Aanpassen ingame naam?

Reactiescore
325
Kan ik m'n ingame naam veranderen zonder dat de naam van dit daaraan gekoppelde forumaccount veranderd?

famdecibel

Teamleden
Game Mod
Reactiescore
1.002
Kan ik m'n ingame naam veranderen zonder dat de naam van dit daaraan gekoppelde forumaccount veranderd?
Nee, helaas is dat niet meer mogelijk. Je moet altijd een gameaccount hebben bij je forumaccount. Wil niet zeggen dat je daar ook actief op moet spelen. van twee moet actief blijven.

Reactiescore
325
Dus: ik kan m'n vlaggen niet overzetten naar een ander account & m'n pp óók niet? En dan ook nog eens een ander account vol met vlaggen en pp van een 2-tal jaar terug dat er niet meer is. Wat een shitzooi is dit dan eigenlijk....

famdecibel

Teamleden
Game Mod
Reactiescore
1.002
Je vlaggen zijn accountgebonden, je premiumpunten zijn deels accountgebonden.

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
413
Niet helemaal waar. Je zou op een andere wereld dan waar je wilt starten kunnen starten met je oude account en iemand anders laten starten met het account waar je mee wilt spelen. Dan kun je via een gezamenlijke stam vlaggen ruilen. Het is niet helemaal overzetten natuurlijk, want je moet een gelijkwaardige vlag(level) hebben om vlaggen te kunnen ruilen.

famdecibel

Teamleden
Game Mod
Reactiescore
1.002
Niet helemaal waar. Je zou op een andere wereld dan waar je wilt starten kunnen starten met je oude account en iemand anders laten starten met het account waar je mee wilt spelen. Dan kun je via een gezamenlijke stam vlaggen ruilen. Het is niet helemaal overzetten natuurlijk, want je moet een gelijkwaardige vlag(level) hebben om vlaggen te kunnen ruilen.
Dus vlaggen zijn account gebonden zoals ik al zei.
Het klopt dat je ze binnen de stam kunt ruilen. Maar dat zal dan echt 1 voor 1 gaan en niet allemaal tegelijk. En het is ruilen, dus niet overzetten.