_TBR_ vs [.RB.]

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Let's Role!:D
Zo, w2 komt dus is in actie! En nog onverwacht ook...
Wel, veel plezier!:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
En jah sommige leden van Rb zal ik niet aanvallen waarom niet. Omdat er toch wel wat voor mekaar is gedaan in de tijd dat we een bondgenootschap haddne
 

DeletedUser

Guest
TBR gaat winnen, de kracht van TBR zit hem in de spelers die altijd al bijelkaar zitten. Ze zijn op elkaar ingewerkt en ze weten wat ze aan elkaar hebben.

RB heeft inderdaad een lesje nodig want ze staan eerste door de fusies. Niet door hun groei!
 

DeletedUser

Guest
TBR gaat winnen, de kracht van TBR zit hem in de spelers die altijd al bijelkaar zitten. Ze zijn op elkaar ingewerkt en ze weten wat ze aan elkaar hebben.

RB heeft inderdaad een lesje nodig want ze staan eerste door de fusies. Niet door hun groei!

LOL :eek:

RB stond al eerste samen met 42 het was elke dag weer anders.. tot dat we fuseerde en DE nummer 1 werden en met de order spelers die er bij zijn gekomen hebben we de voorsprong alleen maar uitgebouwd..:)
 

DeletedUser

Guest
Ik leg toch mijn kansen op TBR, Ik vind het een beetje raar dat iedereen nou zijn kansen legd op RB omdat ze 1e staan en meer punten hebben. daar gaat het niet om, natuurlijk helpt het. :rolleyes:
 

DeletedUser2826

Guest
Ik ruik hier veel [.RB.]-gezindsheid .... :rolleyes:
Of dit is omdat [.RB.], nr. 1 is? ... who knows.

Verder ziet dit mij er als een spannende oorlog uit,
Uiteraard is het steeds mogelijk dat _TBR_ steun krijgt uit onverwachte hoek,
of goede coördinatie zal hanteren.

Het puntenverschil tussen beide is toch 40mil. (zie "puntentotaal)
Wat redelijk wat is, _TBR_ zal dus zo te zien zijn beste beentje moeten voor zetten.
 

DeletedUser

Guest
Ik sta vooral achter RB omdat je blijkbaar _TBR_ niet kan vertrouwen.
 

DeletedUser

Guest
LOL :eek:

RB stond al eerste samen met 42 het was elke dag weer anders.. tot dat we fuseerde en DE nummer 1 werden en met de order spelers die er bij zijn gekomen hebben we de voorsprong alleen maar uitgebouwd..:)

d.m.v. fusies zijn jullie sterker gaan groeien maar al was RB hetzelfde als toen zouden ze zeker geen nr.1 staan
 

DeletedUser

Guest
d.m.v. fusies zijn jullie sterker gaan groeien maar al was RB hetzelfde als toen zouden ze zeker geen nr.1 staan

daarom zijn we gefuseerd..:D maar toch.. deze oorlog zal intressant worden:cool: succes aan beide kanten.. maar voor al voor rb(zit er zelf in:D)
 

DeletedUser

Guest
daarom zijn we gefuseerd..:D maar toch.. deze oorlog zal intressant worden:cool: succes aan beide kanten.. maar voor al voor rb(zit er zelf in:D)

Ik moet toegeven dat jullie fusies goed hebben uitgepakt maar het is tevens een fout om voor de 2e keer te fuseren. Dat zal je in de loop van tijd merken:cool:
 

DeletedUser5208

Guest
mm.. Ja

RB helpt tbr groot maken maar ze komen in opstand en denken dat ze het nu allemaal wel zelf aan kunnen..

Nou ik wens TBR veel succes because RB-UNITED Will take over the world..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan