aanval TFT

Reactiescore
28
FIRM was juist opgericht omdat T&M overal rotzooi schopte.
Voor de rest, het is vrijdag, zijn de statistiekjes al klaar?

Chag~

dat heeft hij toen FIRM bestond ook nog menigmaal gedaan hoor.
Laten hem niet te veel eer toekennen, maar hij speelde een grote rol in de knipperlichtrelatie die FIRM en B0RG hadden, twijfelend tussen bondgenoten en vijanden. Het AF mocht toen meegenieten :)

Btw, T&M, speel je ook echt terug?
Want ik dacht dat je zodanig "gedegouteerd" was van het "onrecht" dat Roza werd aangedaan, dat je per direct op delete ging om nooit meer terug te keren?
 

DeletedUser

Guest
dat heeft hij toen FIRM bestond ook nog menigmaal gedaan hoor.
Laten hem niet te veel eer toekennen, maar hij speelde een grote rol in de knipperlichtrelatie die FIRM en B0RG hadden, twijfelend tussen bondgenoten en vijanden. Het AF mocht toen meegenieten :)

Btw, T&M, speel je ook echt terug?
Want ik dacht dat je zodanig "gedegouteerd" was van het "onrecht" dat Roza werd aangedaan, dat je per direct op delete ging om nooit meer terug te keren?

Hij heeft een tijdje gespeeld op een noobaccount in RESIST. Maar volgens mij is die daar nu weer weg.
 

DeletedUser

Guest
gedegouwatte?????

ik heb er idd mn buik vol van, maar ben wel altijd deze wereld blijven volgen,

heb idd een aantal dagen op letsgo gezeten, wat een zooitje, t was vakantie en had op kantoor tijd over, alles weer opgebouwd techs gemaakt, eigenaar kwam eigenlijk nooit on, totdat er 1000den attacks kwamen, en er dus geen redding meer mogenlijk was, heb ik hem netjes op vv gegeven aan de stam.

het was ook geen geheim hoor, in die stam wisten ze dat ik er was.

zit nu nog met 1 dorp op w19 mn pa op te maken, de eerste die me daar kapotmaakt mag ze hebben, totnutoe nog niemand gelukt, hheheheheh

wss beginnersgeluk

ps puk embax bram??? als ie er nog is, je hebt een privebericht.

@ all denken jullie dat dit de laatste oorlog zal zijn voordat het spel eindigd.????
 

DeletedUser

Guest
Kant 1: 396
Kant 2: 232
Verschil: 164

huidige stand.. ik zal eens kijken wie er het dichtste bij zit :p

(newlivez zat er dichtste bij voor zover ik goed kijk. maar er niet op :p dus ik denk dat niemand pa krijgt ;) )
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Niks drvan, het was het dichtste bij :p Bow before your Statistics Master!
 

DeletedUser7533

Guest
helaas is er geen winnaar van de 200 pa punten (oef:D)



Uploaded with ImageShack.us

wel is de aanval van TFT deels geslaagd deze week en hebben ze een mooie winst gepakt.
tis nu aan ons (*DTW*) om dit weer recht te poetsen en er voor te zorgen dat ze geen 2de keer zo'n resultaat kunnen halen:D
 

DeletedUser

Guest
tja daar is maar een manier om achter te komen!!! :D

ollie? wanneer krijgen wij nou die beloofde knuffel sessie?:(
 

DeletedUser7533

Guest
dit topic speciaal om de aanval van TFT op *DTW* te beoordelen op effect.
laat ik allereerst zeggen dat het zeker een goed georganiseerde aanval is (volgens sommige bijna de grootste ooit).
maar laten we dan hier het effect is bekijken, omdat sommige denken dat *DTW* alleen maar kan aanvallen en niet verdedigen.

allereerst de huidige stand van zaken.

Side 1:
Tribes: , *DTW*
Side 2:
Tribes: , TFT

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 289
Kant 2: 77
Verschil: 212

dat *DTW dorpen gaat verliezen lijkt onoverkomelijk met zo veel incommings, maar de vraag is hoeveel!!
en wat kan *DTW* in tussentijd terug doen.

na de aanval is wel bekent dat DTW +/- 50 dorpen verloren was (op de vrijdag om 21.02 uur).
inmiddels bijna 1 week verder heeft DTW toch goede zaken gedaan in de counter (vervolg van hun aanvallen).

Kant 1: 495
Kant 2: 267
Verschil: 228

de troepen van TFT zullen inmiddels wel weer thuis zijn (die niet dood liepen) en de rest de komende week wel weer uitgebouwd (behalve die van manu:D:D (kon het niet laten;))), dus ik ben wel benieuwd wat er de komende 14 dagen in het vat zit.
 

DeletedUser

Guest
na de aanval is wel bekent dat DTW +/- 50 dorpen verloren was (op de vrijdag om 21.02 uur).
inmiddels bijna 1 week verder heeft DTW toch goede zaken gedaan in de counter (vervolg van hun aanvallen).

Kant 1: 495
Kant 2: 267
Verschil: 228

de troepen van TFT zullen inmiddels wel weer thuis zijn (die niet dood liepen) en de rest de komende week wel weer uitgebouwd (behalve die van manu:D:D (kon het niet laten;))), dus ik ben wel benieuwd wat er de komende 14 dagen in het vat zit.

Als je een beetje opgelet hebt, zie je vanwaar ze komen en is dit misschien allemaal zo berekend dat ze ook mochten doodlopen...
Of mijn posts in het andere topic niet gelezen dat mijn account aan reorganisatie toe was nu ik deel uitmaak van TFT. En gezien ik eerder berekend had dat ze bij de actie zouden doodlopen (helaas, zwaar misrekend :eek: want alles kwam bijna terug behalve van bij jou:D). Maar goed, ik denk dat ik wel degelijk nog wat zal uitmaken bij de komende acties want wat je ziet lopen is echt nog niet het maximum van wat ik kan sturen hoor:cool: en als ik een beetje mee ben, denk ik zelfs dat ik niet al te veel clears ga nodig hebben om dorpjes buit te maken bij een volgende actie. Gezien mij dat bij de vorige actie al verweten werd, ben ik bereid datzelfde verwijt nog eens te incasseren:rolleyes:
Verder vind ik het wel fijn om tegen muur level 0 te clearen. Mag nog veel in staan. Muur bleef toch goed telkens naar 0 dalen en dan lopen de verliezen toch wel redelijk op...
 

DeletedUser

Guest
Mag nog veel in staan. Muur bleef toch goed telkens naar 0 dalen en dan lopen de verliezen toch wel redelijk op...

Maar man toch ... hoe meer je hier post hoe meer je duidelijk maakt dat je eigenlijk nog nergens staat in dit spel. Soms is het beter van te zwijgen en mensen te doen twijfelen dan te spreken en alle twijfel weg te nemen.

(er sneuvelen met een clear die toekomt ongeveer 1500 boerderij-eenheden van onze kant en die muur gaat niet naar 0, de muur ondervindt geen hinder meer van je clears)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Maar man toch ... hoe meer je hier post hoe meer je duidelijk maakt dat je eigenlijk nog nergens staat in dit spel. Soms is het beter van te zwijgen en mensen te doen twijfelen dan te spreken en alle twijfel weg te nemen.

(er sneuvelen met een clear die toekomt ongeveer 1500 boerderij-eenheden van onze kant en die muur gaat niet naar 0, de muur ondervindt geen hinder meer van je clears)

daarvoor, dat dit nu niet meer het geval was en de muur terug omhoog gaat had ik ook wel al door. Anders zou ik je inactief moeten gaan noemen als je je muur niet opnieuw opbouwt. Maar voordien zijn er volgens mij toch meer gesneuveld.
 

DeletedUser7533

Guest
Als je een beetje opgelet hebt, zie je vanwaar ze komen en is dit misschien allemaal zo berekend dat ze ook mochten doodlopen...
Of mijn posts in het andere topic niet gelezen dat mijn account aan reorganisatie toe was nu ik deel uitmaak van TFT. En gezien ik eerder berekend had dat ze bij de actie zouden doodlopen (helaas, zwaar misrekend :eek: want alles kwam bijna terug behalve van bij jou:D). Maar goed, ik denk dat ik wel degelijk nog wat zal uitmaken bij de komende acties want wat je ziet lopen is echt nog niet het maximum van wat ik kan sturen hoor:cool: en als ik een beetje mee ben, denk ik zelfs dat ik niet al te veel clears ga nodig hebben om dorpjes buit te maken bij een volgende actie. Gezien mij dat bij de vorige actie al verweten werd, ben ik bereid datzelfde verwijt nog eens te incasseren:rolleyes:
Verder vind ik het wel fijn om tegen muur level 0 te clearen. Mag nog veel in staan. Muur bleef toch goed telkens naar 0 dalen en dan lopen de verliezen toch wel redelijk op...

dat jij de komende aktie's wat uit gaat maken daar was ik al wel van overtuigd:)
Als je een beetje opgelet hebt, zie je vanwaar ze komen en is dit misschien allemaal zo berekend dat ze ook mochten doodlopen...
deze zin geeft alleen te denken in welk opzicht:confused:
alle off (of toch in ieder geval 178) binnen 72 uur van het front dood lopen voor een reorganisatie????
je bewering 'denk ik zelfs dat ik niet al te veel clears ga nodig hebben om dorpjes buit te maken bij een volgende actie' zou dan wel is letterlijk kunnen zijn (omdat je ze niet meer hebt:)).

wat verder die muur betreft..
ja bij een muur 0 zijn de verliezen gewoon hoger dan bij een muur van 20 (dat is een feit), maar zo lang ik berichten krijg van 1 zc verlies van de 700, maak ik me daar nog niet zo druk om.
die getallen geven jou niet het meeste rendement uit je clears;)
 
Bovenaan