A Fools Error 404?

DeletedUser59368

Guest
Ik wilde 2 LW spelers recruiten, waaronder hij, hij had liever 3e speler ook mee. Dat was ook sterke actieve speler dus prima. Die speler wilde dat niet dus wilden die andere 2 ook niet.
Vervolgens komen ze ermee dat we best wel eens fusie konden doen, zou een mooie stam uitkomen (zeker waar) maar dit liep stuk. Vervolgens komen ze nogmaals polsen, stonden zeker open ervoor aangezien core stammen het vaak lastig hebben door gebrek aan safe, het gesprek ging al vrij stroef en toen kwam fenix met het idee voor fusie, dat in een halve dag afgerond was.

De fusie -LW- & WAR hebben jullie vooral zelf afgeschoten.. onlogische edelijnen voorgeschoteld gekregen, en was geen mogelijkheid tot discussie om ook richting onze edelijnen te werken.. Dus dat was vooral een fusie in het voordeel van WAR.. en de 2 spelers die je wilde rekruten zouden meteen vastgelegd zijn, en konden jumpen naar de andere kant van de wereld wat in de realiteit niet mogelijk was. (noord oost -> noord west).. Ja, dan stopt het..

De fusie WAR & Fenix.. ging volgens mij veel makkelijker omdat, jullie mekaar niet zo in de weg lagen, buiten gameforce.
+ gameforce was aan het breken, en Fenix kreeg een bruine streep in de broek.. dus gingen de gesprekken veel makkelijker :rolleyes:
 
Reactiescore
1.367
De fusie -LW- & WAR hebben jullie vooral zelf afgeschoten.. onlogische edelijnen voorgeschoteld gekregen, en was geen mogelijkheid tot discussie om ook richting onze edelijnen te werken.. Dus dat was vooral een fusie in het voordeel van WAR.. en de 2 spelers die je wilde rekruten zouden meteen vastgelegd zijn, en konden jumpen naar de andere kant van de wereld wat in de realiteit niet mogelijk was. (noord oost -> noord west).. Ja, dan stopt het..

De fusie WAR & Fenix.. ging volgens mij veel makkelijker omdat, jullie mekaar niet zo in de weg lagen, buiten gameforce.
+ gameforce was aan het breken, en Fenix kreeg een bruine streep in de broek.. dus gingen de gesprekken veel makkelijker :rolleyes:

Bij mijn kaartje heb ik direct aangegeven dat het een schets was en die was ook niet onlogisch, enkele spelers zouden moeten springen en daar was ruimte voor gevonden. Enkel gingen jullie arrogant lopen doen en moesten accounts die toen nog geen 100k hebben en verder naar het noorden liggen grotere lijnen krijgen (naar het zuiden) dan 400k accounts...

Welke 2 spelers zouden vast komen te liggen?
nl57
 

DeletedUser59368

Guest
Bij mijn kaartje heb ik direct aangegeven dat het een schets was en die was ook niet onlogisch, enkele spelers zouden moeten springen en daar was ruimte voor gevonden. Enkel gingen jullie arrogant lopen doen en moesten accounts die toen nog geen 100k hebben en verder naar het noorden liggen grotere lijnen krijgen (naar het zuiden) dan 400k accounts...

Welke 2 spelers zouden vast komen te liggen?
nl57
Wij hebben niet arrogant gedaan? Jullie manier van denken sloeg nergens op.. gingen er nooit uitkomen zo... elk voorstel die wij deden was meteen nee en in prullebak, omdat het jullie niet goed uitkwam. En dan komen jullie met belachelijke kaartjes af die nergens op slaan.
Dit was jullie kaartje:
https://i.gyazo.com/dc3186ef241a881615563f82aa52f7f1.png
 
Reactiescore
91
Heeft dat over het algemeen ooit al gewerkt, zo'n verdeling met stroken? Heb dat de laatste tijd al in meerdere situaties gezien, maar lijkt me compleet ridicuul zoiets.
 
Reactiescore
1.367
Heeft dat over het algemeen ooit al gewerkt, zo'n verdeling met stroken? Heb dat de laatste tijd al in meerdere situaties gezien, maar lijkt me compleet ridicuul zoiets.
Veel werelden worden op die manier gedaan

spelers.png
spelers.png

Wij hebben niet arrogant gedaan? Jullie manier van denken sloeg nergens op.. gingen er nooit uitkomen zo... elk voorstel die wij deden was meteen nee en in prullebak, omdat het jullie niet goed uitkwam. En dan komen jullie met belachelijke kaartjes af die nergens op slaan.
Dit was jullie kaartje:
https://i.gyazo.com/dc3186ef241a881615563f82aa52f7f1.png

Van jullie kant kwam er geen enkel voorstel. Daarom was het ook zo lastig... Enigste wat we hoorden was "die en die moet grotere lijnen" thats it
 
Reactiescore
91
Veel werelden worden op die manier gedaan

Hmmm dan toch precies, vind het maar een vreemd principe. Mits wat politieke veranderingen heb je een onverdedigbaar lang front of als je een vijand close by wilt aanvallen zit je al snel met gigantisch oplopende looptijden (zeker in geval van W11). Maar blijkbaar kan het lukken ja, misschien eerder uitzondering dan regel.
 
Reactiescore
533
Veel werelden worden op die manier gedaan

spelers.png
spelers.png
Noob werelden...

@Soleaban:
Ik had toch gelijk dat Jason niet mee mocht zeker. Dag later was die al gaan lopen bij een paar incs.
 
Reactiescore
1.367
Hmmm dan toch precies, vind het maar een vreemd principe. Mits wat politieke veranderingen heb je een onverdedigbaar lang front of als je een vijand close by wilt aanvallen zit je al snel met gigantisch oplopende looptijden (zeker in geval van W11). Maar blijkbaar kan het lukken ja, misschien eerder uitzondering dan regel.

Waarschijnlijk eerder de regel dan de uitzondering, kijkend naar alle werelden.
Inderdaad, met "politieke veranderingen" krijg je 2 spelers met giga lang front die regen elkaar liggen. En niemand wilt dat dus speelt iedereen samen :D
Ook als er 1 speler de boel verneukt breekt de vijand niet gelijk door.
 

DeletedUser75778

Guest

Je hoeft niet bijzonder geschapen te zijn om te begrijpen dat dit kaartje complete trash is. Echter wil ik wel het gebruik van een phalanx verdedigen. Als voorbeeld zou ik graag de stam Fide willen gebruiken.

d4ce9bc7e67b832d3fca1a90e9a5c91b.png

Zoals je ziet is hier een perfecte phalanx gecreëerd, waardoor de wereld met 100% dominantie is afgesloten. Het vergt veel samenspel, aangezien een individueel front vaak tamelijk klein is, dus het is een uitdaging. Maar als je de ins en outs van dit soort edellijnen kent, dan heb je een machtig wapen in hand.
 

DeletedUser59368

Guest
Je hoeft niet bijzonder geschapen te zijn om te begrijpen dat dit kaartje complete trash is. Echter wil ik wel het gebruik van een phalanx verdedigen. Als voorbeeld zou ik graag de stam Fide willen gebruiken.

d4ce9bc7e67b832d3fca1a90e9a5c91b.png

Zoals je ziet is hier een perfecte phalanx gecreëerd, waardoor de wereld met 100% dominantie is afgesloten. Het vergt veel samenspel, aangezien een individueel front vaak tamelijk klein is, dus het is een uitdaging. Maar als je de ins en outs van dit soort edellijnen kent, dan heb je een machtig wapen in hand.

Klopt, word vaak gebruik van gemaakt. Klein front relatief makkelijk te deffen.. maar je moet wel goed samenspel hebben met je buren wil je blijven vooruitgang maken.. en daar wringt het schoentje soms :)
 
Reactiescore
1.075
Je hoeft niet bijzonder geschapen te zijn om te begrijpen dat dit kaartje complete trash is. Echter wil ik wel het gebruik van een phalanx verdedigen. Als voorbeeld zou ik graag de stam Fide willen gebruiken.

d4ce9bc7e67b832d3fca1a90e9a5c91b.png

Zoals je ziet is hier een perfecte phalanx gecreëerd, waardoor de wereld met 100% dominantie is afgesloten. Het vergt veel samenspel, aangezien een individueel front vaak tamelijk klein is, dus het is een uitdaging. Maar als je de ins en outs van dit soort edellijnen kent, dan heb je een machtig wapen in hand.

w22 is daar ook een fantastisch voorbeeld van :)
 
Reactiescore
533
Klopt, word vaak gebruik van gemaakt. Klein front relatief makkelijk te deffen.. maar je moet wel goed samenspel hebben met je buren wil je blijven vooruitgang maken.. en daar wringt het schoentje soms :)
Voor een phalanxen-systeem zijn er wel enkele voorwaarden:
- Je moet genoeg safe-zone hebben. Daar gaat het principe Phalanx nu eenmaal van uit. Genoeg safe en van daaruit vertrekken zodat iedereen ervan kan profiteren.
- Je moet als stam allen bereid zijn dat principe te hanteren en dat wil zeggen dat er spelers zijn die dorpen moeten afstaan om het principe phalanx te verkrijgen.

Voor Fusion zoals ze zich nu blijkbaar noemen lijkt me een phalanxen systeem dus gedoemd te mislukken:
Ze hebben teveel front en ik zie de oud-fenix leden niet geneigd om dorpen af te staan. Bovendien om het Phalanx-systeem te hanteren ga je een periode als stam amper groeien door de vele interns. Je gaat troepen verspillen, etc. En wat was nu weer de reden van fuseren?
 

DeletedUser77704

Guest
Voor een phalanxen-systeem zijn er wel enkele voorwaarden:
- Je moet genoeg safe-zone hebben. Daar gaat het principe Phalanx nu eenmaal van uit. Genoeg safe en van daaruit vertrekken zodat iedereen ervan kan profiteren.
- Je moet als stam allen bereid zijn dat principe te hanteren en dat wil zeggen dat er spelers zijn die dorpen moeten afstaan om het principe phalanx te verkrijgen.

Voor Fusion zoals ze zich nu blijkbaar noemen lijkt me een phalanxen systeem dus gedoemd te mislukken:
Ze hebben teveel front en ik zie de oud-fenix leden niet geneigd om dorpen af te staan. Bovendien om het Phalanx-systeem te hanteren ga je een periode als stam amper groeien door de vele interns. Je gaat troepen verspillen, etc. En wat was nu weer de reden van fuseren?

Oude Fenix hoeft amper dorpen af te staan omdat dit. Principe al vanaf begin de bedoeling was. Lijnen beetje bij sturen maar grote wissels blijven uit. Daarom zal dat geen problemen geven. Enkel het oude WAR gaat het lastiger krijgen daarmee wat in jullie voordeel idd zal werken.
 
Reactiescore
533
Oude Fenix hoeft amper dorpen af te staan omdat dit. Principe al vanaf begin de bedoeling was. Lijnen beetje bij sturen maar grote wissels blijven uit. Daarom zal dat geen problemen geven. Enkel het oude WAR gaat het lastiger krijgen daarmee wat in jullie voordeel idd zal werken.
Ik lees dan eigenlijk een slecht uitgevoerde phalanx want jullie werken nog met 2 aparte clusters dan (oud WAR en oud Fenix)? Anders zie ik niet in hoe je dat principe uitgelegd krijgt, jullie safe-zone is toch aan de kant van Rise against? Noord-Oosten?
 

DeletedUser68032

Guest
Wel iets meer dan alleen Noord-Oosten, kan ook gerust Oosten bij getrokken worden inmiddels en daarnaast zit het Zuid-Oosten eraan te komen.
Daarnaast werken we niet echt met 2 clusters wat misschien zo lijkt, maar in communicatievormen is oud War & oud Fenix wel meteen duidelijker over welk gedeelte / welke spelers het dan gaat!
 
Bovenaan