A Fools Error 404?

Reactiescore
420
En dan weer een clear vergeten te dodgen zeker! hihi
 
Reactiescore
24
Dag AF-ers,

Ik ben blijkbaar?! van de oude stempel, mijn laatste wereld was wereld 31. Een wereld gewonnen door een stam die de hele tijd gevochten heeft tegen alle stammen te gelijkertijd. Voor de fans de oorlog was "De oorlog tegen de 7 dwazen", omdat het 7 vijandelijke stammen waren.
Ik dacht lange tijd dat Fenix iets gelijkaardig uit de brand kon trekken. Ze hadden WAR tegen, ze hadden Beats tegen, ze hadden -=DS=- tegen. -LW- niet, deze steunden hun ook hier op het AF. Terwijl WAR zogezegde stabs als excuus gebruikte om allianties te smeden tegen Fenix en hierbij geen enkele kans onbenut lieten om dit op te rakelen (niet waar Danny?). Zelfs met -LW- wou men een NAP gewoon om alle focus op Fenix te krijgen.

Wat een absurditeit moet het dan niet zijn om een fusie aan te gaan tussen een stam(WAR) die alles eraan deed om allianties aan te gaan tegen een andere stam (Fenix). Het doet extreme vragen oproepen.

Maar geen nood ik weet het antwoord, er zijn geen stoere binken meer, geen krachtige dames in Fenix en WAR.
Stoere binken dat zijn personen die zeggen: Hey, dit is een spel!! We moeten niet met iedereen een alliantie aangaan om 1 stam klein te krijgen? Alle onze stamleden moeten de kans krijgen het spel te spelen dat ze leuk vinden.
Krachtige dames dat zijn personen die zeggen: Hey, we krijgen het moeilijk met de hoeveelheid vijanden. Wel dan gaan we gewoon strijdend ten onder liever dan onze spelziel te verkopen puur voor een kans op winst.

Lange tijd heb ik gezegd: -LW- en WAR zijn gelijk qua stam. Ik ben tot de conclusie gekomen dat dit niet zo is.
In -LW- hebben we ervoor gezorgd dat we stoere binken kregen. Hebben we ervoor gezorgd dat er krachtige dames opstonden. Terwijl bij ons spelplezier centraal staat, waar zelfontplooing centraal staat, staat bij WAR duidelijk het doel heiligt de middelen bovenaan. Spelers worden gedwongen te internen of barbs te edelen puur en alleen omdat ze het veilig willen houden.

Ik ben van mening dat TW een spel is dat draait rond oorlog voeren. Een spel dat weldegelijk draait rond iets willen bereiken als stam, maar nooit compromis-loos.
Jamais, compromiesloos.

Aan alle niet 404-ers. Denk er goed over na. Wat wil je als account, wat wil je als stam.
Willen jullie winst tegen elke prijs. Of zijn er toch nog stoere binken aanwezig, zijn er toch nog Krachtige dames die de strijdbijl willen oppakken en dat gedrocht van een 404 een kop kleiner willen maken?

Groetjes,
Tuur
flikker op, wat een gelul zeg.
 
Bovenaan