A Paroxysm of Guilt vs KingDonkeykong

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser7072

Guest
Er kan pas een slotje op als of Paro of Donkey is weggespeeld :p

Het is nu gewoon wachten op het volgende hoofdstuk in de strijd.
 

DeletedUser58227

Guest
Te druk bezig met clusterfucken en slaafjes zoeken verwacht ik.
 

DeletedUser7072

Guest
Kijk uit hoor, want de kans is groot dat ze ook een slaafje in .ReB hebben zitten ;)
 

DeletedUser78975

Guest
Stan, dat soort laagwaardige praktijken laten we over aan jou ;)

Enige toevoeging die jij bracht aan deze discussie is om de zoveel tijd eens met je haat strooien. Kan me niet voorstellen dat een mens daar gelukkig van wordt, maar goed...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58227

Guest
Stan, dat soort laagwaardige praktijken laten we over aan jou ;)

Enige toevoeging die jij bracht aan deze discussie is om de zoveel tijd eens met je haat strooien. Kan me niet voorstellen dat een mens daar gelukkig van wordt, maar goed...

Goede onderbouwing van je punt, dacht dat jij fel tegen loze beweringen was. Ingame wijst namelijk op iets anders.
Je kunt zeggen wat je wilt hier, ik gedraag me ingame in ieder geval zoals het hoort noob.
 

DeletedUser78975

Guest
Probeer mij aub niet de les te lezen, ‘noob’. Want jij bent de laatste persoon die mij daarop mag wijze. Het is een feit dat jullie letterlijk heel onze omgeving hebben gepeild om een massa op te zetten tegen KDK, dus doe niet zo schijnheilig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78975

Guest
Ik zal me maar niet verlagen tot jouw niveau. Op de chat, waar je geen inhoudelijke discussies hoeft te voeren en vrijuit je haat kan spuwen, gaat het je beter af. Tot ziens.
 
Reactiescore
3.539
Ik snap niet dat iemand die heel dit topic vol zit te liegen praat over niveau. Maar dat is slechts mijn bescheiden mening :)
 

DeletedUser78975

Guest
Zegt een Jannes die dondersgoed weet dat SR de stab pleegt maar willens en wetens KDK probeert te framen... nergens heb jij nog bewezen dat KDK op de hoogte was van de intenties van SR. Het enige wat je tot nu toe hebt gedaan is aantoonbaar zaken uit context geplaatst. Dit is overigens niet alleen mijn conclusie, er zijn immers verscheidene onafhankelijke partijen die niet anders dan tot diezelfde conclusie kunnen komen.

Voor iemand die zichzelf omschrijft als ‘moraalridder’ en ‘stabexpert’ is jouw optreden in dit topic lachwekkend. Je bent zelfs zo ver gegaan grote beschuldigingen te doen als dat KDK screenshots muteert. Waarop ik een ABOR-lid in de gelegenheid heb gesteld jou het tegendeel te bewijzen aangezien ik jouw loze beschuldigingen meer dan zat was, waarnaar jij (na het plaatsen van de ss) met de staart tussen je benen er weer vandoor ging. Dus als er iemand hier is die de boel bij elkaar aan het liegen is, dan bij jij dat wel Jannes.
 

DeletedUser58227

Guest
Gelukkig zijn er ook nog mensen met een gezond verstand en niet in jouw goedkope prietpraat trappen. Mafkees

Waarom heb ik bij iedere post het gevoel dat ik hem al 4x eerder heb gelezen :confused:

Haha dat had ik ook al. Komt omdat hij telkens hetzelfde goedkope praatje herhaalt. In het begin vond ik Jus Soli zijn posts nog wel aardig, maar het was al snel zo achterhaald allemaal.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.539
Zegt een Jannes die dondersgoed weet dat SR de stab pleegt maar willens en wetens KDK probeert te framen... nergens heb jij nog bewezen dat KDK op de hoogte was van de intenties van SR. Het enige wat je tot nu toe hebt gedaan is aantoonbaar zaken uit context geplaatst. Dit is overigens niet alleen mijn conclusie, er zijn immers verscheidene onafhankelijke partijen die niet anders dan tot diezelfde conclusie kunnen komen.

Voor iemand die zichzelf omschrijft als ‘moraalridder’ en ‘stabexpert’ is jouw optreden in dit topic lachwekkend. Je bent zelfs zo ver gegaan grote beschuldigingen te doen als dat KDK screenshots muteert. Waarop ik een ABOR-lid in de gelegenheid heb gesteld jou het tegendeel te bewijzen aangezien ik jouw loze beschuldigingen meer dan zat was, waarnaar jij (na het plaatsen van de ss) met de staart tussen je benen er weer vandoor ging. Dus als er iemand hier is die de boel bij elkaar aan het liegen is, dan bij jij dat wel Jannes.

Ik denk dat jij de enige bent die jezelf nog serieus kan nemen. Maar als je iets zelf vaak genoeg herhaald ga je er ook in geloven natuurlijk. Dus ik wil best aannemen dat je ook echt zelf geloofd in hetgeen wat je zegt en dat dit voor jou de waarheid is.

Enkel jammer ik dus moet meedelen je waarheid verkeerd is. Zal wellicht hard aankomen maar ik ben er tenminste wel open over. Ik kon ook niks zeggen of ja knikken zodat je in je waanwereld kan blijven zweven maar ik besloot ondanks we vijanden zijn toch voor de meest sympathieke oplossing.
 

DeletedUser78975

Guest
Stan, gedraag je eens snotneus en laat de grote mensen aan het woord.

@Cacturne ik weet niet tot hoe ver je de discussie hebt gevolgd maar ik ben vaak genoeg tot herhalen gedwongen omdat men ervoor kiest liever voort te bouwen op hun leugens i.p.v. mijn post inhoudelijk te analyseren en daarop te reageren. Maar dit topic is zoals andere ook al stelde uitgemolken en beide partijen vallen nu uiteindelijk in herhaling.
 
Reactiescore
3.539
Stan, gedraag je eens snotneus en laat de grote mensen aan het woord.

@Cacturne ik weet niet tot hoe ver je de discussie hebt gevolgd maar ik ben vaak genoeg tot herhalen gedwongen omdat men ervoor kiest liever voort te bouwen op hun leugens i.p.v. mijn post inhoudelijk te analyseren en daarop te reageren. Maar dit topic is zoals andere ook al stelde uitgemolken en beide partijen vallen nu uiteindelijk in herhaling.

Snotneus die wel wat meer bewezen heeft op TW dan jij. Dus beetje ongepast taalgebruik. Wat Cactrune betreft, die heeft de eerste 3 begin posten gelezen dus heeft al een volledig objectief blik over dit topic :)
 

DeletedUser78975

Guest
Jannes kun je je bewijs voor het ‘medeplegen’ dan nog eens herhalen. Want vooralsnog berust jouw complete verhaal uiteindelijk alleen op het bericht van iemand die zijn eigen stamgenoot edelt en jouw redenatie die jij daaraan hangt is dat wij geen recht hebben die persoon in kwestie te wantrouwen, ondanks alles wat daar vooraf aan is gegaan. Als dat jouw ‘waarheid’ is...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan