[Speeltopic] #137: Een Thriller Wakkerdam

DeletedUser

Guest
juoma (Doorgestreept)
March to War
Napoleon Bonaparte.[/B]
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser51974

Guest
jij ben wel een beetje een zwakke speler he :eek:

ik stuur je vammiddag een Pm met wie jij denkt dat goedjes zijn.
wat krijg ik als antwoord ?

Re: wvw bm
Origineel geplaatst door -unknownsoldier-
wie zou jij bm maken als je doodgaat ? da is het enige aar ik wel benieuwd naar ben
Juoma of jou. Jullie lijken me goedjes.

o en nu verdenk je me opeens met een theorie die te zwak is voor woorden ? zeker omdat nog niet op je heb gestemd als BM ?

ja dat heb ik nog niet gedaan nee dat is omdat ik jou er van verdenk om zombie te zijn ;) en andere mensen veel geloofwaardiger zijn als goedjes.

maar waar wil je nu heen met je theorie ? ik stem juist om mensen waarvan ik denk dat ze slecht zijn inplaats van det ik meeloop met anderen mensen. Tove,batchieboy,sophie ik vermoede van alle 3 deze spelers dat ze goedjes waren en wat blijkt ? het zijn goedjes.

als ik iemand ervan verdenk een slechtje te zijn dan stem ik pas op hem. als je even verder had gekeken dan zag je dat ik ook op Senne had getemd meneer wolf ;) oja maar dat was je natuurlijk spontaan vergeten.

en ik heb meneer orasu meerderen keren om een antwoord gevraagd in de hoop een discussie te starten maar nee die geeft hij niet;)

als ik echt niet zou willen opvallen had ik gewoon elke dag meegelopen met de meerderheid zoals de meeste spelers hier doen.ik stem teminste op iemand waarvan ik serieus denk dat ie slecht is.
maarja kan dus blijkbaar voortaan beter meelopen en op goedjes stemmen want aj dat is veel minder verdacht...

Van alle spelers die er zwak moeten worden genoemd, zou dat niemand iemand moeten zien die zich niet blind staart op een troll voor zo'n 4 dagen. Wees blij dat hij nog met een degelijke theorie komt i.p.v jouw dagelijkse gestem op OrAsU. Wist je dat er nog 7 andere spelers over zijn? Gewoon een tip hoor :eek:

En het spijt me dat je het vergeten bent, maar over het algemeen zijn niet alle mensen eerlijk tegen elkaar gedurende WvW. Dat hij eerst zegt dat hij denkt dat jij goedje bent en daarna met een theorie komt is niet omdat jij niet op hem als BM stemt. Dan had hij nog zo'n 5 opties, met die inactievelingen hier. :eek: Je hebt dagenlang enkel op OrAsU gezeten en het heeft je tot nu toe het gewenste effect gegeven: Niemand heeft je veel aandacht geschonken aangezien je hen niet tegen je in het harnas jaagde, behalve degene op wie jij je pijlen had gezet: OrAsU viel het al eerder op hoe raar jij je dit potje eigenlijk al gedragen hebt. Dat je nu doet alsof je geniaal bezig was en OrAsU al sinds dag 3 o.i.d doorhad en die andere wel zo overduidelijk goedje waren is ook klinkklare onzin. Dat was geen inzicht, gewoon voorkennis dat ze goedje zouden zijn. Wanneer het tussen twee partijen gaat en het een bijna gelijke uitslag lijkt zou jij je als goedje daarin mengen: Je hebt sowieso 1 van de 2 die je meer verdenkt. Maar jij blijft steevast bij OrAsU zodat vooral niemand je aanspreekt.

Unknownsoldier, Bart en ik waren het hier al over eens. (For once :p)

Marxh en Juoma en glenn zombies :d:d
Ja wij gaan met zijn allen afspreken net voor de deadline allemaal samen op iemand te stemmen want dat zou nooit opvallen als we slecht zijn!1!!1
 

DeletedUser

Guest
Nou Juoma gaat ook niet lukken vandaag dus dan bewezen onbewezen March to War
Napoleon Bonaparte.
 

DeletedUser51974

Guest
Nou Juoma gaat ook niet lukken vandaag dus dan bewezen onbewezen March to War
Napoleon Bonaparte.

Als ik 't goed begrijp draag jij complete nieuweling Napoleon voor als burgemeester. Yori, oh Yori toch.
 

DeletedUser59173

Guest
Doodlijn
Geloof me mensen, unknown is wolf!

het si 11 uur geweest dus het maakt niet meer uit meneer de wolvenzombie !
wel heel erg toevallig dat precies de 3 mensen die het meest verdacht worden opeens vlak voor de deadlin op mij stemmen :eek: maar we gaan zien wat er vanavond gebeurd.

aangezien het precies gelijk staat ?
 

DeletedUser

Guest
Er is een gelijke BM stand. OrAsU en Sweet Dreams hebben nog geen BM stem neergezet. Het gaat tussen March to War en Napoleon Bonaparte. De eerste stem zal doorslaggevend zijn. Pas daarna kan ik de nacht voltooien.
 

DeletedUser

Guest
.:Nacht 7:.

De BM wordt dus March to War die met een kleine meerderheid de meeste stemmen behaalde. Zodoende werd -unknownsoldier- de lynch. -unknownsoldier- bleek een wolf te zijn! Er was geen lunch.
 

DeletedUser

Guest
Oh, ik had geen BM stem gedaan...
Ik blijf bij [COLOR"red"]march to War[/COLOR]
 

DeletedUser51974

Guest
Aangezien de spelers die op de achtergrond zaten gisteren al een wolf onder hen hadden, heb ik vandaag de tijd genomen een andere speler op de achtergrond na te gaan: Yoriyari. Net als Unknown is hij ook erg stil geweest de afgelopen dagen, vooral na zijn bijna dood, en heeft van alle overlevenden de minste posts: In totaal heeft hij er 13 bij elkaar kunnen sprokkelen. En dat zijn niet de meest nuttige posts, Yori kennende zijn ze onder niveau.

Even een analyse van een paar van die 13 posts:

tumblr_inline_mn2tpzptGg1qz4rgp.gif


Waar stemmen we nou op

Mja het is niet veel duidelijker en waarschijnlijk zijn ze beiden goed zoals het er nu uitziet
Yoriyari

Hier twee posts vlak voor beide lynches op de eerste paar dagen: Yori lijkt totaal geen verdachten te hebben en komt met dit soort posts waarin hij anderen vraagt op wie te stemmen. De dag stemt hij ook nog op zichzelf tijdens de lynch tussen Styrke en Senne. Senne had die lynch bijna overleefd, en op het moment dat Yori stemde leek Senne ook nog een kans te hebben: Pas vlak voor de deadline stroomden alle stemmen binnen van inactieve spelers die net voor de deadline het topic checkten. En dit is niet de enige wolf die hij bijna heeft gered..

Nou Juoma gaat ook niet lukken vandaag dus dan bewezen onbewezen March to War
Napoleon Bonaparte.

In deze post gisteravond redde hij bijna Unknownsoldier, de wolf, van zijn dood. Hij stemde precies op de personen die vereist waren om Unknown te redden: March to War die met de theorie op Unknown kwam als lynch, en Napoleon als BM zodat het naast de lynch stemmen ook even zou zijn wat betreft de BM stemmen. Hij probeert wel erg wanhopig Unknownsoldier te redden, terwijl er niet veel redenen zijn om zomaar aan te nemen dat hij goed is. Een normale speler zou iemand niet zomaar zo erg vertrouwen, en al helemaal niet iemand als Bonaparte als BM willen zien wanneer hij zijn eerste rondje speelt.

'Houd je op de achtergrond, maar ik vind iedereen die dat doet wel verdacht' :eek:


:eek:



En vast nog wel wat andere dingen dus batchieboy vind ik verdacht ok doei

Oké dan, laten we dit proberen.
Lady Sophie

En laten we deze twee andere stemmen ook maar even niet vergeten: Yori is met Batchieboy als verdachte aan komen lopen en heeft daardoor voor veel stemmen op Batchie gezorgd die uiteindelijk een goedje bleek. Wat mij opviel is dat die stemmen heel vaak zonder argumentatie kwamen: Natuurlijk valt dat te verwachten wanneer iemand een theorie volgt en de spelers nieuw/inactief zijn, maar deze theorie is alles behalve van kwaliteit. Het eindigt nota bene met 'En vast nog wel andere dingen dus Batchie is verdacht'. Het lijkt mij dat Batchie als een makkelijke lynch door de slechtjes werd gekozen.

En dan ook het gehele akkevietje met Marco en Yori die er bijna uitgingen en toen Lady Sophie eruit gejaagd hebben. Vanuit het niets kwam er een meerderheid op Sophie zonder dat er ook maar een goede reden was gegeven. Later gaf Yori ook nog toe enkel zichzelf te willen redden. Loopt een beetje spaak met een post die hij eerder plaatste over niet veel interesse over te hebben in het spel en dat hij er wel uit zou willen gaan als het een ander zou redden.

Ik zie Yoriyari dan ook als het andere slechtje dat zich op de achtergrond heeft verstopt: Voor een speler die toch al even meedraait zijn de posts die hij plaatste van bijzonder laag niveau en hij heeft bijna geen enkele verdachte naar voren geschoven. Ook het proberen te redden van Unknown en op zekere mate Senne is een belangrijk punt als er naar Yori's gedrag gekeken wordt.
 

DeletedUser

Guest
Ik had al een vermoeden dat unknown wolf was.
Ik heb tegen yori gezegd dit te doen zodat wij de zombies konden uitschakelen en winnen.
Mja, this een verloren potje dus mij zie je gier niet meer.
Goed gespeeld zombies.
 

DeletedUser

Guest
^
Tja, dit dus he. Mooie theorie Juoma !
Hierbij mijn stem van March to War naar YoriYari. Sorry voor de meeloopstem, maar deze theorie van Juoma is gewoon goed.

P.s., nu wel goede code gedaan March ;)
 
Bovenaan