120-regel aanpassen of niet?

DeletedUser70174

Guest
Moet je ff een printscreen van je laatste premiumpunten aankoop posten. Dan zijn ze opeens een en al oor ;)

Ik ben bang dat ik nog nooit ene cent in dit spel heb gestopt :p
(misschien ooit 10 euro, 4 jaar geleden)

Misschien dat ze ons daarom niet serieus nemen?

Dat proberen we sinds post 1 al duidelijk te maken :)

Dat komt alleen nog niet helemaal door bij het TW team :S
 
Reactiescore
264
Je kan 2016 niet beter beginnen dan met een versoepeling van de 120-regel naar mijn mening!
 

DeletedUser71523

Guest
Ik ben bang dat ik nog nooit ene cent in dit spel heb gestopt :p
(misschien ooit 10 euro, 4 jaar geleden)

Misschien dat ze ons daarom niet serieus nemen

Bij mij hetzelfde hoor. Heb een keer voor 10 euro aan pp in m'n schoen gekregen in een ver verleden, en daar blijft het bij.

Maar ik koop wel pp via de beurs. Dus ik help wel mee met het systeem in hand houden :) (Kan iemand dit aan poo doorsturen? ;))
 

DeletedUser71523

Guest
Maar even zonder dollen. Vanwaar de weerstand vanuit het management tegen op z'n minst een peiling over hoe de spelers op de wereld, dus de spelers om wie het hier gaat, er over nadenken?
 

DeletedUser70174

Guest
Maar even zonder dollen. Vanwaar de weerstand vanuit het management tegen op z'n minst een peiling over hoe de spelers op de wereld, dus de spelers om wie het hier gaat, er over nadenken?

Ik gok dat deze wereld weinig prioriteit heeft voor ze :S
 
Reactiescore
661
Maar even zonder dollen. Vanwaar de weerstand vanuit het management tegen op z'n minst een peiling over hoe de spelers op de wereld, dus de spelers om wie het hier gaat, er over nadenken?

Zou wel eens aan mij kunnen liggen. Ik heb Poo wat weerwerk geboden en misschien denkt die nu aan revanche. Zou kunnen he. Anders weet ik het niet.

Nogmaals, er is geen enkele plausibele verklaring om de regel niet aan te passen. Ze beschermen er geen beginnende spelers mee.
 

DeletedUser71523

Guest
Lijkt me sterk dat het hier om een persoonlijke pesterij gaat hoor.

Ik snap Poo wel een beetje met zijn punt dat als we de grens omhoog gooien, dat dat de minder goede spelers kan weerhouden van het starten op deze wereld, omdat ze dan alsnog door bijna de helft grotere spelers aan gevallen kunnen worden, en dat dat tegen het doel van de casual in gaat.
Maar aan de andere kant, wat is er leuk aan om te starten in een wereld waar de top al boven de 10 miljoen punten zit? Als je dan met 0 edels binnenkomt is het praktisch onmogelijk om nog een beetje bij de (sub)top van de wereld te horen. Je zou dan nog beter een casual 3 kunnen starten, en hier de grens omhoog doen. Hou je uiteindelijk meer spelers (meer pp die uit worden gegeven) over
 
Reactiescore
661
Natuurlijk doet die niet voor mij. Zou wel gek zijn.
Maar die reden die je opgeeft is niet juist, het beschermt niemand, behalve grote spelers.
 

DeletedUser25759

Guest
idd gwn aanvalpercentage omhoog doen en gelijk casual 3 openen...
 
Reactiescore
661
Ik zal vooruit blikken op de reactie binnen een paar maand, laat ons hopen een paar weken.

Poo komt doodleuk vertellen dat het nu plots wel tijd is voor een uitbreiding van de percenten want ze hebben gemerkt dat er ineens minder nieuwelingen beginnen aan de casual2 en dus kan de 140% natuurlijk wel want dan is de bescherming niet meer nodig.


Schrijf het op, en maak me wakker binnen een maand of twee.

En diegene die dan jubelt krijgt als eerste mijn clears op zijn dak.
 

DeletedUser62436

Guest
LOLOLOL ZIEKSTE TROLL OOIT!!!
Waar gaat het hier om denk ik dan? Ojaaa, weeral om de portemonne van die gierige klootzakjes :D
Wordt het ook niet meteen tijd om de prijs van PP maar ff omhoog te gooien? En een entree kaartje voor als je op een nieuwe wereld wilt beginnen? en 100pp om een stam te joinen? of pp vragen voor Edelmannen inplaats van grondstoffen
 

DeletedUser71523

Guest
Heerlijk weer zo een inhoudsloos irrelevant bericht. Genieten
 
Reactiescore
661
Was nog best ok vond ik. Lekker veel zon, ok af en toe een bui.
 

DeletedUser70174

Guest
Beste Poo, (of wie hier ook maar enige vorm van verandering in kan brengen)

Wordt het niet eens tijd om inhoudelijk te gaan reageren?
Wij spelen het langste op deze werelden en uit alles in dit forum blijkt dat mensen het zat zijn!

Ik begrijp best dat er overwegingen zijn om de 120 niet te verhogen maar naar mijn mening zijn te voors op het moment in de meerderheid.

Ik merk in onze stam steeds meer mensen die de lol in het spel verliezen omdat er 0.0 actie is.
Zijn er geen percentages bekend van mensen die stoppen op Casual2 ipv die beginnen?? Ik denk namelijk dat die percentages op het moment nogal oplopen!

Is het een idee om eindelijk eens een enquete te houden, ingame of op het forum en bij wijze van proef de regel naar 130% te gooien?
We kunnen dan analyseren wat er beter gaat enz.

Ik heb het idee dat deze wereld muurvast ligt en daar moet iets aan worden gedaan...
Aan meer bb's heeft niemand wat.

Mocht dit allemaal bullshit zijn, vertel ons dan wat we moeten doen om de boel eens aan de gang te krijgen!
 

DeletedUser73817

Guest
Beste Poo, (of wie hier ook maar enige vorm van verandering in kan brengen)

Wordt het niet eens tijd om inhoudelijk te gaan reageren?
Wij spelen het langste op deze werelden en uit alles in dit forum blijkt dat mensen het zat zijn!

Ik begrijp best dat er overwegingen zijn om de 120 niet te verhogen maar naar mijn mening zijn te voors op het moment in de meerderheid.

Ik merk in onze stam steeds meer mensen die de lol in het spel verliezen omdat er 0.0 actie is.
Zijn er geen percentages bekend van mensen die stoppen op Casual2 ipv die beginnen?? Ik denk namelijk dat die percentages op het moment nogal oplopen!

Is het een idee om eindelijk eens een enquete te houden, ingame of op het forum en bij wijze van proef de regel naar 130% te gooien?
We kunnen dan analyseren wat er beter gaat enz.

Ik heb het idee dat deze wereld muurvast ligt en daar moet iets aan worden gedaan...
Aan meer bb's heeft niemand wat.

Mocht dit allemaal bullshit zijn, vertel ons dan wat we moeten doen om de boel eens aan de gang te krijgen!

misschien in het 3e jaar dus na juli dit jaar ??
 
Bovenaan