Aanpassen ingame naam?

Reactiescore
1.383
Kan ik m'n ingame naam veranderen zonder dat de naam van dit daaraan gekoppelde forumaccount veranderd?
 

DeletedUser17472

Guest
Kan ik m'n ingame naam veranderen zonder dat de naam van dit daaraan gekoppelde forumaccount veranderd?
Nee, helaas is dat niet meer mogelijk. Je moet altijd een gameaccount hebben bij je forumaccount. Wil niet zeggen dat je daar ook actief op moet spelen. van twee moet actief blijven.
 
Reactiescore
1.383
Dus: ik kan m'n vlaggen niet overzetten naar een ander account & m'n pp óók niet? En dan ook nog eens een ander account vol met vlaggen en pp van een 2-tal jaar terug dat er niet meer is. Wat een shitzooi is dit dan eigenlijk....
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Niet helemaal waar. Je zou op een andere wereld dan waar je wilt starten kunnen starten met je oude account en iemand anders laten starten met het account waar je mee wilt spelen. Dan kun je via een gezamenlijke stam vlaggen ruilen. Het is niet helemaal overzetten natuurlijk, want je moet een gelijkwaardige vlag(level) hebben om vlaggen te kunnen ruilen.
 

DeletedUser17472

Guest
Niet helemaal waar. Je zou op een andere wereld dan waar je wilt starten kunnen starten met je oude account en iemand anders laten starten met het account waar je mee wilt spelen. Dan kun je via een gezamenlijke stam vlaggen ruilen. Het is niet helemaal overzetten natuurlijk, want je moet een gelijkwaardige vlag(level) hebben om vlaggen te kunnen ruilen.
Dus vlaggen zijn account gebonden zoals ik al zei.
Het klopt dat je ze binnen de stam kunt ruilen. Maar dat zal dan echt 1 voor 1 gaan en niet allemaal tegelijk. En het is ruilen, dus niet overzetten.
 
Reactiescore
1.383
Ik wil hier toch nog even op terug komen.

1597413736155.png

In het spel wordt aangegeven dat je gebruikersnaam gewijzigd wordt op alle werelden, maar niet op het forum.
Is het nou écht niet mogelijk dat ik het spelersaccount Speeder. een andere naam geef ingame en hier op het forum onder deze naam Speeder. blijf posten?
 

DeletedUser17472

Guest
Ik wil hier toch nog even op terug komen.

Bekijk bijlage 22502

In het spel wordt aangegeven dat je gebruikersnaam gewijzigd wordt op alle werelden, maar niet op het forum.
Is het nou écht niet mogelijk dat ik het spelersaccount Speeder. een andere naam geef ingame en hier op het forum onder deze naam Speeder. blijf posten?
Bedankt speeder voor je vraag.
Helaas is je forum account gekoppeld aan je gameaccount . Ik dacht dat bij naamswijziging dit inmiddels automatisch mee aangepast werd, maar ik ga dit even navragen. Het is in ieder geval niet mogelijk om zonder gameaccount speeder, hier op je forumaccount te blijven posten
 
Reactiescore
1.226
In het spel wordt aangegeven dat je gebruikersnaam gewijzigd wordt op alle werelden, maar niet op het forum.

Kleine nuance, er staat nergens dat het niet op het forum aangepast wordt. Er staat letterlijk "wordt op alle werelden gewijzigd" het feit dat jij dan het forum erbij haalt is compleet eigen interpretatie omdat het simpelweg niet benoemt wordt.
 
Reactiescore
1.139
Kleine nuance, er staat nergens dat het niet op het forum aangepast wordt. Er staat letterlijk "wordt op alle werelden gewijzigd" het feit dat jij dan het forum erbij haalt is compleet eigen interpretatie omdat het simpelweg niet benoemt wordt.

Dit komt omdat in het verleden het juist zo was dat je forum account niet werd aangepast en je hiervoor een supportje moest aan maken wou je dat je forum account ook aangepast werd.

Praat ik wel over aardig tijdje terug maar goed zo gek is de vraag dus niet.
 
Reactiescore
1.383
Kleine nuance, er staat nergens dat het niet op het forum aangepast wordt. Er staat letterlijk "wordt op alle werelden gewijzigd" het feit dat jij dan het forum erbij haalt is compleet eigen interpretatie omdat het simpelweg niet benoemt wordt.
Straks wordt m'n naam ook nog gewijzigd op m'n paspoort als ik het wijzig ingame volgens jouw interpretatie? Alle werelden =/= forum is inderdaad m'n eigen interpretatie maar dat kan niet fout zijn.
 
Reactiescore
2.489
Je forumnaam wijzigt sinds kort mee. Ik pas de tekst aan.
 
Reactiescore
2.489
Na lang zoeken kan ik eigenlijk nergens in de game teksten vinden dat de 'forumnaam' niet mee wijzigt. Iemand die hier een screenshot van heeft?
 
Bovenaan