A man needs no Kitty

DeletedUser69389

Guest
En waarom was ik lang geleden al samen met jou begonnen aan een voorstel terwijl er nu ineens volgens jou al gewoon afspraken waren ?

Omdat wij van mening waren dat er duidelijkere afspraken moesten liggen met sancties etc.
 

Deleted User - 24028

Guest
Omdat het andere geen afspraken waren, en al zeker geen duidelijke. Ze zijn dan ook niet verbroken toen. De enige echte afspraken die op deze wereld verbroken zijn zijn die door sitmaxim.
 

DeletedUser68252

Guest
Omdat het andere geen afspraken waren, en al zeker geen duidelijke. Ze zijn dan ook niet verbroken toen. De enige echte afspraken die op deze wereld verbroken zijn zijn die door sitmaxim.

Bullshit, boerderij, smederij en hq bij Prins Pils, nog geen maand geleden terwijl er alleen muur en vz was afgesproken.
 

Deleted User - 24028

Guest
Stuur me een kopie van die afspraken en de bevestiging van de stammeidingen en de vermelding naar de leden toe dan ?

Daarbij bier is nog eens een aparte zaak ook. Niet vergeten.
 
Reactiescore
2.303
Stuur me een kopie van die afspraken en de bevestiging van de stammeidingen en de vermelding naar de leden toe dan ?

Daarbij bier is nog eens een aparte zaak ook. Niet vergeten.

[21/06/2016 10:47:58] Martijn: Door het leren
[21/06/2016 10:48:05] Emile: i know
[21/06/2016 10:48:09] Emile: maar je vroeg wat isj e vraag :p
[21/06/2016 10:48:52] Emile: We hebben btw de kata politie van Bier herzien, we zullen dus geen AH meer kata'een
[21/06/2016 10:49:11] Emile: Ik neem aan dat jullie actie, reactie beleid dan ook stopt?
[21/06/2016 10:49:24] Martijn: Vanzelfsprekend
[21/06/2016 10:49:38] Emile: prima bij deze
[21/06/2016 10:49:45] Emile: (handshake)
[21/06/2016 10:50:04] Emile: de aanvallen die nu nog lopen met Katas op AH kunnen wij niks aan doen
[21/06/2016 10:50:29] Martijn: PM gaat er zo de deur uit
[21/06/2016 10:52:57] Emile: pm is eruit bij ons

Hoeveel keer moeten we dit nog vermelden,.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Reactie incoming: Martijn is geen leider meer dus ik voer mijn eigen beleid.
 

Deleted User - 24028

Guest
Dat is al uitgebreid besproken en de conclusie daarvan was dat het ging om een policy en niet om een afspraak. Daar bovenop komt dat die policy eerst meermaals door bier gebroken is. Zoals ook al besproken waren de katas op pp gewoon terecht.

Kortom mijn uitspraak staat nog gewoon. Geen afspraken gebroken, zeker niet zonder reden.
 
Reactiescore
2.303
Dat is al uitgebreid besproken en de conclusie daarvan was dat het ging om een policy en niet om een afspraak. Daar bovenop komt dat die policy eerst meermaals door bier gebroken is. Zoals ook al besproken waren de katas op pp gewoon terecht.

Kortom mijn uitspraak staat nog gewoon. Geen afspraken gebroken, zeker niet zonder reden.

Stuur me een kopie van die afspraken en de bevestiging van de stammeidingen en de vermelding naar de leden toe dan ?

Daarbij bier is nog eens een aparte zaak ook. Niet vergeten.
Kan je mij even een copy geven van de verbroken dingen die wij deden?
Ik weet er schijnbaar niks van :eek:
 

Deleted User - 24028

Guest
Bier leden waren de eerste trouwens die zeiden dat het helemaal geen afspraken waren. Nu komt het jullie beter uit en ineens...

Maar ach we wijken af. Mij maakt het echt geen reet uit dat jullie die recruit doen. Ik wees jullie gewoon nogmaals en terecht op jullie hypocriet gedrag.
 

Deleted User - 24028

Guest
Toon gerust aan waar ik mij hypocriet gedraag. De laatste die dat probeerde van jullie (dragonshield) kwam maar aan 1 count terwijl ik al aan 3 zat in 1 van zijn Posts lol. Komaan joh..
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Ik zou graag t zelfde aan jou vragen, helaas krijgen we dan weer een post vol bullshit waar je zelf weer heilig in gelooft. Dus ik doe t maar niet
 
Reactiescore
2.303
Kan je mij even een copy geven van de verbroken dingen die wij deden?
Ik weet er schijnbaar niks van :eek:
Bier leden waren de eerste trouwens die zeiden dat het helemaal geen afspraken waren. Nu komt het jullie beter uit en ineens...

Maar ach we wijken af. Mij maakt het echt geen reet uit dat jullie die recruit doen. Ik wees jullie gewoon nogmaals en terecht op jullie hypocriet gedrag.

Ik gaf je duidelijk dat we afspraken gemaakt hadden.
Het is niet zo heel moeilijk te tonen dat wij de kataregels aan ons laars lapten niet?
Of kan jij het zelf niet onderbouwen dan?

Toon eens de 2 rapportjes van de AH die wij kapot kataden en wij zullen daarna de 100den tonen die jullie kapotmaakten, kneus.
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik gaf je duidelijk dat we afspraken gemaakt hadden.
Het is niet zo heel moeilijk te tonen dat wij de kataregels aan ons laars lapten niet?
Of kan jij het zelf niet onderbouwen dan?

Toon eens de 2 rapportjes van de AH die wij kapot kataden en wij zullen daarna de 100den tonen die jullie kapotmaakten, kneus.

http://puu.sh/qhLx6/b7825a3991.png onderandere.

Het gaat ook totaal niet over de hoeveelheid, het gaat over wie er starte, en dan zitten we met deze volgorde:
- Bier sloopt meow
- meow geef waarschuwing + vraag om betere afspraken en straf bepaling, wat bier weigert
- bier sloopt meow 2de keer
- meow reageert door kleinschalig terug te slopen (AH) + bier geeft toe en past beleid aan
- bier sloop nogmaals + fire neemt alle bier leden op behalve 1 (PP)
- meow reageert met een sloop actie van formaat om een duidelijk signaal te geven
- bier + fire schieten wakker en willen ineens duidelijke afspraken (waar ze nu mee bezig zijn)

Jullie kunnen er gewoon niet tegen dat iemand jullie te slim af was en deze terechte sloop actie ineens voor jullie neus stond (angel). Over die afspraken die momenteel gemaakt worden gesproken, wordt tijd dat daar wat schot in de zaak komt he :D

@pimsie: met dat verschil dat ik zo een goede botter ben dat niemand me kan betrappen terwijl iedereen kon zien dat jij bent gaan runnen.

Maar again, deze topics zijn we al lange tijd voorbij en wat mij betreft het SirMaxim topic ook. Ik wens jullie veel succes met jullie nieuwe recruit en ben benieuwd of die idd voldoet aan kwalitatieve eigenschappen. En een hint: denk volgende keer 2 keer na voor je een actie van je vijand gaat veroordelen terwijl je die later "noodgedwongen" zelf moet gaan uitvoeren.
 
Reactiescore
2.303
http://puu.sh/qhLx6/b7825a3991.png onderandere.

Het gaat ook totaal niet over de hoeveelheid, het gaat over wie er starte, en dan zitten we met deze volgorde:
- Bier sloopt meow
- meow geef waarschuwing + vraag om betere afspraken en straf bepaling, wat bier weigert
- bier sloopt meow 2de keer
- meow reageert door kleinschalig terug te slopen (AH) + bier geeft toe en past beleid aan
- bier sloop nogmaals + fire neemt alle bier leden op behalve 1 (PP)
- meow reageert met een sloop actie van formaat om een duidelijk signaal te geven
- bier + fire schieten wakker en willen ineens duidelijke afspraken (waar ze nu mee bezig zijn)

Jullie kunnen er gewoon niet tegen dat iemand jullie te slim af was en deze terechte sloop actie ineens voor jullie neus stond (angel). Over die afspraken die momenteel gemaakt worden gesproken, wordt tijd dat daar wat schot in de zaak komt he :D
Oke prima, nu alle kata afspraken weer van kracht zijn ben ik benieuwd hoe Meow er bij PP nog eens doorkomt ;)
 

Deleted User - 24028

Guest
Er zijn totaal geen kata afspraken van kracht.. En al zeker niet met Bier lol.
 
Reactiescore
2.303
leider warre!
 
Bovenaan