A Paroxysm of Guilt vs KingDonkeykong

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
3.584
Bo, het is kerstmis er bestaat een kans sommige mensen, ik noem geen namen het groot licht hebben gezien en fouten van het verleden eindelijk bereid zijn los te laten om met een zuiver geweten de toekomst tegemoet te gaan.


c35d252709fe846ff63ee614e2a9e643.png


Dit is een deel van het gesprek KDK doorgestuurd kreeg voor de stab had plaats gevonden. In de rode kaders zien we dat er een NAP is afgesproken. In de blauwe kader zien we duidelijk dat het team Swordrage de NAP gaat bespreken met zijn team. Vervolgens zien we in de groene kader nog eens een verwijzing het een serieus NAP aanbod is doordat ik zeg wij van Apog geen inc's verwachten tot wij een antwoord hebben gekregen voor al dan wel of niet een NAP.

070cab89642ca873288b6b0c20637108.png


KDK vind op basis van bovenstaand PM gesprek niet dat er sprake is van een NAP zoals je in de blauwe kader kan lezen. Let vooral nog eens op de tijd van de PM dat dateert van enkele dagen geleden toen ik Sword nog eens sprak.

eb5cfa758fad309fb94bca5173acce3a.png


Er is dus geen sprake van een NAP want er was geen opzeg afgesproken dat is blijkbaar nodig om een NAP officieel te maken volgens Jus soli.

cee86ba9eecb64d9d1fc926e7cb9a43d.png


Dit komt uit een post van Jus soli. ChuChu heeft KDK gestabt want hij heeft zich niet aan de GAP gehouden (waar is de opzeg? waar word het woord GAP in de mond genomen?). Dus mijn afspraak van de NAP was geen NAP want er was geen opzeg afgesproken maar dit is blijkbaar 'bewijs' zoals hij het zelf zegt van een officiële GAP. Veel hypocrieter kan het al niet meer worden.

Dat laatste buiten beschouwing gelaten, gaan we nog heel kort verder op het feit ik geen NAP heb afgesloten met Sword omdat er geen opzeg is afgesproken. Maar iets later gebeurde dit:

0b63641d4139f92759779911656a626c.png


Sword stuurt naar Apog dat de NAP is afgelopen en zoals je in de blauwe kader ziet staan moest hij dit schrijven van KDK. Dus wat stellen we vast? KDK vind het geen NAP omdat er geen opzeg is afgesproken, maar geeft Sword wel de opdracht de NAP te laten stopzetten.

M.a.w Jus soli heeft zijn aller best gedaan zich eruit te lullen (met een verhaal dat nergens op slaat + hypocriet is) en alsnog word hij betrapt op liegen.

Nogmaals, Jus soli, je kan niet zeggen je niet op de hoogte was van de NAP (heb ik aangetoond), je kan ook niet zeggen je het geen NAP vond want je gaf Swordrage de opdracht mee te delen de NAP gedaan was (heb ik aangetoond).

Jus soli is medeplichtig voor het bewust goedkeuren van een zwart op witte stab.


Aan iedereen, bedankt voor het te lezen en voor de mensen die niet weten hoe dit alles is afgelopen, Apog edelde uiteindelijk KDK en won de strijd op alle gebied.

d649f3f363f71b15f15a9592c9ae8604.png
So i did! :D

@Mods, slotje :)
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487871837

Guest
Op verzoek van Jannes; val hem maar aan als je nog wil reageren maar dat niet kan!
 

DeletedUser78975

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2018 het meeste van zichzelf laten zien?
Rank 1: Savior, al vrij snel massa gekregen in de start, was niet heel makkelijk dus goed uitgekomen, verder de rots in de branding en kar trekker van Gods door blijvende druk te zetten op MP en vrijgevig in zowel def als off voor stamgenoten te helpen (d.m.v het snipen van edels vanuit hun eigen acc) tevens nooit het kopje laten hangen (karakter vertoond).
Rank 2: GK, Erg actief team waar MP zich aan kon optrekken, vrijwel zonder al te veel hulp winsten geboekt op Gods en toch wel sterk aangevallen, niet zozeer in tactiek maar vooral op activiteit (hele nachten door) wat zijn vruchten wel heeft afgeworpen.
Rank 3: ALW, Gelijkaardig als met GK, goed solo zijn plan getrokken en de tegenstander lange tijd bezig gehouden met het nodige succes, daar bovenop altijd blijven groeien en behulpzaam.

Wie was dé flopspeler van 2018? Wie is jou het meeste tegengevallen?
Rank 1: Cali, Was al snel pp boost en heel groot acc (tijdje rang 2 gestaan geloof ik?) maar nooit enige kwaliteit laten zien. Zijn bijdrage op deze wereld had oneindig groot kunnen zijn maar het tegenovergestelde is de werkelijkheid geworden. Vervolgens verdwenen als een MH370 vliegtuig dat over de oceaan vliegt.
Rank 2: Sophia, 2x pp boost gedaan, bij de start en de restart. In beide gevallen toch wel zwaar gefaald.
Rank 3: Morgen Weedman, Ondanks interne 'ruzie' tussen co's, hun toch wel makkelijk laten kennen op niet eens een serieuze aanval. Ze zaten samen met Cali op de MH370.


Verdediger van het Jaar: Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
Rank 1: Sick Minds, Constante druk krijgen al dan niet zo serieus het dodge en def werk moet toch elke dag maar weer gedaan worden. Dit acc is 1 van de weinige geen steken heeft laten vallen in dergelijke situatie, knap teamwork!
Rank 2: Cactus, Deed het goed tegen een overmacht als Dejavu zonder al te veel hulp van stammen.
Rank 3: ChuChu, Aaron heeft zijn best gedaan op ChuChu en ondanks soms redelijk wat verliezen en fouten van vv'rs, niet gaan quiten maar blijven doorgaan voor zijn account en de stam. Een gegeven we ook niet al te snel meer zien.


Aanvaller van het Jaar: Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
Rank 1: ALW, Vaak solo te werk gegaan op verschillende accounts met de nodigen succes'n ondanks de ook wel matige tegenstanders die soms toch wel de nodige lading def hadden staan.
Rank 2: GK, Ook vaak solo te werk gegaan en erg bedreven aangevallen op ChuChu, nachten achter elkaar elk uur zitten aanvallen is redelijk vermoeiend :s
Rank 3: Savior, Clears laten lopen voor de stam en vaak de tellers hoog gehouden om ademruimte te geven voor accounts als Repel.


Meest Veelbelovende Speler van 2018: Met welke speler moeten in 2019 serieus rekening mee houden?
Rank 1: Irrelevant /
Rank 2: Irrelevant /
Rank 3: Irrelevant /



Welke speler heeft jou in 2018 het meest verrast?
Rank 1: ChuChu, Ik had niet zo'n hoge pet op van Aaron maar dat beeld is volledig veranderd. Kwam op w58 over als iemand die nogal snel opgeeft en waar je niet op kan vertrouwen. Het tegendeel is gebleken, Jannes ik sta om 6 uur op om voorruit te werken heb ik stuk of 5-6x gehoord in onze korte periode we samenspeelde en elke keer was die er ook effectief om dat uur en deed hij wat hij gezegd had te doen. Ook in de periode daarvoor toen ChuChu veel dorpen verloor niet gestopt maar blijven spelen.
Rank 2: GK, Ik had ze redelijk zitten kwa kracht als account zijnde maar het oversteeg toch nog mijn al goede verwachtingen.
Rank 3: ALW, Toen ik in het begin nog speelde op Apog voordat ik stopte dacht ik echt, ALW word zo'n erg lelijk rim account dat def gaat leveren en voor het overige gaat dit account geen bijdrage leveren aan de wereld. Maar heeft een jump gemaakt en daar nog aardig wat mee bereikt.


Forumposter van het Jaar: Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste onntopic posts of was simpelweg de beste?
Rank 1: Slizz, Goede, leuke en altijd inhoudelijk op de discussie postende post's ^^
Rank 2: Single Malt, The same, maar minder aanwezig geweest op het AF en ook iets langdradigere post's.
Rank 3: Serratus Anterior, Niemand die hem nog zal kennen, maar ik kon wel lachen om zijn post's in de start van de wereld en daarbovenop ook nog de nodige nuttige opmerkingen.


AF wannabe van het jaar: Wie had dit jaar de meest onzinnige/idiote/gestoorde posts of was simpelweg een verschrikking voor ons als AF lezer?
Rank 1: Jus soli, Hypocriet met een enorm groot zelfbeeld en zich toch echt wel laten kennen,... teleurstellend.
Rank 2: Pimsie, Ik ben zoooo goed! Ben beste speeeeler van deze weeeereld! Ik snaaaap nieeet waarom iedereen zo fel achter loooopt! U post's raken mij echt nieeeet! IDC wat jiiij van mijjjj vind! Je praat BS! Je bent dEbiEl! ect ect enorm grote bijdrage geleverd op het AF :)
Rank 3: Nyade, Hypocriet 'ik wil een uitdaging deze wereld (joined Dejavu) en heb een hele mb stam die ik tegen elkaar opzet zodat ik ze 1 voor 1 makkelijk kan edelen, vervolgens als er strijd dreigt te komen verdwijn ik weeral eens'


Welke speler was volgens jou de beste stamspeler van 2018?
Rank 1: ALW, Luuk heeft veel vv's gedraaid.
Rank 2: Beil, Jeremy heeft ook veel vv's gedraaid.
Rank 3: ChuChu, Aaron heeft ook veel vv's gedraaid.


Stumper van het Jaar: Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad of was volgens jou nou een verschrikkelijke stabber?
Rank 1: Apog, 'vanwege pech' al mijn doelstellingen waarmee ik de intentie had te beginnen zijn gefaald. Zoals geen leider worden (werd gedwongen stam te maken om KDK te bekampen tegen men goesting), doordat mijn innerlijke drang om topic's op het AF te maken over nuups tot zijn uiting kwam omdat ik zo'n nuup als KDK tegenkwam waardoor mijn anonimiteit weg was (doelstelling 2 ook al gefaald). De pech dat iemand waartegen ik niet wou spelen (niet tw gerelateerd) bij mijn vijand zat wat voor een irritante situatie zorgde en nog wel zo van die dingen waar ik weinig vat op kon hebben die gefaald zijn, hebben o.a uiteindelijk samen met nog externe zaken gezorgd ik destijds gestopt ben op Apog.
Rank 2: Doske, 'Gebrek aan skills' Zowel mondig op het AF als ingame.
Rank 3: KDK, 'Verschrikkelijke toelater van stabs' Super harde PP boost, super overmacht, misbruik maken van iemand die gaat stabben, wangedrag op het AF, blablabla en nog afgaan als een gieter! Dan ben je een aardige stumper zou ik zo zeggen :p



Beetje Gods getint i know, weet weinig af van MP. Sluit niet uit de nominaties her en der beter konden (wil overal over debatteren) maar heb toch wel de hele midgame van de wereld gemist, enig begrip daarvoor zou wel op zijn plaats zijn! Gelukkig nieuwjaar :)
Je had beter geen lijst kunnen maken 80% van de inhoud komt overeen met de heersende mening van de AF gangers. Niks speciaals dus, maar laten we het erop houden dat participeren goed is ;)

Btw, citeer je jezelf in je lijst? Op een malloot van W59 die de stam Chill. kapot maakte zul je geen een speler vinden met wie ik samen heb gespeeld die mij als hypocriet of wat dan ook kwalificeert, integendeel. Dat jij dat doet aan de hand van mijn optreden op het AF in onze discussie laat mij voor de rest koud. Ik ben in onze discussie altijd eerlijk geweest en ben zelf zo gek geweest om een externe partij toegang te verschaffen tot het account om jouw vuile leugens te ontkrachten. Dat SR heeft gestabt is achteraf erkent nadat het bericht dat naar ChuChuu was verstuurd uiteindelijk ook door SR naar ons werd verstuurd. Alleen in dat bericht stond zwart op wit de intentie van SR om te stabben. In de correspondentie tussen SR en KDK is dat nooit en te nimmer benoemd. Je kunt nu weer dom gaan lullen over dat er een BG was, maar mijn standpunt daarover heb ik herhaaldelijk toegelicht. Wanneer de essentialia daarin ontbreken ben ik van mening dat er niet gesproken kan worden van een BG maar zijn de partijen in onderhandeling. De wil is er maar de elementaire aspecten om een BG te bezegelen ontbraken. Omdat jij nogal wat hersencellen tekort komt en de vergelijking durft te trekken met de GAP, zal ik je het verschil uitleggen met de GAP welke wel bestond tussen KDK en ChuChuu en de BG die mijns inziens niet bestond. De essentiële onderdelen van een GAP is dat de betrokken partijen bekend moeten zijn, wie het doelwit is en de datum en het tijdstip waarop de aanvallen gepland staan bekend zijn. Aan al deze aspecten was voldaan. Als jij dan als een onnozele gaat stellen dat de afkorting GAP niet is gebruikt en daarom er geen sprake kan zijn van een GAP ben je nog dommer dan ik dacht. We kunnen dus concluderen dat jij net zo hypocriet bent en een stab hebt gestimuleerd, want jij was degene die ChuChuu uiteindelijk zo ver heeft gekregen om te stabben. De wijze waarop is daarbij ook van belang: tot op het laatste moment en zelfs ná de aanvallen deed ChuChuu alsof hij mee deed met het plan. Dan handel je volgens mij wel willens en wetens. Kortom, de pot verwijt de ketel dat die zwart ziet.

Nu zul je vast stellen dat een 'stabber stabben wel is toegestaan'. Maar voor een moraalridder van jouw kaliber dien je te allen tijde zuiver te handelen. Dat heb jij nagelaten, sterker nog jij gooide al je morele normen en waarden, waar jij zogenaamd o zo veel waarden aan hecht, weg om je eigen hachje te redden. Daarbij komt dat je slechts sterke vermoeden maar zeer zeker nog geen uitsluitend bewijs had van een stab door KDK. Want waarop handelde jij? Berichten die jij van SR hebt ontvangen en ChuChuu en waarin er vermoedelijk een kans bestond dat er sprake zou zijn van een stab. Nou dat vermoeden was bij jou al snel beantwoord met een oordeel.

Fijne avond, Janusje! (en alvast succes met je uitgebreide repliek, waar geen hond op zit te wachten :D:rolleyes:)
 

DeletedUser58227

Guest
Zou het je lukken om ook eens zonder persoonlijke aanvallen en beledigingen een berichtje te typen?
 

Deleted User - 487925159

Guest
Als jullie nu elkaar eens negeren, dat zou positief zijn voor de algemene AF lezer pfff
 

DeletedUser78975

Guest
Zou het je lukken om ook eens zonder persoonlijke aanvallen en beledigingen een berichtje te typen?
Ik pas me graag aan aan de stijl van mijn wederpartij, ervaring leert dat de boodschap dan meestal beter binnenkomt. Bovendien ben je echt de laatste persoon die over iemands schrijfstijl mag vallen, ik zou zeggen lees je eigen berichten erop na... hypocriet much...
 
Reactiescore
3.584
Je had beter geen lijst kunnen maken 80% van de inhoud komt overeen met de heersende mening van de AF gangers. Niks speciaals dus, maar laten we het erop houden dat participeren goed is ;)

Ik zal even kort uitleggen hoe de wereld in elkaar steekt. Je hebt een klein groepje spelers die er bovenuit steken dat is de 80% waarover jij het hebt al dan niet komen ze wel in andere volgorders van 1-3. De overige 20% is eigen mening en vooral ondervindingen die jij rond je account hebt mee gemaakt. Dat maakt dat het grootste gedeelte van de lijstjes altijd op elkaar zullen lijken maar en toch altijd enige variatie in zal zitten. Welkom op het golden awards topic. Nu dit gezegd te hebben heeft ondanks je kritiek ook mijn lijstje zijn bijdrage aan dit topic en de puntentelling die daarop volgt. Dat ik het beter niet kon maken zou ik dus afdoen als een misplaatste opmerking.

Daarbij komt kijken ik ver na de DL mijn lijstje gepost hebt (met goedkeuring van de jury) en onder lichte druk van sommige mensen ik er dus toch maar eentje gemaakt heb. Het is dus niet zo ik hier eens even met HET lijstje wou uitpakken moest je dat denken.

Btw, citeer je jezelf in je lijst? Op een malloot van W59 die de stam Chill. kapot maakte zul je geen een speler vinden met wie ik samen heb gespeeld die mij als hypocriet of wat dan ook kwalificeert, integendeel. Dat jij dat doet aan de hand van mijn optreden op het AF in onze discussie laat mij voor de rest koud. Ik ben in onze discussie altijd eerlijk geweest en ben zelf zo gek geweest om een externe partij toegang te verschaffen tot het account om jouw vuile leugens te ontkrachten. Dat SR heeft gestabt is achteraf erkent nadat het bericht dat naar ChuChuu was verstuurd uiteindelijk ook door SR naar ons werd verstuurd. Alleen in dat bericht stond zwart op wit de intentie van SR om te stabben. In de correspondentie tussen SR en KDK is dat nooit en te nimmer benoemd. Je kunt nu weer dom gaan lullen over dat er een BG was, maar mijn standpunt daarover heb ik herhaaldelijk toegelicht. Wanneer de essentialia daarin ontbreken ben ik van mening dat er niet gesproken kan worden van een BG maar zijn de partijen in onderhandeling. De wil is er maar de elementaire aspecten om een BG te bezegelen ontbraken. Omdat jij nogal wat hersencellen tekort komt en de vergelijking durft te trekken met de GAP, zal ik je het verschil uitleggen met de GAP welke wel bestond tussen KDK en ChuChuu en de BG die mijns inziens niet bestond. De essentiële onderdelen van een GAP is dat de betrokken partijen bekend moeten zijn, wie het doelwit is en de datum en het tijdstip waarop de aanvallen gepland staan bekend zijn. Aan al deze aspecten was voldaan. Als jij dan als een onnozele gaat stellen dat de afkorting GAP niet is gebruikt en daarom er geen sprake kan zijn van een GAP ben je nog dommer dan ik dacht. We kunnen dus concluderen dat jij net zo hypocriet bent en een stab hebt gestimuleerd, want jij was degene die ChuChuu uiteindelijk zo ver heeft gekregen om te stabben. De wijze waarop is daarbij ook van belang: tot op het laatste moment en zelfs ná de aanvallen deed ChuChuu alsof hij mee deed met het plan. Dan handel je volgens mij wel willens en wetens. Kortom, de pot verwijt de ketel dat die zwart ziet.

Nu zul je vast stellen dat een 'stabber stabben wel is toegestaan'. Maar voor een moraalridder van jouw kaliber dien je te allen tijde zuiver te handelen. Dat heb jij nagelaten, sterker nog jij gooide al je morele normen en waarden, waar jij zogenaamd o zo veel waarden aan hecht, weg om je eigen hachje te redden. Daarbij komt dat je slechts sterke vermoeden maar zeer zeker nog geen uitsluitend bewijs had van een stab door KDK. Want waarop handelde jij? Berichten die jij van SR hebt ontvangen en ChuChuu en waarin er vermoedelijk een kans bestond dat er sprake zou zijn van een stab. Nou dat vermoeden was bij jou al snel beantwoord met een oordeel.

0d10b3f5fee4ec6672585eb0dc5728c3.png

Fijne avond, Janusje! (en alvast succes met je uitgebreide repliek, waar geen hond op zit te wachten :D:rolleyes:)

Over honden gesproken: ZIT, BLIJF, WEES BRAAF en kijk in de spoiler hieronder!

43f5a869e8487398cfa7a563db479ee0.png

JK.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78975

Guest
Gelukje dat mensen anders wel graag jouw posts lezen :rolleyes:
Nooit gesteld, in tegenstelling tot Jannes. Bedankt voor jouw waardevolle opmerking. :rolleyes:


Ik zal even kort uitleggen hoe de wereld in elkaar steekt. Je hebt een klein groepje spelers die er bovenuit steken dat is de 80% waarover jij het hebt al dan niet komen ze wel in andere volgorders van 1-3. De overige 20% is eigen mening en vooral ondervindingen die jij rond je account hebt mee gemaakt. Dat maakt dat het grootste gedeelte van de lijstjes altijd op elkaar zullen lijken maar en toch altijd enige variatie in zal zitten. Welkom op het golden awards topic. Nu dit gezegd te hebben heeft ondanks je kritiek ook mijn lijstje zijn bijdrage aan dit topic en de puntentelling die daarop volgt. Dat ik het beter niet kon maken zou ik dus afdoen als een misplaatste opmerking.

Daarbij komt kijken ik ver na de DL mijn lijstje gepost hebt (met goedkeuring van de jury) en onder lichte druk van sommige mensen ik er dus toch maar eentje gemaakt heb. Het is dus niet zo ik hier eens even met HET lijstje wou uitpakken moest je dat denken.



0d10b3f5fee4ec6672585eb0dc5728c3.png



Over honden gesproken: ZIT, BLIJF, WEES BRAAF en kijk in de spoiler hieronder!

43f5a869e8487398cfa7a563db479ee0.png

JK.
Wat een teleurstellende reactie, dacht juist die bitterheid en haat in je naar boven te halen en verwachtte eigenlijk minstens een A4'tje aan tekst... pff jammer dit hoor. :(
 
Reactiescore
3.584
Wat fijn voor je joh, ik ken ook genoeg mensen die mijn berichten met plezier lezen, maar ik loop er niet mee te pronken. ;)

Martijn kent vast ook mensen die vinden dat hij zangkwaliteiten heeft, Laurens kent vast ook mensen die vinden hij wel sympathiek kan overkomen, ik ken vast mensen die vinden dat ik niet te langdradig post op het AF.

Dat soort mensen tellen niet mee he Hamid! Had het meer over neutralere mensen die geen dingen zeggen om niet op de zieltjes te trappen, maar fijn je moeder je berichten wel graag leest :D
 

DeletedUser78975

Guest
Martijn kent vast ook mensen die vinden dat hij zangkwaliteiten heeft, Laurens kent vast ook mensen die vinden hij wel sympathiek kan overkomen, ik ken vast mensen die vinden dat ik niet te langdradig post op het AF.

Dat soort mensen tellen niet mee he Hamid! Had het meer over neutralere mensen die geen dingen zeggen om niet op de zieltjes te trappen, maar fijn je moeder je berichten wel graag leest :D
Mijn bericht was meer gericht om je in te laten zien hoe achterlijk het is om met een screenshot te komen van een bericht waarin staat dat iemand je posts leuk vindt. Maar in plaats van je hersenen te gebruiken, neem je de gelegenheid om een (on)bedekte toespeling te maken (namelijk: dat ik het over niet neutrale lezers heb, wat overigens niet waar is. Ik heb het ook over neutrale lezer ofwel forumgangers die ik noch van het AF ken noch IG en met wie ik nooit een woord heb gewisseld). Je reageert wel lekker weer in typisch Jannes stijl: de essentie van een bericht volkomen missen. :rolleyes:

Edit: we kunnen natuurlijk ook over dat bericht discussiëren als je daar zin in hebt. Had je geen betere kunnen vinden? Een bericht waarin de smiley 'xD' gevolgd door 'serieus' en afsluitend met 'hahaha' staan, is nou niet bepaald onomstotelijk bewijs dat de afzender van je posts geniet. Ga eens even in je archief van screenshots opzoek naar een ander bericht van iemand die je ego streelt. Tip: een van je schoothondjes zal vast wel een keer iets positiefs over jouw berichten hebben gezegd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78975

Guest
Potverdomme, laat nou net een van mijn doelstellingen zijn geweest om op W66 anoniem te blijven... pff je wordt bedankt! Nu loop ik het risico dat die onthulling een keten van gebeurtenissen in gang zet waardoor ik straks ook nog een stam moet leiden (is ook een van de dingen die ik niet ambieer voor W66). Ik zal alvast al een format van de GA lijst van het jaar 2019 maken waarin ik mezelf in de stumpert rubriek zet, want we weten allemaal hoe het gaat eindigen... :(
 

DeletedUser78975

Guest
Misschien overleef je het een keer tot midgame
Dat zou wel een enorme plottwist zijn hoor :eek:

Wel grappig. Een ‘verkeerde’ opmerking naar Jannes en zijn schoothondje is er als de kippe bij. Nu alleen nog wachten op die andere griet :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan