2e Wereldoorlog / Wereld 2 Praatforum

DeletedUser

Guest
ik heb honger jongens, ik dacht ik zet het hier maar even neer want de rest van de wereld geeft niet om mij. Jullie wel
 

DeletedUser

Guest
Ah oké, je bron al niet te betrouwbaar dan, venom is niet intern overgenomen, laat staan door een speler als MM :p

ah ja sorry dat mijn info ernaast zat heb het ook maar vernomen verder.
ik had 2 jaar lang geen pc telefoon of iets van die middelen tot me beschrikking dus kon het niet in de gaten houden. maar hou wel regel matig de stats van w2 in de gaten TBR moet gwn winnen alleen is dat alleen een kwestie van tijd
 

DeletedUser53052

Guest
Oei, nu gaat _TBR_ Order misschien nog voorbij steken. En met die kilometers uitbreidingsruimte die jullie nog hebben, zal dat waarschijnlijk wel gebeuren. Maar jullie verdienen het wel hoor jongens, dan kan de wereld misschien eindelijk bijna gedaan zijn ;)
 

DeletedUser858

Guest
Werd tijd =)
Nu kunnen we tenminste eindelijk zeggen dat het einde dichtbij is. Eind 2010 werd er al gezegd dat het einde dichtbij was omdat er nog maar 250 spelers waren, maar uiteindelijk hebben we het t/m 2013 (54 spelers) volgehouden ^^
 

DeletedUser858

Guest
En dat is het dan voor mij, als Dennislp zijnde.

Nieuw dorp bouwen
Je dorp is door MAS MAD overgenomen. Een handvol bewoners konden vluchten en willen nu een nieuw dorp stichten.


Ach, waren 6 mooie jaren op W2!
 

DeletedUser46574

Guest
Goede oude w2 tijd ik werd blijkbaar verwijderd toen 15 dagen op vakantie was.

En ize dat Twan,16pyno,onze pa ook zijn heengegaan :(
 

DeletedUser67880

Guest
heeft iemand van jullie een co nodig of een accountovernemer mag me altijd een berichtje sturen
 

DeletedUser

Guest
Duss om even een berichtje in mijn oude geliefde wereld achter te laten :D

TW wil deze wereld niet sluiten omdat er nog 1 persoon is die niet in _TBR_ zit.

makes sense.
 

DeletedUser

Guest
Duss om even een berichtje in mijn oude geliefde wereld achter te laten :D

TW wil deze wereld niet sluiten omdat er nog 1 persoon is die niet in _TBR_ zit.

makes sense.

Jah? Ik vind het wel logisch. Ze wachten gewoon tot alle vijanden van TBR niet meer bestaan, de voorlaatste is (een maand?) geleden van de kaart geveegd. Nu is de laatste langzaam aan het bezwijken. Toch een mooi einde voor een wereld als niemand van 'de verliezende' kant het einde haalt en een stam 100% van de wereld heeft? :)
 

DeletedUser

Guest
Jah? Ik vind het wel logisch. Ze wachten gewoon tot alle vijanden van TBR niet meer bestaan, de voorlaatste is (een maand?) geleden van de kaart geveegd. Nu is de laatste langzaam aan het bezwijken. Toch een mooi einde voor een wereld als niemand van 'de verliezende' kant het einde haalt en een stam 100% van de wereld heeft? :)

Dat is ook volledig waar!

+ _TBR_ Mag zich dan geloof ik ook enige in zijn soort noemen die ook daadwerkelijk de Volledige map heeft bezet

alsnog trots dat ik een tijd deel heb mogen zijn van _TBR_!
 

DeletedUser71860

Guest
Ik ben bezig met een geschiedkundig stukje te schrijven over het hele verloop van W21. Maar met sommige gebeurtenissen verwijs ik ook naar andere werelden, ter vergelijking of gewoon om de anekdote.

The Black Rose is natuurlijk een naam die velen kennen, daarvoor moet je deze wereld niet gespeeld hebben. Kan iemand de belangrijkste gebeurtenissen van de stam opsommen? Dan kan ik kijken of de stam ook in mijn stukje voorkomt (zoals ik al naar Sangu, Phalanx, Opus & Warcore heb verwezen atm).

Ik zie wel dat eind april 2013 de wereld in een definitieve plooi kwam toen de nummer 2 Kamikaze Heroes de stam joinde... Was dat een BG of hoe zit het allemaal.

Just intrested :D
 

DeletedUser

Guest
Klopt, KH was al meer dan 4 jaar onze bondgenoot, waarmee we samen deze wereld gedomineerd hebben. Als einde van deze wereld hebben we 'gekozen' om alle vijandige dorpen te veroveren. Een logisch gevolg hiervan is dat KH de stam TBR vervoegde.

In tegenstelling tot wat al de 'vijanden' ooit beweerden is er nooit in TBR opgekomen om een trouwe bondgenoot in de steek te laten ;)
 
Bovenaan