[Speeltopic] #137: Een Thriller Wakkerdam

DeletedUser

Guest
Zombies begonnen dacht ik gewoon met 1 die er steeds meer werden? Anders waren er wel héél veel slechtjes!
 

DeletedUser51974

Guest
OrAsU ik snap niet waarom iedereen denk dat juoma en toce slecht zijn ???
Omdat Tove Styrke al eerder op 't randje van de lynch ontsnapte en dat al nooit had moeten gebeuren. Daarnaast claimt hij nu ook te hebben genetwerkt en daaruit mij als wolf te hebben ontmaskerd. Pure onzin natuurlijk, als hij überhaupt met iemand zou netwerken zou dat wel een medewolf zijn geweest. Tove heeft helemaal geen actieve houding gehad dit potje en laat staan dat hij met iemand zou hebben genetwerkt. :eek:

En daarnaast staan er welgeteld 3 stemmen op me, wat ook niet zo hoort te zijn. Van die 2 nieuwelingen kan ik 't begrijpen, maar Yori... Ik zeik veel dingen af omdat 't gehalte nieuwelingen dit potje wel erg hoog ligt. Tot voor kort hadden we Batchie, Sweet Dreams, Napoleon en Styrke die met de meest rare posts kwamen. Nu is batchie weg, maar nog steeds zie je dat sommige van hen ineens heilig overtuigd zijn dat iemand wolf is en dan niet eens met een reden komen. :eek:
 

DeletedUser40402

Guest
Tove. Dat hij nog altijd leeft zou niet mogen en na vandaag is hij mijns inziens gewoon duidelijk een slechtje.
 

DeletedUser

Guest
.:Nacht 6:.​

HetRodeBeest. las vandaag de stemmen voor.

2. March to War Tove Styrke
4. Napoleon Bonaparte. Juoma
5. Juoma Tove Styrke
9. glenn485 Tove Styrke
10. HetRodeBeest. Tove Styrke
11. -unknownsoldier- OrAsU
12. orasu Tove Styrke
17. Sweet Dreams. Tove Styrke
18. Yoriyari Juoma
22. Tove Styrke Juoma

Tove Styrke het meeste

Tove Styrke moest dus dood. Deze dappere burger heeft het lang volgehouden maar hier eindigt zijn avontuur.
Iedereen keerde weer huiswaarts. Er was namelijk weer geen feest aangezien er geen weerwolf en geen zombie gelynched was. De volgende morgen brak alweer aan, maar er klopte iets niet. Ze misten iemand, namelijk de burgemeester! Met zijn allen renden ze naar haar huis. De deur stond op een kier. Daar lag opeens een zombiehoofd! Het hoofd van HetRodeBeest. Er ontstond wat commotie want nu hadden ze geen leider. Daarom besloten ze om de volgende dag een nieuwe BM te kiezen. Dit graag weer in het BLAUW.

De zombies sloegen deze nacht toe.

Tove Styrke is gelynched, hij was een Burger. HetRodeBeest. is gelunched, zij was een zombie.
 

DeletedUser

Guest
Ik neem aan dat iedereen inziet dat we om te winnen de bewezen burger BM moeten maken? Dus stemmen naa mij svp
 

DeletedUser

Guest
Grapjas, as I saif Tove was burger.
Lijkt me duidelijk dat ik ook goedje ben
 

DeletedUser59173

Guest
orasu ik blijf erbij dat dit een wolf is hij heeft dir hele potj nog geen enkele fatsoenlijke post gemaakt en heeft ook het hele potje zichzelf nog niet verdedigd tegen een fatsoenlijke aanval.
 

DeletedUser65747

Guest
orasu ik blijf erbij dat dit een wolf is hij heeft dir hele potj nog geen enkele fatsoenlijke post gemaakt en heeft ook het hele potje zichzelf nog niet verdedigd tegen een fatsoenlijke aanval.

Dude je tunnelvisie is vreselijk frustrerend en irritant.
Je denkt me te kennen maar dat doe je niet.

Je weet dat ik me niet verdedig en dat komt je goed uit?
Wolfje dus. unknownsoldier
 

DeletedUser59173

Guest
Dude je tunnelvisie is vreselijk frustrerend en irritant.
Je denkt me te kennen maar dat doe je niet.

Je weet dat ik me niet verdedig en dat komt je goed uit?
Wolfje dus. unknownsoldier

deude tunnelvisie ? lees is even 1keer dit forum door, kan jij voor mij 1 fatsoenlijke post qouten waarin jij ook maar meer dan 2 zinnen heb getypt ?

leg uit waarom verdedig je jezelf dan niet ? en waarom kom je niet met een fatsoenlijke theorie om iemand verdacht te maken ?

ik zou graag willen dta je jezelf is een keer goed verdedigd dan heb ik teminste were een verdachte minder.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Stomme koeien:rolleyes:
 

DeletedUser65747

Guest
deude tunnelvisie ? lees is even 1keer dit forum door, kan jij voor mij 1 fatsoenlijke post qouten waarin jij ook maar meer dan 2 zinnen heb getypt ?

leg uit waarom verdedig je jezelf dan niet ? en waarom kom je niet met een fatsoenlijke theorie om iemand verdacht te maken ?

ik zou graag willen dta je jezelf is een keer goed verdedigd dan heb ik teminste were een verdachte minder.

Nee ik ga niet voor de 100x keer uitleggen waarom ik zo weinig post als jij het vertikt om je ogen open te doen.
 

DeletedUser

Guest
deude tunnelvisie ? lees is even 1keer dit forum door, kan jij voor mij 1 fatsoenlijke post qouten waarin jij ook maar meer dan 2 zinnen heb getypt ?

leg uit waarom verdedig je jezelf dan niet ? en waarom kom je niet met een fatsoenlijke theorie om iemand verdacht te maken ?

ik zou graag willen dta je jezelf is een keer goed verdedigd dan heb ik teminste were een verdachte minder.

Dude je tunnelvisie is vreselijk frustrerend en irritant.
Je denkt me te kennen maar dat doe je niet.

Je weet dat ik me niet verdedig en dat komt je goed uit?
Wolfje dus. unknownsoldier


He unknown, toch niet zo goed gekeken miss??



En als niemand het doet: March to War
 

DeletedUser

Guest
Hee Dode pannenkoeken ga naar het discussie topic :p

Overigens ga ik op Sweet Dreams.
Nadat hij verdacht is geworden opnieuw, is hij verdacht stil.. Voelt hij zich bedreigd?
Verder, reageert hij wel erg vaak met het argument:"Ik ben nieuw" of iets wat daarop lijkt.
Voor mij is het dus duidelijk.
 

DeletedUser

Guest
Dan niet.
Slechtje dat je bent ;)
Het is maar dat er meer slechtjes zijn
 
Bovenaan