aanval TFT

DeletedUser7533

Guest
dit topic speciaal om de aanval van TFT op *DTW* te beoordelen op effect.
laat ik allereerst zeggen dat het zeker een goed georganiseerde aanval is (volgens sommige bijna de grootste ooit).
maar laten we dan hier het effect is bekijken, omdat sommige denken dat *DTW* alleen maar kan aanvallen en niet verdedigen.

allereerst de huidige stand van zaken.

Side 1:
Tribes: , *DTW*
Side 2:
Tribes: , TFT

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 289
Kant 2: 77
Verschil: 212

dat *DTW dorpen gaat verliezen lijkt onoverkomelijk met zo veel incommings, maar de vraag is hoeveel!!
en wat kan *DTW* in tussentijd terug doen.

ik vraag iedereen hier te reageren en hun verwachting (gokje) van de stand te geven voor het tijdstip van volgende week vrijdag (15-10-'10) om 2100 uur (volgens TW-stats)

A.U.B. dit topic graag vrij te houden van spam en alleen te gebruiken voor je mening en het gokje:)


hier al vast mijn gok:

Kant 1: 454
Kant 2: 214
Verschil: 242

edit: time frame blijft 'voor altijd' en ik doneer 200 pa punten aan degene die het juist heeft.
voor de pa punten neem ik als einddatum voorspellingen die voor ma 11-10-'10 8.00 uur hier geplaatst zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik neem aan dat je als timeframe dan nog steeds voor altijd gebruikt...?

Ik gok erop dat het verschil na een week vrijwel ongewijzigd zal blijven.
 

DeletedUser7533

Guest
Ik neem aan dat je als timeframe dan nog steeds voor altijd gebruikt...?

Ik gok erop dat het verschil na een week vrijwel ongewijzigd zal blijven.

er is een edit AC, dus doe ff je best en voorspel de juiste uitslag voor volgende week
 

DeletedUser

Guest
het lijkt me haast onmogelijk om dat precies te voorspellen...
dan wordt het neem ik aan wie het dichtst bij zit?

anyway mijn voorspelling:
kant 1: 350
kant 2: 300

punten graag naar neo-kev4;)
 

DeletedUser

Guest
*DTW* gaat TFT gewoon in makken :D

Kant 1: 497
Kant 2: 73
Verschil: 424
 

DeletedUser

Guest
Het is een zeer lastig moment om hier een gokstatistiekje te plaatsen.
Ik heb 2 scenario's die mogelijk zijn, dus ik hou het op 2 gokjes (ja, gokken is af en toe eens plezant:p)

Daar gaan we dan:
1) Gezien de achterstand, gok ik dat TFT deze nu zal rechtzetten en ombuigen tot een voorlopige (kleine) winst.

TFT: 479
*DTW*: 380
verschil: 99

2) DTW is goed voorbereid en verliest zeer weinig dorpen maar maakt ook geen grote winst.

TFT: 108
*DTW*: 307
verschil: 199

@ollie10: jouw gok zou willen zeggen dat we heel veel dorpen gaan overnemen, er evenveel zullen verliezen (ik neem aan het grootste deel counteren) en dat we daar bovenop ook nog eens 30 andere dorpen gaan verliezen. Ik ben benieuwd :) En overigens, leuk initiatief! Als we wat meer op deze manier tewerk gaan, dan zitten we elkaar niet constant af te kraken. Dit is constructief oorlogvoeren met elkaar. Zo valt er tenminste iets leuks te vertellen nu en achteraf ;)

ps: persoonlijk gok ik meer op mijn scenario 1 wat natuurlijk niet wil zeggen dat DTW bij een volgende aanval niet weer winst zou maken tov TFT.
 
Bovenaan