4 jaar ouder en nog niks geleerd....

DeletedUser66335

Guest
03.gif


Kan iemand mij vertellen wat ik allemaal heb gemist? Kortom vertel eens wat er allemaal is gebeurd afgelopen tijd op wereld 4.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
HRS is gevallen, ATR is ontstaan.
NUTS en ATR zijn gefuseerd met DT.
Koekje en Kiwi zijn gefsueerd tot TUC.
Finale oorlog tussen DT en TUC.
DT wint.
TUC verliest.
TUC is niets meer.
Dt internt de overschot tot dat de wereld als einde/gewonnen verklaard wordt.
 

DeletedUser

Guest
Mag je nog een hoop internen, succes ermee :D

En dat bedoel ik dus met dat TUC verloren is.
Ze spreken niet meer over een oorlog winnen, maar zelf over internen, spelers van hun uit de stam zetten vanwege te erge stats, over "DT tegenhouden".
Maar over "DT overwinnen" is er al lang geen sprake meer ;)

Feiten zijn feiten, en het feit is dat TUC gewoon een stam is van spelertjes die bij elkaar zitten. Maar zonder stamgevoel, zonder groepsgevoel, zonder (fatsoenlijke) leiding, zonder orde en zonder een toekomst.
(en nog zoveel meer)
 

DeletedUser43670

Guest
En dat bedoel ik dus met dat TUC verloren is.
Ze spreken niet meer over een oorlog winnen, maar zelf over internen, spelers van hun uit de stam zetten vanwege te erge stats, over "DT tegenhouden".
Maar over "DT overwinnen" is er al lang geen sprake meer ;)

Feiten zijn feiten, en het feit is dat TUC gewoon een stam is van spelertjes die bij elkaar zitten. Maar zonder stamgevoel, zonder groepsgevoel, zonder (fatsoenlijke) leiding, zonder orde en zonder een toekomst.
(en nog zoveel meer)

Ik hapte gewoon op jouw reactie in :).

Maar ehh heel de buitenwereld kan wel zien dat DT aan het winnen is denk ik? Maar daarom heeft het nog niet gewonnen, hoe zwak TUC op dit moment dan ook mag zijn. Ik denk dat beide stammen zich wel bewezen hebben op deze wereld en dat spelers gewoon stoppen omdat ze het saai beginnen vinden. DT is er allicht beter in geslaagd om de sfeer goed te houden (hip hoi PARA) en dat hoort ook bij het spel, maar qua "skill" (of wat er nog van te pas komt) kan je niet zeggen dat DT TUC overstijgt. Ik zie soms aanvallen binnenkomen waar 10k bijl in zit (en nee, zijn geen fakes). Ik ben destijds ook gestopt omdat de tegenstanders in mijn omgeving ermee kapten & barbaarden, het werd gewoon saai.

Die goeie sfeer kan snel omdraaien eens er daar een paar stoppen.
En sowieso dat jullie dat aan de buitenwereld niet gaan tonen.

Oja: Best komisch dat jullie elke keer er een speler vertrekt meteen zeggen dat het om de stats gaat, om dan telkens fout te zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik hapte gewoon op jouw reactie in :).

Maar ehh heel de buitenwereld kan wel zien dat DT aan het winnen is denk ik? Maar daarom heeft het nog niet gewonnen, hoe zwak TUC op dit moment dan ook mag zijn. Ik denk dat beide stammen zich wel bewezen hebben op deze wereld en dat spelers gewoon stoppen omdat ze het saai beginnen vinden. DT is er allicht beter in geslaagd om de sfeer goed te houden (hip hoi PARA) en dat hoort ook bij het spel, maar qua "skill" (of wat er nog van te pas komt) kan je niet zeggen dat DT TUC overstijgt. Ik zie soms aanvallen binnenkomen waar 10k bijl in zit (en nee, zijn geen fakes). Ik ben destijds ook gestopt omdat de tegenstanders in mijn omgeving ermee kapten & barbaarden, het werd gewoon saai.

Die goeie sfeer kan snel omdraaien eens er daar een paar stoppen.
En sowieso dat jullie dat aan de buitenwereld niet gaan tonen.

Oja: Best komisch dat jullie elke keer er een speler vertrekt meteen zeggen dat het om de stats gaat, om dan telkens fout te zijn.

En dan is het nu mijn beurt om te happen op jouw reactie.
1. |DT| wint, feit is een feit. Iedereen ziet het, iedereen weet het.
2. Wat blijft er van TUC over? Zij hebben geen kracht meer om terug te slaan, enkel om enkele versperringen op de weg te plaatsen. Die versperringen houden |DT| niet tegen. Het enigste wat die doen, is jullie nog een klein beetje meer tijd geven op w5.
3. Para heeft het inderdaad goed gedaan met |DT|. Maar de sfeer hangt niet af van Para. Para is 1 persoon, de stam zijn 40-50+ mensen. Van de oprichter tot de nieuwste aanwinst in de stam als een co op een mooi account.
Iedereen maakt deel uit van de stam, iedereen maakt deel uit van een hechte band en van die sfeer in |DT|.
En dat is iets wat |DT| onderscheid van TUC. De sfeer en het plezier en de samenhang. Waar is de samenhang in TUC?
Enigste wat ik zie, zowel langs buitenaf als langs binnen, zijn groepjes. Soms uit niet meer bestaande van 3-4 spelers.
Je hebt de "leiding" met 92p92 die wat groeit op barbaren dorpen. Zelfde als Dr Darts die internd en barbaren dorpen edelt. Dan heb je het duo Wilma van R Dorpje en David en Xenia van Kimobear (+ ik dacht nog iemand), die ik zou zeggen de enigste nuttige spelers zijn in de oorlog van TUC tegen |DT|. En dan een heleboel inactievelingen en spelerloze accounts.
4. Dan wil ik graag eens weten wat u verstaat onder skill. Dat is best relevant en hangt af van mijn interpretatie.
En ik zou daar graag op terug komen mocht je duidelijk maken wat je daaronder verstaat.
5. Vergeet niet dat iedere stap van |DT| uitgeplant is. En dat we altijd 3 stappen voor lopen op jullie.
Als we iets zeggen, hebben we er over nagedacht.
Als we iets doen, hebben we er over nagedacht.
Als jullie iets doen of zeggen, hebben wij er ook over nagedacht ;)
Laat dat laatste maar even in zinken.

En nou is het terug aan u.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser43670

Guest
En dan is het nu mijn beurt om te happen op jouw reactie.
1. |DT| wint, feit is een feit. Iedereen ziet het, iedereen weet het.
2. Wat blijft er van TUC over? Zij hebben geen kracht meer om terug te slaan, enkel om enkele versperringen op de weg te plaatsen. Die versperringen houden |DT| niet tegen. Het enigste wat die doen, is jullie nog een klein beetje meer tijd geven op w5.
3. Para heeft het inderdaad goed gedaan met |DT|. Maar de sfeer hangt niet af van Para. Para is 1 persoon, de stam zijn 40-50+ mensen. Van de oprichter tot de nieuwste aanwinst in de stam als een co op een mooi account.
Iedereen maakt deel uit van de stam, iedereen maakt deel uit van een hechte band en van die sfeer in |DT|.
En dat is iets wat |DT| onderscheid van TUC. De sfeer en het plezier en de samenhang. Waar is de samenhang in TUC?
Enigste wat ik zie, zowel langs buitenaf als langs binnen, zijn groepjes. Soms uit niet meer bestaande van 3-4 spelers.
Je hebt de "leiding" met 92p92 die wat groeit op barbaren dorpen. Zelfde als Dr Darts die internd en barbaren dorpen edelt. Dan heb je het duo Wilma van R Dorpje en David en Xenia van Kimobear (+ ik dacht nog iemand), die ik zou zeggen de enigste nuttige spelers zijn in de oorlog van TUC tegen |DT|. En dan een heleboel inactievelingen en spelerloze accounts.
4. Dan wil ik graag eens weten wat u verstaat onder skill. Dat is best relevant en hangt af van mijn interpretatie.
En ik zou daar graag op terug komen mocht je duidelijk maken wat je daaronder verstaat.
5. Vergeet niet dat iedere stap van |DT| uitgeplant is. En dat we altijd 3 stappen voor lopen op jullie.
Als we iets zeggen, hebben we er over nagedacht.
Als we iets doen, hebben we er over nagedacht.
Als jullie iets doen of zeggen, hebben wij er ook over nagedacht ;)
Laat dat laatste maar even in zinken.

En nou is het terug aan u.

Sinds wanneer ben jij zo snel op je teentjes getrapt?..

1. Heeft weinig nut of ik hier wat anders op zeg of niet. Vind het enkel nogal vreemd dat jullie TUC dan arrogant noemen.

2. Als je over dit punt gelijk hebt, wees dan gewoon blij? Wat is het nut om zo te zitten doordraven als een gek, om 1 Tuccer te overtuigen van je gelijk? Je bent gewoon niet 100% zeker, omdat de wereld nog steeds niet is uitgespeeld en er nog van alles kan gebeuren.

3. Ik ga niet zeggen dat PARA allesbepalend is geweest voor DT, maar zijn rol valt niet te onderschatten, vooral qua sfeer dan.

4. Onder skill versta ik wat spelers onderscheid op andere, vooral nieuwere, werelden. Hoe goed iemand kan timen & alle tools beheerst. Iets wat iedereen kan leren, maar daarom nog niet bezit. In deze wereld heb je die op dit ogenblik gewoon niet meer nodig. Je hoeft helemaal niet meer te kunnen timen, al lang niet meer. De aanhouder wint gewoon. Diegene die het meest actief is, die wint. Met andere woorden, wie er het meeste tijd kan voor uit maken, wie er dus het meeste plezier aan beleeft, wint. En dan kom je telkens terug op de sfeer, die in DT beter in stand is gebleven.

5. Ja dat is wat jullie ons al jaren proberen wijsmaken. Dat jullie op een of andere manier ons telkens drie stappen (niet 1 of 2, 4 of 5) maar telkens exact 3 stappen voor zijn :rolleyes:. Moest zoiets het geval zijn, zijn er slechts twee mogelijke verklaringen: jullie zijn allemaal helderziend of hebben met de jaren heen meerdere spionnen in onze stam gehad. Aangezien dat eerste nogal ridicuul is ga ik van het tweede uit. En zoals ik eerder al zei: die horen nu eenmaal bij het spel, of we het zo willen of niet. Het is & blijft natuurlijk jammer dat iemand zo de strijd wilt aangaan.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind 't eerlijk gezegd wel schattig hoe je doet alsof TUC/.kiwi/koekje nooit aan vergelijkbare praktijken heeft gedaan.

Overigens vind ik niet timen op actieve spelers, gewoon w5 onwaardig. En dat gebeurt nog steeds.
 

DeletedUser43670

Guest
Ik vind 't eerlijk gezegd wel schattig hoe je doet alsof TUC/.kiwi/koekje nooit aan vergelijkbare praktijken heeft gedaan.

Overigens vind ik niet timen op actieve spelers, gewoon w5 onwaardig. En dat gebeurt nog steeds.

Ik zeg nergens dat dat zo is toch?

Fja, waarom al die moeite doen om te timen als het anders kan? Ik kreeg vroeger rapportjes waarin ik met 1 clear soms 60k aan def clearde, of met een edelclear een dorp veroveren zonder troepenverlies waar 60k def in staat. Was gewoon leuk & simpel.
 

DeletedUser

Guest
Ik zeg nergens dat dat zo is toch?

Fja, waarom al die moeite doen om te timen als het anders kan? Ik kreeg vroeger rapportjes waarin ik met 1 clear soms 60k aan def clearde, of met een edelclear een dorp veroveren zonder troepenverlies waar 60k def in staat. Was gewoon leuk & simpel.

En dat heeft iedereen op w5 :)
En dus, als ik wat netter spreek en alles mooi neerschrijf, punt voor punt, ben ik op mijn tenen getrapt of arrogant?

Ik dacht dat als je net spreekt tegen iemand, het juist uit respect is en niet arrogantie ;)
 

DeletedUser64308

Guest
1. Waarom maken we altijd zulke lange opsommingen?
2. Wat is het nut ervan ?
3. Waarom ga ik er op in?
4. Moeten we echt nog discussieren wie er gewonnen is ? :cool:
 

DeletedUser43670

Guest
En dat heeft iedereen op w5 :)
En dus, als ik wat netter spreek en alles mooi neerschrijf, punt voor punt, ben ik op mijn tenen getrapt of arrogant?

Ik dacht dat als je net spreekt tegen iemand, het juist uit respect is en niet arrogantie ;)

Nee ik dacht dat je gepikeerd was, maar dan was ik mis :).
 

DeletedUser9486

Guest
Sow wat is dit lang geleden zeg, zijn er toevallig nog oud leden van HRS over?
 

DeletedUser

Guest
Sow wat is dit lang geleden zeg, zijn er toevallig nog oud leden van HRS over?

Haha, jazeker!
De oude Triplexxx speelt weer, de oude ThePlague. Brackies speelt nog (Stephan), Janoos, Martijnboom, ik, nog een extra oude speler van vroeger is net terug.
De oude King Bielly is ook terug gekomen (op een ander account) en nog verschillenden hoor :)
 

DeletedUser

Guest
Ik ben een kleine 5jaar geleden begonnen met deze wereld, nu ongeveer een jaartje gestopt. En ik denk dat velen al de grote lijnen ervan vergeten zijn, want achter alle huidige stammen zit een geschiedenis (hoe cliché het ook mag klinken). Het zou leuk zijn om nog eens kaartjes van vroeger terug te zien, en top 10 lijsten. Want hoeveel van de huidige spelers kennen de geschiedenis achter hun dorpjes?
 
Bovenaan