Account van Wereld 56

Reactiescore
2.489
Who's next?
 

DeletedUser75951

Guest
Geachte Appelen en Peren,

Bij deze ga ik ook een poging wagen om wat extra PP te verdienen, want je kan er nooit genoeg hebben. Het account(je) dat ik ga voorstellen is *Apple. Voor velen onbekend, en niet zonder reden. Ik speel namelijk al niet meer serieus sinds W44. Zoals jullie zullen zien, is het account ook op W56 niet serieus in de zin van dat er enkel voor PP wordt gespeeld. Maar aangezien het niet in de regels stond dat je alleen zou mogen deelnemen als je serieus speelt, doe ik toch even de moeite om iets degelijks in elkaar te zetten.

PROFIEL

e7nwvqaibkhhz.png


Aangezien het een account is om PP te farmen, is er geen team dat hierop speelt. Natuurlijk is dit wel mogelijk als je het echt deftig wilt doen. Het account wordt dus bespeeld door 1 iemand, namelijk mezelf (Flor). Sommigen onder jullie zullen me wel kennen. Ik spam namelijk graag en wordt er vaak op voor de vingers getikt. Inhoudelijk heb ik namelijk niet zoveel toe te voegen. Meestal gaat het over zaken waar ik niks van afweet omdat ik de wereld niet super actief volg. De hoofdlijnen ken ik wel, maar als je niet actief speelt, zijn de details ook niet zo van belang.

Ik zal me kort even voorstellen. Ik ben dus Flor, 20 jaar (bijna 21). Ik ben afkomstig uit Leuven (België). Dit is ook de plaats waar ik momenteel studeer. Ik volg de opleiding rechten aan de beste rechtsfaculteit van België. Ik zit in mijn Derde Bachelor, met nog enkele vakken uit de Tweede Bachelor. Buiten mijn studies, doe ik nog aan zwemmen, tennissen en lopen voor het plezier. Ik heb ook zeer lange tijd volleybal gespeeld op hoog niveau en wel wat prijzen gepakt. Verder heb ik wel een gezonde levensstijl vind ik persoonlijk. Ben hierop beginnen letten toen ik 2 jaar geleden ben gestopt met volleybal. Zo zal je me alleen nog water zien drinken, zo weinig mogelijk (onnodige) suikers binnen nemen en dergelijke. Wat muziek betreft, houd ik van EDM, Trap, House,...

Ik speel al een tijdje tw, maar ben dus al redelijk lang niet meer op een serieus niveau bezig. Dan vragen jullie je waarschijnlijk af: "Waarom Flor?" Het antwoord is zeer eenvoudig. Als ik moet kiezen tussen studies succesvol afronden of een spel spelen, dan is de keuze snel gemaakt. Ik kan mijn vrije tijd dan beter aan andere dingen besteden. Ik speel nog wel af en toe een speed (op ander account), maar ben niet echt van plan om opnieuw een wereld te starten.

STAM

mjp7stnmb8wqs.png


De stam stelt natuurlijk ook niet veel voor. Is ook niet nodig voor een PP account. Voor zij, die zich afvragen waarom de stam Alcoholic Unicorns noemt, hier komt het antwoord. Er was namelijk een plaatje aangevraagd op het AF door 1 van de spelers van Alcoholic Unicorns (het account). Ze vonden niet meteen hun goesting en dan heb ik maar een van de plaatjes gekocht en er een stamplaatje van laten maken. Voor de rest zit er niks achter. Het is dus niet zo dat we op een of andere manier verbonden zouden zijn aan het account.

De stam bestaat al van in het begin van de wereld en heeft wel wat andere PP spelers bevat. Nu ben ik nog het enige lid aangezien ik iedereen ontslagen heb gisteren omdat ik me te goed voelde :) Nee, omdat ik ben overgenomen (zie verder)

STATISTIEKEN

Ik ga me hier beperken tot de essentie want valt weinig over te zeggen.

UITBOUW

vmek9vmbxgnlt.51.37.png


Ik heb bij het uitbouwen van het account me vooral beperkt tot het uitbouwen van de mijnen en de markt. Totdat ik rond de 730 punten zat. Dit is niet veel, zelfs niet voor een PP account. Heb het beetje expres laag gehouden zodat ik niet zou worden geëdeld en zolang mogelijk PP zou kunnen innen. Een ander voordeel is dat je dan ook in plaats van gebouwen te upgraden die GS'en kan verkopen aan de lagere beurskoers in het begin. Alhoewel dit voordeel wel wordt gecompenseerd later in het spel door mensen die hun mijnen veel hoger hebben staan en dus meer kunnen verkopen dan ik. Wat de rang betreft, was het beste net boven de 1000. Voor de geïnteresseerden, ik heb in totaal 8743 PP verdiend. Dit is niet super veel, maar ook niet super weinig en ben er wel tevreden mee.

OD

fys9jxinwargt.40.48.png


Zoals jullie kunnen zien, heb ik niet veel troepen gemaakt. Dit heeft te maken met de buurt, die eigenlijk volledig uit spelers bestond die niet actief speelden. Het heeft dan ook lang geduurd voor ik mijn eerste aanval binnenkreeg. Was door een spelertje boven me, die met weinig troepjes mijn beperkte troepjes toch heeft overrompeld. En mijn plan om mijn dorpje klein te houden zodat niemand het zou edelen, was dus verkeerd gedacht. Weekje later, toen ik er altijd voor had gezorgd dat hij niets roofde, werd het hem teveel. De speler edelde mijn dorpje van nog maar 700 punten omdat hij vaak met kata's kwam om mijn marktje klein te maken. Hij edelde me met 1 edeltje en was er heel blij mee dat hij 3 dorpjes op 1 lijn had. Tot daar het PP verhaal. Het account staat nu dan ook op delete.

Als er nog vragen zouden zijn, mag je me die altijd stellen. Heb bewust niet veel over mijn vorige ervaringen op tribalwars vermeld.

Met Vriendelijke Groeten,
Flor

 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik wil er wel eens over nadenken om het te gaan doen, als ik het zou doen is het wel volgende week.
 

DeletedUser78576

Guest
Goedenavond dames en heren,

Motivatie
Ook ik wil graag een poging wagen om ons account te promoten aan wereld 56. Ten eerste doe ik dit om ons account een beetje bekend te maken, en ten tweede wil ik wel graag wat pp naar binnen slepen ;).
Hier nog even een linkje om ons account wat visueler te maken:

http://nl.twstats.com/nl56/index.php?page=player&id=1912599

Achtergrond

Laten we beginnen met de geschiedenis achter ons account. Het wordt door 3 man bespeeld, namelijk Jelle, Anthony en ikzelf (Ruben). We zijn met elkaar in contact gekomen via wereld 54 waar Jelle en ik op Experieced. spelen en Anthony op Terroristman. Wij zitten in de stam DesO. en hebben het tot heden erg naar ons zin. De meningen zijn erg verdeeld over welke stam nou het sterkst staat dus een 'Golden Award' invullen zou erg plezant zijn! Onze samenwerking en gezelschap is zo effectief dat wij het wel zagen om met zen 3e een nieuwe wereld te starten. We zijn enkele dagen/weken later begonnen dan de rest en daardoor hebben we een mooie rim ligging kunnen innemen.

Spelers
Zoals ik al had gezegd wordt dit account door Jelle, Anthony en ikzelf bespeeld. Ik zal ze even in het kort voorstellen:
Jelle is een echte student, geeft geld uit als water aan premium punten (waar Anthony en ik op profiteren:engel:) . Daarnaast volgt hij de opleiding Business IT & management, hij heeft volgende week 2 cruciale herkansingen dus zij prioriteit ligt even ergens anders. Ik zelf doe ook de zelfde studie en zo zijn we met elkaar in contact gekomen. Hoe mooi is het toch dat 2 die hard tw spelers elkaar tegen komen op een kleinschalige opleiding :) Daarentegen heb ik geen herkansingen dus mijn Propedeuse is binnen!
Als laatste dan Anthony. Die zijn Jelle en ik tegen gekomen op 54 en we zijn erg blij met hem op het team in 56.

Toekomst
Voor ons ziet de toekomst er zonnig uit, veel potentieel edelvoer, lekkere farm ligging, aardig leuke stammen en ga zo maar door. Maar hier kunnen wij uiteraard niet teveel over zeggen dus ik hoop iedereen in een later stadium vaker te zien :p

Voor nu was dit het, ik wil iedereen graag bedanken voor het lezen van mijn post!

Met Vriendelijke groet,
Ruben - Team Exact
 

DeletedUser68252

Guest
@Duckje, misschien is het een idee om een massa mededeling te sturen naar iedereen op W56 om dit topic te promoten? :)
 
Bovenaan