A passage through Victory Avenue

DeletedUser67517

Guest
Haha oh ja zeker 8 getimede edels op één van die twee.. Ik zal het even omkaderen voor je zodat je het beter gaat begrijpen hoor.. Jij hebt in totaal geloof ik 4 aanvallen gedaan, 3 keer met stamclears. Twee stamaanvallen op Icetubbie en dan één blitz en dan ook nog eens een stammassa op Deceptive Minds waar er ook een deel clears op Tubbie gingen lopen. Dus geef mij alsjeblieft een voorbeeld van iemand die in die kwantiteit ook gefaald is om een account te breken, dan mag die in dat lijstje. Kom nu niet af met een Ponos van nog geen mio die ooit wat edels gestuurd heeft aub.

8 a 9 serieuze massas? Ben je nu doodserieus? Haha ik zou die twee handjes nog eens omhooghouden en die vingertjes afgaan, er zijn maximum 4 serieuze massas geweest op Rank. Jij stond te hard gestacked en toen is onze focus verschoven naar bv BibBox, Contra en uiteindelijk 2Meter5 die altijd een ziek hoge OVDD had. Ja één van die aanvallen was een blitz toen RUTHLESS net overgestapt was inderdaad.. Toen wij .Machiavelli wegspeelde was er nog helemaal geen overeenkomst met BibBox lieve jongen, toen was er eentje met Rhei. Ik raad je aan om jezelf deftig te informeren over periodes waar je waarschijnlijk zelf weer inactief was. :D 28 doodgelopen edels trouwens, je moet weer niet overdrijven.. Ik heb er hopen meer gemold van jou via de VV.

Vier aanvallen gedaan? Die massa op Deceptive minds was niets minder dan afleiding, gezien er een massa op Rank liep. Die massa kwam een dag later aan.
Een massa op Icetubbie was een gezamelijke massa op Deceptive minds, en een massa op Icetubbie waar ook een redelijk resultaat gehaald werd.
Dan de blitz op Icetubbie nog er bij.
Nounou, wat een offensieve faalhaas zeg..

8 a 9 serieuze massa's ja. Zeker voor die tijdsgeest zoals in de start. Rank heeft altijd onder aanval gelegen, door vele stammen.
Er zijn geloof ik 4 a 5 massa's van Karma geweest, en 4 van A? en Cookie. Dus ja, ik ben doodserieus.

Ten tijde van de NAP met Rhei, was jij en Andries al in overleg met BibBox, dit was ook de reden dat ik wat minder sceptisch werd over de fusie met Calm. Dit is al meermaals op het AF naar voren gekomen, dus doe niet alsof het ''wegspelen'' van Machavialli een wereld prestatie was.
 

DeletedUser3435

Guest
Vier aanvallen gedaan? Die massa op Deceptive minds was niets minder dan afleiding, gezien er een massa op Rank liep. Die massa kwam een dag later aan.
Een massa op Icetubbie was een gezamelijke massa op Deceptive minds, en een massa op Icetubbie waar ook een redelijk resultaat gehaald werd.
Dan de blitz op Icetubbie nog er bij.
Nounou, wat een offensieve faalhaas zeg..

8 a 9 serieuze massa's ja. Zeker voor die tijdsgeest zoals in de start. Rank heeft altijd onder aanval gelegen, door vele stammen.
Er zijn geloof ik 4 a 5 massa's van Karma geweest, en 4 van A? en Cookie. Dus ja, ik ben doodserieus.

Ten tijde van de NAP met Rhei, was jij en Andries al in overleg met BibBox, dit was ook de reden dat ik wat minder sceptisch werd over de fusie met Calm. Dit is al meermaals op het AF naar voren gekomen, dus doe niet alsof het ''wegspelen'' van Machavialli een wereld prestatie was.
De grootte van die op DM was zeker zo groot als die van Karma waar je het over hebt.. Alleen die blitz had je een deftig resultaat mee, vooral doordat RUTHLESS gewoon erg kut lag en de bespelers van Icetubbie er door de 'actie' van RUTHLESS geen zin meer in hadden. Ja dat is inderdaad toch best offensief gefaald, ik kan me geen enkele speler voor de geest halen die dat kan overtreffen.. Echt niet, sorry. Oh oké moeten we opeens alle 'massas' erbij gaan tellen van toen we nog 100k groot waren? :D Jezus christus zeg, kansloze argumenten hoor. Ik heb het over onze massas, niet over die andere stammen die enorm noob waren.

Die gesprekken zijn op stop gezet en zijn pas hervat toen Calm Rhei ging joinen, dat is ook al meermaals naar voor gekomen op het AF en zou je dus ook eens moeten lezen. Bovendien was .Machiavelli gewoon weggespeeld, hij werd gedeffed door BibBox.. De rest hebben we sinds die overeenkomst kunnen internen maar tot het uur dat dat inging hebben ze gewoon zitten deffen. Hij stond niet voor niks zo lang op #1. Ik zeg trouwens ook nergens dat het een wereldprestatie was om .Machiavelli weg te spelen, het was gewoon een deffbunker. Ik had graag de kans gehad om tegen alle Rhei'ers te liggen, helaas gingen die al rennen voordat we die kans kregen. Alsnog had Sebastian een 100tal dorpen voor die overeenkomst van BibBox, iets waar Rhei. nooit aan toe is gekomen met heel jullie stam samen. Moest BibBox zo noob zijn, hadden ze jullie wel niet geownd in de core denk ik?
 

DeletedUser67517

Guest
De grootte van die op DM was zeker zo groot als die van Karma waar je het over hebt.. Alleen die blitz had je een deftig resultaat mee, vooral doordat RUTHLESS gewoon erg kut lag en de bespelers van Icetubbie er door de 'actie' van RUTHLESS geen zin meer in hadden. Ja dat is inderdaad toch best offensief gefaald, ik kan me geen enkele speler voor de geest halen die dat kan overtreffen.. Echt niet, sorry. Oh oké moeten we opeens alle 'massas' erbij gaan tellen van toen we nog 100k groot waren? :D Jezus christus zeg, kansloze argumenten hoor. Ik heb het over onze massas, niet over die andere stammen die enorm noob waren.

Die gesprekken zijn op stop gezet en zijn pas hervat toen Calm Rhei ging joinen, dat is ook al meermaals naar voor gekomen op het AF en zou je dus ook eens moeten lezen. Bovendien was .Machiavelli gewoon weggespeeld, hij werd gedeffed door BibBox.. De rest hebben we sinds die overeenkomst kunnen internen maar tot het uur dat dat inging hebben ze gewoon zitten deffen. Hij stond niet voor niks zo lang op #1. Ik zeg trouwens ook nergens dat het een wereldprestatie was om .Machiavelli weg te spelen, het was gewoon een deffbunker. Ik had graag de kans gehad om tegen alle Rhei'ers te liggen, helaas gingen die al rennen voordat we die kans kregen. Alsnog had Sebastian een 100tal dorpen voor die overeenkomst van BibBox, iets waar Rhei. nooit aan toe is gekomen met heel jullie stam samen. Moest BibBox zo noob zijn, hadden ze jullie wel niet geownd in de core denk ik?
Toen waren we niet 100k, maar 300/400k, wat voor sommige toch echt al wel midgame is.
 
Reactiescore
1.454
Ik zeg dat het kan, niet dat het zo is.
Al heb ik je naam al vaker voorbij zien komen op t af.

Als ik ergens niet op gereageerd heb, zal het wel te dom zijn om op te reageren.

Top!
 

DeletedUser

Guest
Ja tuurlijk kan je dat zeggen, het is maar de manier waarop. Bovendien is dat enkel en alleen irritant en irrelevant als het van iemand komt waarvan de helft nog niet eens weet wie het eigenlijk is. .

Jij bent geen leiding, dus wat jou mening over mijn mening is , over over de manier waarop die geuit wordt is totaal inrelevant.


Wanneer een persoon die effectief een waarde heeft gehad voor Karma zoiets komt verkondigen zal dat waarschijnlijk minder irritaties opwekken en daar zal dan ook serieus op geantwoord worden..

Aangezien jij over mijn aandeel of waarde geen enkel oordeel kan vellen, is dit wederom een non argument.
Bovendien zijn die keuzes gemaakt in samenspraak met de gehele leiding en stam, jij bent nog niet eens half op de hoogte van de situatie toen. Ook DeJoey was het eens met deze keuzes, als je weer gaat zeiken over de leiding.

Je doet de aanname dat jij precies weet waar ik wel en niet van op de hoogte was of ben.
Helaas voor jou zijn alle stamzaken ook gewoon besproken in de voormalig Ontdek chat, ik ben dus prima op de hoogte van de besluiten geweest, ook in de periode dat ik niet f minder logde.
Aangezien ik gewoon wel die chat las, was ik dus perfect op de hoogte.
Tevens maakt het voor mijn mening niet uit of Yoeri het er wel of niet mee eens is, mijn mening blijft mijn mening niet waar.
Overigens weet ik wel zeker dat Yoeri Uthred ook liever niet wilde recruiten, maar heeft ook hij zich bij de meerderheid neergelegd.


Wil je mij even citeren waar ik zeg dat ik enorm veel gedaan heb en daarmee stamgenoten in diskrediet wil brengen? In hoeverre kan je jou of @Decimus zelfs een stamgenoot noemen?.

Voila, deze quote geeft precies waar je om vraagt.

Dan kan ik mensen die een paar weken op een account gespeeld hebben ook allemaal stamgenoten gaan noemen, er is wel degelijk een verschil denk ik dan. De periode dat ik Swiper en Dora heb meegemaakt hadden jullie beiden een heel kleine toegevoegde waarde. Waar zeg ik dat Dora veel onder VV gestaan heeft? S., D. en B. hebben heel weinig VV nodig gehad hoor.

Tjah op zulke achterlijke onzin heb zelfs ik geen antwoord.
Het feit dat je net doet of ik helemaal nooit gelogged hebt is vrij lachwekkend.


Hoezo zou ik jou willen wegjagen met 'mijn geblaat'? Jij begint jezelf te moeien in een discussie waar je buiten staat en waar je al helemaal geen recht van spreken in hebt. .

Dus jij klets maar wat uit je nek op een openbaar forum en dan mag ik daar niet op reageren onder het mom van geen recht van spreken?

Gast, spoor je verder wel?


Dat @Big Bang. de chat leaved is zijn keuze, een meningsverschil kan altijd voorkomen en in jullie geval resulteert dat vrij snel in de chat leaven. Ik kan met 100% zekerheid zeggen dat de basisspelers van Karma het vrijwel allemaal eens zijn met mij hoor, jij was ook de enigste die na je plotse terugkeer ervoor zou kiezen om opeens BibBox te gaan aanvallen en zo de wereld uit te spelen, terwijl wij in de cruciale fase van W50 duizend keer zoveel gehad hebben aan hen dan aan jou. Het is dus maar een kwestie van perceptie, al lijkt jouw standpunt wel vrij bizar als je bij de helft niet eens betrokken was.

Nee ik was niet de enige, en ik heb overigens mijn mening toegelicht met de nodige nuance die jij hier uiteraard met opzet weglaat.
Ik ben mij terdege bewust van de bijdrage van Bibbox, zonder hun was jij nu nog op Machiavelli aan het klooien wss.

Met alle respect, dit snap ik ook niet zo goed. Alles is toendertijd in open overleg gegaan en hierin heb ik overleg gehad met heel Karma. Daarnaast heb ik prive B. en Mats gesproken als ik het me goed herriner. Vooral omdat ik wist dat de ontdek groep hier niet om stond te springen. Niet iedereen was er kapot van maar we waren het er allemaal over eens dat dit de juiste beslissing was op dat moment. Uiteindelijk is dit ook de juiste beslissing gebleken. Ik vind het een beetje een mosterd na de maaltijd verhaal. Toen het van toepassing was hoorden we je niet en nu vind je het zwak.

Tgoh, met achteraf wetenschap dat Rhei incapabel was om ook maar enigzins deftig aan te vallen, hoe juist waren de beslissingen dan achteraf uiteindelijk?
Voor een easy simpel wereld verloop wel, maar enige uitdaging uiteraard niet.

Tgoh, het verhaal gaat dat ik geragequit ben vanwege de aanname van Uthred.
Dus hoezo was je niet op de hoogte?
Mijn exacte aantal inlogs schijnt nogal een issue te zijn.

Efkes beter je verhaaltjes met Jasey afstemmen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3435

Guest
Eerst en vooral echt proficiat voor deze post, ik moest er effectief luidop van lachen. :D Ik zou de volgende keer wel van de alcohol afblijven als je gaat posten, het is zo al bagger genoeg.

Jij bent geen leiding, dus wat jou mening over mijn mening is , over over de manier waarop die geuit wordt is totaal inrelevant.
Ik heb altijd in de leiding gezeten, dat kan jij natuurlijk moeilijk weten. Ik heb alleen de formele posts etc overgelaten aan twee personen die daar rustiger in konden blijven, ik heb steeds alles mee beslist. Niet dat ik in de leiding moet zitten om jou in verband met dit op je plaats te zetten natuurlijk.

Aangezien jij over mijn aandeel of waarde geen enkel oordeel kan vellen, is dit wederom een non argument.
Oh ik en @YoWhite zijn net de twee personen die echt wel een oordeel kunnen vellen over het aandeel van mensen in Karma.. Ik heb jou ooit wel één keer in de chat gehoord dat je effectief wat ging doen ja, toen heb je de VV van RUTHLESS genomen en heb je daar uiteindelijk terecht niks met gedaan. Ik moet wel zeggen dat dat hilarische praktijken gaf achteraf toen RUTHLESS het doorhad. Dat is dan ook juist de reden dat wij beiden zo fel reageren op een 'stamgenoot'. Dat jij de laatste maand wanneer de wereld gespeeld is, opeens wat leuk komt doen en van niks afweet.. Tja, ik kan makkelijk de screentjes eropzetten hoor, ik heb ze nog aangezien ik ze doorgestuurd kreeg van mensen die je irritant vonden.

Je doet de aanname dat jij precies weet waar ik wel en niet van op de hoogte was of ben.
Helaas voor jou zijn alle stamzaken ook gewoon besproken in de voormalig Ontdek chat, ik ben dus prima op de hoogte van de besluiten geweest, ook in de periode dat ik niet f minder logde.
Aangezien ik gewoon wel die chat las, was ik dus perfect op de hoogte.
Tevens maakt het voor mijn mening niet uit of Yoeri het er wel of niet mee eens is, mijn mening blijft mijn mening niet waar.
Overigens weet ik wel zeker dat Yoeri Uthred ook liever niet wilde recruiten, maar heeft ook hij zich bij de meerderheid neergelegd.
Jij was prima op de hoogte maar je wist wel helemaal van niks toen je opeens terug kwam spelen, dat is wel echt bijzonder ja..

Voila, deze quote geeft precies waar je om vraagt.
Ontdek heeft geloof ik zo een 4-tal maanden in Karma gezeten.. de meest beslissende periode van de wereld dus. Ik heb altijd super nauw in contact gestaan met elk account aangezien ik samen met nog een paar zowat alles altijd wel geregeld heb qua inventarisatie etc. Ik heb jou één keer een VV zien pakken en sporadisch eens zien spammen in de chat.. Dus om dat nou een stamgenoot te noemen, zoals ik al zei kan je dan al die 10 teams van Swiper ook gewoon stamgenoten noemen.

Tjah op zulke achterlijke onzin heb zelfs ik geen antwoord.
Het feit dat je net doet of ik helemaal nooit gelogged hebt is vrij lachwekkend.
Nooit is overdreven maar om nu te doen alsof je aandeel aanzienlijk is, is ook lachwekkend. Wat jij ervoor gedaan hebt weet ik niet maar aangezien Karma een account met jullie heeft laten fuseren zodat er twee spelers bij konden komen zal dat ook niet echt geweldig geweest zijn.

Dus jij klets maar wat uit je nek op een openbaar forum en dan mag ik daar niet op reageren onder het mom van geen recht van spreken?

Gast, spoor je verder wel?
Ik klets niet uit mijn nek en gezien dat de actiefste speler en leider dit ook ondersteunt zegt al genoeg. Dat jullie met twee irrelevante clowns hier wat komen roepen en dingen van elkaar gaan liken zorgt er niet voor dat jullie posts waarde hebben hoor.

Nee ik was niet de enige, en ik heb overigens mijn mening toegelicht met de nodige nuance die jij hier uiteraard met opzet weglaat.
Ik ben mij terdege bewust van de bijdrage van Bibbox, zonder hun was jij nu nog op Machiavelli aan het klooien wss.
Oh en ik dacht dat ik zo een 6-tal gesprekjes openhad met mensen die verschrikkelijk geïrriteerd geraakten doordat jij opeens uit het niks jezelf zo kwam mengen.. My bad, je zult je nuance echt wel goed hebben laten doorblijven dan ja. Maar goed dat wij Machiavelli al gebroken hadden voor er een overeenkomst was, dat weet jij natuurlijk niet haha.

Tgoh, met achteraf wetenschap dat Rhei incapabel was om ook maar enigzins deftig aan te vallen, hoe juist waren de beslissingen dan achteraf uiteindelijk?
Voor een easy simpel wereld verloop wel, maar enige uitdaging uiteraard niet.
Wat een extreem domme opmerking.. Jij hebt die tijd niet meegemaakt en Karma is er vaak genoeg zelf bijna onderdoor gegaan. Rhei. moest uiteindelijk tegen Karma & BibBox opboksen, hoe het anders was gegaan weet niemand. Dus je hoeft zeker als inactieve speler je glazen bol niet te gaan bovenhalen en domme assumpties te maken, je post staat al vol met genoeg onzin.

Tgoh, het verhaal gaat dat ik geragequit ben vanwege de aanname van Uthred.
Dus hoezo was je niet op de hoogte?
Mijn exacte aantal inlogs schijnt nogal een issue te zijn.
Oh dus die ragequit is ook een leugen dan? Leuk dat je al je skype berichtjes gaan wissen bent, jammer dat zowat alles ooit al eens via gyazo naar elkaar verstuurd werd. :D Goede poging, blijven doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74552

Guest
Tgoh, met achteraf wetenschap dat Rhei incapabel was om ook maar enigzins deftig aan te vallen, hoe juist waren de beslissingen dan achteraf uiteindelijk?
Voor een easy simpel wereld verloop wel, maar enige uitdaging uiteraard niet.

Tgoh, het verhaal gaat dat ik geragequit ben vanwege de aanname van Uthred.
Dus hoezo was je niet op de hoogte?
Mijn exacte aantal inlogs schijnt nogal een issue te zijn.

Efkes beter je verhaaltjes met Jasey afstemmen.

Dat balletje gaat natuurlijk niet op want je kan van te voren niet weten wat de vijand gaat doen. Ik snap ook niet dat je dat dus aan haalt. Daarnaast klopt je verhaal van .Machiavelli ook niet en dat kan eigenlijk iedereen van bibbox als Karma wel bevestigen. Volgens mij heeft ook Dora nog clears geleverd voor de massa waar wij dat account braken. Sterker nog je kan gewoon nl tw stats openen om te zien dat er heel wat geedeld is van .machiavelli VOOR er een samenwerking met Bibbox kwam. Verder hoef je me ook niet te vertellen dat ik mijn verhaaltjes met Jasey moet gaan afstemmen want dat is simpelweg een onder de gordel opmerking. Ik reageer slechts op de feiten. Dat jullie hier een Bash ronde gaan houden, gaat buiten mij om maar als er onwaarheden worden geschreven over ons account Sebastian spring ik uiteraard in.
 

DeletedUser

Guest
Dat balletje gaat natuurlijk niet op want je kan van te voren niet weten wat de vijand gaat doen. Ik snap ook niet dat je dat dus aan haalt. .

Mhh, het staat er wat ongelukkig, want ik begrijp prima dat het achteraf mooi wonen is.
Maar met in het achterhoofd hoe de wereld uiteindelijk is verlopen, waren die recruits toch niet zo noodzakelijk als steeds werd of word beweerd.

Begrijp me verder ook niet verkeerd, het is wat het is ,en niemand had ook verwacht dat Rhei zonder ook maar 1 deftig offensief na de fusie met Calm ten onder ging.
Dat gezegd hebbende kan ik me geen enkele stam fusie van deze proporties heugen wat wel een dooslaand suuces was.
Eigenlijk is zo'n soort fusie al een soort van laatste poging er iets van te maken.

Nee, ik, en en de rest van Ontdek met mij was het niet eens met de aanname van Uthred destijds, maar dat het voor stambelang beter was is ook gewoon toegegeven.

Daarnaast klopt je verhaal van .Machiavelli ook niet en dat kan eigenlijk iedereen van bibbox als Karma wel bevestigen. Volgens mij heeft ook Dora nog clears geleverd voor de massa waar wij dat account braken.

Ja, hoe kan ik dat weten, ik log immers nooit ?

Ow wacht die offs op Machiavelli heb ik zelf verstuurd :O

Niet raar opkijken als er onzin over Dora de wereld ingeslingerd word dat je onzin terug krijgt eh.
Verder hoef je me ook niet te vertellen dat ik mijn verhaaltjes met Jasey moet gaan afstemmen want dat is simpelweg een onder de gordel opmerking..

Tjah ondre de gordel zeg je.
Lees effe terug, ik zie er nog wel een paar

Beetje hypocriet nietwaar.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb altijd in de leiding gezeten, dat kan jij natuurlijk moeilijk weten. Ik heb alleen de formele posts etc overgelaten aan twee personen die daar rustiger in konden blijven, ik heb steeds alles mee beslist. Niet dat ik in de leiding moet zitten om jou in verband met dit op je plaats te zetten natuurlijk.


Oh ik en @YoWhite zijn net de twee personen die echt wel een oordeel kunnen vellen over het aandeel van mensen in Karma.. Ik heb jou ooit wel één keer in de chat gehoord dat je effectief wat ging doen ja, toen heb je de VV van RUTHLESS genomen en heb je daar uiteindelijk terecht niks met gedaan
Ik moet wel zeggen dat dat hilarische praktijken gaf achteraf toen RUTHLESS het doorhad. Dat is dan ook juist de reden dat wij beiden zo fel reageren op een 'stamgenoot'.

Wow, zei je net niet iets over nuchter posten?

Het zuiden van Karma regelde de boel zelf wel, daar heeft de Karma leiding geen enkel omkijken naar gehad, buiten dat er op een geven moment ook OS van andere accounts als Dora en Diego naar Swiper moest.
Overigens heb ik de vv van Rutheless niet gepakt, die hadden wij en ik heb daar op gelogd.
Wat je overigens met hilarische praktijken bedoeld toen Ruthless het doorhad, snap ik even niet.
We hadden een vv waar een massa mee gedaan moest worden, maar aan he front stonden welgeteld 3 offs en 1 adel.
Al de rest stond 10 + uur weg, Dries en ik hebben met de offs gedaan wat kon, maar met enkel def aan het front destijds van Rank niets uithalen.
Dat Ruthless in de avond logged en dan pissed is dat we niet heel Rank 1 al hebben geadeld is wel niet echt een heel realistische gedachte.

Dat jij de laatste maand wanneer de wereld gespeeld is, opeens wat leuk komt doen en van niks afweet.. Tja, ik kan makkelijk de screentjes eropzetten hoor, ik heb ze nog aangezien ik ze doorgestuurd kreeg van mensen die je irritant vonden.

Er is een verschil in wanneer ik terug logde op Dora en wanneer ik terug in de Karma chat zat.
Oh ik hou je niet tegen hoor, post de screentjes maar

Jij was prima op de hoogte maar je wist wel helemaal van niks toen je opeens terug kwam spelen, dat is wel echt bijzonder ja...

Och je weet maar al te goed dat mijn opmerking over de BG met bibber verbreken met een knipoog was.
Gezien je nog geen minuut erna me prive aansprak.

Ontdek heeft geloof ik zo een 4-tal maanden in Karma gezeten.. de meest beslissende periode van de wereld dus. Ik heb altijd super nauw in contact gestaan met elk account aangezien ik samen met nog een paar zowat alles altijd wel geregeld heb qua inventarisatie etc. Ik heb jou één keer een VV zien pakken en sporadisch eens zien spammen in de chat.. Dus om dat nou een stamgenoot te noemen, zoals ik al zei kan je dan al die 10 teams van Swiper ook gewoon stamgenoten noemen.

Dat het voor jou zo lijkt kan prima, de algemene Karma chat was weinig informatief qua aanval en verdedigings dingen, dus daar was ik idd weinig actief.
Buiten dat hadden we de Ontdek chat nog, waar wij met het zuider clubje gewoon direct konden afstemmen.
Verders heb ik gewoon netjes OS verstuurd wanneer de vraag op het forum kwam, maar hoe graag jij jezelf ook als alziend god wezen bescouwd, zelfs jij kan niet zien aan de streep door de aanvraag wie van Dora het verstuurd heeft.
Overigens heb je de rest van de Dora spelers er ook amper gezien, dus zijn die dan ook allemaal maar pseudo stamgenoten?

Inderdaad, ik heb een hekel aan vv doen, maak ik geen geheim van.
Ik heb een redelijk drukke baan, dus alle tijd die ik over heb besteed ik dan graag in mijn eigen account.
Daarbij ben ik van mening dat jou account jou verantwoording is, en niet die van de hele stam.
Alle respect voor mensen die wel graag andermans bende op kuisen, ik krijg altijd al meteen rillingen als ik een vv krijg waar niks goed staat.

Nooit is overdreven maar om nu te doen alsof je aandeel aanzienlijk is, is ook lachwekkend. Wat jij ervoor gedaan hebt weet ik niet maar aangezien Karma een account met jullie heeft laten fuseren zodat er twee spelers bij konden komen zal dat ook niet echt geweldig geweest zijn.

Njah, dus een paar post terug was mijn aandeel nog miniem en nu zeg je dat je het eigenlijk niet weet?
Verder een dikke HAHA naar je "karma heeft jullie laten fuseren"

Ik klets niet uit mijn nek en gezien dat de actiefste speler en leider dit ook ondersteunt zegt al genoeg. Dat jullie met twee irrelevante clowns hier wat komen roepen en dingen van elkaar gaan liken zorgt er niet voor dat jullie posts waarde hebben hoor..

Tgoh, dat in jou ogen iedereen die jou mening niet deelt meteen een clown is en irrelevant is zegt al weer genoeg nietwaar.
JIJ begon met de situatie van Swiper verkeerd neer te zetten, dat er op gereageerd word is dan volgens mij volstrekt logisch.

Achteraf had ik me er helemaal niet mee moeten moeien, maar goed.

Oh en ik dacht dat ik zo een 6-tal gesprekjes openhad met mensen die verschrikkelijk geïrriteerd geraakten doordat jij opeens uit het niks jezelf zo kwam mengen.. My bad, je zult je nuance echt wel goed hebben laten doorblijven dan ja. .

Tjah, dat je zelf het intern forum niet leest kan ik nie aan doen he.
Mss beter kappen met al die denkbeeldige screens en gesprekjes, want als je nou een echte leider was had je mij daar toen op aangesproken, niet nu het je wel erg goed uitkomt.
Maar ow wacht je was geen leiding meer, of toch wel, of toch weer niet.

Wat een extreem domme opmerking.. Jij hebt die tijd niet meegemaakt en Karma is er vaak genoeg zelf bijna onderdoor gegaan. Rhei. moest uiteindelijk tegen Karma & BibBox opboksen, hoe het anders was gegaan weet niemand. Dus je hoeft zeker als inactieve speler je glazen bol niet te gaan bovenhalen en domme assumpties te maken, je post staat al vol met genoeg onzin.

Zoals ik al in de post met Andries aangaf, het staat er vrij beroerd.

Oh dus die ragequit is ook een leugen dan? Leuk dat je al je skype berichtjes gaan wissen bent, jammer dat zowat alles ooit al eens via gyazo naar elkaar verstuurd werd. :D Goede poging, blijven doen.

Dat ik rond de kerst periode niet zou loggen was al bekend toen wij begonnen aan w50.
Een chatleave zegt verder niks.

Overigens geen idee wat je kletst over skype berichten wissen, het enige bericht wat ik op skype heb verwijdert de afgelopen week was een verkeerd gepost aanvalsreport.
Maar doe vooral voort.
 

DeletedUser74552

Guest
Mhh, het staat er wat ongelukkig, want ik begrijp prima dat het achteraf mooi wonen is.
Maar met in het achterhoofd hoe de wereld uiteindelijk is verlopen, waren die recruits toch niet zo noodzakelijk als steeds werd of word beweerd.
Begrijp me verder ook niet verkeerd, het is wat het is ,en niemand had ook verwacht dat Rhei zonder ook maar 1 deftig offensief na de fusie met Calm ten onder ging.
Dat gezegd hebbende kan ik me geen enkele stam fusie van deze proporties heugen wat wel een dooslaand suuces was.
Eigenlijk is zo'n soort fusie al een soort van laatste poging er iets van te maken.
Nee, ik, en en de rest van Ontdek met mij was het niet eens met de aanname van Uthred destijds, maar dat het voor stambelang beter was is ook gewoon toegegeven.
Ja, hoe kan ik dat weten, ik log immers nooit ?
Ow wacht die offs op Machiavelli heb ik zelf verstuurd :O
Niet raar opkijken als er onzin over Dora de wereld ingeslingerd word dat je onzin terug krijgt eh.
Tjah ondre de gordel zeg je.
Lees effe terug, ik zie er nog wel een paar
Beetje hypocriet nietwaar.

Uiteraard, denk ik dat als Rhei wel een fatsoenlijk tegen offensief had geleverd die recruits zeker niet slecht waren. Ik denk bijvoorbeeld aan Olacy die al moeite heeft om op een ''gebroken'' contradistinctions door te pakken(vanwege activiteit gebrek), zou dan eerst nog door Uhtred heen moeten zijn gegaan. En dan zelfs als steff helemaal niks zou voorstellen (wat ik niet denk.) zou er nog een def bunker van Little me staan. Dit zou echt zeker wel negatieve gevolgen hebben voor Karma. Juist door die 2 recruits hadden we 3 fronten waar we onze aandacht over konden verdelen. Daarnaast heb je nog het kwantitatief verschil dat dan toch zo een 5m groter zou zijn geweest. Ik weet dat jullie het niet super vonden maar het deden in stambelang. Vandaar dat ik het een mosterd na de maaltijd verhaal vind. Nergens voor nodig om dit weer aan te halen en volgens mij heb ik je toen ook niet gehoord dus waarom nu wel. Het resultaat is ook uiteindelijk positief dus het lijkt me dat er dan al helemaal niks te klagen valt.

Oke dat van .Machiavelli is dus onzin. Volgens mij heb ik nooit onzin over dora verkocht sterker nog als je mijn einde wereld awards leest staat Dora daar bij beste speler :p. En onder de gordel posten doe ik al helemaal niet aan. Volgens mij kan je me dus wat dat betreft ook niet hypocriet noemen. Zoals eerder gezegd probeer ik het echt bij de feiten te houden.
 

DeletedUser73904

Guest
Uiteraard, denk ik dat als Rhei wel een fatsoenlijk tegen offensief had geleverd die recruits zeker niet slecht waren. Ik denk bijvoorbeeld aan Olacy die al moeite heeft om op een ''gebroken'' contradistinctions door te pakken(vanwege activiteit gebrek), zou dan eerst nog door Uhtred heen moeten zijn gegaan. En dan zelfs als steff helemaal niks zou voorstellen (wat ik niet denk.) zou er nog een def bunker van Little me staan. Dit zou echt zeker wel negatieve gevolgen hebben voor Karma. Juist door die 2 recruits hadden we 3 fronten waar we onze aandacht over konden verdelen. Daarnaast heb je nog het kwantitatief verschil dat dan toch zo een 5m groter zou zijn geweest. Ik weet dat jullie het niet super vonden maar het deden in stambelang. Vandaar dat ik het een mosterd na de maaltijd verhaal vind. Nergens voor nodig om dit weer aan te halen en volgens mij heb ik je toen ook niet gehoord dus waarom nu wel. Het resultaat is ook uiteindelijk positief dus het lijkt me dat er dan al helemaal niks te klagen valt.

Oke dat van .Machiavelli is dus onzin. Volgens mij heb ik nooit onzin over dora verkocht sterker nog als je mijn einde wereld awards leest staat Dora daar bij beste speler :p. En onder de gordel posten doe ik al helemaal niet aan. Volgens mij kan je me dus wat dat betreft ook niet hypocriet noemen. Zoals eerder gezegd probeer ik het echt bij de feiten te houden.

En ook al is dat wel zo, dan compenseer ik dat gelukkig weer :)
 
Reactiescore
974
Dat jij de laatste maand wanneer de wereld gespeeld is, opeens wat leuk komt doen en van niks afweet.. Tja, ik kan makkelijk de screentjes eropzetten hoor, ik heb ze nog aangezien ik ze doorgestuurd kreeg van mensen die je irritant vonden.

Dat is bullshit, er is slechts een extreem korte (vooraf aangekondigde) periode geweest dat Amokro niet actief was op Dora en daarbij is Amokro de meest fundamentele speler van Dora gebleken tot het einde.
 

DeletedUser3435

Guest
Wow, zei je net niet iets over nuchter posten?

Het zuiden van Karma regelde de boel zelf wel, daar heeft de Karma leiding geen enkel omkijken naar gehad, buiten dat er op een geven moment ook OS van andere accounts als Dora en Diego naar Swiper moest.
Overigens heb ik de vv van Rutheless niet gepakt, die hadden wij en ik heb daar op gelogd.
Wat je overigens met hilarische praktijken bedoeld toen Ruthless het doorhad, snap ik even niet.
We hadden een vv waar een massa mee gedaan moest worden, maar aan he front stonden welgeteld 3 offs en 1 adel.
Al de rest stond 10 + uur weg, Dries en ik hebben met de offs gedaan wat kon, maar met enkel def aan het front destijds van Rank niets uithalen.
Dat Ruthless in de avond logged en dan pissed is dat we niet heel Rank 1 al hebben geadeld is wel niet echt een heel realistische gedachte.
Ja ik zei iets over nuchter posten, ik denk dat jouw zinnen niet meer zouden kunnen botsen dan in je vorige post. Haha het zuiden regelde de boel zelf, ben je nu echt doodserieus? Dit is de zoveelste indicatie dat jij eigenlijk gewoon totaal niet op de hoogte bent van de situatie van Karma. Er waren maar een paar personen die elke dag op zoek gingen naar een team voor Swiper The Fox hoor, toen hoorde ik jou niet. Er zijn maar een paar mensen die talloze gesprekken gingen aangaan met random spelers en zelfs het AF gingen afgaan om spelers te zoeken voor zowel het zuiden als het noorden, toen hoorde ik jou ook niet. De deff inventarisiatie werd ook door een paar spelers gedaan, die was ook van toepassing op het zuiden. Zo kan ik nog talloze voorbeelden geven.. Jij kan deze niet bevestigen noch ontkrachten aangezien jij daar gewoon geen weet van hebt.

Jij hebt de VV van Ruthless niet gepakt maar je had hem wel en bent daar op gelogged. Ehm ja, oké. Met die hilarische praktijken bedoel ik dat jij werd uitgemaakt door RUTHLESS dat je een noob was, wat in dat geval natuurlijk wel compleet debiel was. Ja laat dat nu net het verschil zijn tussen mensen die ik een pluim wil geven voor W50 en mensen die zich buiten 'mogelijk' wisselend actievere periodes op hun eigen account eigenlijk vrijwel niks gedaan hebben. Bovendien kan je jullie account echt niet over één kam scheren hoor, andere spelers op je account hebben heeeel wat meer op zich genomen.

Njah, dus een paar post terug was mijn aandeel nog miniem en nu zeg je dat je het eigenlijk niet weet?
Verder een dikke HAHA naar je "karma heeft jullie laten fuseren"
Ik en @YoWhite kunnen wel goed inschatten wat je aandeel is 'sinds' Dora in Karma zit hoor. Wat jij daarvoor uitgestoken zou hebben weet ik niet en daar spreek ik me dus ook niet over uit. Ik zal het anders verwoorden, SBI moest weg en Dora zocht '2' nieuwe spelers. Dus oftewel is actief zijn in jouw ogen iets heel anders als bij mij oftewel was er gewoon te weinig activiteit. S. & D. hebben trouwens altijd hun aandeel gehad op belangrijkere momenten zoals bv Icetubbie die onder aanval lag etc.

Er is een verschil in wanneer ik terug logde op Dora en wanneer ik terug in de Karma chat zat.
Oh ik hou je niet tegen hoor, post de screentjes maar
Kan ik prima inkomen, blijft alleen zo dat je aandeel voor de stam dus enorm klein is. Het gaat er mij ook totaal niet om dat ik jouw bijdrage bij Dora wil minimaliseren want dit kan ik toch niet bekrachtigen. Al zou je bijdrage miniem geweest zijn dan zouden je medespelers je nog niet afvallen.. Wat natuurlijk normaal is. Het gaat er mij om dat jij nog steeds zo autoritair wilt overkomen en je steeds met alles wilt moeien waar dat jij eigenlijk compleet buiten de kwestie valt. Ik en Andries weten beter dan wie dan ook wat een ramp Swiper The Fox was, jouw geliefkoosde DeJoey erkende dit ook meerdere malen in de leiderschat. Wij hebben er meer tijd en moeite ingestoken dan wie dan ook om er een team op te krijgen en moest dit een leuk account zijn was dit echt wel eerder gelukt. Omdat dit in het begin echt gewoon niet werkte hebben wij een medespeler van Sebastian De Belalcazar eropgezet zodat die het account actief zou houden en de VV zou kunnen afgeven wanneer dit nodig was. Dat een speler zoals jijzelf, met jouw bijdrage op je eigen account daarbuiten gelaten, zich dan gaat mengen in een discussie waar jij totaal buitenstaat.. Daar kan ik echt totaal niet inkomen hoor.

Bovendien ben ik een storende factor in de chat omdat ik altijd zeg wat ik denk en geen blad voor mijn mond neem. Jij bent een storende factor omdat niemand jou hoorde toen er iets moest gebeuren maar dat je nog steeds denkt dat je een bepaalde autoriteit hebt binnen de stam. Het enigste wat eruit kwam in die stamchat waren gefrustreerde en/of kinderachtige opmerkingen om mij of iemand anders op zijn paard te jagen. Ik heb er keer na keer gewoon lacherig op gereageerd omdat ik wel weet hoe jij ongeveer in elkaar zit. Maar om dan nu op het AF dan ook nog zonder schaamte gewoon je aandeel komen maximaliseren, wauw dat slaat wel echt alles hoor.

Och je weet maar al te goed dat mijn opmerking over de BG met bibber verbreken met een knipoog was.
Gezien je nog geen minuut erna me prive aansprak.
Ja omdat ik verschillende gesprekken had met personen die zich enorm aan het storen waren aan jou. Zoals ik al zei, zoiets is grappig als het komt van iemand die recht in zijn schoenen staat en/of geliefd is, deze opmerkingen waren gewoon compleet misplaatst.

Dat het voor jou zo lijkt kan prima, de algemene Karma chat was weinig informatief qua aanval en verdedigings dingen, dus daar was ik idd weinig actief.
Buiten dat hadden we de Ontdek chat nog, waar wij met het zuider clubje gewoon direct konden afstemmen.
Verders heb ik gewoon netjes OS verstuurd wanneer de vraag op het forum kwam, maar hoe graag jij jezelf ook als alziend god wezen bescouwd, zelfs jij kan niet zien aan de streep door de aanvraag wie van Dora het verstuurd heeft.
Overigens heb je de rest van de Dora spelers er ook amper gezien, dus zijn die dan ook allemaal maar pseudo stamgenoten?
De Karma chat was vooral informatief ivm aanvallen en deffen, bijna alle potentiele massatargets zijn daar besproken en alle VV werd daar ook geregeld. Oh en in die Ontdek chat heb je het er nooit over gehad dat jullie voor één van die drie accounts misschien eens wat zouden moeten doen? Ik heb verschillende zaken privé gecoördineerd met Dora hoor, daar ben ik perfect van op de hoogte van wie deze verstuurd heeft. Maar zoals ik al zei ga ik je persoonlijke bijdrage aan je eigen account erbuiten laten.

Inderdaad, ik heb een hekel aan vv doen, maak ik geen geheim van.
Ik heb een redelijk drukke baan, dus alle tijd die ik over heb besteed ik dan graag in mijn eigen account.
Daarbij ben ik van mening dat jou account jou verantwoording is, en niet die van de hele stam.
Alle respect voor mensen die wel graag andermans bende op kuisen, ik krijg altijd al meteen rillingen als ik een vv krijg waar niks goed staat.
Ik snap dat je een baan hebt maar dat hebben ik en veel andere mensen ook. Ja je hebt een hekel aan VV doen en ieder zijn account is zijn eigen verantwoordelijkheid, dus in andere woorden zou Karma het geen maand overleefd hebben moest de stam volzitten met spelers zoals jijzelf. Maar ik vraag me gewoon één dingetje af.. wie ben jij om hier en in de chat je mening zo autoritairte te komen verkondigen? Omdat je al lang TW'd of? Een paar spelers hebben enorm veel uren verspild (ja TW is tijdsverspilling) en hebben nu uiteindelijk samen toch een resultaat neergezet op deze wereld door hun inspanningen. Dat doe je helaas niet alleen met je eigen account.. Ere wie ere toekomt.

Tgoh, dat in jou ogen iedereen die jou mening niet deelt meteen een clown is en irrelevant is zegt al weer genoeg nietwaar.
JIJ begon met de situatie van Swiper verkeerd neer te zetten, dat er op gereageerd word is dan volgens mij volstrekt logisch.

Achteraf had ik me er helemaal niet mee moeten moeien, maar goed.
Dat zeg ik niet, ik verwoord het ook beter hierboven denk ik. Maar jullie roepen wel met zijn drietjes dat ik Swiper fout neerzet maar willen jullie ook even zeggen wat ik dan fout zeg? 'Niet waar, niet waar!!!!'.. Einde beargumentatie.

Tjah, dat je zelf het intern forum niet leest kan ik nie aan doen he.
Mss beter kappen met al die denkbeeldige screens en gesprekjes, want als je nou een echte leider was had je mij daar toen op aangesproken, niet nu het je wel erg goed uitkomt.
Maar ow wacht je was geen leiding meer, of toch wel, of toch weer niet.
Ik heb in samenspraak besloten om geen screentjes te plaatsen aangezien ik daarmee sommige mensen hun vertrouwen zou beschamen en ik de sfeer nog intact wil houden in hoeverre dat mogelijk is met jou in de chat. Ik heb trouwens een maandje na het joinen van Ontdek de taak als 'kleuterleider' overgegeven aan @YoWhite haha, omdat ik het beu was en ik er helemaal gek van werd. Ik weet trouwens al langer hoe dat jij in elkaar zit en ik voel er weinig voor om onnodig commotie te starten aangezien dat dat altijd je doel is. Laten we zeggen dat ik steeds meer leiding geweest ben dan dat jij dat ooit geweest bent, dat is voldoende toch?

Dat ik rond de kerst periode niet zou loggen was al bekend toen wij begonnen aan w50.
Een chatleave zegt verder niks.

Overigens geen idee wat je kletst over skype berichten wissen, het enige bericht wat ik op skype heb verwijdert de afgelopen week was een verkeerd gepost aanvalsreport.
Maar doe vooral voort.
Doet er niet toe of dat al dan niet bekend was, jij hoeft over die periode gewoon geen assumpties te maken aangezien je (ja ik herhaal het nog eens) van niks weet. Oh die chatleave sprak boekdelen hoor.. Jij bent altijd zo snel in mensen te beoordelen op hun gedrag maar terwijl een man op jouw leeftijd wel beter zou moeten weten, heb je je toen als een ongestelde kleuter voorgedaan. Veel mensen hadden aanvankelijk een probleem met Uhtred omdat ze het AF en IG niet gescheiden kunnen houden maar het AF stond aan de andere kant wel vol dat het zo een goede stamspelers waren. Ik ben blij dat we ze toegelaten hebben en ik zou er geen probleem met hebben om nog een wereld met ze te spelen.

Dat is bullshit, er is slechts een extreem korte (vooraf aangekondigde) periode geweest dat Amokro niet actief was op Dora en daarbij is Amokro de meest fundamentele speler van Dora gebleken tot het einde.
Het is ten eerste al zeker geen korte periode, het was de belangrijkste periode van W50 in hoeverre er ooit een belangrijke periode geweest is. Ten tweede kan jij al helemaaaaal niet weten wie of wat de meest fundamentele spelers waren op W50, dus dat is pas echte bullshit. Ten derde gaat je privé altijd voor aangezien het maar een spelletje blijft en valt hem dat dus ook niet te verwijten, wat wel anders kan is denken dat hij bergen verzet heeft.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73904

Guest
Volgens mij hebben wij wel aangetoond juist het AF en IG gescheiden te kunnen houden trouwens, aangezien wij op het AF niet echt een serieuze reputatie hebben en iedereen IG wel bang voor ons is als account.
 
Reactiescore
1.075
stop met zuipen henri
 

DeletedUser77947

Guest
Heb ik zo'n indruk gemaakt op vele van jullie? :p

Karma gefeliciteerd met de overwinning. DM strijders,klasse gedaan.
 

DeletedUser73904

Guest
Je hebt het in korte tijd voor elkaar gekregen om door vrijwel iedereen gezien te worden als grootste idioot die op deze wereld speelde. Dus ja, klasse gedaan
 
Bovenaan