A passage through Victory Avenue

Reactiescore
1.075
Wat is dit nou voor conclusie? Rhei verliest 200 dorpen en opeens tonen ze geen ruggengraat en geven ze op. Waar staat uberhaupt dat Rhei heeft opgegeven of niks terug doet? Tja, er wordt niet echt gedefft op 2meter5, maar volgensmij komt karma er bij de oud CALM zijden niet doorheen. Jullie roepen nu al allemaal, "de wereld is gewonnen". Volgensmij heeft Rhei nog 30miljoen+ aan dorpen, voordat Karma dit naar 5 miljoen heeft teruggebracht, heeft nog niemand de wereld gewonnen.

ik zie anders nog een acc waar niet gedeffed word, ook op contra werden deze ochtend een heleboel clears en edels niet gedodged, maar gaat idd allemaal toppie bij Rhei.

50-helemaaltoppie.gif
 
Reactiescore
967
Wat is dit nou voor conclusie? Rhei verliest 200 dorpen en opeens tonen ze geen ruggengraat en geven ze op. Waar staat uberhaupt dat Rhei heeft opgegeven of niks terug doet? Tja, er wordt niet echt gedefft op 2meter5, maar volgensmij komt karma er bij de oud CALM zijden niet doorheen. Jullie roepen nu al allemaal, "de wereld is gewonnen". Volgensmij heeft Rhei nog 30miljoen+ aan dorpen, voordat Karma dit naar 5 miljoen heeft teruggebracht, heeft nog niemand de wereld gewonnen.

Volgens mij werd er tevens vanuit jullie kant gezegd dat de wereld gespeeld en voorbij was.. deze speculaties begonnen zelfs aan de Rhei kant, maar zoals je zelf al aangeeft hebben jullie nog meer dan 30 miljoen aan dorpen. Dus kop op Rhei, even terug sterk in de schoenen staan en laat eens zien dat de wereld niet gespeeld is!
 

DeletedUser4771

Guest
En inderdaad Dave, het is bewonderenswaardig dat CoF OS uit heeft staan, waar er eerder nauwelijks een speertje vanaf kon voor de stam. Respect!

Wat een ondankbare bullshit post. Blij dat Steff het al ontkracht, scheelt flink in m'n toon. Ik dacht overigens dat wij elkaar wel aardig vonden, maargoedo_O.

Ik heb vanaf zeg 50 dorpen met het team volgens mij altijd meer os uit staan dan dat we als stack aan ons front hadden. Zelfs nog een redelijke tijd het front niet gestacked om stamgenoten te ondersteunen. Ook nog wat 100.000den opgeofferd bij bg bibber, om maar niet te spreken van wat er uit stond. Je poep verhaal gaat er bij mij dus niet in. Ook een beetje jammer dat die van jou kant komt..
 

DeletedUser76203

Guest
En inderdaad Dave, het is bewonderenswaardig dat CoF OS uit heeft staan, waar er eerder nauwelijks een speertje vanaf kon voor de stam. Respect!

Huh Henri wat hebben ze jou gevoerd?
En YoWhite a.u.b. gewoon je mond dicht houden als je ergens geen weet van hebt. Je stuk wrok over CoF raakt kant noch wal.
 

DeletedUser74552

Guest
Ik ben nu denk zo'n 7 weken gestopt. Ik zal je subjectieve geblaat maar even negeren. Waar ik wel op wil reageren (al weet ik er inhoudelijk het fijne niet van) is hoe CoF aan zo veel od als ondersteuner komt de laatste dagen. Kijk je wel eens op wereld profielen voor je weer met zulke insinuaties komt op het AF. Team CoF draait (weet ik dan wel) regelmatig vv binnen rhei. Vraag me dus af waarom je hier weer poep rond slingert terwijl je blijkbaar inhoudelijk nog minder weet dan ik.

Je geeft al aan dat je er inhoudelijk niets van weet, lijkt me dat ik dat niet nog een keer hoef te benadrukken. Kan je mij quoten waar ik zeg dat COF geen os stuurt ? Dat heb ik namelijk nooit beweert en heeft ook helemaal niks te maken met het punt dat ik hier aan haal. Ik vind het ronduit schandalig om te zien dat er op 2meter5 gewoon niet gedeft word. Het zal best dat de spelers van COF wel eens een VV pakken maar schijnbaar zaten ze de afgelopen dagen allemaal zonder internet dan ? Onderschat het niet hoor, als ik zeg dat er NIET gedeft word dan bedoel ik ook dat er gewoon niemand is op het account althans zo lijkt het. Om een leuk voorbeeld aan te halen: Edelde donstef een dorpje van 2meter5 waar hij vervolgens een trein in zette, 3 uurtjes wachtte ofzo en toen met ongeveer 50 bijl 12 lc per edel een dorp van 2meter5 edelde.
 

DeletedUser74552

Guest
Huh Henri wat hebben ze jou gevoerd?
En YoWhite a.u.b. gewoon je mond dicht houden als je ergens geen weet van hebt. Je stuk wrok over CoF raakt kant noch wal.

Wat is dit nou weer voor een droevige one liner ? Het is niet alleen COF die ik hier aanval hoor, ik heb al eerder aangegeven dat ik vind dat Rhei in zijn geheel geen ruggengraat toont.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Met zo'n stab je stam te schande zetten weegt ook wel op tegen een paar speertjes os hier en daar.
 

DeletedUser74552

Guest
Wat is dit nou voor conclusie? Rhei verliest 200 dorpen en opeens tonen ze geen ruggengraat en geven ze op. Waar staat uberhaupt dat Rhei heeft opgegeven of niks terug doet? Tja, er wordt niet echt gedefft op 2meter5, maar volgensmij komt karma er bij de oud CALM zijden niet doorheen. Jullie roepen nu al allemaal, "de wereld is gewonnen". Volgensmij heeft Rhei nog 30miljoen+ aan dorpen, voordat Karma dit naar 5 miljoen heeft teruggebracht, heeft nog niemand de wereld gewonnen.

Jij leest ook maar wat je wilt lezen he. Niemand van Karma roept dat de wereld gewonnen is. Rhei heeft echter zelf laten doorschijnen dat het rammelt aan alle kanten en ze zelfs met zijn alle op grijs wilden gaan. Niek als leider van rhei geeft hier aan dat rhei geen ruggengraat toont, hier val je hem dus net zo hard mee aan als mij.
 

DeletedUser76203

Guest
Wat is dit nou weer voor een droevige one liner ? Het is niet alleen COF die ik hier aanval hoor, ik heb al eerder aangegeven dat ik vind dat Rhei in zijn geheel geen ruggengraat toont.

Nee maar je pikte CoF er wel als enige uit. Wat ik weer frapant vond. Ik heb als een van de weinige tussen mn tentamens door een uurtje puin lopen ruimen daar. En Jose heeft 's nachts ook meerdere keren gedefft afgelopen week.
 
Reactiescore
967
Wat een ondankbare bullshit post. Blij dat Steff het al ontkracht, scheelt flink in m'n toon. Ik dacht overigens dat wij elkaar wel aardig vonden, maargoedo_O.

Ik heb vanaf zeg 50 dorpen met het team volgens mij altijd meer os uit staan dan dat we als stack aan ons front hadden. Zelfs nog een redelijke tijd het front niet gestacked om stamgenoten te ondersteunen. Ook nog wat 100.000den opgeofferd bij bg bibber, om maar niet te spreken van wat er uit stond. Je poep verhaal gaat er bij mij dus niet in. Ook een beetje jammer dat die van jou kant komt..

100.000den troepen gesneuveld bij Bibber? Dit is ook wel wat overdreven zeg.. o_O
Kan me niet voorstellen dat er ooit meer dan 20 deffjes stonden..
 

DeletedUser76203

Guest
100.000den troepen gesneuveld bij Bibber? Dit is ook wel wat overdreven zeg.. o_O
Kan me niet voorstellen dat er ooit meer dan 20 deffjes stonden..

Klopt Dave overdrijft wat. Maargoed vraag maar aan spelers van Machiavelli, Bart Boos en Ninja Smarti of we geleverd hebben.
 
Reactiescore
967
Klopt Dave overdrijft wat. Maargoed vraag maar aan spelers van Machiavelli, Bart Boos en Ninja Smarti of we geleverd hebben.

Zal het ff aan mezelf vrageno_O maargoed, er stonden inderdaad wat osjes van team CoF maar zoals ik al zei, veel waren het er niet.
 

DeletedUser73195

Guest
Lol, Andries. Op het moment dat je elke post eindigt met 'Niek zegt dat Rhei. geen ruggengraat toont', dan gelooft geen hond de woorden ervoor meer waarin het thema 'nait soezen, deurbroezen' juist hoogtijdagen viert.
 

DeletedUser76203

Guest
Zal het ff aan mezelf vrageno_O maargoed, er stonden inderdaad wat osjes van team CoF maar zoals ik al zei, veel waren het er niet.

Nee klopt he je lag ook niet onder vuur dusja. En sorry was eff vergeten dat jij op Boze Bart speelt.
 
Bovenaan