_TBR_ vs [.RB.]

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser3171

Guest
haha dat zou je willen ja.. denk ook voor de toekomst zou RB deze strijd winnen zullen ze nog meer kunnen dominineren en dan?? :eek::eek: is er geen plek meer voor de andere spelers.. en zal RB de totale overheersing krijgen.

daarom TBR sterkte
 

DeletedUser

Guest
haha dat zou je willen ja.. denk ook voor de toekomst zou RB deze strijd winnen zullen ze nog meer kunnen dominineren en dan?? :eek::eek: is er geen plek meer voor de andere spelers.. en zal RB de totale overheersing krijgen.

daarom TBR sterkte

euhm, andersom niet dan?:')
 

DeletedUser3171

Guest
ik denk minder bedreigend.. want dan zullen beide partijen tog wel gesloopt worden, en kunne de andere stammen hen bij blijven.. jullie staan nu al zover voor en blijven dan een stuk voorstaan.. bovendien staan jullie al te lang eigelijk bovenaan :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Tja het is maar hoe je het bekijkt. Bij mij komt het slijmerig over :p
 

DeletedUser

Guest
als je de kaart goed bekijkt, zie je dat fictus een sleutelrol kan spelen. fictus heeft geen kant gekozen, maar als ze RB kiezen, kunnen ze ervoor zorgen dat ze TBR en allies praktisch omsingeld liggen. :D

En kiezen ze tbr's kant, gaat het meteen eerlijker worden, want zorgt voor een mooi blok tegen RB en 300 :D

Dus stamleiders van TBR en RB, begin maar met jullie mooie aanbiedingen, ;)
 

DeletedUser916

Guest
bwa wat ben je met aanbiedingen die achteraf verbroken worden...

Mooi voorbeeld hiervan: _TBR_ komt bij ons vragen voor meer gebied, dit geven we hun. Ze wouden letterlijk de helft van de wereld. Wij zeggen, gaat niet want: bv. Guards/AV hebben ook hun plaats op de kaart gekregen. ze wouden dat we deze gebieden [.RB.] gebieden noemen, maar zo iets doe je niet.

Speciaal voor _TBR_ wil ik hier het kaartje nog eens posten hoe de diplomatie eruit zag toen we nog vriendjes waren:
http://img266.imageshack.us/my.php?image=wereldverdelinglp2.jpg
en later:
http://img144.imageshack.us/my.php?image=verdeedtoekomstne4.jpg

Hierbij zie je:
In ons gebied, beslissen wij de indeling: diplomatie,...
In order&guards gebied, beslissen zij over hun diplomatie.
In _TBR_ beslist _TBR_, ze hadden hier snel beslist: hulpjes Bih, rest dood ^^

Toen ging alles nog goed, tot _TBR_ in ons gebied kwam beslissen en LAW leden uitnodigen.
 

DeletedUser

Guest
als je de kaart goed bekijkt, zie je dat fictus een sleutelrol kan spelen. fictus heeft geen kant gekozen, maar als ze RB kiezen, kunnen ze ervoor zorgen dat ze TBR en allies praktisch omsingeld liggen. :D

En kiezen ze tbr's kant, gaat het meteen eerlijker worden, want zorgt voor een mooi blok tegen RB en 300 :D

Dus stamleiders van TBR en RB, begin maar met jullie mooie aanbiedingen, ;)

volgens mij ben jij niet up to date.
 

DeletedUser

Guest
Lijkt me behoorlijk logisch als RB met Order fuseert dat er dan LAW-leden overstappen naar TBR:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
idd bormsie (over die aanbiedingen), daarom dat fictus nog steeds onpartijdig is...

Want zo is het, situaties veranderen constant in tw, en voor je het weet, is je ally's gebied de enige plek nog langswaar je kan uitbreiden en komt er toch een einde aan de bg.

dus waarom zouden wij onze troepen gaan doodlopen voor iemands anders ruzie, om dan nadien al onze dorpen te laten overnemen doordat we verzwakt zijn :)

Voor ons is het simpel, diegene die ons eerst aanvalt, krijgt ons als vijand...



btw, respect aan beide stammen om toch de oorlog openlijk te verklaren. nu leeft w2 meteen weer op!!!
 

DeletedUser916

Guest
Lijkt me behoorlijk logisch als RB met Order fuseert dat er dan LAW-leden overstappen naar TBR:rolleyes:

leg eens uit, waarom het logisch is als order leden overstappen naar RB, _TBR_ met law fuseert. Want ik zie er helemaal de logica niet in.
 

DeletedUser916

Guest
idd bormsie (over die aanbiedingen), daarom dat fictus nog steeds onpartijdig is...

Want zo is het, situaties veranderen constant in tw, en voor je het weet, is je ally's gebied de enige plek nog langswaar je kan uitbreiden en komt er toch een einde aan de bg.

dus waarom zouden wij onze troepen gaan doodlopen voor iemands anders ruzie, om dan nadien al onze dorpen te laten overnemen doordat we verzwakt zijn :)

Voor ons is het simpel, diegene die ons eerst aanvalt, krijgt ons als vijand...



btw, respect aan beide stammen om toch de oorlog openlijk te verklaren. nu leeft w2 meteen weer op!!!

Soms moet je een kant kiezen om vooruit te komen in de wereld, alleen kom je er Zelden.
Idd je hebt gelijk dat op een gegeve moment bondgenoten toch zullen gaan, als er niemand anders is om over te nemen. Bondgenoten vallen dan, om uiteindelijk 1stam te hebben die tegen elkaar gaat strijden ^^

Ps: _TBR_ wou de oorlog niet openlijk verklaren, zelf niet via Pm. Wel via een gesprek op msn tussen leiding, dus deed ik het maar via Pm en algemeen forum.
 

DeletedUser

Guest
Wij zijn steeds trouw geweest en gebleven aan de stammen die we ten tijde van de oorlog met RC gekozen hebben. Als leiding hadden wij besloten geen stam te gaan worden die naar de pijpen van de sterkste danst. Wij wouden gewoon bg's hebben die ons langdurig zouden steunen en wij hun.

Maar blijkbaar hebben wij ons toch ook vergist in een paar stammen. wij waren niet in hun ogen wat zij in de onze waren.

Het enige wat wij wouden was een soort langdurig bg zoals rb met 300 had/heeft. is volgens ons de enige basis waarop wij een bg willen, en ook de enige manier om een band op te bouwen als stammen.
 

DeletedUser

Guest
Lijkt me behoorlijk logisch als RB met Order fuseert dat er dan LAW-leden overstappen naar TBR:rolleyes:

het lijkt logisch maar is het niet omdat tbr eerst nog naar ons kwam hoe wij ons gingen mengen in de oorlog tussen order en law tbr zei dat hun ook mee gingen doen om law aante vallen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan