Aanvalsstop 22-01-2014

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser71106

Guest
Bullshit, kan je iedere dag wel wat verzinnen al is het erg nieuws.
 

DeletedUser72309

Guest
Bullshit, kan je iedere dag wel wat verzinnen al is het erg nieuws.

Lino flikker op. Jij bent met afstand de grootste klootzak die ik ooit ben tegengekomen in dit spel. Een leugenaar, bedrieger, stalker en je hebt geen normen en waarden. Ga jij je eens diep diep schamen.
 

DeletedUser5148

Guest
Lino flikker op. Jij bent met afstand de grootste klootzak die ik ooit ben tegengekomen in dit spel. Een leugenaar, bedrieger, stalker en je hebt geen normen en waarden. Ga jij je eens diep diep schamen.

Niets aan toe te voegen...
 

DeletedUser

Guest
Lino flikker op. Jij bent met afstand de grootste klootzak die ik ooit ben tegengekomen in dit spel. Een leugenaar, bedrieger, stalker en je hebt geen normen en waarden. Ga jij je eens diep diep schamen.


En mods ga hem niet bannen als ie de waarheid spreekt
 

DeletedUser71106

Guest
Lino flikker op. Jij bent met afstand de grootste klootzak die ik ooit ben tegengekomen in dit spel. Een leugenaar, bedrieger, stalker en je hebt geen normen en waarden. Ga jij je eens diep diep schamen.

Hahaha hoe zal ik het zeggen... I don't care? :eek:

ps. je vergeet te zeggen dat ik ook met afstand de beste ben.
 

DeletedUser

Guest
Als je geen gevoel hebt en je normen en waarden nog in het woordenboek moet opzoeken geen probleem maar hou op het forum je bek en negeer het dan.
 

DeletedUser11552

Guest
Hahaha hoe zal ik het zeggen... I don't care? :eek:

ps. je vergeet te zeggen dat ik ook met afstand de beste ben.

Als je potverdomme met afstand de beste waart , dan stond je op nummer 1 en had je deze wereld nooit zo beschamend verlaten door je account op delete te zetten. Je hebt niets getoond in deze wereld , echt niets.

En dan nog zo reageren is belachelijk.
Volgens mij heb je geen graantje gevoel. En ik hoop uit heel mijn hart dat je het nooit met iemand gaat moeten meemaken , en als je het wel zou moeten meemaken. Dan denk ik niet dat je nog zo gaat reageren...
E*kel...
 

DeletedUser71106

Guest
Als je potverdomme met afstand de beste waart , dan stond je op nummer 1 en had je deze wereld nooit zo beschamend verlaten door je account op delete te zetten. Je hebt niets getoond in deze wereld , echt niets.

En dan nog zo reageren is belachelijk.
Volgens mij heb je geen graantje gevoel. En ik hoop uit heel mijn hart dat je het nooit met iemand gaat moeten meemaken , en als je het wel zou moeten meemaken. Dan denk ik niet dat je nog zo gaat reageren...
E*kel...

Vent zijn jullie serieus zo debiel, als ik me druk moet gaan maken om iedere dooie die er valt op deze wereld kan ik beter stoppen met me eigen leven?
 

DeletedUser

Guest
Vent zijn jullie serieus zo debiel, als ik me druk moet gaan maken om iedere dooie die er valt op deze wereld kan ik beter stoppen met me eigen leven?

Nic je kan er gewoon even bij stil staan, het hoeft niet perse om een persoon te gaan, maar om veel mensen die zoiets meegemaakt hebben. . Dit is gewoon een mooi gebaar dat je kan maken voor anderen. Het is slechts een kleine moeite ;)

Er zou maar zoiets in je eigen familie gebeuren..


Jasper -Volcanotjex -DeVliegendeHollander :ram:
 

DeletedUser71106

Guest
Nic je kan er gewoon even bij stil staan, het hoeft niet perse om een persoon te gaan, maar om veel mensen die zoiets meegemaakt hebben. . Dit is gewoon een mooi gebaar dat je kan maken voor anderen. Het is slechts een kleine moeite ;)

Er zou maar zoiets in je eigen familie gebeuren..


Jasper -Volcanotjex -DeVliegendeHollander :ram:

Ik vind dat je dergelijke dingen privé moet houden, niet over het internet onder aandacht brengen.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dat je dergelijke dingen privé moet houden, niet over het internet onder aandacht brengen.

Ja opzich vind ik dit wel deels waar, het gaat er meer om hoe jij hierop reageerde, en dit vind ik persoonlijk niet kunnen.
Maarja misschien doen ze het niet alleen voor die ene persoon, maar dat iedereen gewoon in het algemeen er eventjes bij stilstaat.

Natuurlijk heeft iedereen hier zijn mening hierover, zolang je maar respect toont. ;)


Jasper -Volcanotjex -DeVliegendeHollander :ram:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72309

Guest
Dan moet jij onderhand ook al verdwijnen jochie..



Ik wil niet stoken ofzo maar dit is eigenlijk wel waar.


Er is iets vreselijks gebeurd met iemand die dit spel ook speelt. Blijkbaar hebben jij en lino geen behoefte aan extra aandacht hieraan te schenken. Maar dat wil nog niet zeggen dat je mensen die dat wel hebben een beetje gaat afzeiken...
 

DeletedUser71106

Guest
Er is iets vreselijks gebeurd met iemand die dit spel ook speelt. Blijkbaar hebben jij en lino geen behoefte aan extra aandacht hieraan te schenken. Maar dat wil nog niet zeggen dat je mensen die dat wel hebben een beetje gaat afzeiken...

Ahja dat verbloemt wel de dingen die jij allemaal misdaan hebt of watte?
 

DeletedUser72309

Guest
Ahja dat verbloemt wel de dingen die jij allemaal misdaan hebt of watte?


Deze discussie gaat indd over mij en helemaal niet over dat 16 jarige kind wat dood is gegaan. Nee hoor, je gelijk halen is veel belangrjiker.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan