Aanvalsstop 22-01-2014

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser52581

Guest
Vent zijn jullie serieus zo debiel, als ik me druk moet gaan maken om iedere dooie die er valt op deze wereld kan ik beter stoppen met me eigen leven?

Ik kan me geeneens meer ergeren aan al jou domme reacties.

Ik heb gewoon medelijden met je....
 

DeletedUser

Guest
De leden van Inf. zullen zich op 22-1 ook houden aan deze 'aanvalsstop'.
Als stam wensen wij de jongen en zijn familie veel sterkte toe, bizar dat dit zo jong al moet gebeuren!

Zelf hebben wij het op dit account ook meegemaakt dat de hoofdspeler overleed, maar wij hebben toen niet gekozen om dit openbaar bekent te maken, maar omdat dat gebeurt is zullen wij in deze zaak zeker respect tonen!
 

DeletedUser72044

Guest
Aandachtsgeil over een 16-jarige jongen die schijnbaar aan een ongeneselijke ziekte lijdt. Ik heb begrepen dat hij zijn vv al afgegeven heeft, en dus hoogstwaarschijnlijk ook niet meer op het forum komt (zou ik ook niet doen als ik op sterven lag, zijn echt wel belangrijkere dingen in het leven dan TribalWars < val me hierover niet in de rede, ik weet dat er vele zijn tussen jullie die dit wel degelijk als het leven zien)

Hierbij dan het punt dat ik graag wil maken: is er aan deze jongen gevraagd of hij de tijd wou nemen, erg kostbare tijd in dit geval, om antwoord te geven op de vraag of hij überhaupt wou dat dit alles bekend werd op het algemene forum van TribalWars? Zo niet, voel je schuldig in te breken en misbruik te maken van de privacy van een 16-jarige jongen die nog slechts een dag te leven heeft. :eek:
 

DeletedUser54934

Guest
Iedereen heeft een eigen mening of keuze, wij hebben besloten om wel mee te doen omdat we het een goed iniatief vinden. Een beetje symphatie en emphatie is niet te veel gevraagd toch?
 

DeletedUser

Guest
Iedereen heeft een eigen mening of keuze, wij hebben besloten om wel mee te doen omdat we het een goed iniatief vinden. Een beetje symphatie en emphatie is niet te veel gevraagd toch?

Waarom beantwoord je een mening met een vraag als je in je eerste zin vermeldt dat ieder een eigen keuze en mening heeft?
 

DeletedUser72468

Guest
De leden van Inf. zullen zich op 22-1 ook houden aan deze 'aanvalsstop'.
Als stam wensen wij de jongen en zijn familie veel sterkte toe, bizar dat dit zo jong al moet gebeuren!

Het is jammer dat de stam Caleti op deze dag een aanval op een van onze spelers gewoon doorzet. Daar moeten we helaas op reageren. Maar daar blijven onze aanvallen wel toe beperkt.
 

DeletedUser63354

Guest
Als je een aanval hebt gepland vandaag moet die gewoon door kunnen gaan. Dat betekent niet dat je niet aan deze jongen zou denken.
 

DeletedUser72468

Guest
Als je een aanval hebt gepland vandaag moet die gewoon door kunnen gaan. Dat betekent niet dat je niet aan deze jongen zou denken.

Het staat volgens de regels van het spel een ieder vrij om wel of niet met dit initiatief mee te doen. Voor de ene stam/speler ligt dit wat dichterbij dan voor anderen. Het is duidelijk dat dit voor de betrokken spelers van Caleti niet belangrijk is.
 

DeletedUser

Guest
Het staat volgens de regels van het spel een ieder vrij om wel of niet met dit initiatief mee te doen. Voor de ene stam/speler ligt dit wat dichterbij dan voor anderen. Het is duidelijk dat dit voor de betrokken spelers van Caleti niet belangrijk is.

Zou het belangrijk voor hun moeten zijn dan?
 

DeletedUser

Guest
22-01-2014 Zullen wij niet aanvallen en Denken aan maarten pep!
Sterkte aan de familie/vrienden en maarten!

Morgen is het echt voorbij,
al mijn pijn en lijden.
Met familie aan mijn zij,
'k hoef niet meer te strijden.

Mijn lichaam wil niet meer
Mijn geest zo zwak en moe
Geen strijd en geen verweer,
Ik sluit mijn ogen toe.

Morgen is het echt voorbij,
al mijn pijn en lijden.
Met familie aan mijn zij,
denk ik aan and're tijden.

Ik geef het op ik weet het,
wat moet ik anders doen.
Niemand die het mij belet,
't is weg de tijd van toen

Morgen is het echt voorbij,
al mijn pijn en lijden.
'k slaap zacht in en ik glij,
op weg naar betere tijden.

Naar een wereld zonder pijn,
zonder uren, zonder dagen
Daar kan ik mezelf weer zijn,
geen angst en ook geen vragen.

Morgen is het echt voorbij,
Je zal wel even treuren.
Wees voor mij alleen maar blij,
laat het maar gebeuren.

Herdenk mij als de zon zo licht,
toen ik nog fel mocht schijnen.
Met een lach op mijn gezicht,
maar pijn moet nu verdwijnen.

Vandaag is het dan echt de dag,
mijn leven is voorbij.
Ik zal sterven met een lach,
van pijn ben ik straks vrij.

Dus laat me nu maar gaan
En voel de zonneschijn
Die vanuit de lucht vandaan
Je tot een troost mag zijn

Nu is het dan echt voorbij
Het afscheid doet je zeer
Maar van pijn ben ik nu vrij
'k Ga verder bij de Heer
 

DeletedUser

Guest
Heel veel sterkte voor de nabestaanden van deze veel te vroeg overleden jongen.

Het enige wat ik zo jammer en respectloos vindt is dat wij duidelijk hebben aangegeven de aanvals stop te accepteren, alleen de vijand van onze stam niet.

*Met uitzondering van barbarendorpen.
 

DeletedUser

Guest
Heel veel sterkte voor de nabestaanden van deze veel te vroeg overleden jongen.

Het enige wat ik zo jammer en respectloos vindt is dat wij duidelijk hebben aangegeven de aanvals stop te accepteren, alleen de vijand van onze stam niet.

*Met uitzondering van barbarendorpen.

Waarom is dat respectloos van hun?
 

DeletedUser72309

Guest
Heel veel sterkte voor de nabestaanden van deze veel te vroeg overleden jongen.

Het enige wat ik zo jammer en respectloos vindt is dat wij duidelijk hebben aangegeven de aanvals stop te accepteren, alleen de vijand van onze stam niet.

*Met uitzondering van barbarendorpen.

Niet iedereen leest AF.
 

DeletedUser71145

Guest
Wij Caleti houden ons er aan. maar als wij aangevallen worden door viandelxl en Bigarrow, van deze morgen al en niet enkel door verkenning, dan gaan wij niet stoppen, Enkele leden blijven vechten als tegen aanval. Maar de rest van de stam houd zich eraan.

Kort gezegt. Inf. Maakt ons nu zwart terwijl zij degene zijn die van vanmorgen al begonnen aanvallen. Als je wilt toon ik de bewijzen dat zij vanmorgen terug als eerste aanviellen.

Met vriendelijke Groet.
Ben.
 

DeletedUser72309

Guest
Wij Caleti houden ons er aan. maar als wij aangevallen worden door viandelxl en Bigarrow, van deze morgen al en niet enkel door verkenning, dan gaan wij niet stoppen, Enkele leden blijven vechten als tegen aanval. Maar de rest van de stam houd zich eraan.

Kort gezegt. Inf. Maakt ons nu zwart terwijl zij degene zijn die van vanmorgen al begonnen aanvallen. Als je wilt toon ik de bewijzen dat zij vanmorgen terug als eerste aanviellen.

Met vriendelijke Groet.
Ben.

Er wordt genoeg gezegd en gelogen over alles en iedereen hier. Bewijzen zijn meer dan welkom;-)
 

DeletedUser71145

Guest
Er wordt genoeg gezegd en gelogen over alles en iedereen hier. Bewijzen zijn meer dan welkom;-)

oke, Telt Vanaf 00.00 ook mee?

Hier is mijn binnengekomen verkenning, die eerst was
bigarrow (006 Arrow) valt 1.007 Domination (538|505) C55 aan Herbenoemen 22.01.14 06:15

Celenke geeft een stuk of 6 op hem gekregen vanmiddag, en ja dit is op het fora gezegt geweest over de aanval stop, we gingen akkoord op de voorwaarde. Als zij niets doen doen wij niets, smorgens vroeg werd er weer over gesproken, waarop we reageerde van. We gingen niets doen maar dat hebben zij nu net gedaan dus beginnen wij de aanval weer.

Ben.
 

DeletedUser72468

Guest
De poging om de waarheid te verdraaien is zielig.
Er liepen al 15 aanvallen op viandelxl voordat ik de verkenningen verstuurde.
Mijn verkenningen (4 in totaal, kwamen kort na middernacht aan) waren dus een reaktie op aanvallen die caleti al verstuurd had. Een soort schot voor de boeg zeg maar. Stil blijven zitten als een stamgenoot wordt aangevallen zit niet in mijn aard.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
31
Hoe spijtig het ook is, deze zal ook gesloten worden. Veel sterkte, maar een aanvalsstop is niet aan de orde hiervoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan