DeletedUser
Guest
Voor Reunies kun je beter classic spelen 
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Ik mis W5 wel een beetje, leuke tijd. Gaaf om te zien dat AFE nog bestaat. Niet veel meer dan dat, maar toch. Laat ze leven pls![]()
Op welk account speelde je dan?
Ik (smid) lag best ver weg van AFE![]()
Tuurlijk ben ik er nog, doe alleen niet veel behalve om de paar dage inloggen ^^
Had gehoopt dat de wereld afgelopen zou zijn nadat jullie naar ons toekwamen, maar blijkbaar zitten jullie niet op één lijn en heeft het ervoor gezorgd dat er nog meer TUC leden op delete gingen of helemaal inactief werden.
DT zei:Beste stamleiding van TUC,
Binnen de leiding van |DT| is het voorstel geopperd om met de leiding van TUC in overleg te komen voor een nette overgave van TUC.
Als we kijken naar de spelersakte van de stam TUC, dan zie je dat er nog maar een paar spelers zijn die nog actief zijn, terwijl de meeste van |DT| dat nog wel zijn.
Op dit moment hebben wij een actie lopen op 92p92 en in de planning staat de actie op de nog actief zijnde spelers.
Die acties kunnen we dan net zolang doorvoeren tot de overwinning is behaald, maar dat zal dan op dat moment geen weerspiegeling weergeven van de strijd die is geweest.
Daarom wil de leiding van |DT| samen met de leiding van TUC bekijken of er voldoende draagvlak is om aan elkaars leden voor te stellen tot een beeidiging van deze wereld 5, waarbij TUC |DT| als overwinnaar uitroept.
Graag horen wij jullie mening en de stappen die we vervolgens daarna gezamenlijk moeten zetten.
Namens de stamleiding van |DT|
DT zei:Wij komen met het volgende voorstel:
1) DT wordt als overwinnaar uitgeroepen van Wereld 5.
2) Einde wereld 16 maart 2014 plus de 2 weken die TW oplegd. Dus wordt het 31 maart.
3) na akkoord van jullie maken we een gezamenlijk forum aan waar leden van beide kanten contact met elkaar kunnen hebben.
4) na akkoord van jullie melden we de leden dat we elkaar niet meer aanvallen. Hierbij gaan we ervan uit dat iedereen zich aan houdt op straffe van verwijdering uit de stam.
5) niet aanvalsverdrag geldt enkel voor onze beide stammen.
6) beide stammen dienen we een verzoek in bij support met de volgende tekst:
In overleg tussen de stammen |DT| en TUC, zijn beide stammen (die samen meer dan 85% van de dorpen bezitten) er samen erover eens dat de stam |DT| de oorlog op wereld 5 heeft gewonnen en verzoeken support deze wereld op 16 maart te beëindigen met een vredesperiode van 2 weken, zodat deze wereld 31 maart 2014 ten einde is.
3) na akkoord van jullie maken we een gezamenlijk forum aan waar leden van beide kanten contact met elkaar kunnen hebben.
4) na akkoord van jullie melden we de leden dat we elkaar niet meer aanvallen. Hierbij gaan we ervan uit dat iedereen zich aan houdt op straffe van verwijdering uit de stam.
triballeader (verwijderd) zei:Mmz ik ben een beetje in de war geweest denk ik. Mijn oprechte excuses aan mijn stam.
R dorpje zei:Eenvoudig dan hoor, jullie mogen grijze dorpjes pakken![]()
triballeader (verwijderd) zei:Prima, dan sluiten wij vanuit onze stam dit forum en wensen dt veel succes de komende maanden.
bassienw zei:Ik heb antwoord van [player]triballeader[/player].
Ik had doorgegeven dat wij doorgaan tot 16 maart en dan een NAP met TUC willen.
Dit is zijn antwoordt.
triballeader op 30.01. om 08:31 uur
Dan komt er geen NAP, ook niet op 16 maart.
triballeader vandaag om 09:22 uur
Beste leden.
DT wilt geen NAP, dus wij kunnen nog 1 ding proberen. Pesten!
Wil je dus stoppen, geef je VV aan mij. Dan komen zij nooit aan de 85%.
Als je niet heel goed leest en in gedachten hebt "na akkoord van jullie" kan het nog steeds overkomen dat de NAP meteen in zou gaan. Als ik niet de achtergrond had geweten had ik dat er wellicht ook in kunnen lezen als ik niet scherp zou zijn (wat ik normaal natuurlijk wel ben hèbassienw zei:Voorstel is hier 16 maart en dan vredesperiode.