2e Wereldoorlog / Wereld 2 Praatforum

DeletedUser858

Guest
http://forum.tribalwars.nl/showpost.php?p=4280228&postcount=2
Duckje zei:
Beste spelers,

Ongeveer 5 jaar na de start van deze wereld is wereld 3 de eerste spelwereld die gesloten zal worden.

We feliciteren De alliantie met hun overwinning, ze behaalden 1.906.919.553 punten.

De top 3 spelers was als volgt:

Radiant
Buick electra
Pouwer


De top 3 zal respectievelijk 3000, 2000 en 1000 premium-punten ontvangen, alle andere spelers uit de winnende stam zullen 500 premium-punten bijgeschreven krijgen. Naast deze premium prijs zullen ze nooit vergeten worden binnen de TribalWars.nl community.

Je kan de ranglijsten hier nogmaals nakijken.

Nogmaals gefeliciteerd aan De alliantie!

Met vriendelijke groeten,
Jullie TribalWars.nl Team

En dan is het eindelijk definitief: W2 is niet als eerste wereld klaar :p
Wat een prut prijzen trouwens daaro
 

DeletedUser53052

Guest
Mas Mad is officieel de grootste speler aller tijden ! Heeft afgelopen week Tapion16 @ W1.de voorbijgestoken. Proficiat ! :)
 

DeletedUser

Guest
Feli mas mad. Mogen mijn dorpen die je met geweld overnam hebben geholpen:(

Mijn pc heeft een virus. Zei dat er hier vanmiddag 33(!) lezers waren :eek:
 

DeletedUser

Guest
Lol KH is ontzettend fanatiek bezig... misschien nog een laatste oorlog op w2???:D
 

DeletedUser858

Guest
Mas Mad is officieel de grootste speler aller tijden ! Heeft afgelopen week Tapion16 @ W1.de voorbijgestoken. Proficiat ! :)

Hebben mn dorpjes die hij edelt toch nog iets aan nut gehad :(

(Wel telleurstellend dat iemand van +100miljoen nog geen eens solo iemand van 14miljoen pakt, maar dat ze dat met 3(!) spelers doen ;O)
 

DeletedUser

Guest
Hebben mn dorpjes die hij edelt toch nog iets aan nut gehad :(

(Wel telleurstellend dat iemand van +100miljoen nog geen eens solo iemand van 14miljoen pakt, maar dat ze dat met 3(!) spelers doen ;O)

Juist, jij was die speler die niet begreep waarvoor het systeem van in 'stam' spelen uitgevonden is!

Ahja, moraal, weinig edelsn, enzo zegt je natuurlijk ook niks... echte topper jij! :D
 

DeletedUser858

Guest
Juist, jij was die speler die niet begreep waarvoor het systeem van in 'stam' spelen uitgevonden is!

Ahja, moraal, weinig edelsn, enzo zegt je natuurlijk ook niks... echte topper jij! :D


Hmm? Je ziet mij nergens zeggen dat ik het onlogisch vind en niet begrijp.
Ik zeg alleen dat ik het teleurstellend vind, dat een leuk één op één gevecht zelfs niet mogelijk is als iemand 10x zo groot is. Had er meer van verwacht.

Diverse TBR leden wouden waarschijnlijk niet het risico lopen dat ze in een te lang durend oorlogje zouden raken waardoor ze niet solo wouden aanvallen, maar wel gezamenlijk omdat de kans op succes dan veel hoger lag.

Achja, is totaal logisch, maar wel teleurstellend vind ik.

En je noemt nu moraal op als factor..
die is nu laag, maar dat viel toen wel mee ;) 75% moraal en meer dan 10x zo groot zijn zou geen problemen hoeven op te leveren, gezien vanuit de aanvaller. Dus of moraal in dat stadium een grote rol speelt...
 

DeletedUser

Guest
Het is gwn logischer, leuker, slimmer, efficiënter, simpeler, verstandiger, ... dan samen een speler aan te vallen dan alleen ;)

Als MM een leuk 1 vs 1 gevecht wil dan lost hij dat gemakkelijk op zijn eentje op, is geen speler op w2 die hem zou kunnen weerstaan.

Jah, moraal is puur troepenverspilling. Hij kan dan 10 keer zo groot zijn, maar je vergeet dat Mas Mad nog altijd dorpen neemt van vijanden en hier altijd troepen voor opoffert. Zijn 'concurrenten' voor de nummer 1 positie edelen dikwijls al jaren barbaren dorpen. Kritiek op MM geven vind ik dan totaal onlogisch ;)

Maar eigenlijk zeg je dus toch nog altijd dat je het systeem van in stam spelen niet snapt? :D
 

DeletedUser858

Guest
Het is gwn logischer, leuker, slimmer, efficiënter, simpeler, verstandiger, ... dan samen een speler aan te vallen dan alleen ;)

Als MM een leuk 1 vs 1 gevecht wil dan lost hij dat gemakkelijk op zijn eentje op, is geen speler op w2 die hem zou kunnen weerstaan.

Jah, moraal is puur troepenverspilling. Hij kan dan 10 keer zo groot zijn, maar je vergeet dat Mas Mad nog altijd dorpen neemt van vijanden en hier altijd troepen voor opoffert. Zijn 'concurrenten' voor de nummer 1 positie edelen dikwijls al jaren barbaren dorpen. Kritiek op MM geven vind ik dan totaal onlogisch ;)

Maar eigenlijk zeg je dus toch nog altijd dat je het systeem van in stam spelen niet snapt? :D


Ik snap dat lezen lastig is, maar vooruit, ik wil het best nog eens herhalen voor je :D
Ik zeg niet dat ik het onlogisch vind, ik zeg alleen dat ik het jammer vind ;)

En ja, MAS MAD zou dat gemakkelijk zelf kunnen. Maar andere TBR leden die aanvielen wellicht niet gemakkelijk ;)

En dat MAS MAD nog altijd dorpen van spelers edelt.. Tja, maar kijk dan wel even exact naar de feiten, bijvoorbeeld mijn acc.. ik gok dat er 1k dorpen geedeld is toen ik gestopt was met verdedigen, is dat véél zwaarder dan barbaren edelen?
 

DeletedUser

Guest
Hoe? Jij speelde toch op rotte clown en je broertje op Dennislp? Of was dat nu toch een dubbel account? :rolleyes:

MM is gwn een held! :D ... en TBR is een stam voor helden! :p
 

DeletedUser858

Guest
Hoe? Jij speelde toch op rotte clown en je broertje op Dennislp? Of was dat nu toch een dubbel account? :rolleyes:

MM is gwn een held! :D ... en TBR is een stam voor helden! :p

Dietrix, Waar maak jij je druk om?
Je ziet mij 0x zeggen dat ik vind dat MAS MAD geen held is, of dom bezig is..
Ik zeg dat ik het jammer vind dat het geen 1 op 1 gevecht is, vooral omdat MAS MAD véél groter is.

Of wil je nou echt hier zo graag nog even je eigen niveau showen?
 

DeletedUser10058

Guest
Amai, de laatste keer dat ik hier keek ging het al over schepjes, en nu nog steeds..
 
Bovenaan