2e Wereldoorlog / Wereld 2 Praatforum

DeletedUser

Guest
Beste forumlezers,

Zoals iedereen weet komt er een oorlog tussen TBR-Fictus, nu geld er nog een nap periode om de toch goede BG die we samen hebben waardig af te sluiten. Maar om de discussies op de andere top ic's niet over deze komende oorlog te laten gaan kunnen we beter hier het moddergooien uitvoeren.

Ga hier dus U gang. Welke stammen uiteindelijk zullen strijden wordt vanzelf wel bekent.

1 vraagje heb ik wel... onderbouw je mening. Niet zomaar iets roepen, Appel is n00b bijvoorbeeld. Beargumenteer dat. (al weet iedereen dat al:cool:)

Maar laten we er een gezonde discussie van maken.

Harm
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: 2e wereldoorlog

Wat oorlog ? :eek:

Btw, als dit de 2e wereldoorlog is.. wat was de eerste dan ?
 

DeletedUser

Guest
Re: 2e wereldoorlog

lijkt me leuk

tbr, waar blijft die propaganda?
 

DeletedUser33298

Guest
Re: 2e wereldoorlog

Veel succes aan beide partijen om te beginnen.
En moge de beste winnen!

(en dat rijmt dan nog ook :D)
 

DeletedUser

Guest
Re: 2e wereldoorlog

Beste forumlezers,

Zoals iedereen weet komt er een oorlog tussen TBR-Fictus, nu geld er nog een nap periode om de toch goede BG die we samen hebben waardig af te sluiten. Maar om de discussies op de andere top ic's niet over deze komende oorlog te laten gaan kunnen we beter hier het moddergooien uitvoeren.

Ga hier dus U gang. Welke stammen uiteindelijk zullen strijden wordt vanzelf wel bekent.

1 vraagje heb ik wel... onderbouw je mening. Niet zomaar iets roepen, Appel is n00b bijvoorbeeld. Beargumenteer dat. (al weet iedereen dat al:cool:)

Maar laten we er een gezonde discussie van maken.

Harm


COOL een nieuwe oorlog, leve TBR
 

DeletedUser

Guest
Re: 2e wereldoorlog

Ze zijn op het moment nog druk bezig met spionnen werven binnen Fictus:rolleyes:
 
Bovenaan