A Fools Error 404?

Reactiescore
533
Wel iets meer dan alleen Noord-Oosten, kan ook gerust Oosten bij getrokken worden inmiddels en daarnaast zit het Zuid-Oosten eraan te komen.
Daarnaast werken we niet echt met 2 clusters wat misschien zo lijkt, maar in communicatievormen is oud War & oud Fenix wel meteen duidelijker over welk gedeelte / welke spelers het dan gaat!
Het Oosten nu al claimen lijkt me wel vooruitlopen op de feiten. ^^

Maar dus dan is het wel zo dat er 2 aparte punten zijn van vertrek. 1 in het Noord-Oosten(WAR) en 1 in het Zuid-Oosten(Fenix)
 
Reactiescore
1.075
het oosten als safe claimen na een paar dorpen winst, hoelang speelt die gozer al tw? :D:D:D:D
 

DeletedUser77704

Guest
het oosten als safe claimen na een paar dorpen winst, hoelang speelt die gozer al tw? :D:D:D:D

Idd iets voorbarig al mag er gezegd worden dat het echt drama is bij Exp, hoeft niet eens veel.moeite in worden gestoken. Def wordt werkelijk verspeelt en 1 van de "topspelers" is al gebroken.

Johnny ik noemde het nog WAR en Fenix vanwege de leden en dat jij benoemde dat wij de oud fenix leden geen dorpen zouden afstaan. Want dat klopt niet.
 
Reactiescore
1.075
ik snap idd ook niet echt hoe dit kan, maar voor alles is een oplossing gelukkig
 
Reactiescore
1.075
't is eigenlijk zelfs falend dat jullie nog niet meer dorpen kunnen pakken hebben lol, stel je voor dat je tegen een degelijke tegenstander komt, DAT zou pas falen zijn.
 

DeletedUser77704

Guest
't is eigenlijk zelfs falend dat jullie nog niet meer dorpen kunnen pakken hebben lol, stel je voor dat je tegen een degelijke tegenstander komt, DAT zou pas falen zijn.

Hahaha enkel ik ben pas beetje serieus bezig en rijg de dorpen vandaag aan een. Dus wij zijn niet degene die falen we zijn namelijk nog niet eens serieus begonnen en het koste 1 dagje om de echte def weg te werken.

Bij een degelijke tegenstander doe ik wel wat meer mijn best vraag maar aan chef :)
 
Reactiescore
533
Hahaha enkel ik ben pas beetje serieus bezig en rijg de dorpen vandaag aan een. Dus wij zijn niet degene die falen we zijn namelijk nog niet eens serieus begonnen en het koste 1 dagje om de echte def weg te werken.

Bij een degelijke tegenstander doe ik wel wat meer mijn best vraag maar aan chef :)
WAR noemden jullie toch noobs?
Wat zou er veranderd zijn vraag ik me af.
 

DeletedUser77704

Guest
Hahaha enkel ik ben pas beetje serieus bezig en rijg de dorpen vandaag aan een. Dus wij zijn niet degene die falen we zijn namelijk nog niet eens serieus begonnen en het koste 1 dagje om de echte def weg te werken.
WAR noemden jullie toch noobs?
Wat zou er veranderd zijn vraag ik me af.

Vindt wat leden noob ja, gelukkig gaan die gasten samen op account net een ervaren speler was ook eis van de fusie.
 
Reactiescore
533
Vindt wat leden noob ja, gelukkig gaan die gasten samen op account net een ervaren speler was ook eis van de fusie.
Had het over het omgekeerde, ze vonden jullie noob met jullie aanvallen.
 
Reactiescore
533
Ging over Exp daar niet best voor gedaan omdat we dachten dat niet nodig was. Bewijs geleverd ook daarvoor. Maar op WAR wel goed aangevallen.
Ze vonden van niet :eek:, gek he hoe dat kan veranderen?
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser23034

Guest
Beste,

Ik heb je uitgelegd waarom.

Ik heb afgelopen zondag een gezamelijke aanval gedaan op uwe collega Calming samen met cceerderic. Echter door men lange looptijd dat ik tussen 10u en 12u in de middag aan kon komen om iets of wat ongemerkt te kunnen versturen. Heb ik maar 2 dorpen kunnen pakken en 1 kunnen behouden. Alle andere waren rood/blocked. Daarom besloten met goedkeuringen gevraagd aan mijn stamleider of ik enkele BB's mag pakken aan mijn front en uitbouwen om deze lange looptijden te kunnen overbruggen.

Echter Internt uw collega Calming jan en alleman.. Dus bij deze been ik daarmee ook een beetje bij..dus lijkt mij uiteindelijk geen slechte zaak vanaf mijn standpunt gezien. En wie wil nu geen mooi gesloten cluster.. minder kans op kleuters zoals Kleedje die cf's komen maken met bb's in je cluster ;)

Vriendelijke groeten,
Jordy

Heee! Ik ben geen kleuter hoor.
 
Reactiescore
420
Tegen Fusion hoef ik niet eens degelijk te deffen en het is easy win :cool:
 
Bovenaan