_TBR_ vs [.RB.]

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser916

Guest
TOEVOEGING: SPAM ZAL WORDEN VERWIJDERT, BIJ OVERMATIG SPAM MAATREGELEN.



Eddebeezt:
prima, TBR verklaart hierbij RB de oorlog

Inderdaad beste lezertjes, Hierbij verklaart _TBR_ de oorlog aan [.RB.]. Deze wordt hierbij dus officieel en met veel plezier geaccepteerd, enkele redenen hiervoor:
- Het door hun niet nakomen van de, door het bondgenootschap opgelegde regels. Hierbij heb ik het over de vastgestelde grenzen die door Hun verbroken zijn.
Eddebeezt:
wij realiseren dat wij de afspraken gebroken hebben
^^

- Het zoeken van bondgenoten tegen [.RB.] dit terwijl we een bondgenoot samen hebben. Voor bewijzen vraag maar aan guards,av,fictus.

- Het inviten van spelers die door onze andere bondgenoot worden aangevallen (LaW leden inviten die voor -fa- vluchten)

Zeg _TBR_ zijn jullie eigenlijk een te vertrouwen bondgenoot of niet? Zelf ken ik niet veel topstammen die zo weinig respect uiten tegenover hun bondgenoten. Ik zou zeggen, zoek nog wat bondgenoten die je achteraf kunt verraden, dat doen jullie goed.

Wat mij vooral pijn doet:
Toen _TBR_ nog klein was, waren ze bondgenoten van een stam waar we mee in oorlog waren (DHK). We hebben die stam dan afgemaakt en hen vaste grenzen gegeven. Ze mochten een paar vluchtelingen (mas mad,darkritual,...) aannemen die hun extra sterk zou maken. Nu ze een beetje beter zijn geworden bedriegen ze de stam die hen toen de kans gaf om te groeien. firemans, de puntjes zijn teveel naar je hoofd gestegen. Mss beter hier even van af te kicken.

zeg bondgenoten van _TBR_, kzou graag ff willen horen wie er allemaal meedoet, dan kan ik daar ook de oorlog aan verklaren.

Alsnog,
Veel succes en dat de beste mogen winnen.

==========================================================

Cijfermateriaal:


Momenteel: [.RB.] vs _TBR_
Tussenstand: 0 - 0

Mvg
BoRmSiE;Nymfomaan;Oriskany
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4674

Guest
waarom maak je er niet van


[.rb.] aka ORDER aka -300- aka -FA- aka prusia vs _tbr_ aka nuovo aka law

Gl;P

aka betekent also known as, dus ik vraag me af op wat die comment eigenlijk slaat :D [.RB.] is niet Order,... Btw: let the sleepless nights begin! :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser657

Guest
weet ik, maar op de game scene word ook gebruikt als je met elkaar speelt
 

DeletedUser

Guest
ik zet al mijn w2 dorpjes in op TBR :p
geintje ...
appeltje eitje voor Nymf :cool:
 

DeletedUser

Guest
weet ik, maar op de game scene word ook gebruikt als je met elkaar speelt

Ah, je bedoeld het waarschijnlijk niet slecht hé Spoonk;)

Verder jammer dat dit zo moest lopen. Ik kende de stamleinding van _TBR_ al van voor w2 en zal dus ook in alle gevallen respectvol blijven omgaan met hun stam.

Verder sluit ik me natuurlijk aan bij BoRmSie zijn argumenten gezien ik van alles op de hoogte ben en dus weet dat ze kloppen. Ook _TBR_ geeft dit blijkbaar openlijk toe.

Moge [.RB.] winnen!
 

DeletedUser657

Guest
laten we het eerst waarmaken en dan pass maken. TBR is niet slecht hoor
 

DeletedUser

Guest
Valt me tegen dat TBR en RB niet gaan fuseren. Maarja, eerlijk gezegt denk ik niet dat het een echte oorlog gaat worden. Een paar spelers van TBR zullen worden afgemaakt en de stam zal uit elkaar vallen.

Ik hoop echter dat het een beetje spannende strijd wordt. Succes aan beide.
 

DeletedUser4787

Guest
Ik zal ook even wat citeren.

Just For Me... ga je dan oorlog verklaren? :)

eddie als jij dat graag wilt ;)

Just For Me... ok graag doe maar!

eddie prima, TBR verklaart hierbij RB de oorlog

Dit staat er voor dat de oorlog verklaard werd. En zoals jullie kunnen lezen werd het gevraagt.
 

DeletedUser

Guest
aawww :) leuk hoe hij die 2 zinnen uit context rukt :D

ag ja weet je gelijk wat voor type je voor je hebt staan he :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Mischien moet die kerel bij de pers gaan werken.
Die doen ook de hele dag door zulke dingen :p
 

DeletedUser

Guest
Ik zal ook even wat citeren.

Just For Me... ga je dan oorlog verklaren? :)

eddie als jij dat graag wilt ;)

Just For Me... ok graag doe maar!

eddie prima, TBR verklaart hierbij RB de oorlog

Dit staat er voor dat de oorlog verklaard werd. En zoals jullie kunnen lezen werd het gevraagt.

citeer dan ook nog even de andere dreigende woorden van jullie kant, want nu lijkt het weer alsof wij het gedaan hebben;)
 

DeletedUser

Guest
tja jammer dat het zo moet gaan.. het zal er van af hangen wie er gaat winnen rb staat er beter voor qua punten.. maar we zullen zien.. tbr is zeker niet slecht rb ook niet.. lets play the game:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
bormsie zou je de stand anders wille maken ?

rb+ allies - tbr + allies

zoiets ?
 

DeletedUser2522

Guest
wordt er meteen agressief gestart? Of gaan beide partijen elkaar eerst de tijd geven om voor te bereiden :) zou me raar lijken voor het tweede.

Dat de beste moge winne! (Hopen dat RB dat natuurlijk is ^^)
 

DeletedUser

Guest
Ik zal ook even wat citeren.

Just For Me... ga je dan oorlog verklaren? :)

eddie als jij dat graag wilt ;)

Just For Me... ok graag doe maar!

eddie prima, TBR verklaart hierbij RB de oorlog

Dit staat er voor dat de oorlog verklaard werd. En zoals jullie kunnen lezen werd het gevraagt.

Iedereen kan duidelijk zien dat BoRmSie een reactie gaf op iets. Zo'n vraag is geen openingszin. Dus als men het hier heeft over dingen uit de context halen. Hier gebeurd dit ook.
 

DeletedUser858

Guest
Tja, BoRmSiE had natuurlijk ook kunnen smeken op zijn knieën voor vrede, maar het initiatief is duidelijk door _TBR_ genomen. Als je de afspraken van een bondgenootschap schendt, kun je natuurlijk ook altijd excuses aanbieden. Je zou herhaaldelijk schenden van afspraken ook kunnen zien als het uitlokken van oorlog.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan