A Paroxysm of Guilt vs KingDonkeykong

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser78975

Guest
Ja ik heb in ons oorlogstopic echt al komen pochen met iets. Zoals ik in de wereldchat op skype al zei is het door eigen tekortkomingen van KDK dat ze gefaald zijn en ik heb dat afgestraft met hulp van verschillende personen ofc. Dus zoveel eer geef ik niet aan mezelf.

Maar snap wel het gevoelig ligt en je het topic snel dicht wilt. Helaas heb je niets te willen en heeft de winnaar altijd gelijk. Leuk je reageert met zo'n slechte verliezers houding, mijn motivatie om het nog eens goed in te kaderen is alvast wel gestegen :)

Doe je best kerel, als je het dit keer wel bij de feiten houdt ;)

Hoezo slechte verliezer? Ik benoem enkel de feiten of verwachtte je een felicitatie?
 

DeletedUser78975

Guest
Ik verwacht helemaal niets van iemand die bewust samenwerkt met stabbers.
Ik vrees het ergste als je nu al onzin begint uit te kramen. Stab was pas achteraf duidelijk, maar goed dat weet je heus wel. Feit blijft dat jij degene bent die met ChuChuu nog steeds samenwerkt. Een speler die bewust plannen saboteert en zijn eigen stamgenoten opedelt. Dikke pluim voor jou, Jannes.
 
Reactiescore
3.541
Gewoon aangetoond gij prima op de hoogte waard Swordrage ons ging stabben alvorens hij de stab uitvoerde. In tegenstelling om hem te stoppen moedigde je hem aan jij hem wel zou indekken op het AF. Zo staat het allemaal letterlijk in de pm's.

Het is dat je u eruit blijft lullen en je verhaal 10x aanpast dat je niet 100% betrapt bent. De vraag die we ons moeten stellen is waarom jij je verhaal zo vaak hebt moeten aanpassen? Waarom zou je u verhaal zo vaak hebben moeten veranderen als je niets fouts hebt gedaan? Gelukkig weet ik wel beter, je moet niet zoveel verstand hebben om in te zien hoe de dingen in elkaar steken hier. Ge wilt u de hele tijd profileren als de smart guy die elke discussie kan winnen maar ge waard wel te 'dom' om niet in te zien dat SR ging stabben ongeacht wij voor zijn stab aantoonde hij een NAP had met ons account. Dus je bent de hele tijd super slim en weet alles beter behalve bij de stab van sword toen was je even super dom om dat te kunnen inzien. Sorry ge stabs nodig had om Apog klein te krijgen en wij u alsnog te slim af waren door ChuChu over te halen naar onze kant, het spijt me zeer :)

Ik herhaal mezelf nog maar eens dit NIET de kleuterklas is. Je kan hier niet zomaar dingen zeggen en er vanuit gaan iedereen het zal geloven.
 

DeletedUser78975

Guest
Gewoon aangetoond gij prima op de hoogte waard Swordrage ons ging stabben alvorens hij de stab uitvoerde. In tegenstelling om hem te stoppen moedigde je hem aan jij hem wel zou indekken op het AF. Zo staat het allemaal letterlijk in de pm's.

Het is dat je u eruit blijft lullen en je verhaal 10x aanpast dat je niet 100% betrapt bent. De vraag die we ons moeten stellen is waarom jij je verhaal zo vaak hebt moeten aanpassen? Waarom zou je u verhaal zo vaak hebben moeten veranderen als je niets fouts hebt gedaan? Gelukkig weet ik wel beter, je moet niet zoveel verstand hebben om in te zien hoe de dingen in elkaar steken hier. Ge wilt u de hele tijd profileren als de smart guy die elke discussie kan winnen maar ge waard wel te 'dom' om niet in te zien dat SR ging stabben ongeacht wij voor zijn stab aantoonde hij een NAP had met ons account. Dus je bent de hele tijd super slim en weet alles beter behalve bij de stab van sword toen was je even super dom om dat te kunnen inzien. Sorry ge stabs nodig had om Apog klein te krijgen en wij u alsnog te slim af waren door ChuChu over te halen naar onze kant, het spijt me zeer :)

Ik herhaal mezelf nog maar eens dit NIET de kleuterklas is. Je kan hier niet zomaar dingen zeggen en er vanuit gaan iedereen het zal geloven.

*zucht* wil je serieus het hele topic weer opgooien en in herhaling vallen? Want je bent enorm uit je nek aan het kletsen. Het staat zwart op wit dat het pas NA verloop van alles duidelijk was dat SR inderdaad de intentie had om te stabben. KDK heeft zich daar terstond van gedistantieerd, dit staat ook zwart op wit(!). O ja, je uitleg daaraan was dat het gefabriceerd, bewerkt en zelf geschreven is... net zoals de screens van de vv-overzicht, toch? En dat soort beschuldigingen durf je dan ook nog zonder enig vorm van bewijs te doen. Hoe triest ben je dan. Tot slot is het verhaal niet aangepast maar aangevuld aangezien jij met nieuwe 'bewijzen' kwam. Enige wat ik daaraan toevoeg zijn berichten die vooraf of daarna volgende in de betreffende gesprekken waarin jij selectief hebt zitten knippen. Als iemand dus nieuwe feiten, stukken o.i.d. inbrengt mag daar niet op gereageerd worden, of ja als je daar op reageert is het in jouw optiek 'verhaal aanpassen'. Je argument is echt werkelijk waar te dom voor woorden.

Je hoeft je trouwens niet zo sardonisch te verontschuldigen voor het feit dat je een GAP van de directe vijand naar je toe krijgt, doet namelijk niets af aan het feit dat jijzelf stabs stimuleert en met stabbers samenwerkt. Het stabben was hij al van plan, al voordat hij contact met jou had. Alleen heb je de keuze voor hem een stuk makkelijker gemaakt en hem die richting op begeleid. Als hij vervolgens dan ook nog een eigen stamgenoot onder het mom van 'had connecties met SR dus ook betrokken bij de stab' (alleen zo simpel kan de beste man namelijk denken) opedelt, kan dat er nog wel bij hè. Als jij er maar je eigen hachje mee kan redden is alles voor Jannes geoorloofd.
 
Reactiescore
3.541
58eacd0193d9a2f9126cdf23abd5e123.png


ChuChu meld Swordrage zich niet aan de NAP zal gaan houden met dat als uitleg. KDK zegt er eigenlijk geen NAP is afgesproken want:

018813cb5b635db5b4e398517c4d3d4b.png


Hij word netjes op de hoogte gehouden van alles wat hij met die loser/Apog besproken heeft.

Namelijk samengevat:

52243605972e2a679cee5d30581e101f.png


d42fc425260e5b1467a0a57550ef35ff.png


SwordRage zijn uitleg tegen ChuChu in de PM was dat hij nap zei en niet NAP. Hij ging dus akkoord met een niet aangekondigde participatie. ChuChu heeft dat in de eerste screen gemeld bij KDK maar daar kwam geen reactie op wat erg raar is voor iemand die zich profileert als een groot tegenstander van stabs.

Jus soli/KDK ontkent hij hiervan op de hoogte was (drm negeerde hij ChuChu op dat punt toen hij het kwam melden).

Vervolgens moet Jus soli toch echt wel een uitvlucht gaan zoeken om Swordrage te kunnen indekken en komt hij met het volgende:

b818d7f0a46b35c48171fac6df82c722.png


Volgens KDK/Jus soli zijn er te weinig essentiële elementen om van een NAP te spreken. M.a.w er is geen NAP dus Swordrage mag gewoon aanvallen?

Vervolgens stuurt Swordrage een PM naar mij en stuurt hij die ook door naar ChuChu om ChuChu te tonen ze wel 'fair' willen spelen:

5abaef908f521aba63bc480624f2d730.png


Lees vooral de bovenste zin van Swordrage. 'moest ik van king schrijven' Dus wat constateren we? Jus soli vind het geen NAP zegt die eerst maar laat Swordrage in 2de instantie wel naar Apog schrijven dat de NAP afloopt? Hoe kan een NAP aflopen dat geen NAP is :) Jus soli zag natuurlijk in dat zijn eerste uitvlucht er geen nap was omdat er weinig essentiële dingen waren afgesproken zoals geen opzegtermijn natuurlijk 100% BS was. Dus ging hij het op een 2de boeg gooien. Namelijk zeggen dat wanneer het aanbod is gedaan op 9/5 en de 3 dagen NAP sinds het aanbod zijn afgelopen dus swordrage ons wel mocht aanvallen. Wat natuurlijk ook nergens op slaagt want sinds wanneer gaat iets van start als iemand iets voorstelt? Dingen gaan van start als de tegenpartij zijn akkoord geeft.

KDK zegt ook in zijn eerste uitleg dat er geen ingangsdatum is afgesproken maar vervolgens in zijn 2de uitleg die hij SwordRage liet schrijven zegt hij dat de ingang inging vanaf ik het aanbod deed. Dus eerst is er geen NAP volgens KDK, dan is er wel een NAP. Eerst is er geen ingangsdatum afgesproken en later is wanneer ik het aanbod deed blijkbaar de ingangsdatum.

Ongeacht KDK dus de hele tijd zijn verhaal aanpast om zichzelf zo goed mogelijk te kunnen indekken klopt zijn uitleg ook nog eens niet. Want stel we volgen KDK in zijn uitleg dat de 3dagen NAP inging vanaf ik het voorstelde wat gebeurde op deze tijd: 09-06-2018 11:54 maar de aanvallen die ik kreeg waren in de nacht van de 12de. Terwijl ik pas ten vroegste om 12-06-2018 11:54 uur aangevallen mocht worden.

Dus ondanks KDK zijn verhaal de hele tijd aanpaste om Sword in te dekken klopt zijn volstrekt onzin argumentatie nog eens op niets. Want Sword viel dus alsnog binnen de 3 dagen aan sinds mijn aanbod gesteld was. KDK liet dus bewust SwordRage, Apog aanvallen binnen de termijn van de NAP en deed zijn aller best om hun beide in te dekken.

Dus ja Jus soli, jij veranderde de hele tijd je verhaal en alsnog klopte het niet xD Veel duidelijker als hier gezegd kan ik het echt niet uitleggen. In mijn ogen dus gewoon 100% medeplichtigheid aan stabben en dat voor iemand die zich o zo hard profileert tegen het stabben.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78975

Guest
@Jannes je beredeneringsvermogen is om te janken, echt waar. Als ik zeg dat SR mij van alles op de hoogte houdt, kan het volgens jou niet zo zijn dat achteraf blijkt dat hij toch essentiële delen heeft achtergehouden? Wat betreft het bericht van ChuChuuu had ik genoeg gronden om de lafbek niet te vertrouwen en gelukkig blijkt achteraf dat mijn wantrouwen volkomen terecht was. Kortom, zoals ik al eerder zei: je bent uit je nek aan het kletsen. Ik heb namelijk al vanaf het begin aangegeven de NAP niet te erkennen en heb daar mijn gronden voor aangevoerd, de belangrijkste grond daarvoor laat je opzettelijk hier weg: namelijk dat je geen specifieke aanbod doet. Het verhaal wordt dus niet aangepast maar ik heb meerdere verweergronden, leer het verschil zou ik zeggen. Maar goed dat is Jannes' style retoriek.

@TheTrainGoesChuChuuu
Hey, de stab locomotief is er ook weer. Heb jij het niet druk genoeg met plannen beramen om mensen voor de trein te gooien?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.541
@Jannes je beredeneringsvermogen is om te janken, echt waar. Als ik zeg dat SR mij van alles op de hoogte houdt, kan het volgens jou niet zo zijn dat achteraf blijkt dat hij toch essentiële delen heeft achtergehouden? Wat betreft het bericht van ChuChuuu had ik genoeg gronden om de lafbek niet te vertrouwen en gelukkig blijkt achteraf dat mijn wantrouwen volkomen terecht was. Kortom, zoals ik al eerder zei: je bent uit je nek aan het kletsen. Ik heb namelijk al vanaf het begin aangegeven de NAP niet te erkennen en heb daar mijn gronden voor aangevoerd, de belangrijkste grond daarvoor laat je opzettelijk hier weg: namelijk dat je geen specifieke aanbod doet. Het verhaal wordt dus niet aangepast maar ik heb meerdere verweergronden, leer het verschil zou ik zeggen. Maar goed dat is Jannes' style retoriek.

Dat kan, maar jij had de info die nodig was alvorens je uw conclusies maakte wegens ik je daar een screen van hem gegeven, wegens ChuChu het ook nog eens verteld heeft. Dus stellen dat je toen nog niet op de hoogte was is onnuttig.

Als jij vanaf het begin aangeeft de NAP niet te erkennen waarom zeg je dan tegen SwordRage hij de NAP moet opzeggen met Apog? Als er geen aanbod was, waarom laat je dan Swordrage zeggen dat de NAP gedaan is omdat de 3 dagen sinds mijn aanbod zijn afgelopen? (wat dus overigens niet klopte).

Je geeft eigenlijk geen antwoorden maar spreekt jezelf wederom meermaals tegen. Er is geen NAP, dan wel een NAP, er is geen begin tijd, dan is er wel een begin tijd,... Wat is het nu? Kan je zelf nog uit je eigen leugens,...

Je verhaal word anders op basis van dezelfde informatie de hele tijd aangepast. Voor mij is het gewoon een vaststelling jij een enorme hypocriet bent. Je zo onwijs hard profileren tegen het stabben maar als het in u voordeel is het toch maar laten gebeuren. Je hebt gewoon pech je deze strijd op alle vlakken bent verloren.

Overigens betreft ChuChu zit je er ook volledig naast (again). ChuChu heeft in dit topic al klaar en duidelijk aangetoond jij hem volledig vertrouwde dat is makkelijk af te leiden aan de onderlinge gesprekken. Informatie die jij hem gaf en deze informatie klopte achteraf gezien ook volledig. Als jij ChuChu zo wantrouwde want nu is het wel makkelijk gezegd je hem niet vertrouwde is het wel raar je hem zulke informatie gaf.

Ook bij de stab van ChuChu zit je er naast, ChuChu heeft de fusie partner van SwordRage ge edeld, deze was volledig op de hoogte van SwordRage zijn stabplannen en zag er geen erg in. De fusie ging dan ook alsnog doorgaan. Dus stellen dat ChuChu een contactpersoon edelde van SR is minimaliserend. Die 2 accounts deden alles samen (vielen ook samen op Apog aan met timings die op elkaar afgestemd waren). SR heeft dat trouwens gewoon toegegeven het zo ook in elkaar zat. 2 verschillende accounts die als 1 bekeken werden.

Dus misschien is het eens tijd open kaart te spelen en u te vermannen. Daarbij dus gewoon toegeven ge misbruik maakte van de situatie en gedacht had het toch nooit zou uitkomen want hoe groot was de kans dat iemand zoals mij op Apog speelde, hoe groot was de kans dat de persoon op Apog het zo ging spelen hij achteraf aardig wat bewijzen had KDK klem te praten.

Je bent gewoon de verliezer in dit onderlinge duel. Je bent niet enkel als account af gegaan maar ook als de persoon Jus soli. Gewoon in alle opzichten gefaald. Enige wat je nog kan sieren is toegeven zodat het vergevingsproces kan beginnen. Tot die tijd zal ik en velen andere u altijd met een scheef oog blijven bekijken. Als in 'kijk dat is die Jus soli die zich compleet belachelijk gemaakt heeft, hypocriet ventje'

Hopelijk haal je daar veel fun uit nog. Het is maar hoe je verkiest te spelen en er alsnog in te slagen te verliezen.
 

DeletedUser78975

Guest
Dat kan, maar jij had de info die nodig was alvorens je uw conclusies maakte wegens ik je daar een screen van hem gegeven, wegens ChuChu het ook nog eens verteld heeft. Dus stellen dat je toen nog niet op de hoogte was is onnuttig.
Jannes ben je nu zo dom of doe je alleen alsof? We hadden een GAP, dat zou er niet zijn geweest als ik hem niet vertrouwde hè.1 Alleen had ik genoeg aanleiding om een dag voor de aanval hem te wantrouwen omdat hij alles uit de kast haalde om verwarring en onrust te zaaien.2 Dus het is zeer zeker wel nuttig en relevant dat ik een bericht van zo iemand niet serieus hoef te nemen. Hij stuurde immers niets door en er was ook geen screenshot het was een compleet uit de lucht gegrepen opmerking die volgde nadat hij al onduidelijkheid over de dag van de aanval probeerde te zaaien.

Als jij vanaf het begin aangeeft de NAP niet te erkennen waarom zeg je dan tegen SwordRage hij de NAP moet opzeggen met Apog? Als er geen aanbod was, waarom laat je dan Swordrage zeggen dat de NAP gedaan is omdat de 3 dagen sinds mijn aanbod zijn afgelopen? (wat dus overigens niet klopte).

Je geeft eigenlijk geen antwoorden maar spreekt jezelf wederom meermaals tegen. Er is geen NAP, dan wel een NAP, er is geen begin tijd, dan is er wel een begin tijd,... Wat is het nu? Kan je zelf nog uit je eigen leugens,...

Je verhaal word anders op basis van dezelfde informatie de hele tijd aangepast. Voor mij is het gewoon een vaststelling jij een enorme hypocriet bent. Je zo onwijs hard profileren tegen het stabben maar als het in u voordeel is het toch maar laten gebeuren. Je hebt gewoon pech je deze strijd op alle vlakken bent verloren.
Beste kerel zoek eerst maar even op wat primaire en secundaire argumenten zijn. Misschien dat het kwartje dan eindelijk bij je valt.


Overigens betreft ChuChu zit je er ook volledig naast (again). ChuChu heeft in dit topic al klaar en duidelijk aangetoond jij hem volledig vertrouwde dat is makkelijk af te leiden aan de onderlinge gesprekken. Informatie die jij hem gaf en deze informatie klopte achteraf gezien ook volledig. Als jij ChuChu zo wantrouwde want nu is het wel makkelijk gezegd je hem niet vertrouwde is het wel raar je hem zulke informatie gaf.
Zie 1 en 2. Heb je al eerder uitgelegd hoe dat in elkaar stak maar je houdt je bewust voor het domme.

Ook bij de stab van ChuChu zit je er naast, ChuChu heeft de fusie partner van SwordRage ge edeld, deze was volledig op de hoogte van SwordRage zijn stabplannen en zag er geen erg in. De fusie ging dan ook alsnog doorgaan. Dus stellen dat ChuChu een contactpersoon edelde van SR is minimaliserend. Die 2 accounts deden alles samen (vielen ook samen op Apog aan met timings die op elkaar afgestemd waren). SR heeft dat trouwens gewoon toegegeven het zo ook in elkaar zat. 2 verschillende accounts die als 1 bekeken werden.
Hou op joh met je 'volledig op de hoogte'. Enige informatie die ChuChuu had was dat Realmen een toekomstige fusiepartner is van SR. Hij vult de rest, nadat Realmen hem aanspreekt op zijn gedrag (je voordoen alsof je deelneemt aan een GAP en tegelijkertijd informatie doorspelen naar de vijand). Dat kon meneertje niet hebben en dacht laat ik hem maar ook edelen. Er is nergens aangetoond dat Realmen op de hoogte was van de stab van SR. Zowel, zie ik graag dat jij dat hier plaatst want dat is tot nu toe niet gebeurd. Wat doet de zelfbenoemde 'moraalridder' Jannes, ChuChuuu begeleiden naar een stab en vervolgens ook met hem blijven samenwerken. Als er iemand daardoor hypocriet is ben jij het wel.

Dus misschien is het eens tijd open kaart te spelen en u te vermannen. Daarbij dus gewoon toegeven ge misbruik maakte van de situatie en gedacht had het toch nooit zou uitkomen want hoe groot was de kans dat iemand zoals mij op Apog speelde, hoe groot was de kans dat de persoon op Apog het zo ging spelen hij achteraf aardig wat bewijzen had KDK klem te praten.

Je bent gewoon de verliezer in dit onderlinge duel. Je bent niet enkel als account af gegaan maar ook als de persoon Jus soli. Gewoon in alle opzichten gefaald. Enige wat je nog kan sieren is toegeven zodat het vergevingsproces kan beginnen. Tot die tijd zal ik en velen andere u altijd met een scheef oog blijven bekijken. Als in 'kijk dat is die Jus soli die zich compleet belachelijk gemaakt heeft, hypocriet ventje'

Hopelijk haal je daar veel fun uit nog. Het is maar hoe je verkiest te spelen en er alsnog in te slagen te verliezen.
Je hoeft je hier niet weer openlijk te bevredigen want niemand bevreesd je, zowel ingame als op het AF. Althans iemand die dat wel doet ben ik nog niet tegengekomen. De mening van de persoon Jannes of een Stan laten mij echt volledig koud, dat je dat weet. Want je optreden hier is echt van het laagste niveau, je toont aan moeite te hebben met dingen contextueel uit te kunnen leggen en profileert jezelf als 'stab expert'.:redface: '... hoe groot was de kans dat iemand zoals mij op Apog speelde, hoe groot was de kans dat de persoon op Apog het zo ging spelen hij achteraf aardig wat bewijzen had KDK klem te praten.' Dit is alles zeggend over jou: ronduit lachwekkend en tegelijkertijd melancholisch. Het lijkt wel alsof je lijdt aan een soort van minderwaardigheidscomplex waardoor jij jezelf herhaaldelijk moet complimenteren en het gevoel van acceptatie moet gegeven. Ik heb het met je te doen.
 
Reactiescore
3.541
Als mijn mening je volledig koud laat is het wel frappant je al een heel topic lang boeken schrijft tegen mijn post's en je telkens (ook nu weer) zo geprikkeld reageert. Lekker serieus kom je weer over :p

Zoals ik al zei zal ik nog met een situatieschets komen waarom KDK deze war is verloren. Wou er eerst geen tijd in steken wegens geen motivatie maar die heb ik nu toch wel weer in overvloed. Dus even een bedankje aan Jus soli, door hem komt er nog wat leesvoer weldra!
 

DeletedUser78975

Guest
Als mijn mening je volledig koud laat is het wel frappant je al een heel topic lang boeken schrijft tegen mijn post's en je telkens (ook nu weer) zo geprikkeld reageert. Lekker serieus kom je weer over :p

Zoals ik al zei zal ik nog met een situatieschets komen waarom KDK deze war is verloren. Wou er eerst geen tijd in steken wegens geen motivatie maar die heb ik nu toch wel weer in overvloed. Dus even een bedankje aan Jus soli, door hem komt er nog wat leesvoer weldra!
Nogmaals voor de zoveelste keer zo hoog heb ik je niet zitten, mijn verweren zijn tegen je valse aantijgingen en strekken de neutrale lezer een transparante kijk op de zaak te geven. Zo belangrijk ben je niet hoor Jannes ;)

Als je dat 'geprikkeld' reageren noemt zou ik nog eens je eigen berichten nalezen. Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat iemand die zie zich op een bepaald gebied expert durft te noemen zo dramatisch slechts optreedt en aantoonbaar moeite heeft met zaken in context plaatsen. Het zegt ook wel wat over jou dat je meer aandacht besteedt aan KDK dan aan een SR die daadwerkelijk de stab pleegt. Je had kennelijk je moment in de spotlight weer nodig van een SR wist je dat je geen aandacht zou krijgen dus gooi je alles op het zwart maken van KDK.

Wel leuk om te weten dat je zo makkelijk te 'motiveren' bent. Nogmaals succes met je verhaaltje, hoop alleen niet dat je met de eer gaat lopen strijken want de val van het account is volledig te wijten aan een interne oorzaak, dus jij hebt daar totaal geen invloed op gehad. Integendeel. Jij zou, mochten die interne activiteitsproblemen zich niet hebben voorgedaan, juist een motivatiebron zijn geweest.
 
Reactiescore
3.541
Nogmaals voor de zoveelste keer zo hoog heb ik je niet zitten, mijn verweren zijn tegen je valse aantijgingen en strekken de neutrale lezer een transparante kijk op de zaak te geven. Zo belangrijk ben je niet hoor Jannes ;)

Als je dat 'geprikkeld' reageren noemt zou ik nog eens je eigen berichten nalezen. Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat iemand die zie zich op een bepaald gebied expert durft te noemen zo dramatisch slechts optreedt en aantoonbaar moeite heeft met zaken in context plaatsen. Het zegt ook wel wat over jou dat je meer aandacht besteedt aan KDK dan aan een SR die daadwerkelijk de stab pleegt. Je had kennelijk je moment in de spotlight weer nodig van een SR wist je dat je geen aandacht zou krijgen dus gooi je alles op het zwart maken van KDK.

Wel leuk om te weten dat je zo makkelijk te 'motiveren' bent. Nogmaals succes met je verhaaltje, hoop alleen niet dat je met de eer gaat lopen strijken want de val van het account is volledig te wijten aan een interne oorzaak, dus jij hebt daar totaal geen invloed op gehad. Integendeel. Jij zou, mochten die interne activiteitsproblemen zich niet hebben voorgedaan, juist een motivatiebron zijn geweest.

Nogmaals, je reageert geprikkeld en spendeert super veel tijd door telkens op mijn post's in te gaan. Als het je koud liet was je hier al lang verdwenen. Dus klaarblijkelijk ben ik toch wel belangrijk voor je.

De aandacht word aan KDK besteed omdat KDK een 'top account' was. Omdat KDK in tegenstelling tot SR niet kan toegeven in de fout te zijn gegaan. Heeft vrij weinig zin om SR nog aan te pakken terwijl die al lang toegaf hij gestabbed heeft. Heeft dus ook weinig te maken met in de spotlights te staan, de enige die mij in de spotlights brengt ben jij door telkens er maar weer op in te gaan. Jij bent de enige die dit topic zo groot gemaakt heeft, zonder Jus soli waren we niet voorbij pagina 5 geraakt.

Dat ik er totaal geen invloed op heb gehad is ook een non argument natuurlijk. Ben benieuwd hoe actief KDK nu was geweest als ze Apog hadden weggespeeld en dus 0 bedreiging hadden. Durf er veel geld voor in te zetten het account nog overactief zou draaien en jullie zich als 'top spelers' verder zouden profileren. Misschien eens aan gedacht dat na jullie 50ste gefaalde aanval en wederom zoveel OFF verlies de motivatie intern op het account ook wel flink gedaald zal zijn geweest.

Als je verliest komen er meestal interne problemen, beetje gemakkelijk het daarop af te schuiven. De vraag is wat de oorzaak is van deze interne problemen en dan kom ik toch echt uit bij het account Apog.

Nogmaals, neem je verlies en geef toe je het vuil gespeeld hebt. Bereik je veel meer mee dan dit slappe geroep.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan