[Speeltopic] #137: Een Thriller Wakkerdam

DeletedUser

Guest
Hee Dode pannenkoeken ga naar het discussie topic :p

Overigens ga ik op Sweet Dreams.
Nadat hij verdacht is geworden opnieuw, is hij verdacht stil.. Voelt hij zich bedreigd?
Verder, reageert hij wel erg vaak met het argument:"Ik ben nieuw" of iets wat daarop lijkt.
Voor mij is het dus duidelijk.

Verdacht stil? Ik was vandaag de hele dag buiten :eek:
Jongens kom op, we mogen de wolven als March to War niet laten winnen. Vanwaar mijn stem? Ik vind hem het hele potje al verdacht spelen, en zegt "bewezen burger" te zijn. Ik geloof hier geen barst van. Ik kan even geen quotes erbij halen, ik ga leren, en daarna weer naar buiten. Ik hoop dat er mensen zijn die mij begrijpen, en met me meegaan op March !
 

DeletedUser59173

Guest
Ik mag me niet uitschrijven en ik zeur niet.
Gast stop met annoying doen.

kan je serieus niet uitschrijven ? :confused: WTF dan hou je alleen maar de ongemotiveerde mensen in.
tja ik vind/vond het gewoon raar dat iemand ie meedoet blijft meedoen zonder dat ie er zin in heeft.

orasu
 

DeletedUser51974

Guest
Verdacht stil? Ik was vandaag de hele dag buiten :eek:
Jongens kom op, we mogen de wolven als March to War niet laten winnen. Vanwaar mijn stem? Ik vind hem het hele potje al verdacht spelen, en zegt "bewezen burger" te zijn. Ik geloof hier geen barst van. Ik kan even geen quotes erbij halen, ik ga leren, en daarna weer naar buiten. Ik hoop dat er mensen zijn die mij begrijpen, en met me meegaan op March !

Dus als ik deze post even analyseer zie ik dat je eerst countert en daarna ook nog eens de speler die het meest bewezen was/is van alle goedjes verdenkt: Blue zag hem op dag 2 zonder dat hij stierf. En ik verwacht niet dat March zou worden geïnfecteerd op die eerste infectiedag zonder dat ze wisten dat March bewezen was. Nu na de tweede infectiedag valt natuurlijk meer in twijfel te trekken of hij nog bewezen is, al lijkt me het meest bewezen goedje infecteren wel een erg voorspelbare zet. Voor informatie van een netwerk zou het de zombies ook niet helpen, aangezien van de overgebleven spelers de meeste niet netwerken. Goed bezig hoor. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
- Onschuldig Meisje: Mag eenmalig een naam insturen bij de leiding waarin ze vraagt of die persoon een weerwolf is. Mocht het zo zijn, sterft de wolf. Mocht het niet zo zijn, gebeurt er niks.
Hij kan toch ook de hele tijd al zombie zijn geweest in plaats van geïnfecteerd worden?
Waarom doet iedereen alsof het Onschuldige Meisje een zienende rol is
 

DeletedUser

Guest
Hij kan toch ook de hele tijd al zombie zijn geweest in plaats van geïnfecteerd worden?
Waarom doet iedereen alsof het Onschuldige Meisje een zienende rol is

Ou kunnen idd, maar waarom zou ik dan Senne zo verdedigd hebben? Das een tegenstander van de zombies.
 

DeletedUser51974

Guest
Van alle spelers op 't moment vertrouw ik March 't meest. Heb die redenen al eerder gegeven toen ik op Sweet reageerde. Er blijft natuurlijk de optie dat hij zombie is, maar wolf is hij (bijna) sowieso niet (Nogmaals, zie reactie op Sweet) en dat is toch al een hogere kans op goedje dan we van de meeste spelers hier. Ook ken ik zijn verdachten en de redenatie daarachter en ben ik het over 't algemeen met hem eens. (Behalve over mij :D)

Ook is hij nog altijd van hoger niveau dan sommige nieuwe spelers hier, dat helpt nogal.
 

DeletedUser

Guest
Terwijl het hier zo stil was heb ik even wat posts bekeken. En ook de posts van 1 persoon in het bijzonder: Unknownsoldier. Ik kan zijn gedrag van dit potje heel kort samenvatten: Hij heeft zich vastgebeten op 1 bepaalde persoon sinds dag 3. Verwijt hem ervan een tunnelvisie te hebben terwijl hij zelf nu al 4 dagen dezelfde persoon aanhaalt. Door zich zo op OrAsU vast te bijten heeft zich daardoor gisteren en ook vandaag weer van de lynch ontrokken, en heel neutraal op zijn verdachte kunnen stemmen. Hij wist natuurlijk al dat onze lynches op niets zouden uitdraaien. Het hele potje is hij niet erg opgevallen met zijn 2/3 posts per dag en
hij heeft zich in geen enkele discussie durven te wagen: Wanneer hij mij even verdacht stapte hij daar al snel weer vanaf. Daarvoor durfde hij ook nooit langer met OrAsU in discussie te gaan als die commentaar begon te hebben op Unknown's gedrag.

Een greep uit zijn posts:
iedereen gaat op batchieboy vandaag zo te zien ? of zijn er nog msensen die een goede theorie hebben over iemand anders ?
heb zelf helaas geen tijd om iets uitgebruids te schrijven maar zal morgen wel even een goede theorie gaan maken over iemand.

naja voor vanavond is het toch al beslist,ik ga even kijken wat de lynch,lunc en inactiviteitsdoden allemaal zeggen en dan ga ik morgen maar weer prober een echte wolf/zombie te pakken.

Ook belooft hij ons twee maal wel even met zijn hersenspinsels te verblijden, maar tot nog toe heb ik daar maar weinig van gezien. Geen beloofde analyses van lunchen en lynchstemmen, of überhaupt een theorie. Het enige wat hij de afgelopen dagen heeft gedaan is zijn tunnelvisie op OrAsU met ons delen zonder met erg veel argumenten te komen. Daarentegen zelfs: Zijn posts zijn iets minder geworden deze laatste twee dagen.
Ook durft Unknown niet helemaal: Ook al staan er al enkele stemmen wil hij toch zeker weten of Batchie inderdaad het target voor die avond was.

OrAsU ik snap niet waarom iedereen denk dat juoma en toce slecht zijn ???

orasu ik blijf erbij dat dit een wolf is hij heeft dir hele potj nog geen enkele fatsoenlijke post gemaakt en heeft ook het hele potje zichzelf nog niet verdedigd tegen een fatsoenlijke aanval.
Ik heb jouw al eerder verdacht dit potje en daar ga ik toch weer op terug komen.
de vorige keer dat ik je verdachte zij ik dat je een inactief sluip wolfje zou zijn,vervolgens maak je in die dag daarna 8 posts met helmaal niks zinnigs erin. puur om je activiteit te verhogen ?



ik zal wat serieuser gaan spelen :eek: vervolgens post je echt helemaal niks nuttigs en loop je gewoon nog steeds mee.







echt alleen maar nutteloze posts en stemmen :eek: je vraagt alleen heel simpel waarom niemand meer op tove stemt,waarom kom je niet met een theorie waarom tove slecht is als je denkt dat hij een wolf is ?

vind jou gewoon zeer verdacht spelen en voor mij ben jij op dit moment wel een wolvje ;)
verdenk jou veel en veel meer dan tove,yoryari of sophie.

Orasu
Hier enkele stemmen op OrAsU. Als je even kijkt naar de personen op wie hij liever niet stemt zie je vaak dat het goedjes zijn gebleken. Onder andere Tove, Sophie en Batchie komen in deze posts voor. Hij lijkt deze afgelopen dagen erg voorzichtig te zijn geweest: Blijft op OrAsU, durft niet op anderen te gaan zodra ze met hem in discussie gaan en is over het algemeen erg op de achtergrond.

Dus dat wordt mijn stem voor vandaag.
UnknownSoldier
 

DeletedUser59173

Guest
Terwijl het hier zo stil was heb ik even wat posts bekeken. En ook de posts van 1 persoon in het bijzonder: Unknownsoldier. Ik kan zijn gedrag van dit potje heel kort samenvatten: Hij heeft zich vastgebeten op 1 bepaalde persoon sinds dag 3. Verwijt hem ervan een tunnelvisie te hebben terwijl hij zelf nu al 4 dagen dezelfde persoon aanhaalt. Door zich zo op OrAsU vast te bijten heeft zich daardoor gisteren en ook vandaag weer van de lynch ontrokken, en heel neutraal op zijn verdachte kunnen stemmen. Hij wist natuurlijk al dat onze lynches op niets zouden uitdraaien. Het hele potje is hij niet erg opgevallen met zijn 2/3 posts per dag en
hij heeft zich in geen enkele discussie durven te wagen: Wanneer hij mij even verdacht stapte hij daar al snel weer vanaf. Daarvoor durfde hij ook nooit langer met OrAsU in discussie te gaan als die commentaar begon te hebben op Unknown's gedrag.

Een greep uit zijn posts:




Ook belooft hij ons twee maal wel even met zijn hersenspinsels te verblijden, maar tot nog toe heb ik daar maar weinig van gezien. Geen beloofde analyses van lunchen en lynchstemmen, of überhaupt een theorie. Het enige wat hij de afgelopen dagen heeft gedaan is zijn tunnelvisie op OrAsU met ons delen zonder met erg veel argumenten te komen. Daarentegen zelfs: Zijn posts zijn iets minder geworden deze laatste twee dagen.
Ook durft Unknown niet helemaal: Ook al staan er al enkele stemmen wil hij toch zeker weten of Batchie inderdaad het target voor die avond was.





Hier enkele stemmen op OrAsU. Als je even kijkt naar de personen op wie hij liever niet stemt zie je vaak dat het goedjes zijn gebleken. Onder andere Tove, Sophie en Batchie komen in deze posts voor. Hij lijkt deze afgelopen dagen erg voorzichtig te zijn geweest: Blijft op OrAsU, durft niet op anderen te gaan zodra ze met hem in discussie gaan en is over het algemeen erg op de achtergrond.

Dus dat wordt mijn stem voor vandaag.
UnknownSoldier

jij ben wel een beetje een zwakke speler he :eek:

ik stuur je vammiddag een Pm met wie jij denkt dat goedjes zijn.
wat krijg ik als antwoord ?

Re: wvw bm
Origineel geplaatst door -unknownsoldier-
wie zou jij bm maken als je doodgaat ? da is het enige aar ik wel benieuwd naar ben
Juoma of jou. Jullie lijken me goedjes.

o en nu verdenk je me opeens met een theorie die te zwak is voor woorden ? zeker omdat nog niet op je heb gestemd als BM ?

ja dat heb ik nog niet gedaan nee dat is omdat ik jou er van verdenk om zombie te zijn ;) en andere mensen veel geloofwaardiger zijn als goedjes.

maar waar wil je nu heen met je theorie ? ik stem juist om mensen waarvan ik denk dat ze slecht zijn inplaats van det ik meeloop met anderen mensen. Tove,batchieboy,sophie ik vermoede van alle 3 deze spelers dat ze goedjes waren en wat blijkt ? het zijn goedjes.

als ik iemand ervan verdenk een slechtje te zijn dan stem ik pas op hem. als je even verder had gekeken dan zag je dat ik ook op Senne had getemd meneer wolf ;) oja maar dat was je natuurlijk spontaan vergeten.

en ik heb meneer orasu meerderen keren om een antwoord gevraagd in de hoop een discussie te starten maar nee die geeft hij niet;)

als ik echt niet zou willen opvallen had ik gewoon elke dag meegelopen met de meerderheid zoals de meeste spelers hier doen.ik stem teminste op iemand waarvan ik serieus denk dat ie slecht is.
maarja kan dus blijkbaar voortaan beter meelopen en op goedjes stemmen want aj dat is veel minder verdacht...
 

DeletedUser40402

Guest
De enige hier met een theorie en 1 die ik uberhaupt kan volgen. Dus March to War en UnknownSoldier.
 

DeletedUser

Guest
jij ben wel een beetje een zwakke speler he :eek:

ik stuur je vammiddag een Pm met wie jij denkt dat goedjes zijn.
wat krijg ik als antwoord ?

Re: wvw bm
Origineel geplaatst door -unknownsoldier-
wie zou jij bm maken als je doodgaat ? da is het enige aar ik wel benieuwd naar ben
Juoma of jou. Jullie lijken me goedjes.

o en nu verdenk je me opeens met een theorie die te zwak is voor woorden ? zeker omdat nog niet op je heb gestemd als BM ?

ja dat heb ik nog niet gedaan nee dat is omdat ik jou er van verdenk om zombie te zijn ;) en andere mensen veel geloofwaardiger zijn als goedjes.

maar waar wil je nu heen met je theorie ? ik stem juist om mensen waarvan ik denk dat ze slecht zijn inplaats van det ik meeloop met anderen mensen. Tove,batchieboy,sophie ik vermoede van alle 3 deze spelers dat ze goedjes waren en wat blijkt ? het zijn goedjes.

als ik iemand ervan verdenk een slechtje te zijn dan stem ik pas op hem. als je even verder had gekeken dan zag je dat ik ook op Senne had getemd meneer wolf ;) oja maar dat was je natuurlijk spontaan vergeten.

en ik heb meneer orasu meerderen keren om een antwoord gevraagd in de hoop een discussie te starten maar nee die geeft hij niet;)

als ik echt niet zou willen opvallen had ik gewoon elke dag meegelopen met de meerderheid zoals de meeste spelers hier doen.ik stem teminste op iemand waarvan ik serieus denk dat ie slecht is.
maarja kan dus blijkbaar voortaan beter meelopen en op goedjes stemmen want aj dat is veel minder verdacht...

Je hebt OrAsu op geen enkel moment een serieuze verdenking an zn broek gegooid. Zoals ik al zei, hebbje puir om hem zitten te fixeren zonder eigenlijk iets te zeggen.

En als je die hele pm laat zien, zie je dat jij wel extreem blij was dat ik je bm wilde maken. En dat bewijst nog niks. Want buiten jou en juoma blijft er geen actieve inhoudelijk postende spele r over .....

En we komen weer bij de ongeschreven wet: wolven geruiken altijd veel smileys. Hoppa, wolf ik heb je.
 

DeletedUser59173

Guest
Je hebt OrAsu op geen enkel moment een serieuze verdenking an zn broek gegooid. Zoals ik al zei, hebbje puir om hem zitten te fixeren zonder eigenlijk iets te zeggen.

En als je die hele pm laat zien, zie je dat jij wel extreem blij was dat ik je bm wilde maken. En dat bewijst nog niks. Want buiten jou en juoma blijft er geen actieve inhoudelijk postende spele r over .....

En we komen weer bij de ongeschreven wet: wolven geruiken altijd veel smileys. Hoppa, wolf ik heb je.

tja ik kom teminste met een theorie kan ik niet van veel andere mensen zeggen

euhm ik heb alleen gezegd dat ik er over na zal denken, ik bedoel ik weet dat ik goedje ben dus dan komt bm sowieso goed terecht,en als ik zo extreem blijn was had ik wel gelijk voor je gestemd ;)

en ik gebruik altijd veel smiley's
 
Bovenaan