Aanvalsstop 22-01-2014

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deleted User - 487958296

Guest
Er is iets vreselijks gebeurd met iemand die dit spel ook speelt. Blijkbaar hebben jij en lino geen behoefte aan extra aandacht hieraan te schenken. Maar dat wil nog niet zeggen dat je mensen die dat wel hebben een beetje gaat afzeiken...

Er zijn wel meer Tw'ers overleden, zag je daar ook forumposts over?
 

DeletedUser72309

Guest
Er zijn wel meer Tw'ers overleden, zag je daar ook forumposts over?

Nogmaals, heb je er geen behoefte aan, doe je het toch niet? Zeggen dat het onzin is is onzin. Want je weet niet wat andere mensen denken/voelen. Reageer hier dan niet op.
 

DeletedUser

Guest
Er zijn wel meer Tw'ers overleden, zag je daar ook forumposts over?

Nee, en dat is hun eigen keuze.
Je kan op ze minst gewoon eventjes sterkte wensen! Kleine moeite, dan al dit gezeik er omheen heel heel heel erg triest..
 

Deleted User - 487958296

Guest
Nogmaals, heb je er geen behoefte aan, doe je het toch niet? Zeggen dat het onzin is is onzin. Want je weet niet wat andere mensen denken/voelen. Reageer hier dan niet op.

Zei ik dat het onzin was dan? Ik zeg gewoon dat de reactie's nogal overdreven zijn.

Nee, en dat is hun eigen keuze.
Je kan op ze minst gewoon eventjes sterkte wensen! Kleine moeite, dan al dit gezeik er omheen heel heel heel erg triest..

Dit is al bijna net zo'n verhaal als die Mongojunge die elke W op zijn profiel verkondigd dat zijn broertje vorig jaar overleden is.
 

DeletedUser

Guest
Bullshit, kan je iedere dag wel wat verzinnen al is het erg nieuws.

triest dit van je ik mag hoop voor je dat je dit nooit mee mag maken zowel? kom je er wel achter wat het is

p.s. we hebben toch geen last meer van je die datum dan is je account deleted ;)


Kingofpsv
 

DeletedUser72157

Guest
Ik wil me niet in de discussie mengen, maar elk normaal persoon snapt dat dit puur uit respect is.
Maak jezelf niet belachelijk door zoiets onzinnigs te zeggen...

Ziezo, ook mijn mening is gegeven. Wij doen uiteraard mee.
 

DeletedUser

Guest
Hahaha hoe zal ik het zeggen... I don't care? :eek:

ps. je vergeet te zeggen dat ik ook met afstand de beste ben.

Ik reageer hier normaal bijna nooit,
maar heb je thuis echt zo'n aandacht te kort dat je die hier moet gaan zoeken?
dat zij deze actie plannen, is een goed initiatief,
dat jij er niet aan mee wilt doen, is aan jou,
maar ga dan niet zo respectloos hier reageren en ga thuis om aandacht vragen
 

DeletedUser54934

Guest
Jongens, let it go. We weten wie er mee doet degene die het er niet mee eens zijn hebben recht op hun eigen mening laat het gewoon want zo word het er niet veel beter op.
 

DeletedUser

Guest
Ik wil niet stoken ofzo maar zijn reactie was vrij logisch, Duckje komt niet even omdat jij een slotje aanvraagt hoor.

Bedankt bradley, zover was ik ook wel. Desalniettemin hoort deze topic niet langer open te blijven.
 

DeletedUser71510

Guest
ik zal op elke wereld alleen maar farmen!!!

en heel veel sterkte aan familie en vrienden van hem.
 

DeletedUser52581

Guest
Wederom iemand die de strijd tegen deze vreselijke ziekte heeft verloren. Uiteraard veel sterkte toegewenst aan de familie en vrienden..

16 jaar en dan al de strijd moeten opgeven. Pff. Vreselijk. Het doet je ook wederom beseffen dat een gezond leven niet vanzelfsprekend is.

The Broken System doet uiteraard mee met de voorgestelde aanvalsstop.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan