4 jaar ouder en nog niks geleerd....

DeletedUser35742

Guest
:)

Ik mis W5 wel een beetje, leuke tijd. Gaaf om te zien dat AFE nog bestaat. Niet veel meer dan dat, maar toch. Laat ze leven pls:)
 

DeletedUser35742

Guest
Jazekers! Ben later solo ten onder gegaan tegen smid en pedem lol
 

DeletedUser

Guest
Op welk account speelde je dan?
Ik (smid) lag best ver weg van AFE :p
 

DeletedUser35742

Guest
Op welk account speelde je dan?
Ik (smid) lag best ver weg van AFE :p

Sorry, ik ging stuk tegen Saks en Pedem. Niet smid. Mijn fout:) Ik had daar gewoon dezelfde naam als hier hoor. Trouwens grappig detail, ik had destijds -en dat is dan wel jaren geleden- het aanvalsplan van AFE op kiwi in elkaar gedraaid. Groot succes haha:)
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk ben ik er nog, doe alleen niet veel behalve om de paar dage inloggen ^^
Had gehoopt dat de wereld afgelopen zou zijn nadat jullie naar ons toekwamen, maar blijkbaar zitten jullie niet op één lijn en heeft het ervoor gezorgd dat er nog meer TUC leden op delete gingen of helemaal inactief werden.

En Hokuz, dat klinkt een stuk logischer ja :)
Heb je naam wel eens voorbij zien komen, maar volgens mij was dat voor de tijd dat ik wederom op wereld 5 ging spelen. Toen ik er weer bijkwam (toen Koekje .Kiwi de oorlog verklaarde) was AFE niet echt lastig meer.
 

DeletedUser17472

Guest
Tuurlijk ben ik er nog, doe alleen niet veel behalve om de paar dage inloggen ^^
Had gehoopt dat de wereld afgelopen zou zijn nadat jullie naar ons toekwamen, maar blijkbaar zitten jullie niet op één lijn en heeft het ervoor gezorgd dat er nog meer TUC leden op delete gingen of helemaal inactief werden.

Dat is een miscommunicatie in jullie stam geweest. Daar kunnen wij niets aan doen. Jammer dat het is gebeurd.
 

DeletedUser

Guest
DT zei:
Beste stamleiding van TUC,

Binnen de leiding van |DT| is het voorstel geopperd om met de leiding van TUC in overleg te komen voor een nette overgave van TUC.

Als we kijken naar de spelersakte van de stam TUC, dan zie je dat er nog maar een paar spelers zijn die nog actief zijn, terwijl de meeste van |DT| dat nog wel zijn.

Op dit moment hebben wij een actie lopen op 92p92 en in de planning staat de actie op de nog actief zijnde spelers.

Die acties kunnen we dan net zolang doorvoeren tot de overwinning is behaald, maar dat zal dan op dat moment geen weerspiegeling weergeven van de strijd die is geweest.

Daarom wil de leiding van |DT| samen met de leiding van TUC bekijken of er voldoende draagvlak is om aan elkaars leden voor te stellen tot een beeidiging van deze wereld 5, waarbij TUC |DT| als overwinnaar uitroept.

Graag horen wij jullie mening en de stappen die we vervolgens daarna gezamenlijk moeten zetten.

Namens de stamleiding van |DT|


DT zei:
Wij komen met het volgende voorstel:

1) DT wordt als overwinnaar uitgeroepen van Wereld 5.

2) Einde wereld 16 maart 2014 plus de 2 weken die TW oplegd. Dus wordt het 31 maart.

3) na akkoord van jullie maken we een gezamenlijk forum aan waar leden van beide kanten contact met elkaar kunnen hebben.

4) na akkoord van jullie melden we de leden dat we elkaar niet meer aanvallen. Hierbij gaan we ervan uit dat iedereen zich aan houdt op straffe van verwijdering uit de stam.

5) niet aanvalsverdrag geldt enkel voor onze beide stammen.

6) beide stammen dienen we een verzoek in bij support met de volgende tekst:

In overleg tussen de stammen |DT| en TUC, zijn beide stammen (die samen meer dan 85% van de dorpen bezitten) er samen erover eens dat de stam |DT| de oorlog op wereld 5 heeft gewonnen en verzoeken support deze wereld op 16 maart te beëindigen met een vredesperiode van 2 weken, zodat deze wereld 31 maart 2014 ten einde is.

Dit noem ik geen miscommunicatie in onze stam. Jullie kwamen duidelijk naar ons toe met het doel de wereld te beëindigen en wij accepteerden al jullie voorwaarden. Totdat jullie plotseling van gedachten veranderen en doorgaan met aanvallen. Hoop dat de extra grijze accounts die er zijn gekomen jullie meer vreugde geven :)
 

DeletedUser

Guest
Hey Frank lieve schat!

1 vraag voordat we even over Tw praten.
Kan je online op Rome Total War 2?
Zoja, wil je dan eens tegen mij (als we contact blijven houden)? :p
Want ik zou het graag kopen over een weekje.



Nu, over die miscommunicatie.
Binnen onze leiding waren ook dezelfde voorwaarden.
Maar..
Even deze 2 punten er terug bij halen:
3) na akkoord van jullie maken we een gezamenlijk forum aan waar leden van beide kanten contact met elkaar kunnen hebben.

4) na akkoord van jullie melden we de leden dat we elkaar niet meer aanvallen. Hierbij gaan we ervan uit dat iedereen zich aan houdt op straffe van verwijdering uit de stam.

Bij ons was de interpretatie van die gemaakte regel, dat die NAP zou ingaan als we de support indienen.
Dus: 16 maart.

--------------

We hebben de dag erna nog bij ons in de leiding hierover gehad "is dit niet wat onduidelijk geformuleerd?" en "Zouden ze wel snappen dat we het over 16 maart hebben?"

Dus, bassienw heeft Triballeader gemaild en gevraagd of het duidelijk was, dat die NAP pas ingaat 16 maart.
Het antwoord van Triballeader was positief hierop, hij gaf die bevestiging.

bassienw 11.01.14 13:44
Ja we kunnen alles in gang zetten.

Er was nog wat onduidelijkheid omtrent datum van dat we elkaar niet meer mogen aanvallen.

Voorstel is hier 16 maart en dan vredesperiode.

Maar onderlinge forum kunnen we al aanmaken.

triballeader 11.01.14 16:50
Oke prima! Start u het forum of zal ik dat vanavond doen?

--------------

Kort nadat we dit hadden besproken, besloten we al een forum aan te maken met TUC leden.
Om zo rustig naar het einde te spelen en wat met elkaar te kunnen praten.

Maar toen opeens bleek dat het voor de rest van TUC niet duidelijk was.
Dit waren dan ook de woorden van Triballeader op dat gedeelde forum:
triballeader (verwijderd) zei:
Mmz ik ben een beetje in de war geweest denk ik. Mijn oprechte excuses aan mijn stam.

Toen begonnen mensen furieus te reageren.
En blijkbaar verschool toen Triballeader achter de kwade TUC leden en zo werd zijn fout niet gezien door de TUC leden.

---------------

Dan kwam R dorpje en Triballeader met deze woorden:
R dorpje zei:
Eenvoudig dan hoor, jullie mogen grijze dorpjes pakken :)
triballeader (verwijderd) zei:
Prima, dan sluiten wij vanuit onze stam dit forum en wensen dt veel succes de komende maanden.

---------------

En later werd dit rondgestuurd in TUC:
bassienw zei:
Ik heb antwoord van [player]triballeader[/player].

Ik had doorgegeven dat wij doorgaan tot 16 maart en dan een NAP met TUC willen.

Dit is zijn antwoordt.

triballeader op 30.01. om 08:31 uur
Dan komt er geen NAP, ook niet op 16 maart.

---------------

Nog geen uur na zijn antwoord op[player]bassienw[/player]

triballeader vandaag om 09:22 uur
Beste leden.

DT wilt geen NAP, dus wij kunnen nog 1 ding proberen. Pesten!

Wil je dus stoppen, geef je VV aan mij. Dan komen zij nooit aan de 85%.

--------------

En toen heeft Triballeader zich helemaal verscholen van welke schuld hij had.
Hij heeft iets verkeerd begrepen, wij vroeg nogmaals of hij het juist begreep.
Hij bevestigde het dan.
Daarna excuseert hij zich aan de stam.
En dan opeens verandert hij van mening en stem.

De schuld ligt niet bij jou, niet bij R Dorpje, niet bij de spelers die op delete gingen.
Maar bij Triballeader die dictator werd van TUC.

En waarom gebruik ik dictator?
Omdat hij enkel dacht aan zijn eigen belangen, zijn schuld wegsteken en |DT| pesten.
Het maakte hem niet uit wat het spelplezier was van zijn spelers. Hij zei "geef vv aan mij, zodat we |DT| kunnen pesten."
Dus Frank, wie heeft hier de schuld.

Als je wilt, neem ik gerust enkele printscreens om alles te bewijzen.
Maar volgens mij is dat niet nodig.
 

DeletedUser

Guest
Ik speel geen Rome Total War II meer, vond het ook niet geweldig.
Als je iets wil spelen met me moet je League of Legends gaan doen ^^

Over de rest, lijkt me nu best duidelijk dat ik dus fout zat (ervan uitgaande dat alles wat je neer hebt gezet klopt, maar dat zal wel :p).
Punt 3 en 4 zien als in 16 maart is erg lastig erin te lezen voor ons, en was dus ook totaal niet duidelijk. Ook jullie bevestiging is nog steeds erg vaag:
bassienw zei:
Voorstel is hier 16 maart en dan vredesperiode.
Als je niet heel goed leest en in gedachten hebt "na akkoord van jullie" kan het nog steeds overkomen dat de NAP meteen in zou gaan. Als ik niet de achtergrond had geweten had ik dat er wellicht ook in kunnen lezen als ik niet scherp zou zijn (wat ik normaal natuurlijk wel ben hè :D).
Triballeader zal het dus ook niet slecht bedoeld hebben, maar door deze miscommunicatie (niet sterk geformuleerd vanuit jullie, niet goed gelezen vanuit triballeader) is wel de optie om nog (redelijk) leuk het einde te bereiken gestopt.

En als er iemand een dictator is ben ik het, bezit nog steeds alle rechten binnen TUC ^^
 

DeletedUser

Guest
Idd, het was mss nog wat onduidelijk.
Maar toen dat toch werd bevestigd door triballeader dachten dat we op dezelfde golflengte zaten tussen TUC en DT.

Zelfs toen Triballeader zich verontschuldigde aan de stam, was dat een teken van "oke, ik heb het verkeerd begrepen en verkeerde info doorgegeven aan mijn stam, sorry hiervoor".
Maar direct daarna veranderde hij van mening om zijn fout te verstoppen.

Het had gerust anders kunnen lopen :)

En Frank, liever jou als 'dictator' in TUC dan hem :p



En eh... mij ga je niet zien op league of legends..
Enigste wat ik daarvan ken is 1 personage en dat is Jinx, en daar houdt het op :p
 

DeletedUser

Guest
Triballeader heeft helaas nooit de rest van de pm's gedeeld met ons, daarom dus ook mijn idee dat jullie plotseling van mening veranderden. Niks meer aan te doen nu helaas.

En Mickie, dat heb je toch altijd bij een nieuw spel? Naar mate je het meer speelt leer je er meer van ^^
 

DeletedUser

Guest
Ik geloof dat die miscommunicatie (of hoe we 't dan ook willen noemen) nu ook echt niet meer uitmaakt voor die goeie twee weken die we dan nu nog spelen, of zie ik dat verkeerd? :p
 
Bovenaan