A passage through Victory Avenue

Reactiescore
1.454
Ik snap überhaupt niet dat mensen het nodig vinden enkele accounts de wereld in te prijzen voor het winnen van deze wereld..
Ik vind oprecht niet dat Karma echt de vijand ''gebroken'' heeft, echter heeft deze wel de benen genomen omdat de overmacht te groot is(was)

Voor alsnog vind ik het bullshit dat jullie jezelf de hemel in prijzen voor een wereld die na rekruuts, stabs en een massadelete tot een einde gekomen is. Geen prestatie waardig imo.

Ik zou zeggen stop met onzin posten en schiet eens een beetje op met edelen:p

Ik vind juist wel dat je enkele account de hemel in mag prijzen. Vooral als ze echt alles gegeven hebben voor de stam. Sebas was 1 van die accounts. Ik denk dat iedereen binnen Karma het daar wel mee eens is. Daarnaast zeg je dat wij de vijand niet gebroken hebben. Dus 2meter5 was niet gebroken? Rank 1 ook niet? Toen deze accounts gevallen waren namen velen de benen, dat klopt, maar dat is veroorzaakt door goed georganiseerde aanvallen van Karma. Iedereen die ook maar iets probeert weg te nemen van de wereld winst van Karma kan ik niet serieus nemen. We zijn namelijk als de grote underdog begonnen en hebben de wereld gewonnen. Iedereen onderschatte ons en we hebben het tegendeel bewezen. Dus ja, dat je dat geen prestatie noemt is aan jouw, maar begrijp wel dat je onzin uitkraamt.
 

DeletedUser3435

Guest
Swiper een probleemaccount. Ik vraag me toch echt af wat bij jou onder een probleemaccount valt hoor. Als je tegenwoordig wordt weggezet als rampaccount, terwijl je het grootste front hebt van alle stamaccounts en daarbij geen verliezen hebt. Achterliggen op de groei, och wat is dat toch een makkelijke kaart om te spelen.

Zullen we is kijken hoe lang Sebas stil lag omdat ze niet door bibber heen konden komen? Was dat niet het stammetje dat wel even weg gespeeld zou worden? Oh, nee het lukte niet. Sebas lag eindeloos stil, kwam er niet door en besloot een interne oorlog te veroorzaken door het edelgebied van Ponos af te pakken om zo 'rim-noobs' op te kunnen peuzelen en de zwakke accounts van Karma in het noorden te versterken.

Sorry hoor, dat wij van Swiper destijds niet een rim jumpje wilde maken. Sorry hoor, dat wij ons front netjes gemaakt hebben en gewacht hebben tot Dora bij ons aangesloten was. Als je gaat beweren dat Swiper een probleemaccount is, heb je het tribalwarsverstand van een kasplantje.
Een account waar de activiteit en de ervaring een probleem was, ik kan hier makkelijk een paar loggjes plaatsen die een gebrek aan vertrouwen aantonen in het team en zelfs door het team onderling. Maakt het nog wel net ietsje grappiger dat iemand met de ervaring van Eli hier nu ook zo een postje komt maken. Je mist gewoon slagkracht als je niet mee kan groeien, dat was ook het probleem bij Icetubbie. Ja je mag best bekijken hoelang Sebastian stil heeft gelegen hoor, het is wel nog steeds het enige account dat ooit door BibBox heen is gekomen en bovendien ook het enigste account dat ooit tegen een tegenstander heeft gelegen die tot het einde bleef deffen. Ik denk dat spelers zoals jij en Amokro echt de laatste zijn die daar uitspraken over moeten doen aangezien jullie beiden echt compleet irrelevant zijn geweest voor de eindwinst van Karma.

Die interne oorlog is natuurlijk weer complete onzin, moest je de wereld een beetje gevolg hebben zou je gezien hebben dat CC dat gebied ingevuld heeft omdat dat gewoon nodig was. Ik denk dat ik in vergelijking met de bespelers van Swiper toch wel echt meer Tribalwars verstand heb, mijn eerste post als 'soon to be' leider werd allesinds toch al wel serieus genomen. Ik raad je aan dat je al die tijd die je er nu aan wijdt om jezelf belachelijk te maken op het AF de volgende keer wel eens effectief in een wereld steekt.

Dat je graag wilt laten zien dat je de grootste piemel hebt omdat het ook eens mee zit qua wereld verloop, wil nog niet zeggen dat je klinkklare onzin over je eigen stamgenoten moet gaan rondbazuinen, enkel zodat het jou piemel het grootst lijkt.

Swiper was geen probleemaccount, de ligging was gewoon kut.
Iets waar de spelers zelf prima mee overweg konden, maar toen Sebas de vv had werden er plots een sloot dorpen verloren, en adels die vlak voor de middag aankomen hoef je ook niet voor te wekkeren, tenzij je der geen kloot van kan.

Tjah de slagkracht was naar de vaantjes, zeker vergeten dat voor elke massa Dora en Swiper ook konden opdraven, ook al was het een week lopen?
Heeft niks te maken dat ik mezelf boven andere wil plaatsen ivm die wereldwinst, zoals ik al zei heeft iedereen in hoeverre het mogelijk was zijn steentje bijgedragen. Maar dat nu net jij en Decimus degene zijn die Mike zijn onzin gaan ondersteunen is bijzonder grappig, aangezien jullie aandeel echt miniem was. Ik ben zelf niet de makkelijkste persoon in de stamomgang maar jij slaat echt alles.. Eerst al nauwelijks iets doen en dan opeens maar leaven nadat je ziet dat Uhtred gerecruit werd. Wanneer dan de wereld eigenlijk beslist is kom je gewaardeerde bondgenoten een beetje uitmaken in de stamchat.. Wat geeft jou dat recht dan?

Een speler van Swiper heeft me ooit zelf gezegd dat er nieuwe spelers gezocht moesten worden omdat hij zelf te weinig tijd had en de andere speler gek begon te worden als die 500 incs zag aankomen.. Tja sorry hoor, dan ligt het niet alleen aan de ligging. Dat Dora en Swiper voor elke massa konden opdraven was omdat jullie zelf geen front hadden en dat Diego veel meer slagkracht en kans op slagen had, heeft het noorden niks met te maken gehad. Sebas verloor dorpen op Swiper omdat het account al veel te lang onder VV stond en de actie sowieso dubieus was ivm die overstap naar Rhei, zeker voor de aanvalsstop. Je mag het ook hebben over die 100'en uren VV die Sebas deed wat een hele hoop accounts recht gehouden heeft.. Maar goed, dat weet jij dan natuurlijk weer niet aangezien je er nauwelijks bij betrokken was.

Dus geen front, maar wel altijd hoog ODA?
Volgens mij waren onze rim tegenstanders van een beter niveau als dat grut van Bibber waar je niet van kon winnen en dus maar BG van maakte.

Die vraag kan ik wel beantwoorden, maar ik moet nog een tijdje met dat grut in een stam zitten, dus beter zeg ik niks.

Klopt, en dat allemaal omdat je zelf een insunuatie maakt die ver buiten de werkelijkheid ligt, wederom om zelf stoer te lijken ofzo.

Je bedoeld toen je week in week uit alles dood liep?
Want dat Bibber was wel zo slecht, dat zou je wel effe gaan adelen.

En klets niet met je BB clearen, ons ODA is niet van een week terug zo hoog.
Ja dus je hebt altijd veel clears gehad die je kon sturen en bijgevolg een hoge ODA? Ofja Dries, Simon en B. toch.. Ik twijfel eraan of jij zelfs ooit clears gestuurd hebt. Haha ja die waren ongetwijfeld van een beter niveau dan BibBox.. Jezus zeg, hoor jij jezelf wel eens? Als er één iemand die vraag niet kan beantwoorden ben jij het wel, zoals ik al tegen Decimus zei zijn jullie beiden irrelevant geweest voor de eindwinst. Jij weet nog niet eens half wat voor problemen er altijd gespeeld hebben en door wie of hoe deze zijn opgelost, doe dus ook geen uitspraken over wat had kunnen zijn.

Ja ik liep alles dood op monsterstacks, dus je punt is? Ik heb het uiteindelijk ook geadeld, twee accounts van BibBox. Hoeveel heb jij er kunnen edelen van de grote stammen op W50? 'Onze ODA', haha ik blijf het grappig vinden. Sebastian heeft trouwens wel een hele tijd op #1 gestaan, sinds Machiavelli eigenlijk. Nu kan je hier samen met Decimus nog tegen iedereen zijn schenen gaan trappen, uiteindelijk boeit alleen de mening van mensen die echt iets bijgebracht hebben bij het geheel. Het is ook bijzonder jammer dat je als ex-stamgenoten zo met elkaar moet omgaan maar ik hou niet voor altijd mijn mond, Decimus wist goed genoeg wat hij kon verwachten wanneer hij mij bleef uitdagen.

Mislukte topper ja jij ja, Swiper een probleem acc? Kijk eerst naar je zelf Welk account had een falende blitz op Bibber wie lag een lange tijd stil omdat ie niet kon groeien? that's right Sebas Sebas Sebas.

De pot verwijd te ketel dat hij zwart ziet en nog geen beetje ook...
Ja maar goed dat Sebas niet altijd in de top 10 heeft gestaan.

Misschien moet ontdek zich weer afsplitsen van Karma en de wereld een waardige eindstrijd geven? :x
De samenwerking tussen Karma & Ontdek & BibBox is altijd prima gelopen hoor, het is nu net dat een paar mensen die nauwelijks iets uitgevoerd hebben ook hun stem nog willen laten horen. :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487694086

Guest
Ze hebben zich echt wel rot gedeft hoor, snap goed dat je kritiek kan hebben op de posts, maar minieme inbreng van zowel Decimus als Amokro is niet waar hoor.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Mislukte topper ja jij ja, Swiper een probleem acc? Kijk eerst naar je zelf Welk account had een falende blitz op Bibber wie lag een lange tijd stil omdat ie niet kon groeien? that's right Sebas Sebas Sebas.

De pot verwijd te ketel dat hij zwart ziet en nog geen beetje ook...

Hoezo word hier toch steeds verwezen naar die blitz? Sommige aanvallen lukken, sommige niet. Mijn blitz mislukte omdat ik op een full deff account knalde. Dat is ook de reden waarom Sebas stil lag.

Maar hey, jij weet natuurlijk alles. Jouw aanvallen mislukken nooit etc. :D. Blaaskaak.
 

DeletedUser73904

Guest
Hoezo word hier toch steeds verwezen naar die blitz? Sommige aanvallen lukken, sommige niet. Mijn blitz mislukte omdat ik op een full deff account knalde. Dat is ook de reden waarom Sebas stil lag.

Maar hey, jij weet natuurlijk alles. Jouw aanvallen mislukken nooit etc. :D. Blaaskaak.

En toch blijft het voor mij 1 van de mooiere momenten op de wereld, die me in elk geval bij zal blijven als ik aan W50 denk :D
 

DeletedUser

Guest
Tjah, is ook een manier eh, alle accounts die boven je staan proberen dermate tegen je in het harnas te jagen dat ze geen zin meer hebben en stoppen.
Want op eigen kracht kom je niet in de top.

Hulde voor je poging, maar helaas voor jou mislukt dat Jasey.
Grappig dat je het over aandeel hebt, gezien je zelf meer tijd op het AF besteed dan ingame.
En dan praatjes over mij hebben haha.


Zou je de stamchat niet beter weer leaven?
Je aandeel was toch irrelevant en je zorgt alleen maar voor wrijving in de stam, in hoeverre dat je dat zelfs gedaan hebt


Overigens zulke dingen prive sturen op skype om iets uit te lokken zegt ook al weer genoeg nietwaar?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Berno en ik starten iedereen er uit. Actief zijn is overrated.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik vind juist wel dat je enkele account de hemel in mag prijzen. Vooral als ze echt alles gegeven hebben voor de stam. Sebas was 1 van die accounts. Ik denk dat iedereen binnen Karma het daar wel mee eens is. Daarnaast zeg je dat wij de vijand niet gebroken hebben. Dus 2meter5 was niet gebroken? Rank 1 ook niet? Toen deze accounts gevallen waren namen velen de benen, dat klopt, maar dat is veroorzaakt door goed georganiseerde aanvallen van Karma. Iedereen die ook maar iets probeert weg te nemen van de wereld winst van Karma kan ik niet serieus nemen. We zijn namelijk als de grote underdog begonnen en hebben de wereld gewonnen. Iedereen onderschatte ons en we hebben het tegendeel bewezen. Dus ja, dat je dat geen prestatie noemt is aan jouw, maar begrijp wel dat je onzin uitkraamt.

Daarvoor waren er al veel gaan lopen of nog niet officieel gestopt, maar al wel viel aan te zien helaas. Uiteindelijk heeft Niek het zowat solo moeten deffen met daarna Hidde totdat die het schip ging verlaten.
 

DeletedUser3435

Guest
Ze hebben zich echt wel rot gedeft hoor, snap goed dat je kritiek kan hebben op de posts, maar minieme inbreng van zowel Decimus als Amokro is niet waar hoor.
Waar dat dan? Ben ik wel eens benieuwd naar, misschien voor de midgame zelfs ja.. Ik heb het over de periode vanaf dat Ontdek en Karma één werden, waar ik dus weet van heb. Daar hebben ze beiden niks uitgestoken.. Boeit me overigens ook verder geen fluit, zou ik nooit wat over zeggen. Maar dat zij met twee nu net de grootste mond hebben op het AF en zelfs maar 'durven' af te geven op Sebastian als account.. Tja dat gaat mij iets te ver.

Tjah, is ook een manier eh, alle accounts die boven je staan proberen dermate tegen je in het harnas te jagen dat ze geen zin meer hebben en stoppen.
Want op eigen kracht kom je niet in de top.

Hulde voor je poging, maar helaas voor jou mislukt dat Jasey.
Grappig dat je het over aandeel hebt, gezien je zelf meer tijd op het AF besteed dan ingame.
En dan praatjes over mij hebben haha.

Overigens zulke dingen prive sturen op skype om iets uit te lokken zegt ook al weer genoeg nietwaar?
Heb je nog wat domme en kinderachtige anekdotes of assumpties? Misschien heb ik zelfs mensen betaald zodat ik in de top kon staan met Sebastian.. Of ga je het nu houden bij van die posts zoals deze waarbij je eigenlijk een deftig antwoord gaat vermijden? Oh ik denk dat iedereen in Karma best weet wat mijn aandeel is, is meer dan groot genoeg. IK heb meer tijd in de stam gestoken in de fase dat het nodig was dan wie dan ook, mijn AF posts staan daar los van.

Iets uit te lokken? Is in feite gewoon zo, jij hoort niet in die stamchat aangezien je er alleen bent voor wat irritant te doen en verder toch niks uit te voeren. Dan kan je nog zoveel ruzie proberen te stoken als dat je wilt, gaat toch niet werken aangezien de meeste wel weten hoe het zit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
967
Ik vind juist wel dat je enkele account de hemel in mag prijzen. Vooral als ze echt alles gegeven hebben voor de stam. Sebas was 1 van die accounts. Ik denk dat iedereen binnen Karma het daar wel mee eens is. Daarnaast zeg je dat wij de vijand niet gebroken hebben. Dus 2meter5 was niet gebroken? Rank 1 ook niet? Toen deze accounts gevallen waren namen velen de benen, dat klopt, maar dat is veroorzaakt door goed georganiseerde aanvallen van Karma. Iedereen die ook maar iets probeert weg te nemen van de wereld winst van Karma kan ik niet serieus nemen. We zijn namelijk als de grote underdog begonnen en hebben de wereld gewonnen. Iedereen onderschatte ons en we hebben het tegendeel bewezen. Dus ja, dat je dat geen prestatie noemt is aan jouw, maar begrijp wel dat je onzin uitkraamt.

Ik wil best geloven dat er enkele accounts zijn die meer impact hebben gehad dan andere, maar om dan zo te lopen pochen op het af alsof je een hele prestatie hebt bereikt, wat in mijn ogen dus niet het geval is, vind ik nou wel wat overdreven.
En nee ik vind niet dat het account 2m5 gebroken is. Het account heeft niet eens gedeft.. hoe kan ie dan gebroken zijn? En Rank 1 is nooit echt gebroken. Het account lag er zowat de hele wereld en na talloze pogingen zijn er zover ik weet nooit echt grote verliezen gevallen.. totdat z'n buurman gewoon als barbarendorpen weggeedeld werd, daarna werden de stokjes erbij neergelegd, dus als je dat een account breken vind.. Daarnaast probeer ik nergens Karma's wereldwinst weg te nemen, ik geef enkel aan dat het pochen en opscheppen wel at minder kan puur omdat ze wat overdreven zijn.

Volgens mij is Karma sinds de fusie met Ontdek nooit onderschat of als underdog gezien, geen idee hoe dat daarvoor zat, maar daar houd ik me ook niet mee bezig.. Trouwens.. jij speelt op Ponos toch? In dat geval vind ik niet dat je recht van spreken hebt, gezien dat account de laatste maanden zo instabiel en nutteloos als wat is. Als ik mis ben, dan moet je deze laatste woorden uiteraard niet serieus nemen en bied ik bij deze alvast mijn excuses aan ;)

p.s. ik geef nergens aan dat de winst niet verdiend is, enkel dat het opscheppen over ''de prestatie'' wel wat minder kan.
 

DeletedUser3435

Guest
Ik wil best geloven dat er enkele accounts zijn die meer impact hebben gehad dan andere, maar om dan zo te lopen pochen op het af alsof je een hele prestatie hebt bereikt, wat in mijn ogen dus niet het geval is, vind ik nou wel wat overdreven.
En nee ik vind niet dat het account 2m5 gebroken is. Het account heeft niet eens gedeft.. hoe kan ie dan gebroken zijn? En Rank 1 is nooit echt gebroken. Het account lag er zowat de hele wereld en na talloze pogingen zijn er zover ik weet nooit echt grote verliezen gevallen.. totdat z'n buurman gewoon als barbarendorpen weggeedeld werd, daarna werden de stokjes erbij neergelegd, dus als je dat een account breken vind.. Daarnaast probeer ik nergens Karma's wereldwinst weg te nemen, ik geef enkel aan dat het pochen en opscheppen wel at minder kan puur omdat ze wat overdreven zijn.

Volgens mij is Karma sinds de fusie met Ontdek nooit onderschat of als underdog gezien, geen idee hoe dat daarvoor zat, maar daar houd ik me ook niet mee bezig.. Trouwens.. jij speelt op Ponos toch? In dat geval vind ik niet dat je recht van spreken hebt, gezien dat account de laatste maanden zo instabiel en nutteloos als wat is. Als ik mis ben, dan moet je deze laatste woorden uiteraard niet serieus nemen en bied ik bij deze alvast mijn excuses aan ;)

p.s. ik geef nergens aan dat de winst niet verdiend is, enkel dat het opscheppen over ''de prestatie'' wel wat minder kan.
Het gaat er niet om wie al dan niet 'het meeste' gedaan heeft, het gaat erom dat er hier een paar in het rond zitten te schreeuwen terwijl hun aanwezigheid op W50 heel miniem was. Het account 2Meter5 is gebroken, of het nu op delete ging of niet ging deffen of wat dan ook is irrelevant. Een week ervoor zat het nog vol te bashen op Deceptive Minds, dat zij gaan rennen en Rhei. het niet kan opvangen is een verdienste van Karma en daar kan je Karma moeilijk de schuld van geven. Rank 1 is evenzeer gebroken en dat was al een lange tijd een enorm rotaccount doordat ze nergens door konden geraken bij Karma. Rhei. kon op bepaalde plaatsen zo stacken dat ze niet van de eerste keer accounts gingen verliezen, wilt niet zeggen dat je uiteindelijk de accounts niet gebroken hebt hoor. Als je het op die manier gaat bekijken dan is BibBox 3 accounts kwijtgeraakt en hebben ze geen enkel account gebroken..? Dan doe je je eigen stam toch ook wel tekort vind ik.

Zoals al vaker aangegeven was Karma gewoon een stam van uitersten, vooral een bende nieuwe spelers met een kleine hoeveelheid ervaren spelers. Als stam kom je dan van nergens maar uiteindelijk hebben die nieuwe spelers zich ontwikkeld en kreeg je samen met Ontdek een stam die wel voor de wereldwinst 'kon' gaan. Er zijn nog steeds 100'en uren VV gedraagd en er is veel tijd in die wereld gestoken door een paar spelers op een heel korte tijd. Dat Rhei. zo makkelijk ging neergaan had niemand verwacht maar ook daar kan je Karma weer moeilijk de schuld voor gaan geven. Bovendien is The Pianist samen met nog één speler altijd een vaste waarde geweest op Ponos, of ze nu al dan niet gemotiveerd zijn om barbarendorpen op te edelen is irrelevant.
 

DeletedUser77878

Guest
Oh ik denk dat iedereen in Karma best weet wat mijn aandeel is, is meer dan groot genoeg.

Groot? jij bent nochtans een hulpje dat overal achter aan loopt jij hebt zelf de leiding verlaten dus je moet je hier niet gaan verkopen dat jij hier alles gedaan hebt terwijl dat niet zo is.

Waar dat dan? Ben ik wel eens benieuwd naar, misschien voor de midgame zelfs ja.. Ik heb het over de periode vanaf dat Ontdek en Karma één werden, waar ik dus weet van heb. Daar hebben ze beiden niks uitgestoken..

Als je nu eenmaal met de stam betrokken bent weet je wat ze gedaan hebben, als ik je post lees weet je amper iets over zuid karma.

Een account waar de activiteit en de ervaring een probleem was, ik kan hier makkelijk een paar loggjes plaatsen die een gebrek aan vertrouwen aantonen in het team en zelfs door het team onderling. Maakt het nog wel net ietsje grappiger dat iemand met de ervaring van Eli hier nu ook zo een postje komt maken. Je mist gewoon slagkracht als je niet mee kan groeien, dat was ook het probleem bij Icetubbie.

Activiteit was er ervaring was er in overvloed toen wij het schip van swiper verlaten hebben hadden we het acc mooi en probleem loos achtergelaten.

Ik kom posten omdat jij mij hier op het AF ligt aan te vallen dus heb ik natuurlijk het recht om mezelf te verdedigen.

Die interne oorlog is natuurlijk weer complete onzin

Die heb jij nochtans gestart.

Dat Dora en Swiper voor elke massa konden opdraven was omdat jullie zelf geen front hadden

Swiper en dora geen front? als ik van jou was zou ik dan maar een bril kopen en wat meer naar de kaart gaan gapen wie wel front heeft en hoe groot

Sebas verloor dorpen op Swiper omdat het account al veel te lang onder VV stond

Als jij 2 dagen onder vv staan al héél lang vind, wat ga je dan later als je een meisie hebt zeggen als je een uur samen bent? dit vind ik wel een mooie prestatie we zijn al zooo lang samen... komop gast...

Ik heb het uiteindelijk ook geadeld, twee accounts van BibBox.

1 heb je "gebroken" ander heb je na lang overleg gekregen van leiding van bibbox zodat zei naar karma konden komen

De samenwerking tussen Karma & Ontdek & BibBox is altijd prima gelopen hoor.

Karma & Ontdek: Ha! je moest eens weten... :D
Karma & BibBox: Toen calm er nog was ging je in zee met Rhei om BibBox weg te werken, toen Calm naar Rhei ging waren ze opeens je beste maatjes...


Ik heb nog liever @jokersbrain als leider dan jou in mijn stam als je zo blijft doorgaan...

Zonder jou Krepox was deze wereld veel makkelijker ;)
 
Bovenaan