoon het beste van het beste is. Wij zullen niet altijd de personen zijn waar het meest lof over gesproken is, dat boeit ons daarom ook helemaal niets meer. Wij zijn een accountje die graag lolled en daarmee de wereld wint! Pinten drinken staat voorop ! Jammer genoeg mogen we niet dronke tw spelen, of we lopen weer alles dood :(


Bedankt en groeten aan de kinders, nonkel, nichten en neven!

Yooo tot ton e!

Schultenbräu das ist mein bier

 

DeletedUser77324

Guest
Hoeveel calorieën heb je met het schrijven van deze post verbrand Emile:O
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78583

Guest
Hallo, goeiedag.. Of was het nou goedendag?

zeraniti hier, of eehhh, ja... De hoofdspeler dan?

Ik ben Lars, bekend van ja eigenlijk niks hè.
Zoals de meeste mensen eigenlijk al wel hebben geraden, is de eigenaar van HÈT account van Wereld 56 niet een veel belovende pro of oude returnerende speler maar een kneus. Een kneus, die zowaar weer eens tijd had om te kijken hoe het ging met het spelletje wat hij vroeger wel eens speelde.

Al startende geen grote plannen gehad voor de wereld, gewoon het rustig groeien en zien waar het schip strand. Daar is eigenlijk nu nog niks aan veranderd, echter lijkt het strand steeds verder van wat zeraniti nu is te geraken.

Gewoon een pannenkoek die op 600 puntjes contact kreeg met een wat grotere speler een kleine 25 velden van 'm vandaan. Al pratende en groeiende het idee gekregen om een stam op te richten en voor ik 't wist was zeraniti lid van Guide. opgericht door die ene noob Lars, relatief nieuw, samen met spelers die 2-5 spelers op een account nodig hadden.

Tegen deze tijd was ik langzaam aan het groeien naar het mooie aantal wat een puntje of 5.000 heet. Lerende van alle mensen op BunnyMee en Emilia Clarke veel extra informatie gekregen en zo doende het oefenen van Snipen, c-snipen, back-timen en de hele mik mak maar een serieus gaan nemen. Elke thuis komende farm aanval even proberen te c-snipen. Elke keer dat je een aanval verstuurt proberen net de timing goed te krijgen zodat je hem ervoor of net erna krijgt. Oefenen, oefenen en nog meer oefenen.

Nog geen dag nadat ik een stam zat kreeg ik opeens een bericht. 'xxx is als mentor leerling aan je toegewezen!' Ik was super blij, dat mensen voor mij kozen als mentor. Maar in te top 5 van de wereld staan, en als mogelijkheid bij het mentor systeem maakt de keuze vaak simpel. Ik ben elke dag minimaal een uurtje actief geweest om mensen onder mij goede tips te geven. Tips die ik soms zelf nog geen uren ervoor zelf had gekregen! Alle informatie voor iedereen!

Langzaam maar zeker krijgen wat mensen hun eerste overnames. Indrukwekkend hoe ze zo mooi kunnen groeien. Al doende ga ik op weg naar m'n adelshoeve en nog geen 4 uur nadat ik hem heb gebouwt maak ik kennis met 'Name Change'. Of moet ik zeggen, katapult centraal? Als nieuwe speler, krijg ik meteen de kans om te kijken of al die oefening met timing en precisie nut heeft gehad. En hoewel m'n adelshoeve gesloopt wordt bij de 1e aanval krijgt deze speler meteen een back-time over zich heen, en ligt zeraniti in z'n eentje in een clash met 'Name Change'.

Dan komen we ook meteen bij de reden waarom ik zo veel kleine dorpjes, en zelfs niet één maar TWÉÉ barbaren dorpen heb geedeld in het begin. Ik had namelijk als net nieuwe speler, HELEMAAL geen behoefte aan een stam van in totaal net zoveel punten als ik die mijn dorp ging bestoken met katapulten. Zo heb ik een beetje als doel voor mezelf gesteld om zeker de spelers in mijn buurt van 'Name Change' geen kans te geven. Vanaf hier ben ik ook pas er echt 100% voor gegaan.

De eerste overname was de stam oprichter van 'Name Change'. Man wat was ik blij, gewoon zomaar een stamleider van een stam had geedeld. Dit had me echter voldoende gekost, maarlieft 2 edels doodgelopen op 't dorp omdat ik ZÓ dom was dat ik in de nacht m'n edels met m'n clear liet lopen op 't dorp. LEER MOMENTJE! Daarna gevolgd door het dorp wat ik met de back-time had gecleared. Och, dan zijn we al aangekomen bij mijn eerste barbaren dorpje! Wat een wonder is 't toch, een speler die een barbaren dorp overneemt! Dit barbaren dorp, was de speler 'CVAA' ook van 'Name Change' maar deze is opnieuw begonnen voor ik zijn dorp overnam, misschien omdat ik z'n kazerne had gesloopt bij de eerste edel clear, om even duidelijk te maken dat ik er geen zin in had.
b36686c5f5.png


Op deze dag zijn ook de contacten gaan lopen over eventuele co's! Deze geinitieerd door een stamgenoot van Guide. daar eeuwige dank voor, twee heerlijke mensen leren kennen zijnde:

Jon - MemeAddict
en
Sven - Paramore.

Door het contact met deze gezellige kerels kreeg ik nog meer zin om vól voor te gaan. Zo doende heb ik ook er zo veel mogelijk aan gedaan om zowel Jon als Sven een goed welkom te geven op het moment dat ze konden beginnen met spelen! Ik ben begonnen met nog wat meer dorpen te edelen in een cluster, en zo doende een nette stabiele bodem te leggen voor de groei van zeraniti en mijzelf als speler op TribalWars.

De zaterdag voor Jon en Sven aanschoven was ik erg actief op TribalWars, ik de HELE dag gefarmed omdat ik het niet vond kunnen dat mijn farm zo laag was als deze twee heren aansloten op zeraniti. Zo doende heb ik deze zaterdag in m'n eentje de tweede rover van Wereld 56 gepakt en heb ik het farm record van toen op 2mil gezet. Wat een heerlijke dag was deze zaterdag 17 Juni.

Zondag nacht EINDELIJK konden m'n co's aanschuiven op zeraniti, man wat een gave ervaring. Het delen van een account met twee gezellige spelers en meteen leuke plannen kunnen gaan maken voor de verdere groei!

Een nieuwe dimensie gaat voor me open binnen TribalWars, en zo ook voor zeraniti. De activiteits boost die komt met co’s, het kunnen slapen en toch beter kunnen presteren. Het samen beslissen over richtingen en plannen voor de toekomst. Heerlijk om te kunnen discussiëren over hoe en wat te doen. Zowel zeraniti als ikzelf, Lars, Hebben er heel veel van opgestoken. Zo doende hebben we rustig onze dorpen uitgebouwd tot een HEERLIJKE basis van 15 dorpen.

Samen spelende met Jon en Sven al een prachtige week achter de rug, die ongeloofelijk snel verliep. Deze wereld 56 is fantastisch snel, het is niet te houden. Zo doende is zeraniti afgelopen maandag en dinsdag ochtend met sprongen omhoog gegaan. Dit niet alleen door de aanwezigheid van de co’s maar ook door wonder boven wonder een plan van aanval wat opgesteld was door de noob van wereld 56, Lars. Dit niet mogelijk zijnde door te tips en tricks die zeraniti allemaal bijgeleerd krijgt van Jon en Sven.

Het kleine plannetje van de TW noob was om de def van ons target Infamous te baiten naar dorp 003 met 6.500 punten, daarna zijn dorp 001 en 002 net voor dorp 003 weg te edelen en met minimale verliezen gemakkelijk een speler van 25k punten van de kaart op te ruimen. Dit netjes uitgewerkt in Excel, gecommuniceerd met Jon en Sven, uitgevoerd en waarempel het is gelukt! Infamous was met 8 uurtjes opeens 4 dorpen armer en volledig van ’t kaartje opgeruimd.
7a870ad10e.png


Wat zeraniti voor de toekomst binnen wereld 56 gaat brengen is nog onbekend. Maar waar heel Team Zeraniti voor gaat is een en al plezier! Plezier voor alles, voor winst en voor stam. Zolang wij als spelers genieten van het spel, zullen wij actief blijven groeien en gezamenlijk een heerlijke tijd tegemoet gaan!

Alle mensen die de tijd hebben genomen op mijn heerlijke boekwerk van een biografie over zeraniti te lezen, DANKJULLIEWEL.

En, voor al die mensen die te lui zijn om het verhaal over HÉT account van Wereld 56 te lezen hier even de TL;DR:

Lars = Hoofdspeler zeraniti
Lars = TW noob, bekend van niets en nieuw tot ‘serieus’ TW spelen.
Lars = Alleen op zeraniti tot het einde van week 2.
Lars komt in contact met Bunny en Emilia, richt stam op leert veel!
Lars krijgt een ‘kort’ oorlogje met Name Change (Katapult centraal)
Lars neemt 3 spelers van Name Change over (en edelt een barbaren dorpje, verdomme stomme speler begint opnieuw)...
Lars krijgt via Stam contact met potentieele co’s
Lars leert Sven en Jon kennen.
Lars maakt zijn account aantrekkelijk voor Sven en Jon door NOG actiever te spelen.
Sven en Jon kunnen op ’t account.
Sven, Jon en Lars gaan los op zeraniti.
Lars leert extreem veel over TW en heeft dit te danken aan de twee heerlijke gozers Sven en Jon.

Dat is wat er tot nu toe is verteld.

En dan nu het eind zegje, met ‘Waarom het account van Wereld 56?’

zeraniti IS het account van Wereld 56 omdat het een noob is die eerst rustig groeit, contact krijgt met andere grote spelers, er omdat het kan wat geld tegen aan gooit, door groeit en veel ervaring opdoet met andere mensen. Al spelende contact krijgt met nog meer mensen en zelfs twee co’s op z’n account krijgt. En zo doende het account zeraniti een geweldige TribalWars experience te weeg brengt bij deze noob.

Het account zeraniti heeft nog NUL momenten van frustratie gekent. We zijn een groep jongens die heerlijk genieten van het spel en samen voor 100% plezier, eerlijkheid en vertier gaan!

Met vriendelijke groet,

Lars, die ene noob namens Team Zeraniti.

Oh, en da ‘t een bietje als een biografie van mij leest, da ken.
Want èh... Ik wilde me ook een bietje voorstelle.~

Oh, en de edit kwam omdat ik was vergeten dat ik actief een rol speel binnen het mentor systeem, om zo nieuwere en returnees een leukere TW experience te laten beleven! Zo heb ik nu maarliefst twee mentor leerlingen die zijn afgestudeerd en zelf hun 3e en 4e dorpje al hebben weten te bemachtigen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.303

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Bovenaan