aanval TFT

DeletedUser

Guest
Sinds TFT AND leden heeft opgenomen is er bij mij weten nog geen enkel lid gedumpt. Spelers als Simon III, niels2704, Hunab Pakal, en de hele rest van jouw lijst zijn inactieve accounts (minus LKingpin) die TFT niet wou opnemen. Waarom zouden we ook... Je moet hypocriet zijn om inactieve accounts binnen te halen. Of is DTW wel zo'n stam die inactieve accounts zou opnemen?

AND is een tijd terug gevallen, wat er in AND gebeurd is of B0RG voorheen, dat zijn mijn zaken niet, want dat waren stammen waar ik & TFT ook tegen streed. Aangezien TFT andere oprichters en leiding heeft, verloopt het stamgebeuren ook volledig anders dan in het voormalige AND. Ik stel dus voor dat je een vroege stam niet vergelijkt met TFT, aangezien TFT geen enkele connectie heeft qwa stambeheersing als AND vroeger.

En aangezien ik TFT (nog steeds) mee stuur kan ik zeggen dat er nog nooit een account in TFT gedumpt is puur voor "de statistieken". Als we zo zouden spelen hadden we Mcchicken ook al lang moeten buitengooien... Nee, zoals DTW leden zelf zeggen blijven wij onverminderd ondersteuning sturen naar het front, waar dat ook nodig moge zijn.
Precies zoals ik had verwacht... "Wij zijn TFT en hebben nooit spelers gedumpt en altijd goed ondersteund".

Wel, zo'n 80% van die schijnheilen die in TFT zitten en steeds weer een andere stam oprichten en de verliezers laten wegrotten om vervolgens te zeggen dat ze nooit verliezen lijden, zijn volledig verantwoordelijk voor de resultaten en verliezen van de spelers die ik noemde.

Hiernaast worden deze spelers onder de noemer inactievelingen geplaatst. Complete nonsens, want deze spelers waren allemaal actief toen wij begonnen met onze aanvallen op deze spelers. Dat ze uiteindelijk de handdoek in de ring gooiden en inactief werden was gevolg, en geen oorzaak!

Wat ik er mee wil zeggen is dat de spelers binnen TFT, die nu claimen altijd goed te ondersteunen (want dat wordt gezegd), al deze spelers 1 voor 1 hebben laten vallen in hun vorige stam en gewoonweg gefaald hebben in het in stand houden van de positie in continenten als C52/53.

Dat TFT absoluut niet vergeleken mag worden met AND is complete onzin. Sterker nog, AND was ook een stam die nieuw werd opgericht met actieve accounts van FIRM/TSB, in die zin is het 1 op 1 te vergelijken met TFT. De eerste accounts vallen alweer en worden nog niet gedumpt, klopt. Bij AND wachtte men ook eerst tot het aantal verliezende accounts de spuigaten uitliep en richtten toen pas een andere stam op om de verliezen te verdoezelen. Dus, het is wachten tot TFT op zo'n moment komt en er weer een nieuwe stam opgericht gaat worden. Ben benieuwd hoed ie gaat heten... :rolleyes:
 

DeletedUser35210

Guest
de stand van dit moment ....
wij nog 37 overnames en TFT nog 20 en dan win ik misschien :p, maar tzal wel ni zo zijn zeker ...

Totale overnames van de vijandige kant:
Kant 1: 383
Kant 2: 229
Verschil: 154
 

DeletedUser

Guest
Precies zoals ik had verwacht... "Wij zijn TFT en hebben nooit spelers gedumpt en altijd goed ondersteund".

Wel, zo'n 80% van die schijnheilen die in TFT zitten en steeds weer een andere stam oprichten en de verliezers laten wegrotten om vervolgens te zeggen dat ze nooit verliezen lijden, zijn volledig verantwoordelijk voor de resultaten en verliezen van de spelers die ik noemde.

Hiernaast worden deze spelers onder de noemer inactievelingen geplaatst. Complete nonsens, want deze spelers waren allemaal actief toen wij begonnen met onze aanvallen op deze spelers. Dat ze uiteindelijk de handdoek in de ring gooiden en inactief werden was gevolg, en geen oorzaak!

Wat ik er mee wil zeggen is dat de spelers binnen TFT, die nu claimen altijd goed te ondersteunen (want dat wordt gezegd), al deze spelers 1 voor 1 hebben laten vallen in hun vorige stam en gewoonweg gefaald hebben in het in stand houden van de positie in continenten als C52/53.

Dat TFT absoluut niet vergeleken mag worden met AND is complete onzin. Sterker nog, AND was ook een stam die nieuw werd opgericht met actieve accounts van FIRM/TSB, in die zin is het 1 op 1 te vergelijken met TFT. De eerste accounts vallen alweer en worden nog niet gedumpt, klopt. Bij AND wachtte men ook eerst tot het aantal verliezende accounts de spuigaten uitliep en richtten toen pas een andere stam op om de verliezen te verdoezelen. Dus, het is wachten tot TFT op zo'n moment komt en er weer een nieuwe stam opgericht gaat worden. Ben benieuwd hoed ie gaat heten... :rolleyes:

Deed CDM/SDM niet hetzelfde toen ze BB oprichtten? Ze lieten ook hun slechte stats achterwege die ze toen opliepen tegen de toenmalige bondgenoten die streden tegen de kern. Dus weer ben je in je eigen vel aan het snijden met deze opmerking terwijl AND ook nooit actieve spelers liet vallen. Veel van jouw zogezegde actievelingen die stopten omdat wij ze lieten vallen, zijn eigenlijk vroeger gestopt dan de massa aanval begon. De massa aanval was bij velen wel de uiteindelijke oorzaak dat ze gestopt zijn (ik verwijs hier naar proxis2 bijvoorbeeld). Niels of Simon III waren reeds inactieve accounts die steeds beweerden voort te spelen maar het uiteindelijk niet lieten merken want ze bleven even inactief.

Wat pnnr en leafslash betreft, daarin heb je wel gelijk maar dat was toen AND 1 grote inactieve massa was, waaronder ik ook behoorde voor 3 maanden ongeveer. Dit is wel een vaststaand feit dat we dit wel hadden kunnen voorkomen, daar treffen wij, de inactievelingen dus schuld aan. Je vernoemt hier ook Lkingpin maar dat is een ander verhaal dus zeker geen goede toevoeging aan jouw lijstje. Waarom niet? Wel, in de tijd dat ik in de B0RG leiding zetelde en bezig was met de uiteindelijke fusie tussen FIRM en B0RG die leidde tot AND was deze speler constant inactief. Hij heeft vaker geel gestaan tot zelfs rood! Ik heb hem meermaals aangespoord om actiever te gaan spelen maar helaas bleef hij op inactief staan toen AND uiteindelijk opgericht werd en hij is pas terug 'actief' gaan spelen toen AND reeds een week of 2 bestond. Dus, neen wij hebben hem niet gedumpt, hij heeft zelf beslist, hij kon perfect voor AND kiezen maar heeft dit niet gedaan. Dat is zijn eigen keuze. Al had ik wel eerder gedacht dat hij Cervix zou kiezen, maar goed dat komt misschien nog wel:p

ps: C52 was ook grootendeels TSB en die hebben jullie ingelijfd, heeft AND dus niets mee te maken en voor zover ik weet is Mcchicken nog steeds aan het spelen ondanks zijn verliezen die hij geleden heeft dus waar je die bs haalt van het in de steek laten van actieve spelers weet ik ook niet hoor (op 2 oud TSB spelers na). Klinkt voor jou misschien leuk dat je de vijand kan zwart maken, maar kom met de juiste feiten af en verdraai ze niet want je kent alleen de oppervlakkige feiten door op de kaart te kijken, niet de onderliggende oorzaken waardoor de grenzen zo gemakkelijk opschoven in jullie voordeel. Je veralgemeent te veel iedere situatie maar elke situatie is anders, iedere stam is anders. DTW is niet meer hetzelfde als vroeger, TFT ook niet ook al zou je dat willen. Maar voor zover ik nu zie, hebben jullie toch een zware opdoffer gekregen ter hoogte van C42-43 en dat waren toch ook allen actieve spelers?:rolleyes:

@maarten: niet wanhopen, TFT haalt er misschien nog wel wat meer binnen ^^
 

DeletedUser

Guest
Deed CDM/SDM niet hetzelfde toen ze BB oprichtten? Ze lieten ook hun slechte stats achterwege die ze toen opliepen tegen de toenmalige bondgenoten die streden tegen de kern. Dus weer ben je in je eigen vel aan het snijden met deze opmerking terwijl AND ook nooit actieve spelers liet vallen. Veel van jouw zogezegde actievelingen die stopten omdat wij ze lieten vallen, zijn eigenlijk vroeger gestopt dan de massa aanval begon. De massa aanval was bij velen wel de uiteindelijke oorzaak dat ze gestopt zijn (ik verwijs hier naar proxis2 bijvoorbeeld). Niels of Simon III waren reeds inactieve accounts die steeds beweerden voort te spelen maar het uiteindelijk niet lieten merken want ze bleven even inactief.

Wat pnnr en leafslash betreft, daarin heb je wel gelijk maar dat was toen AND 1 grote inactieve massa was, waaronder ik ook behoorde voor 3 maanden ongeveer. Dit is wel een vaststaand feit dat we dit wel hadden kunnen voorkomen, daar treffen wij, de inactievelingen dus schuld aan. Je vernoemt hier ook Lkingpin maar dat is een ander verhaal dus zeker geen goede toevoeging aan jouw lijstje. Waarom niet? Wel, in de tijd dat ik in de B0RG leiding zetelde en bezig was met de uiteindelijke fusie tussen FIRM en B0RG die leidde tot AND was deze speler constant inactief. Hij heeft vaker geel gestaan tot zelfs rood! Ik heb hem meermaals aangespoord om actiever te gaan spelen maar helaas bleef hij op inactief staan toen AND uiteindelijk opgericht werd en hij is pas terug 'actief' gaan spelen toen AND reeds een week of 2 bestond. Dus, neen wij hebben hem niet gedumpt, hij heeft zelf beslist, hij kon perfect voor AND kiezen maar heeft dit niet gedaan. Dat is zijn eigen keuze. Al had ik wel eerder gedacht dat hij Cervix zou kiezen, maar goed dat komt misschien nog wel:p

ps: C52 was ook grootendeels TSB en die hebben jullie ingelijfd, heeft AND dus niets mee te maken en voor zover ik weet is Mcchicken nog steeds aan het spelen ondanks zijn verliezen die hij geleden heeft dus waar je die bs haalt van het in de steek laten van actieve spelers weet ik ook niet hoor (op 2 oud TSB spelers na). Klinkt voor jou misschien leuk dat je de vijand kan zwart maken, maar kom met de juiste feiten af en verdraai ze niet want je kent alleen de oppervlakkige feiten door op de kaart te kijken, niet de onderliggende oorzaken waardoor de grenzen zo gemakkelijk opschoven in jullie voordeel. Je veralgemeent te veel iedere situatie maar elke situatie is anders, iedere stam is anders. DTW is niet meer hetzelfde als vroeger, TFT ook niet ook al zou je dat willen. Maar voor zover ik nu zie, hebben jullie toch een zware opdoffer gekregen ter hoogte van C42-43 en dat waren toch ook allen actieve spelers?:rolleyes:

@maarten: niet wanhopen, TFT haalt er misschien nog wel wat meer binnen ^^


veel zever en rond de pot draaien , heb het nu al 2 keer gelezen , er staat hier eigenlijk niks in , veel verweer dat nergens op slaat en dat naargelang de partij waar je in zit anders geïnterpreteerd kan worden .

ik weet niet vanwaar je die opdoffer haalt maar ok , jullie hebben een winst gedaan , wij hebben al hele continenten winst , dus maak je borst maar nat want de counter zou wel eens vlijmscherp kunnen zijn ...
 

DeletedUser

Guest
Deed CDM/SDM niet hetzelfde toen ze BB oprichtten? Ze lieten ook hun slechte stats achterwege die ze toen opliepen tegen de toenmalige bondgenoten die streden tegen de kern. Dus weer ben je in je eigen vel aan het snijden met deze opmerking terwijl AND ook nooit actieve spelers liet vallen. Veel van jouw zogezegde actievelingen die stopten omdat wij ze lieten vallen, zijn eigenlijk vroeger gestopt dan de massa aanval begon. De massa aanval was bij velen wel de uiteindelijke oorzaak dat ze gestopt zijn (ik verwijs hier naar proxis2 bijvoorbeeld). Niels of Simon III waren reeds inactieve accounts die steeds beweerden voort te spelen maar het uiteindelijk niet lieten merken want ze bleven even inactief.

Onjuist. CdM is in twee delen gesplitst: De donkeys, die Cervix later zijn gejoind. En BB, die zich later bij DTW hebben gevoegd. Plus nog 2 accounts ertussenin die gedelete hebben: Ik en Fancy. Geen 10 verliezers gedumpt dus ;-)


ps: C52 was ook grootendeels TSB en die hebben jullie ingelijfd, heeft AND dus niets mee te maken en voor zover ik weet is Mcchicken nog steeds aan het spelen ondanks zijn verliezen die hij geleden heeft dus waar je die bs haalt van het in de steek laten van actieve spelers weet ik ook niet hoor (op 2 oud TSB spelers na). Klinkt voor jou misschien leuk dat je de vijand kan zwart maken, maar kom met de juiste feiten af en verdraai ze niet want je kent alleen de oppervlakkige feiten door op de kaart te kijken, niet de onderliggende oorzaken waardoor de grenzen zo gemakkelijk opschoven in jullie voordeel. Je veralgemeent te veel iedere situatie maar elke situatie is anders, iedere stam is anders. DTW is niet meer hetzelfde als vroeger, TFT ook niet ook al zou je dat willen. Maar voor zover ik nu zie, hebben jullie toch een zware opdoffer gekregen ter hoogte van C42-43 en dat waren toch ook allen actieve spelers?:rolleyes

De spelers in K52: geen enkele ex-TSber tel ik tussen de spelers groter dan 1 miljoen. Dat valt dus allemaal wel mee met die TSBers-dominantie.

GOART *DTW* 2,94 Mio. 284 1.751
2 phili820 *DTW* 2,75 Mio. 284 1.395
3 andreazzz *DTW* 2,55 Mio. 259 1.242
4 najoma *DTW* 2,35 Mio. 227 1.839
5 zeromax *DTW* 2,14 Mio. 215 1.119
6 julia77 *DTW* 2,00 Mio. 199 1.607
7 gekko5656 *DTW* 1,98 Mio. 198 1.754
8 McChicken TFT 1,48 Mio. 146 1.147
9 Al Capone *DTW* 1,41 Mio. 137 1.863
10 king123456789 TFT 1,41 Mio. 141 1.481

Het is ook erg grappig om te zien hoe verbeten B0RG/FIRM/AND/TFT/ "de NoordWest stam" steeds komt verhalen op te weinig credits voor behaalde resultaten. Als er een keertje wel succes wordt geboekt, (en wordt dat zelfs aangegeven), komt er altijd hetzelfde gezever "jullie geven nooit toe dat wij..." "zie je wel dat....". Het is vrij duidelijk dat TFT redelijk wat dorpjes pakt. Echter wint DTW tot nu toe op iedere stam terrein. Rap. En ook nu staat zij tegen TFT nog flink voor. Als jullie over een half jaar heel K42/K43 hebben terugveroverd en aan de K5x continenten beginnen te veroveren, kun je op de loftrompet komen spelen. Ik acht het echter waarschijnlijker dat DTW op dat moment de K4x continenten grotendeels veroverd heeft.

We zullen zien :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4045

Guest
Onjist. CdM is in twee delen gesplitst: De donkeys, die Cervix later zijn gejoind. En BB, die zich later bij DTW hebben gevoegd. Plus nog 2 accounts die gedelete hebben: Ik en Fancy. Geen 10 verliezers gedumpt dus ;-)

+1

Precies wat ik ook wou gaan zeggen

Ps: Fancy 'nd Newz Ftw :p
 

DeletedUser

Guest
Deed CDM/SDM niet hetzelfde toen ze BB oprichtten? Ze lieten ook hun slechte stats achterwege die ze toen opliepen tegen de toenmalige bondgenoten die streden tegen de kern. Dus weer ben je in je eigen vel aan het snijden met deze opmerking terwijl AND ook nooit actieve spelers liet vallen. Veel van jouw zogezegde actievelingen die stopten omdat wij ze lieten vallen, zijn eigenlijk vroeger gestopt dan de massa aanval begon. De massa aanval was bij velen wel de uiteindelijke oorzaak dat ze gestopt zijn (ik verwijs hier naar proxis2 bijvoorbeeld). Niels of Simon III waren reeds inactieve accounts die steeds beweerden voort te spelen maar het uiteindelijk niet lieten merken want ze bleven even inactief.

Voor zover ik me kan herinneren stond =BB= voor op de stats tegen zowel B0RG als *DTW*.
Slaat dus nergens op.



ps: C52 was ook grootendeels TSB en die hebben jullie ingelijfd, heeft AND dus niets mee te maken en voor zover ik weet is Mcchicken nog steeds aan het spelen ondanks zijn verliezen die hij geleden heeft dus waar je die bs haalt van het in de steek laten van actieve spelers weet ik ook niet hoor (op 2 oud TSB spelers na). Klinkt voor jou misschien leuk dat je de vijand kan zwart maken, maar kom met de juiste feiten af en verdraai ze niet want je kent alleen de oppervlakkige feiten door op de kaart te kijken, niet de onderliggende oorzaken waardoor de grenzen zo gemakkelijk opschoven in jullie voordeel. Je veralgemeent te veel iedere situatie maar elke situatie is anders, iedere stam is anders. DTW is niet meer hetzelfde als vroeger, TFT ook niet ook al zou je dat willen. Maar voor zover ik nu zie, hebben jullie toch een zware opdoffer gekregen ter hoogte van C42-43 en dat waren toch ook allen actieve spelers?:rolleyes:

@maarten: niet wanhopen, TFT haalt er misschien nog wel wat meer binnen ^^

Ik zie dat niet als een zware opdoffer. Het was iets, dat na een optocht van maanden te verwachten was.
Als speler die zelf verantwoordelijk is voor deze stats, neem ik wel mijn verantwoordelijkheid op, maar anderzijds besef ik dat dit één van de vele stuiptrekkingen is die AND bv. ook meermaals getoond heeft.
Ja, wij (met name mijzelf) hebben dorpen verloren, maar ik denk niet dat dit een blijvende trend zal zijn. In tegendeel.
 

DeletedUser

Guest
Onjuist. CdM is in twee delen gesplitst: De donkeys, die Cervix later zijn gejoind. En BB, die zich later bij DTW hebben gevoegd. Plus nog 2 accounts ertussenin die gedelete hebben: Ik en Fancy. Geen 10 verliezers gedumpt dus ;-)

The Donkeys FTW! :D
 

DeletedUser23712

Guest
De spelers in K52: geen enkele ex-TSber tel ik tussen de spelers groter dan 1 miljoen. Dat valt dus allemaal wel mee met die TSBers-dominantie.

GOART *DTW* 2,94 Mio. 284 1.751
2 phili820 *DTW* 2,75 Mio. 284 1.395
3 andreazzz *DTW* 2,55 Mio. 259 1.242
4 najoma *DTW* 2,35 Mio. 227 1.839
5 zeromax *DTW* 2,14 Mio. 215 1.119
6 julia77 *DTW* 2,00 Mio. 199 1.607
7 gekko5656 *DTW* 1,98 Mio. 198 1.754
8 McChicken TFT 1,48 Mio. 146 1.147
9 Al Capone *DTW* 1,41 Mio. 137 1.863
10 king123456789 TFT 1,41 Mio. 141 1.481

Ik wil me niet in deze discussie mengen. Maar even voor de pure juistheid van sommige feiten:

De nummer 1 van dat continent is wel degelijk ex-TSB :)
 

DeletedUser

Guest
Ik wil me niet in deze discussie mengen. Maar even voor de pure juistheid van sommige feiten:

De nummer 1 van dat continent is wel degelijk ex-TSB :)

@newlivez:

en innie lag daar, number lag daar, black shadow knight ook, masterbeast,... Stuk voor stuk ex-TSB en intussen wel (bijna) verdwenen uit dit continent (gestopt, geïnternd,...);)
Maar ja dat zie je nu natuurlijk niet meer in wat newlivez hier komt tonen als bewijs dat ik ernaast zit:p
Maar ja, sorry dat ik wel opgelet heb bij de fusie tussen TSB en DTW:rolleyes:

Verder heeft niemand hier iets gezegd over, en dan citeer ik jou:
Het is ook erg grappig om te zien hoe verbeten B0RG/FIRM/AND/TFT/ "de NoordWest stam" steeds komt verhalen op te weinig credits voor behaalde resultaten. Als er een keertje wel succes wordt geboekt, (en wordt dat zelfs aangegeven), komt er altijd hetzelfde gezever "jullie geven nooit toe dat wij..." "zie je wel dat....".

Waar ergens werd er hierover gesproken? Ik heb niemand horen klagen van TFT over wat je hier beweert...
Je vergeet dat ik hier enkel wat kom zeveren met af en toe wat feiten, heeft dus alles met plezier te maken, niets met wat TFT doet. Maar dan nog zeg ik nergens dat TFT niet genoeg credits krijgt voor behaalde resultaten, of citeer me en toon aan dat ik dat wel gezegd heb...;)

@aoisakura: ik dacht toch echt dat DTW (zware) verliezen toebracht aan BB hoor. Toch alvast op het moment toen de stam viel en fuseerde met DTW.
 

DeletedUser

Guest
GO TFT!!!!!! :D

olllie en capone nog steeds niet van jullie voetstuk gevallen,

:eek:
 
Reactiescore
28
jou kunnen we nog wel gebruiken op W3, T en M, dan weten we wel zeker dat TFT nog eens uit elkaar valt, net zoals de BG's FIRM<>B0RG indertijd, waarbij jij van tijd tot tijd een B0RGer aanviel. echt, please come back, je hebt zoveel betekend :D
 

DeletedUser50992

Guest
Zozo er is hier nog totaal niks verandert zinds ik gestopt ben op het af ^^
 

DeletedUser

Guest
jou kunnen we nog wel gebruiken op W3, T en M, dan weten we wel zeker dat TFT nog eens uit elkaar valt, net zoals de BG's FIRM<>B0RG indertijd, waarbij jij van tijd tot tijd een B0RGer aanviel. echt, please come back, je hebt zoveel betekend :D

FIRM was juist opgericht omdat T&M overal rotzooi schopte.
Voor de rest, het is vrijdag, zijn de statistiekjes al klaar?

Chag~
 

DeletedUser

Guest
@aoisakura: ik dacht toch echt dat DTW (zware) verliezen toebracht aan BB hoor. Toch alvast op het moment toen de stam viel en fuseerde met DTW.

Hmmm, ja, maar enkel op het allerlaatste moment.

Ze houden onze 2 topspelers (in de stats) gerecruit en die hadden serieus wat verliezen geleden, voornamelijk Silencio was dat in C75. Maar die speler was inactief en volledig omsingeld.

Twas een verse recruit, dus die zal weinig te maken hebben gehad met de rest van =BB=.
 

DeletedUser

Guest
FIRM was juist opgericht omdat T&M overal rotzooi schopte.
Voor de rest, het is vrijdag, zijn de statistiekjes al klaar?

Chag~

moeten moderators van een bepaalde wereld niet iets meer kennis van zaken hebben voordat ze gaan moderaten:cool:
ach ja het niveau of nivo voor jou zal wel niet echt zijn gestegen..
 

DeletedUser

Guest
moeten moderators van een bepaalde wereld niet iets meer kennis van zaken hebben voordat ze gaan moderaten:cool:
ach ja het niveau of nivo voor jou zal wel niet echt zijn gestegen..

Ik denk dat ik er genoeg over weet aangezien ik er midden in zat toendertijd. :rolleyes:
Maar laten we verder gaan via pm, ik heb geen zin om mijzelf een berispering te moeten toekennen. :)
 
Bovenaan