A passage through Victory Avenue

Reactiescore
1.075
Rhei. heeft zelf ook nog allanties + een zee aan miljoenen te internen van ex-Calm leden. Kwantitatief is Karma-Bibber kleiner hoor.

mwha, we hebben zelf ook nog aardig wat MB's he, daar zou jij het fijne wel van moeten weten.:D:oops:
 

DeletedUser73904

Guest
Zou toch wel triest zijn als mensen als Mike en Martijn die altijd met hun veel te grote waffel vooraan staan nu de handdoek in de ring gooien bij een kwantitatieve voorsprong.... Al verbaast het me ook niks met hun, stelletje noobs
 

DeletedUser69112

Guest
Zou toch wel triest zijn als mensen als Mike en Martijn die altijd met hun veel te grote waffel vooraan staan nu de handdoek in de ring gooien bij een kwantitatieve voorsprong.... Al verbaast het me ook niks met hun, stelletje noobs

Serieus Henri? Voel je je nu al zo'n AF pro :eek:

Beiden succes! Dat de eindstrijd nog even mag duren
 

DeletedUser76151

Guest
Zou toch wel triest zijn als mensen als Mike en Martijn die altijd met hun veel te grote waffel vooraan staan nu de handdoek in de ring gooien bij een kwantitatieve voorsprong.... Al verbaast het me ook niks met hun, stelletje noobs

Een kwantitieve voorsprong is het zeker niet.

Karma+bibber+Lkarma is goed voor 43.4miljoen punten, daar waar Rhei+PRJ het moeten doen met 36.8m punten. Gooi daar nog een kleine 500-800k intern bij, dan zit je dus op ongeveer 37.5mil.
43.4-37.5= 5.9mil.

Er is dus absoluut geen sprake van een kwantitatief voordeel voor Rhei, maar eerder een kwantitatief voordeel voor karma van maar liefst 5.9miljoen punten.
Dan denk je misschien, ach t is maar 6mil punten waar zeur je om. Nou, 6mil van 37.5 is toch al een 16% voorsprong voor Karma tov rhei.
 
Reactiescore
1.075
man man tis erger gesteld met Rhei. Als in dacht :x
 

DeletedUser3435

Guest
Een kwantitieve voorsprong is het zeker niet.

Karma+bibber+Lkarma is goed voor 43.4miljoen punten, daar waar Rhei+PRJ het moeten doen met 36.8m punten. Gooi daar nog een kleine 500-800k intern bij, dan zit je dus op ongeveer 37.5mil.
43.4-37.5= 5.9mil.

Er is dus absoluut geen sprake van een kwantitatief voordeel voor Rhei, maar eerder een kwantitatief voordeel voor karma van maar liefst 5.9miljoen punten.
Dan denk je misschien, ach t is maar 6mil punten waar zeur je om. Nou, 6mil van 37.5 is toch al een 16% voorsprong voor Karma tov rhei.
Heel interessant sommetje.. Dus al die interns die jullie nog hebben liggen tellen maar voor 800k? Wel heeeeeel weinig hoor haha. :D Wij boksen ook op tegen elke stam die bij ons aan de rim ligt terwijl jullie samenwerken met de stammen bij jullie in de rim.

Ook niet vergeten dat Karma ook al twee(drie?) accounts van Rhei compleet gebroken heeft, laten we zeggen dat het op dit moment kwantitatief in evenwicht is.
 

DeletedUser76151

Guest
Heel interessant sommetje.. Dus al die interns die jullie nog hebben liggen tellen maar voor 800k? Wel heeeeeel weinig hoor haha. :D Wij boksen ook op tegen elke stam die bij ons aan de rim ligt terwijl jullie samenwerken met de stammen bij jullie in de rim.

Ook niet vergeten dat Karma ook al twee(drie?) accounts van Rhei compleet gebroken heeft, laten we zeggen dat het op dit moment kwantitatief in evenwicht is.

uhu een verschil van 6m is een kwantitatief evenwicht in jou ogen. Weten we meteen hoe serieus we jou moeten nemen
 
Reactiescore
1.015
Net alsof jullie maar 800K aan interns hebben liggen en het gegeven van de rimstammen zoals Jasey zegt. Weten we meteen hoe serieus men jou moet nemen.
 

DeletedUser3435

Guest
uhu een verschil van 6m is een kwantitatief evenwicht in jou ogen. Weten we meteen hoe serieus we jou moeten nemen
Wil je alsjeblieft reageren op de post ipv gewoon domweg je punt te herhalen? Bovendien hoef jij het niet te hebben over 'serieus nemen' aangezien jij best een grote bek hebt voor iemand die het aflegt tegen elke tegenstander en gisteren maar opeens een hoop edels (30?) ging dumpen uit frustratie. Reageer inhoudelijk of kruip terug naar je 'ik ga op delete' groepje.
 

DeletedUser76151

Guest
Wil je alsjeblieft reageren op de post ipv gewoon domweg je punt te herhalen? Bovendien hoef jij het niet te hebben over 'serieus nemen' aangezien jij best een grote bek hebt voor iemand die het aflegt tegen elke tegenstander en gisteren maar opeens een hoop edels (30?) ging dumpen uit frustratie. Reageer inhoudelijk of kruip terug naar je 'ik ga op delete' groepje.

Allereerst gaf ik al eerder aan sinds december te zijn gestopt, de edels gister zijn dus ook niet door mij gestuurd.
Aflegt tegen elke tegenstander? Noem eens een wereld waar ik ben weggespeeld dan.
nota bene jij die me erop wijst om inhoudelijk op een post te reageren? Moet niet veel gekker worden. Ik ga hier verder ook niet meer op reageren. Ik probeer een prima punt naar boven te halen en een fatsoenlijke discussie op de been te brengen. Maar jij wilt het meteen weer op de man spelen, typisch.
Veel plezier nog met het winnen van een van de meeste oninteresante werelden in de tw geschiedenis. Mag je je trots op voelen.
Fijne dag.
 

DeletedUser3435

Guest
Allereerst gaf ik al eerder aan sinds december te zijn gestopt, de edels gister zijn dus ook niet door mij gestuurd.
Aflegt tegen elke tegenstander? Noem eens een wereld waar ik ben weggespeeld dan.
nota bene jij die me erop wijst om inhoudelijk op een post te reageren? Moet niet veel gekker worden. Ik ga hier verder ook niet meer op reageren. Ik probeer een prima punt naar boven te halen en een fatsoenlijke discussie op de been te brengen. Maar jij wilt het meteen weer op de man spelen, typisch.
Veel plezier nog met het winnen van een van de meeste oninteresante werelden in de tw geschiedenis. Mag je je trots op voelen.
Fijne dag.
Juist, ik dacht dat je nog wel kon spelen als je ook kan reageren op een AF. Ow wacht ik heb twee werelden gespeeld waar jij ook aanwezig was, op de ene wereld ben je komen vragen of het account mocht blijven liggen en hier kreeg je spelers die 2x zo klein waren niet weggespeeld. Sorry hoor maar laten we het er dan alsjeblieft bij houden dat je geen groot licht bent op TW.

Wie begon er over 'serieus nemen'? Jij bent dus de persoon die op de man begon te spelen, moet je niet met je broek naar beneden gaan rennen als je wat tegenwind krijgt. Ik reageer overigens ook op je punt met te zeggen dat je optelsom fout is. Je rekent alle randfactoren er niet bij en gezien Karma al zo een 2 mio geedeld heeft van Rhei is het ook niet echt relevant. Oh ik vind het geniaal om je frustratie te zien, zou wel leuker zijn als je het dan nog juist zou typen. :D Één van de meest onintere'ss'ante werelden.. Dat zal dan wel liggen aan het feit dat jij op een belangrijk frontaccount van Rhei gespeeld hebt en nooit niks klaar krijgt. Doei!
 

DeletedUser72457

Guest
Mooie post, petje af voor de mensen die er aan mee gewerkt hebben. Jammer dat ik zelf niet meer mee kan doen aan de wereld, te weinig tijd.

Karma zet hem op! Rhei. kom op, laat ze wat zien!
 

DeletedUser73696

Guest
Ja tja dat ligt uiteindelijk aan de stam zelf.. Waar zijn al die helden van het AF wanneer jullie incomings krijgen? Mike, Underground, die clown van De Jakke.. De enigste die ik VV zie draaien is Magic, beetje zielig hoor. Maar goed, de wereld is nog lang niet gespeeld! Karma moet consistent blijven.

Mike heeft wel betere dingen te doen, dan zich druk maken om een spelletje. Lief dat je me toch weer vernoemd, misschien zal ik binnenkort weer is loggen. Toch weer paad weken/maanden geleden.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
sinds wanneer maakt het uit of 1 van de 2 stammen een kwantitatief voordeel heeft? Als Rhei amper winst kan boeken omdat ze zogezegd 6mil punten (600 dorpen) minder hebben, wie waagt het dan om ze een topstam te noemen?
 

DeletedUser74552

Guest
Ik vind het oprecht jammer om te zien dat bijvoorbeeld mike komt met heb al weken niet gelogd en dat remakez zegt dat dit een van de meest oninterressante werelden is om te winnen. Wat een vertoning. Wij als Karma hadden ook grote praat op het forum maar ondertussen word er wel door bijna iedereen aan alle kanten VV's gepakt en proberen we in ieder geval te laten zien dat we hier niet alleen zijn gekomen om op het AF een grote bek te hebben. Kom op jongens. Geef je dan gewoon eerlijk gewonnen maar kom niet met zulke praat aan. Zelfs Niek jullie leider zegt hier dat Rhei geen ruggengraat toont en daar ben ik het volkomen mee eens. Pak eens een VV in plaats van hier te komen klagen.

Waar zijn die pro's van COF dan ? Die wel konden blitzen op een onbemand account ten tijde van een NAP met de stam waar ze heen gingen maar nu ineens nergens te bekennen zijn als er gedeft moet worden. Maanden konden ze dorpjes internen alsof hun leven er van af hing en nu heeft een stamgenoot het zwaar en kunnen ze nog geen avondje VV pakken ? Schaam je.
 

DeletedUser73162

Guest
Ik moet zeggen dat COF (Steven) wel degelijk tijd vrijmaakt om zo nu en dan vv te pakken, het is misschien niet heel veel, maar hij doet tenminste een goede poging :)
 

DeletedUser49913

Guest
Succes :D

Ik weet nog dat iemand Urban ooit een topspeler noemde. Ik zie hem haast elke dag rover en plunderaar halen (zeker goed te doen met zo'n mooi cluster :eek:) maar mss een idee om ook een vv er naast te doen :D?
 
Bovenaan