A Paroxysm of Guilt vs KingDonkeykong

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deleted User - 487776907

Guest
Gaan we nou weer de wet erbij pakken bij TW.. 't is een spelletje ffs
 

DeletedUser78975

Guest
Gaan we nou weer de wet erbij pakken bij TW.. 't is een spelletje ffs
Nou ja, als iemand het niet prettig vind dat zijn persoonsgegevens worden gebruikt dan mag je degene daarvan verwittigen? Ik verwijs enkel naar de wet, omdat Jannes in de veronderstelling is dat dat een regeltje 'van mij' is en er nog ludiek over durft te doen terwijl het een kwalijke zaak is op het moment dat de ander kenbaar maakt dat niet prettig te vinden.
 

Deleted User - 487776907

Guest
En wat nu als hij zegt dat hij jouw gebruik van zijn persoonlijke naam niet apprecieert? Overtreed je dan ook een privacywet ofzo?
 

DeletedUser7072

Guest
Er was wel een tijdje zo'n regel op tw. Ik zelf zou zeggen dat de grens bij het gebruik van de achternaam ligt ;)
 

DeletedUser78975

Guest
Iemand bij zijn voornaam aanspreken is een teken van fatsoen en het antwoord op je vraag: nee, je overtreed daarmee geen privacywet. Er zijn wel meerde mensen met de naam Jannes. Als ik op straat loop en een Jannes tegenkom wil dat nog niet zeggen dat het de AF Jannes is, dus in dat opzichte bijna onherleidbaar naar één specifiek persoon in RL. Bij een foto is dat wel het geval. Daar zit hem het verschil in.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Oké. Strikvraag. Wat als je mijn naam gebruikt? (sidenote, er is maar één van deze naam geregistreerd in NL)
 

Deleted User - 487776907

Guest
Dat is één van mijn hobbies ja :) Best leuk om te doen hoor
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
En wat nu als hij zegt dat hij jouw gebruik van zijn persoonlijke naam niet apprecieert? Overtreed je dan ook een privacywet ofzo?

Er was wel een tijdje zo'n regel op tw. Ik zelf zou zeggen dat de grens bij het gebruik van de achternaam ligt ;)

Was het niet dat voornamen in principe ook niet toegestaan waren tenzij je AF-account direct verwees naar je voornaam? Hier is een hele discussie over geweest op een ander wereldforum, lekker belangrijk natuurlijk :tongue:
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik kan wel de naam van SM pakken en die een beetje aanpassen :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan