4 jaar ouder en nog niks geleerd....

DeletedUser

Guest
Denk niet dat TUC nu nog akkoord gaat met het stoppen van de wereld ^^

DeletedUser

Guest
Triballeader heeft helaas nooit de rest van de pm's gedeeld met ons, daarom dus ook mijn idee dat jullie plotseling van mening veranderden. Niks meer aan te doen nu helaas.

En Mickie, dat heb je toch altijd bij een nieuw spel? Naar mate je het meer speelt leer je er meer van ^^

Inderdaad.
En daarvan moet iedereen de gevolgen dragen.

Want het was ook goed mogelijk, dat we op een correcte manier die miscommunicatie hadden opgelost.
En zodat de 25+ TUC leden samen met de 45 DT leden, W5 konden beëindigen en ook zien eindigen.
Nu zien 45 DT leden de wereld eindigen en ik weet niet hoeveel TUC leden er over zijn over een week, laat staat over een maand.
Straks enkel jij en R dorpje.

DeletedUser35742

Guest
Doe mij een account in TUC, zal eens kijken of ik DT kan dwarsbomen:p

DeletedUser

Guest
Jullie hadden ook naar mij toe kunnen komen toen de problemen er waren. Ik was inactief, maar was altijd bereikbaar om problemen op te lossen. Tsja, van beide kanten niet sterk gedaan, maar tribal had het zeker beter kunnen oplossen.

Ik snap mask alleen niet, loopt zomaar een edel op mij dood en gaat nu zelf scouten ^^

En Hokuz, denk niet dat ik een account voor je heb :p

DeletedUser43670

Guest
Maakt ook niet echt uit he. DT dwarsbomen kan ik ook, maar wat is het nut?

DeletedUser17472

Guest
Hey Brand. Leuk je hier te zien. Gelukkig is het eind nu in zicht hoor. TUC, het vroegere Kiwi is bijna verslagen. Ze liggen wat dwars maar zullen toch nog wel breken. En anders vechten we door tot het bittere end.

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
En alle spelers van HRS die in DT zaten tellen dan niet meer mee omdat 1 speler HRS heeft aangemaakt?
Ik heb wat problemen met die redenatie ^^

DeletedUser35742

Guest
OF oud HRS scheidt zich af van DT, er komt oorlog en jullie kunnen er weer 2 jaar tegenaan:D

DeletedUser

Guest
En alle spelers van HRS die in DT zaten tellen dan niet meer mee omdat 1 speler HRS heeft aangemaakt?
Ik heb wat problemen met die redenatie ^^

Het is een best ruwe redenatie.
Ik zie het als 'ja, het is terug, maar niet in originele vorm'.

Koekje en HRS en verder zijn maar een naam, het zijn de leden die de stam zelf maken.

DeletedUser17472

Guest
De reden dat ik enkel Kiwi noemde is omdat Brand nog een Zernoziet was. ... de stamvader van Zernos. Wat hadden wij destijds te maken met Koekje? Niks toch? Lag aan de andere kant van de wereld. Het was Kiwi of Hrs dat destijds om ons heen lag.

Bovenaan